abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2003 @ 20:51:01 #201
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15650033
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:49 schreef sizzler het volgende:

[..]

En waarom post je dit op Fok!?

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15650195
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt tijd voor gaarkeukens

Kom op, sizzler, dan kun je alles wat over dit Kabinet en de gevolgen gaat wel op 1 hoop gooien zeg

Of je opent voor ieder aspect van de recessie 10 topics. Dat is het andere uiterste.

En BHFH is het blijkbaar met me eens dat de discussie prima in De armoede in Nederland valt mee kan.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_15651284
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:49 schreef sizzler het volgende:

[..]

En waarom post je dit in feedback?

Om te laten zien dat Kozzmic ook maar een pipo is
pi_15651488
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Om te laten zien dat Kozzmic ook maar een pipo is

Aan wie?

Dit is een feedbacktopic dat over het modereren in POL gaat.

pi_15660577
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:36 schreef sizzler het volgende:

[..]

Aan wie?

Dit is een feedbacktopic dat over het modereren in POL gaat.

[niet-persoonlijk-nemen]

Je begint op WEC te lijken

[/niet-persoonlijk-nemen]

woensdag 24 december 2003 @ 14:04:04 #206
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15667955
Is dit trouwens een onzin forum aan het worden?
Gezien het aantal nietszeggende topics met in ieder geval het woordje 'Links' in de titel, waarna meestal een persoonlijke-niet- onderbouwde-mening volgt.

Een keertje is nog wel lachwekkend, maar als er 4 of 5 binnen 2 dagen verschijnen dan ga je toch echt twijfelen of het hier niet het 'Onzin' forum is.

Maar goed.

woensdag 24 december 2003 @ 14:10:53 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15668103
quote:
Op woensdag 24 december 2003 14:04 schreef Nyrem het volgende:
Is dit trouwens een onzin forum aan het worden?
Gezien het aantal nietszeggende topics met in ieder geval het woordje 'Links' in de titel, waarna meestal een persoonlijke-niet- onderbouwde-mening volgt.

Een keertje is nog wel lachwekkend, maar als er 4 of 5 binnen 2 dagen verschijnen dan ga je toch echt twijfelen of het hier niet het 'Onzin' forum is.

Maar goed.

Alleen "Links" tegenstrijdig? is idd erg links-bash-achtig, maar de rest toch niet?

Ik heb er iig geen probleem mee. Het woordje "links" in een titel is niet gelijk erg. je kan de topics ook ontwijken

Tot zover mijn mening

zaterdag 27 december 2003 @ 03:47:13 #208
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15735961
quote:
Op woensdag 24 december 2003 14:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Alleen "Links" tegenstrijdig? is idd erg links-bash-achtig, maar de rest toch niet?

Ik heb er iig geen probleem mee. Het woordje "links" in een titel is niet gelijk erg. je kan de topics ook ontwijken

Tot zover mijn mening

Het gaat mij er om dat ik de laatste tijd een beetje veel aan het 'ontwijken' ben
Natuurlijk lees ik ook voor de lol in 'politiek'. Maar als mijn tenen telkens krom gaan staan tijdens het lezen of het niveau is in mijn ogen te vaak 'alle problemen op conto links', dan vergaat die lol mij wel een beetje.
Maar goed, dit is niet mijn forum ik ben maar een gebruiker.
Ik heb alleen zelf wel wat eisen qua dicussiekader of mening.
Zelf word ik ook weleens meegezogen in die domme 'one-liners' en dat wil ik eigenlijk niet. Ik vind namelijk niet dat het een onzin forum moet worden.
Maar ik lees de laatste tijd wel veel weinig-onderbouwde meningen en 'TopicStarts'. Anders zijn het gewoon meningen zonder enig historisch besef. Want bv 'Links' overal de schuld van geven, is toch wel heel erg lachwekkend als je kijkt naar de nederlandse parlementaire geschiedenis (ik noem maar wat). Dat is goed een jaar lang (na 6mei2002), als een soort rouwverwerking. Maar het moet dan toch op een gegeven moment wel afgelopen zijn en weer een beetje met beide benen op de grond staan qua discussies. Helaas duurt het 'rouwproces' kennelijk nog voort.
Maar goed, wie zeikt moet het zelf beter doen.

