Een uitspraak gebaseerd op twee verhalen, die als toonbeeld dienen om het ene uiterste naar het andere uiterste te laten zien. Het ene uiterste gaat over een groep soldaten in Srebrenica, die met wapens in de hand (met alle respect) de moed niet konden opbrengen om een groep burgers te beschermen tegen de vijand. Het andere uiterste laat een groep soldaten zien in een Jappenkamp die ongewapend, gevangen en omringt door vijandelijke soldaten nog de moed hadden om de vijand te trotseren, weigerden te werken voor de vijand met de dood als gevolg zonder dat er burgers beschermd hoefden te worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:32 schreef sp3c het volgende:
ja die uitspraak was nergens op gebaseerd en met de kennis van vandaag een beetje dom
Goed zo, is je geraden ook want je klinkt nu toch alleen maar onsamenhangend.quote:de rest van die post is weer wartaal, daar ga ik niet meer op in
Ja huhuh nee de Serven waren bang zeker. De Serven hoefden dat gevecht natuurlijk niet eens aan te gaan, waar denk je dat al die heisa over schaamte en lafheid vandaan komt?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:13 schreef sp3c het volgende:
maar ze gaan niet dood want de Serven wilden dat gevecht niet aan
En de Nederlandse soldaten, waren die in diepe slaap, coma ofzo?quote:hoefde ook niet want de moslimmannen waren hem zonder het aan de VN te melden en tegen de plannen in gesmeerd
Ze werden met handgranaten en niet met geweren naar Srebrenica gestuurd? De bedoeling was om de enclave met handgranaten te verdedigen?quote:enige manier dat ze honderden mensen mee hadden kunnen nemen de dood in is als ze zelfmoord hadden gepleegd met handgranaten
Wat bedoel je met waren dan wel moslimvrouwen?quote:ofzo maar dat waren dan wel moslimvrouwen en dan was de massamoord op de mannen nog steeds doorgegaan
Dat mag je altijd vinden natuurlijk.quote:de uitspraak is klinkklare onzin
Ik heb alvast even gegoogled voor @Oceanierquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:34 schreef sp3c het volgende:
ik ga het niet nog een keer allemaal uitleggen, lees er een paar boeken over dan wordt het vanzelf duidelijk
Dank je wel lieve schat, je weet dus wel hoe je moet googlen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb alvast even gegoogled voor @:oceanier
https://www.niod.nl/en/publications/srebrenica
Heb ik gedaan. Maar Dutchbat had een keuze. Volgens jou konden ze ook zelfmoord met granaten plegen dus zei je?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:34 schreef sp3c het volgende:
ik ga het niet nog een keer allemaal uitleggen, lees er een paar boeken over dan wordt het vanzelf duidelijk
helaas helpt het niet echt, men blijft doorkakelen over Srebenicaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:08 schreef Bluesdude het volgende:
ontopic svp
https://www.bnnvara.nl/khalidensophie/videos/572046
Keuze, spiegel? Of durf je nu niet over keuzes te praten omdat het over Nederlandse soldaten gaat? Bij de Molukkers was je snel klaar met je oordeel over “de keuze” om op de boot te stappen.quote:
quote:
Nou ja, we hebben wel excuses aangeboden voor wat die Molukkers hebben uitgespookt.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:12 schreef sp3c het volgende:
maar je vergeleek niets, je kwam met de potsierlijke stelling dat Molukkers het wel ff geregeld zouden hebben oid en zodra iemand je verbeterd begin je wartaal uit te slaan ... as usual
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben wel excuses aangeboden voor wat die Molukkers hebben uitgespookt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |