quote:Dat doe je goed
Op dinsdag 23 december 2003 19:38 schreef freako het volgende:[..]
En ik ga dit nog wel een week of 2 volhouden denk ik, 1 post per slowchattopic.
.
quote:Pas op dat je niet geband wordt wegens spammen.
Op dinsdag 23 december 2003 19:38 schreef freako het volgende:[..]
En ik ga dit nog wel een week of 2 volhouden denk ik, 1 post per slowchattopic.
.
Lekker vroeg klaar deze avond. Eindelijk vakantie.
quote:Moet je een kaakontsteking ontwikkelen, dan ga je echt huilen van het lachen.
Op dinsdag 23 december 2003 20:29 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik wilde wel dat ik net zo snel huilde van het lachen als pberends.
quote:
112 Teletekst di 23 dec
Minister verhoogt bijdrage Unhcr***************************************
DEN HAAG Minister Van Ardenne heeft op
verzoek van de Tweede Kamer e.5 miljoen
extra gereserveerd voor de Unhcr,de
vluchtelingenorganisatie van de VN.De
Unhcr moet dan wel een plan indienen om
vluchtelingen in de regio van herkomst
op te vangen,stelt de minister.
Unhcr-directeur Lubbers had zich erover
beklaagd dat de minister de bijdrage
juist had verlaagd.Een Kamermeerderheid
nam het vervolgens voor Lubbers op.
Van Ardenne (CDA) ontried eerder een
een amendement voor extra steun aan de
Unhcr van haar partijgenoten.Nu zegt ze
geen moeite te hebben met een extraatje
mits ze invloed heeft op de bestemming.
quote:Goed nieuws.
Op dinsdag 23 december 2003 20:39 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
Bedankt Balkie.
quote:PI:
Op dinsdag 23 december 2003 20:43 schreef Sidekick het volgende:[..]
Goed nieuws.
quote:Hmm ja, maar het is beter dan niets.
Op dinsdag 23 december 2003 20:59 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
PI:
[POLslowchat #107] 10 zetels minder voor de VVD
maar het is iig beter dan het eerder de bedoeling was
quote:Allemaal troep.
Op dinsdag 23 december 2003 21:05 schreef Herostratos het volgende:
Is het nog de moeite waard om het voorgaande in deze slowchat door te lezen, of kom ik enkel dezelfde troep als altijd tegen?
quote:Tja, dan had je maar op de meet moeten komen.
Op dinsdag 23 december 2003 21:05 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom is je nick eigenlijk Sidekick? Je wilde een slaafje zijn toen je registreerde?
quote:Dankjewel Underworld_
Op dinsdag 23 december 2003 21:06 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Allemaal troep.
quote:Ik lees altijd alles door.
Op dinsdag 23 december 2003 21:05 schreef Herostratos het volgende:
Is het nog de moeite waard om het voorgaande in deze slowchat door te lezen, of kom ik enkel dezelfde troep als altijd tegen?
En het blijft troep ja.
quote:Er was een ontmoeting ?
Op dinsdag 23 december 2003 21:07 schreef sizzler het volgende:[..]
Tja, dan had je maar op de meet moeten komen.
quote:POL-meet: de foto's en nabeschouwing!!
Op dinsdag 23 december 2003 21:19 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Er was een ontmoeting ?
quote:Een andere reden ja.
Heeft hij daar zijn Kung Fu - trappen gedemonstreerd, of heet hij weer om een heel andere reden Sidekick ?
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
POL-meet: de foto's en nabeschouwing!!
quote:Waarom heb jij kofi in je avatar?
Op dinsdag 23 december 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
POL-meet: de foto's en nabeschouwing!!
[..]Een andere reden ja.
quote:Mijn posts op Fok! komen heel verstandelijk en wijs over. Ik weet het.
Op dinsdag 23 december 2003 21:33 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Sidekick, wat ben je jong, en toch ben ik maar een jaartje ouder.
.
quote:Gewoon een hele goede man. Samen met Bill Clinton en Nelson Mandela zijn dat mijn top3-politici.
Op dinsdag 23 december 2003 21:40 schreef UnderWorld_ het volgende:Waarom heb jij kofi in je avatar?
Alleen van Kofi zag ik een hele goede foto die ik kon gebruiken.
Jammergenoeg kon ik niet een goede foto vinden van Mandela.
quote:Tolerantie islam-stijl.
Massale bescherming van christenen in IndonesiëJAKARTA (ANP) - De Indonesische autoriteiten hebben circa 150.000 agenten gemobiliseerd om de kerken te beschermen tegen mogelijke terreuraanslagen tijdens de kerst. In totaal is bijna tweederde van het nationale politiekorps voor deze 'Operatie Kaars' opgetrommeld.
Verscheidene christelijke gemeenschappen, zoals in het onrustige Centraal-Sulawesi, hebben ook hun eigen veiligheidsmaatregelen getroffen. In Surabaya op Java zullen jeugdleden van de moslimorganisatie Nahdlatul Ulama meehelpen om de kerstviering in de Bethanië-kerk veilig te laten verlopen, aldus The Straits Times (Singapore) dinsdag. Voor de viering op eerste kerstdag worden zeker 10.000 mensen verwacht.
Indonesië, het grootste moslimland ter wereld, werd tijdens de kerst in 2000 opgeschrikt door aanslagen op verscheidene kerken. Daardoor vielen zeker negentien doden. De aanslagen waren volgens Jakarta het werk van Jemaah Islamiyah, een Zuidoost-Aziatische terreurgroep die banden zou hebben met al-Qaedanetwerk van Osama bin Laden.
De communist Mandela heeft zijn land helemaal naar de kloten gebracht. Als dat een verdienste is, dan gefeliciflapstaart.
quote:
"The aim is to change the present world into a Communist world where there will be no exploiters and no exploited, no oppressor and oppressed, no rich and no poor. Communists fight for a world where there will be no unemployment, no poverty and starvation, disease and ignorance. In such a world there will be no capitalists, no imperialists, no fascists." - Mandela
How to be a good communist door Nelson Mandela. Met als mooie hoofdstuk 2: "Hoe wordt je een goede leerling van Stalin".
[Dit bericht is gewijzigd door JB80 op 23-12-2003 22:25]
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:19 schreef JB80 het volgende:De communist Mandela heeft zijn land helemaal naar de kloten gebracht. Als dat een verdienste is, dan gefeliciflapstaart.
quote:Leuk om hem proberen te koppelen aan miljoenen doden onder het bewind van Stalin. Maar helaas, je poging is mislukt. Je bent bijna net zo zielig als de Graaf.
[..][afbeelding]
Mandela naast een kolonel van de KGB, saluerend naar de Sovjet-vlag, "Heil Stalin"
quote:Lekkere vent.
Some say that it is impossible to acquire the great qualities of revolutionary geniuses like (...) Stalin and that it is impossible to raise our own qualities to the same level as theirs.
quote:En ik heb sexuele handelingen met een stagiaire ja.
Op dinsdag 23 december 2003 22:27 schreef JB80 het volgende:
Nog wat toegevoegd aan het verhaal. Ben jij al een goed "pupil" van Stalin?
Dat Mandela communistische trekken maakt hem niet verkeerd hoor. Maar probeer hem nog maar een keer te linken met het wegstoppen van dissidenten in werkkampen. Ik lach je driedubbel uit.
Of was je verwijzing naar Stalin een geheel positieve?
