abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2004 @ 00:14:28 #151
77791 pbagger
(c) Kozzmic
pi_15869005
Kut-cookies..

LOL

Simplistisch, Wazig, Bagger
stem pbagger 2007 !!
pi_15869067
Feli allemaal

Een niet-recesvol 2004

ik ga weer verder

pi_15869345
de Big Ben op CNN

gelukkig Nieuwjaar iedereen

pi_15869528
Ik wens jullie een hoop kabinetcrisissen en andere politieke gebeurtenissen toe.
Een vrolijk en discussievol 2004!
pi_15869895
Ik wens iedereen vele politieke ontwikkelingen toe en natuurlijk een gezond en succesvol nieuwjaar !!

donderdag 1 januari 2004 @ 01:42:02 #156
79174 van_Kemenade
Return of Strix Nebulosa
pi_15869907
Happy New Year and God bless America
  donderdag 1 januari 2004 @ 01:49:39 #157
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_15870003
Iedereen een gelukkig nieuwjaar. .
  donderdag 1 januari 2004 @ 12:10:33 #158
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15873236
Ben ik alweer als eerste?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 1 januari 2004 @ 12:12:47 #159
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15873264
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 12:10 schreef Sidekick het volgende:
Ben ik alweer als eerste?
Troost je, de eersten zullen ooit de laatsten zijn

De beste wensen Sidekick en anderen die meelezen.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 1 januari 2004 @ 12:23:37 #160
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15873384
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 12:12 schreef sjun het volgende:

[..]

Troost je, de eersten zullen ooit de laatsten zijn

Ach, wie het eerst komt, het eerst maalt.
quote:
De beste wensen Sidekick en anderen die meelezen.
Hetzelfde.
pi_15874085
AT5 heeft in Amsterdam een onderzoek gehouden over wat er in de stad wordt gevonden van de burgemeester, de wethouders en de raadsleden. Dit door middel van een enquete onder 90 maatschappelijke organisaties, het bedrijfsleven, opinieleiders, politici en journalisten en een onderzoek van bureau O&S onder ruim 400 'gewone' Amsterdammers.

Uitkomst: Rob Oudkerk (PvdA) is verreweg de slechtste wethouder. Redenen: Valse beloften, olie op het vuur, proefballonnen en weinig resultaat. Geert Dales (VVD), die binnenkort vertrekt om burgemeester van Leeuwarden te worden, is uitgeroepen tot beste wethouder, met minimale voorsprong op Duco Stadig (PvdA).

Tot beste raadslid is met grote voorsprong Maarten van Poelgeest (GroenLinks) gekozen. Zijn inhoudelijke, duidelijke en kritische debatteerstijl worden door vriend en vijand geroemd. Verder wordt opgemerkt dat hij niet alleen aan het dwarsliggen is, maar ook komt met initiatieven.

Over Cohen wordt als volgt geoordeeld...

quote:
Unaniem vindt men Job Cohen een hele goede burgemeester. Een ruime meerderheid van de ondervraagden roemt de rol die hij vervult als burgervader. Zijn credo 'de boel bij elkaar houden' lukt de burgemeester goed, vinden de meesten. Hij probeert deëscalerend te werk te gaan. En dat lukt volgens de meesten. Sommigen vinden echter dat burgemeester Cohen meer moet doen dan de boel bij elkaar houden. Hij mag best wat krachtdadiger optreden, met name als het gaat om integratie is de opinie van een aantal geënquêteerden. Hij zou wat meer het debat kunnen opzoeken en ook stevigere uitspraken kunnen doen. Kortom wat meer zoals de Rotterdamse burgemeester Opstelten. Sommigen vinden dat burgemeester Cohen de mindere is van Opstelten en Amsterdam voorbijgestreefd wordt door Rotterdam. Anderen zijn juist blij dat hij zich niet zo profileert als Opstelten. Zij waarderen de uitspraken van burgemeester Cohen omdat ze vooral doordacht en rustig zijn en een deëscalerend effect hebben. Iedereen is het er wel mee eens dat hij goed luistert naar burgers, op een kalme manier zijn werk doet en open staat voor de buitenwereld. En dat hij boven de partijen staat.

http://stopera.at5.nl/info.asp?menuitemId=327

http://stopera.at5.nl/
pi_15874674
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_15874692
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 13:54 schreef UnderWorld_ het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen
quote:
POL-winnaar EricaTerpstra-Trofee 2003 / Lijsttrekker EricaTerpstra-Trofee 2004
jij ook
  donderdag 1 januari 2004 @ 13:57:08 #165
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15874745
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 13:55 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

jij ook

Wat houd het Lijsttrekker EricaTerpstra-Trofee 2004 eigenlijk in?