Dus beschouw dit maar als 'off-topic'

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 27-12-2003 03:53]

pi_15738179
Nyrem, als je niet wilt dat desbetreffende topics de topiclist in POL domineren dan zou je kunnen proberen juist in topics die naar jouw mening wat interessanter zijn te reageren. Er lopen naar mijn mening genoeg interessante topics.

Het heeft trouwens wel mijn aandacht, zie ook deze post, maar als we elk topic dat kritisch staat tegenover een politieke mening of partij moeten sluiten dan blijft er denk ik weinig over in POL. Je mag uiteraard wel naar onderbouwing en argumenten vragen.

pi_15774023
Tja ik weet niet of dit beter hier of in de SC kan. Maar ik zie het meer als Feedback.

Is het een idee om zoals C&H met thematopics te gaan werken?

Ik heb het idee dat daarmee het inhoudelijke niveau van POL een beetje op te krikken is. En het is weer eens wat anders dan het zoveeltse bash topic .

Die thema's kan je mijns inziens heel breed zien en opzetten. Van de Nederlandse politiek in het interbellum tot de ontwikkeling van de EU en de rol van Nederland daarin. En van het volkshuisvestingsbeleid door de jaren heen tot liberalen toen en nu. Ook kan je er mee inspelen op de actualiteit b.v. rond de Europese of Amerikaanse verkiezingen.

Tja is dit wat? En belangrijker nog heeft er iemand zin om zoiets in elkaar te zetten?

Ter inspiratie een aantal thema topics uit C&H.
[THEMA] Victoriaanse Tijdperk
[THEMA] Het Romeinse Keizerrijk

Ze lopen misschien niet als een trein maar zijn wel erg leuk leesvoer.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 28 december 2003 @ 20:44:13 #211
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15775649
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:58 schreef du_ke het volgende:
Tja ik weet niet of dit beter hier of in de SC kan. Maar ik zie het meer als Feedback.

Ik heb het idee dat daarmee het inhoudelijke niveau van POL een beetje op te krikken is. En het is weer eens wat anders dan het zoveeltse bash topic .

Die thema's kan je mijns inziens heel breed zien en opzetten. Van de Nederlandse politiek in het interbellum tot de ontwikkeling van de EU en de rol van Nederland daarin. En van het volkshuisvestingsbeleid door de jaren heen tot liberalen toen en nu. Ook kan je er mee inspelen op de actualiteit b.v. rond de Europese of Amerikaanse verkiezingen.

Tja is dit wat? En belangrijker nog heeft er iemand zin om zoiets in elkaar te zetten?

Ter inspiratie een aantal thema topics uit C&H.
[THEMA] Victoriaanse Tijdperk
[THEMA] Het Romeinse Keizerrijk

Ze lopen misschien niet als een trein maar zijn wel erg leuk leesvoer.

Informatieve topics zijn heel eg gewenst. Een leuke afwisseling van alle echt discussies met meningen die zo voorspelbaar zijn qua partijpolitiek.

Bijvoorbeeld sjun, die weet wel heel wat over de gezondheidszorg te vertellen. (heeft volgens mij wel eens een topic erover geopend).
En een beetje thema-achtige sfeer eraan geven is erg goed.

Ikzelf heb weinig inbreng denk ik.

maandag 29 december 2003 @ 12:50:31 #213
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15792428
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:38 schreef Kozzmic het volgende:
Nyrem, als je niet wilt dat desbetreffende topics de topiclist in POL domineren dan zou je kunnen proberen juist in topics die naar jouw mening wat interessanter zijn te reageren. Er lopen naar mijn mening genoeg interessante topics.
zoals ik dus al schreef:
quote:
Zelf word ik ook weleens meegezogen in die domme 'one-liners' en dat wil ik eigenlijk niet. Ik vind namelijk niet dat het een onzin forum moet worden.
Misschien kan je het begrijpen dat er wenig impulsen zijn om 'serieus' of 'interessant' te reageren. Dat heeft niets te maken met de politieke voorkeur van mensen; maar meer met het stelselmatige spuien van onzin over bepaalde partijen/mensen/organisaties.

Ook is het niet zo erg interessant als je dan eens iets meer tijd neemt voor een 'serieuze' post. Dat je als antwoord gewoon een soort 'Pavlovreactie' krijgt. (ook al kom je met feiten)

Maar goed, dont worry.
Het zal wel een tijdelijke periode zijn

pi_15810514
Wil je mijn topic naar R&P verplaatsen, want ik denk dat het daar beter tot z'n recht komt. Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe anderen omgaan met dit probleem en hoe ze die druk ervaren.
Bij voorbaat dank
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_15818544
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:11 schreef R_ON het volgende:
Wil je mijn topic naar R&P verplaatsen, want ik denk dat het daar beter tot z'n recht komt. Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe anderen omgaan met dit probleem en hoe ze die druk ervaren.
Bij voorbaat dank
Topic is in overleg met R&P-mods verplaatst.
pi_15818705
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:58 schreef du_ke het volgende:

-knip-

Ik wou ff zeggen dat ik dit gelezen heb, en dat ik er waarschijnlijk dit jaar nog op terug kom.
pi_15822210
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 10:46 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik wou ff zeggen dat ik dit gelezen heb, en dat ik er waarschijnlijk dit jaar nog op terug kom.

Haha is goed .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 30 december 2003 @ 18:18:17 #218
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15832489
Ik wil graag even mijn beklag doen over de user Gelly.

Ik bemerk steeds vaker dat hij midden in topics een pakkende oneliner of een verwijt neersmijt, om er vervolgens totaal niet meer op in te gaan of te reageren als daar om gevraagd word.

Dat noem ik geen discussie voeren maar hout op het vuur gooien.

pi_15832850
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:18 schreef Goodluck het volgende:

Ik bemerk steeds vaker dat hij midden in topics een pakkende oneliner of een verwijt neersmijt, om er vervolgens totaal niet meer op in te gaan of te reageren als daar om gevraagd word.

Gaat het om het integratietopic of heb je meer concrete gevallen? Ik zou even wachten om hem in ieder geval de tijd te geven om te reageren en spreek hem er dan zelf even op aan via mail of ICQ (beide staan in zijn profiel). Wij kunnen er verder weinig aan doen als iemand geen antwoord geeft op je vragen
(tenzij zo'n iemand er structureel topics mee vernaggelt).
pi_15832925
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:18 schreef Goodluck het volgende:

Heb je zo een voorbeeldje ?
  dinsdag 30 december 2003 @ 18:38:55 #221
74080 Goodluck
pi_15833120
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Heb je zo een voorbeeldje ?

Recent:
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:57 schreef gelly het volgende:
Uhm, waarom zou iemand zich geen turk mogen voelen ?
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:58 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Uhm, waar staat dat dat niet mag ?

quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik als ik je posts lees. Misschien dat je het anders bedoelt.

quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:00 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Leg me dan eens uit waarom je dat idee krijgt.

quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik als ik je posts lees. Misschien dat je het anders bedoelt.

quote:
Leg me dan eens uit waarom je dat idee krijgt.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:09 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Zeg Gelly,
Ga je nou nog in op mijn vraag of loop je weereens weg voor je eerder gedane insinuaties ?

pi_15833169
Ik kreeg dat idee uit je posts, kennelijk is het niet zo. Klaar toch ? Ik vraag me af waarop je antwoord wil.
  dinsdag 30 december 2003 @ 18:41:35 #223
74080 Goodluck
pi_15833196
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:30 schreef sizzler het volgende:

(tenzij zo'n iemand er structureel topics mee vernaggelt).

Dat is naar mijn idee steeds vaker het geval.
Gelly post een verwijt/beschuldiging, vervolgens komen daar velle reakties op terug en daarna reageert hij niet meer. Op die manier worden de discussies steeds persoonlijker en lijd het tot op de man spelen.
  dinsdag 30 december 2003 @ 18:42:53 #224
74080 Goodluck
pi_15833243
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:40 schreef gelly het volgende:
Ik kreeg dat idee uit je posts, kennelijk is het niet zo. Klaar toch ? Ik vraag me af waarop je antwoord wil.
Je insinueert iets, ik vraag je om een uitleg van die insinuatie en vervolgens reageer je niet meer.
Kun je je voorstellen dat dat kwaad bloed zet ?
pi_15833261
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:42 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Je insinueert iets, ik vraag je om een uitleg van die insinuatie en vervolgens reageer je niet meer. Kun je je voorstellen dat dat kwaad bloed zet ?

Ik denk dat je zeurt. Mag dat ook ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')