De bewierroking van Mandela gaat mij veel te ver. Hij mag het ikoon zijn van een mondiale beweging dat een asociaal bewind onder druk heeft gezet (vergelijking met Bush, anyone?), we mogen ook sceptisch zijn over zijn daden daarvoor en daarna. Naast zijn communistische neigingen en vereringen van de massamoordenaar Stalin, heeft hij het land na de overname door zijn partij (let op: ik zeg hier niet niet-blanken) economisch naar de grond gebracht en de misdaad tiert er weliger dan in welke Amerikaanse ghetto-wijk dan ook. 40.000 doden per jaar. En de manier hoe ze Aids aanpakken verdient ook niet echt de schoonheidsprijs, of wel? Feitelijk is Zuid-Afrika van een westers land af aan het dalen naar het niveau van de buurlanden.
Er zijn genoeg kanttekeningen te plaatsen, maar niemand doet dat. Dus ik wilde een ieder op zijn minst wijzen op zijn manuscriptje, voordat deze man wederom bewierrookt wordt.
quote:
Nader geen kandidaat voor Amerikaanse Groenen
WASHINGTON (ANP) - Ralph Nader is geen kandidaat voor de Groenen bij de presidentsverkiezingen volgend jaar in de Verenigde Staten. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN denkt de politicus er nog over na om als onafhankelijk kandidaat mee te doen.Een woordvoerder van de Groenen zei dat de partij zeer teleurgesteld is. Hij kon niet zeggen waarom Nader zijn partijgenoten de rug heeft toegekeerd. Het besluit van Nader, die zelf ook geen toelichting gaf, kan desastreuze gevolgen hebben voor de Groenen omdat er geen andere kandidaat is die het grote publiek aanspreekt.
In 2000 wist Nader 2,7 procent van de stemmen te vergaren bij de toenmalige presidentsverkiezingen. Dat was goed voor de derde plaats na de Republikein Bush en de Democraat Gore. Sommige Democraten houden Nader verantwoordelijk voor het nipte verlies van Gore destijds.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:41 schreef JB80 het volgende:vereringen van de massamoordenaar
quote:Duitsland was ook een sterk land tijdens 40-45.
Feitelijk is Zuid-Afrika van een westers land af aan het dalen naar het niveau van de buurlanden.
quote:Right. "Zonder vervolging van joden kan er geen sprake zijn van een arische wereld"
"the Communist movement still faces powerful enemies which must be crushed and wiped out from the face of the earth before a Communist world can be realized. Without a hard and bitter and long struggle against capitalism and exploitation, there can be no Communist world."
quote:Maar Juliana is pro-terrorisme. Haar sponsoring van het terrorisme is overduidelijk. Laat dat wel even een kanttekening zijn voordat je haar als goed persoon ziet.
Op dinsdag 23 december 2003 22:49 schreef zakjapannertje het volgende:
JB80 zou je niet met een beter bron komen over Mandela, dit maakt het op mij iig nogal een discutabele website:http://home.wanadoo.nl/rhodesia/wccterr.html
quote:Ehmm, je kan geen communisme hebben met kapatilisme. Dat is vrij logisch denk ik?
Op dinsdag 23 december 2003 22:54 schreef JB80 het volgende:
Nog een mooi regeltje uit zijn pamflet:
[..]Right. "Zonder vervolging van joden kan er geen sprake zijn van een arische wereld"
En je hebt Mandela nog niet gelinkt aan chemische wapens.
quote:Ja, en zonder een harde strijd tegen dictators kan er van een veilige wereld geen sprake zijn.
Op dinsdag 23 december 2003 22:54 schreef JB80 het volgende:
Nog een mooi regeltje uit zijn pamflet:
[..]Right. "Zonder vervolging van joden kan er geen sprake zijn van een arische wereld"
quote:Ik dus. Volgens vriendje Nelson moeten enemies, kapitalisten dus, worden verdrukt en van de aarde verdwijnen. Men weet niet precies welke taal er is gebezigd in Wannsee, maar het zal hier op neer zijn gekomen.
the Communist movement still faces powerful enemies (kapitalisten, JB80) which must be crushed and wiped out from the face of the earth before a Communist world can be realized. Without a hard and bitter and long struggle against capitalism and exploitation, there can be no Communist world."
quote:Jeetje, bijna dezelfde taal als de VS over communisten destijds.