En Cohen is goed bezig ja. En ook de kritiek kan ik me wel in vinden.

pi_15874818
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 13:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wat houd het Lijsttrekker EricaTerpstra-Trofee 2004 eigenlijk in?

En Cohen is goed bezig ja. En ook de kritiek kan ik me wel in vinden.

Dat ik voor die trofee ga in 2004
  donderdag 1 januari 2004 @ 14:02:12 #167
77791 pbagger
(c) Kozzmic
pi_15874874
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat ik voor die trofee ga in 2004

Dat ga je dik verliezen malloot.

Mijn aanhang bestaat uit minimaal 5 users. Eat that!

Simplistisch, Wazig, Bagger
stem pbagger 2007 !!
pi_15874901
ff huilen jongens:
quote:
Oog kwijt door vuurwerk

BREDA - Een 40-jarige inwoner van de Julie Claeysstraat in Breda is in de nieuwjaarsnacht door vuurwerk zwaargewond geraakt. Volgens de politie zat hij boven een doos vuurwerk gehurkt toen die plotseling ontplofte.

De man moet in ieder geval een oog missen. In het ziekenhuis is hij aan zijn andere oog geopereerd, maar het is nog niet bekend of dat behouden is gebleven. De politie heeft de restanten van het vuurwerk in beslag genomen en onderzoekt de herkomst ervan.

quote:
Drie verkeersdoden rond jaarwisseling

AMSTERDAM - Drie mensen zijn tijdens de jaarwisseling in het verkeer overleden. Een 23-jarige man liep kort na middernacht naar buiten in de Schaarsbergenstraat in Den Haag en werd geschept door een voertuig. De bestuurder reed door.

Een 30-jarige vrouw uit het Duitse Unna is tijdens de nieuwjaarsnacht om het leven gekomen bij een ongeval op de snelweg A12 bij Ede. Vier auto's botsten op elkaar. Behalve het dodelijke slachtoffer waren er vier gewonden. De politie heeft een 47-jarige automobilist uit Beuningen aangehouden.

Volgens de politie had de man uit Beuningen te veel alcohol op en heeft hij te hard gereden. De man is vermoedelijk met zijn auto in een slip geraakt en op de andere voertuigen gebotst. De politie doet nog onderzoek naar de exacte oorzaak van het ongeval. Ze heeft voor sporenonderzoek de weg enige tijd afgesloten. Hierdoor onstonden geen opstoppingen.

Bij een ongeval op de snelweg A2 (Eindhoven-Maastricht) ter hoogte van Leende is woensdagavond een 17-jarige jongen uit Sint Oedenrode om het leven gekomen. Het ongeval gebeurde toen een auto met vijf inzittenden na een inhaalmanoeuvre tegen een boom botste. De vijf inzittenden, allen rond de twintig jaar oud, raakten daarbij gewond. Zij zijn naar verschillende ziekenhuizen in de regio gebracht. De 17-jarige overleed op weg naar het ziekenhuis.

quote:
Vrouw ernstig gewond na vuurpijl in woning

MIDDELBURG - Een vrouw uit Middelburg is donderdag na de jaarwisseling ernstig gewond geraakt toen een vuurpijl in haar woning terechtkwam. Ze is met diverse brandwonden in zorgwekkende toestand naar een ziekenhuis gebracht.

Volgens de brandweer werd de vrouw ternauwernood uit de woning gehaald door twee politieagenten. Doordat zij daarbij veel rook binnen hadden gekregen, werden ze met ademhalingsmoeilijkheden naar het ziekenhuis gebracht.

Verder werden er in heel Zeeland ruiten vernield door het ontploffen van afvalbakken en brievenbussen. In Vlissingen is een chemisch toilet op straat met vuurwerk opgeblazen. De brandweer rukte tot 02.30 uur zo'n 75 keer uit voor diverse brandmeldingen.

quote:
Dode en gewonde bij afsteken vuurwerk

KATWIJK - Een 39-jarige inwoner van Katwijk is kort na de jaarwisseling om het leven gekomen bij het afsteken van vuurwerk. Een 36-jarige plaatsgenoot raakte daarbij gewond en is opgenomen in het brandwondencentrum in Beverwijk. Volgens de politie ging het mogelijk om illegaal vuurwerk dat in de handen van het slachtoffer ontplofte.

In Leiden moest de mobiele eenheid (ME) een korte charge uitvoeren tegen een groep stenen en flessen gooiende mensen. Daarbij is een agent lichtgewond geraakt aan zijn hoofd. Hij is behandeld in het ziekenhuis.

De politie Hollands Midden spreekt verder van een normaal verlopen jaarwisseling. Er zijn in deze regio 38 personen aangehouden voor vernielingen van onder meer straatmeubilair. De brandweer heeft een aantal vreugdevuren geblust.

En nog een auto en partycentrum verwoest, maar geen doden.
pi_15874914
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:02 schreef pbagger het volgende:

[..]

Dat ga je dik verliezen malloot.

Mijn aanhang bestaat uit minimaal 5 users. Eat that!

Waaronder ik

Dualisme

Waarom is er geen dualisme-trofee?

pi_15874942
quote:
Paus roept op tot nieuwe internationale orde

VATICAANSTAD - De wereld heeft een "nieuwe internationale orde" nodig om conflicten op te lossen en vrede te bereiken. Dat heeft paus Johannes Paulus II donderdag tijdens zijn nieuwjaarstoespraak gezegd.

"Meer dan ooit tevoren hebben we een nieuwe internationale orde nodig die is gebaseerd op de ervaring en resultaten van de Verenigde Naties", aldus de 83-jarige rooms-katholieke kerkvorst tijdens een mis in de Sint Pieter in Rome. De orde moet gebaseerd zijn op de gelijkheid van mensen, solidariteit tussen rijk en arm en het delen van wetenschappelijke en technologische kennis, zo voegde hij er aan toe.

De leider van de 1 miljard katholieke gelovigen leidt aan de ziekte van Parkinson en heeft daarom onder meer moeite met spreken. Donderdag leek hij echter alert en was zijn preek goed te verstaan.

Hij wordt nu wel erg dement geloof ik heeft hij voorgaande jaren ook allang gezegd.
pi_15874996
En geen nieuwe aanslagen, zo te zien op CNN
pi_15875043
Zijn de vuurwerk doden/gewonden meer of minder dan vorig jaar? En hoe is het afgelopen in A'dam in die wijk met dat kerstboomverbranden?
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_15875099
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
Zijn de vuurwerk doden/gewonden meer of minder dan vorig jaar? En hoe is het afgelopen in A'dam in die wijk met dat kerstboomverbranden?
Alleen wat rellen geloof ik. Maar die cijfers worden meestal toch pas over een paar dagen bekend gemaakt.
  donderdag 1 januari 2004 @ 14:34:26 #174
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15875610
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
Zijn de vuurwerk doden/gewonden meer of minder dan vorig jaar?
Ook voor pberends: Ongelukken met vuurwerk in 2004
pi_15875896
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ook voor pberends: Ongelukken met vuurwerk in 2004

Weer wat goed nieuws:
quote:
Elf overlevenden onder puin gevonden in Bam

In de stad Bam in het zuidoosten van Iran zijn woensdag toch nog elf mensen levend onder het puin vandaan gehaald. Dat liet de staatsradio donderdag weten, nadat woensdag nog zeven overlevenden waren gemeld. De stad werd op 26 december getroffen door een zware aardbeving.

Eén van de overlevenden is Yadollah Saadat. Hij overleefde de beving doordat huisraad hem tegen vallende brokstukken beschermde. Hij werd gevonden dankzij zijn vrouw, die uit het ziekenhuis kwam om hem te zoeken. Ook zijn er een vier maanden oude baby en een twaalfjarig meisje bij de gelukkigen. Zij lagen in een ingestorte keuken waarin voedsel lag.

Beving zwaarder dan eerder gedacht
De beving die de stad heeft getroffen blijkt krachtiger te zijn dan in eerste instantie werd gedacht. Tot nu toe werd aangenomen dat de beving een kracht had van 6.3 op de schaal van Richter, maar dit getal is nu bijgesteld naar 6.8.

Iraanse wetenschappers hebben gegevens van achtien nog functionerende onderzoeksstations onder de loep genomen. Daaruit blijkt niet alleen dat de beving krachtiger was, maar ook dat het epicentrum recht onder de stad heeft gelegen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')