Op dinsdag 23 december 2003 23:01 schreef JB80 het volgende:
Dat de man er vreemde ideëen op na houdt die bij anderen wat minder zouden worden getolereerd.
[..]Ik dus. Volgens vriendje Nelson moeten enemies, kapitalisten dus, worden verdrukt en van de aarde verdwijnen. Men weet niet precies welke taal er is gebezigd in Wannsee, maar het zal hier op neer zijn gekomen.
quote:Ja, en Churchill:
Op dinsdag 23 december 2003 23:01 schreef JB80 het volgende:Ik dus. Volgens vriendje Nelson moeten enemies, kapitalisten dus, worden verdrukt en van de aarde verdwijnen. Men weet niet precies welke taal er is gebezigd in Wannsee, maar het zal hier op neer zijn gekomen.
And if need be, he shall be blasted from the surface of the earth.
Ik hoopte dat we het ''als ik nu dit hier invul, dan zou die en die het gezegd kunnen hebben'' spelletje nu wel vervelend zouden vinden.
Ik hoop iig dat jullie wat nieuws geleerd hebben, kunnen jullie weer verder gaan met het bewierroken van deze man.
Ik wens jullie een klassiek-liberale slaapgroet toe (en een draaglijke kerst )
quote:Ik evenzeer.
Op dinsdag 23 december 2003 23:13 schreef JB80 het volgende:
Ik ga, voor de honderdste keer, the Big Lebowski kijken (Ned 3).
quote:Huh? Nachthavik bestond al.
Op woensdag 24 december 2003 00:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Havikje? Pff.
quote:
Donner: 'integratiedebat moslims loopt uit de hand'Minister Donner van Justitie is van mening dat de integratiediscussie omtrent moslims in de Nederlandse samenleving uit de hand begint te lopen. Zo komen de diverse partijen steeds meer tegenover elkaar te staan. Dat zegt hij in de Volkskrant van vandaag.
Donner constateert dat iedereen het eigen standpunt als vanzelfsprekend beschouwt. Donner denkt hierbij ook aan het VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali, die onlangs nog uitsprak dat islamitische scholen de integratie van moslims belemmeren. "Hier wordt het een discussie van fundamentalisme waardoor men tegenover elkaar komt te staan. Als er nu iets is dat kenmerkend is voor Nederland, dan is het dat we fundamentele verschillen op een verstandige wijze bespreken. "
quote:Donner had het natuurlijk over de open, transparante cultuur op Urk in Volendam en in Staphorst en omstreken..
Op woensdag 24 december 2003 08:56 schreef pberends het volgende:[..]
quote:Inlichtingendiensten
NBC:Bin Laden achter dreiging VS***************************************
WASHINGTON Osama bin Laden zit achter
de onderschepte plannen voor nieuwe
aanslagen,meldt nieuwszender NBC.Zondag
werd op grond van de nieuwe informatie
de alarmfase voor terreur in de VS al
van 'geel' naar 'oranje' verhoogd.
De inlichtingendiensten zouden tot in
detail op de hoogte zijn van de plannen
van al-Qaeda.De terroristen zouden net
als op 11 september vliegtuigen willen
kapen,om die op doelen als grote steden
en industriecomplexen te laten vliegen.
Ook zou het gehucht Tappahannock,in de
staat Virginia,een doelwit zijn.Dit om
de Amerikanen zich overal onveilig te
laten voelen,aldus de bronnen van NBC.
Ik heb dat AD stukkie voor je geplaatst over PR de V. in het topic over zijn politieke ambities
quote:
Op woensdag 24 december 2003 09:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
@PBerendsIk heb dat AD stukkie voor je geplaatst over PR de V. in het topic over zijn politieke ambities
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |