quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:49 schreef sizzler het volgende:[..]
En waarom post je dit op Fok!?
quote:Of je opent voor ieder aspect van de recessie 10 topics. Dat is het andere uiterste.
Op dinsdag 23 december 2003 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt tijd voor gaarkeukensKom op, sizzler, dan kun je alles wat over dit Kabinet en de gevolgen gaat wel op 1 hoop gooien zeg
En BHFH is het blijkbaar met me eens dat de discussie prima in De armoede in Nederland valt mee kan.
quote:Om te laten zien dat Kozzmic ook maar een pipo is
Op dinsdag 23 december 2003 20:49 schreef sizzler het volgende:[..]
En waarom post je dit in feedback?
quote:Aan wie?
Op dinsdag 23 december 2003 21:31 schreef pberends het volgende:[..]
Om te laten zien dat Kozzmic ook maar een pipo is
Dit is een feedbacktopic dat over het modereren in POL gaat.
quote:[niet-persoonlijk-nemen]
Op dinsdag 23 december 2003 21:36 schreef sizzler het volgende:[..]
Aan wie?
![]()
Dit is een feedbacktopic dat over het modereren in POL gaat.
Je begint op WEC te lijken
[/niet-persoonlijk-nemen]
Een keertje is nog wel lachwekkend, maar als er 4 of 5 binnen 2 dagen verschijnen dan ga je toch echt twijfelen of het hier niet het 'Onzin' forum is.
Maar goed.
quote:Alleen "Links" tegenstrijdig? is idd erg links-bash-achtig, maar de rest toch niet?
Op woensdag 24 december 2003 14:04 schreef Nyrem het volgende:
Is dit trouwens een onzin forum aan het worden?
Gezien het aantal nietszeggende topics met in ieder geval het woordje 'Links' in de titel, waarna meestal een persoonlijke-niet- onderbouwde-mening volgt.Een keertje is nog wel lachwekkend, maar als er 4 of 5 binnen 2 dagen verschijnen dan ga je toch echt twijfelen of het hier niet het 'Onzin' forum is.
Maar goed.
Ik heb er iig geen probleem mee. Het woordje "links" in een titel is niet gelijk erg. je kan de topics ook ontwijken
Tot zover mijn mening
quote:Het gaat mij er om dat ik de laatste tijd een beetje veel aan het 'ontwijken' ben
Op woensdag 24 december 2003 14:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Alleen "Links" tegenstrijdig? is idd erg links-bash-achtig, maar de rest toch niet?
Ik heb er iig geen probleem mee. Het woordje "links" in een titel is niet gelijk erg. je kan de topics ook ontwijken
Tot zover mijn mening
Dus beschouw dit maar als 'off-topic'
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 27-12-2003 03:53]
Het heeft trouwens wel mijn aandacht, zie ook deze post, maar als we elk topic dat kritisch staat tegenover een politieke mening of partij moeten sluiten dan blijft er denk ik weinig over in POL. Je mag uiteraard wel naar onderbouwing en argumenten vragen.
Is het een idee om zoals C&H met thematopics te gaan werken?
Ik heb het idee dat daarmee het inhoudelijke niveau van POL een beetje op te krikken is. En het is weer eens wat anders dan het zoveeltse bash topic .
Die thema's kan je mijns inziens heel breed zien en opzetten. Van de Nederlandse politiek in het interbellum tot de ontwikkeling van de EU en de rol van Nederland daarin. En van het volkshuisvestingsbeleid door de jaren heen tot liberalen toen en nu. Ook kan je er mee inspelen op de actualiteit b.v. rond de Europese of Amerikaanse verkiezingen.
Tja is dit wat? En belangrijker nog heeft er iemand zin om zoiets in elkaar te zetten?
Ter inspiratie een aantal thema topics uit C&H.
[THEMA] Victoriaanse Tijdperk
[THEMA] Het Romeinse Keizerrijk
Ze lopen misschien niet als een trein maar zijn wel erg leuk leesvoer.
quote:Informatieve topics zijn heel eg gewenst. Een leuke afwisseling van alle echt discussies met meningen die zo voorspelbaar zijn qua partijpolitiek.
Op zondag 28 december 2003 19:58 schreef du_ke het volgende:
Tja ik weet niet of dit beter hier of in de SC kan. Maar ik zie het meer als Feedback.Is het een idee om zoals C&H met thematopics te gaan werken?
Ik heb het idee dat daarmee het inhoudelijke niveau van POL een beetje op te krikken is. En het is weer eens wat anders dan het zoveeltse bash topic
.
Die thema's kan je mijns inziens heel breed zien en opzetten. Van de Nederlandse politiek in het interbellum tot de ontwikkeling van de EU en de rol van Nederland daarin. En van het volkshuisvestingsbeleid door de jaren heen tot liberalen toen en nu. Ook kan je er mee inspelen op de actualiteit b.v. rond de Europese of Amerikaanse verkiezingen.
Tja is dit wat? En belangrijker nog heeft er iemand zin om zoiets in elkaar te zetten?
Ter inspiratie een aantal thema topics uit C&H.
[THEMA] Victoriaanse Tijdperk
[THEMA] Het Romeinse KeizerrijkZe lopen misschien niet als een trein maar zijn wel erg leuk leesvoer.
Bijvoorbeeld sjun, die weet wel heel wat over de gezondheidszorg te vertellen. (heeft volgens mij wel eens een topic erover geopend).
En een beetje thema-achtige sfeer eraan geven is erg goed.
Ikzelf heb weinig inbreng denk ik.
Rechtse populist!
quote:zoals ik dus al schreef:
Op zaterdag 27 december 2003 11:38 schreef Kozzmic het volgende:
Nyrem, als je niet wilt dat desbetreffende topics de topiclist in POL domineren dan zou je kunnen proberen juist in topics die naar jouw mening wat interessanter zijn te reageren. Er lopen naar mijn mening genoeg interessante topics.
quote:Misschien kan je het begrijpen dat er wenig impulsen zijn om 'serieus' of 'interessant' te reageren. Dat heeft niets te maken met de politieke voorkeur van mensen; maar meer met het stelselmatige spuien van onzin over bepaalde partijen/mensen/organisaties.
Zelf word ik ook weleens meegezogen in die domme 'one-liners' en dat wil ik eigenlijk niet. Ik vind namelijk niet dat het een onzin forum moet worden.
Ook is het niet zo erg interessant als je dan eens iets meer tijd neemt voor een 'serieuze' post. Dat je als antwoord gewoon een soort 'Pavlovreactie' krijgt. (ook al kom je met feiten)
Maar goed, dont worry.
Het zal wel een tijdelijke periode zijn
quote:Topic is in overleg met R&P-mods verplaatst.
Op maandag 29 december 2003 23:11 schreef R_ON het volgende:
Wil je mijn topic naar R&P verplaatsen, want ik denk dat het daar beter tot z'n recht komt. Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe anderen omgaan met dit probleem en hoe ze die druk ervaren.
Bij voorbaat dank
quote:Ik wou ff zeggen dat ik dit gelezen heb, en dat ik er waarschijnlijk dit jaar nog op terug kom.
Op zondag 28 december 2003 19:58 schreef du_ke het volgende:
Is het een idee om zoals C&H met thematopics te gaan werken?-knip-
quote:Haha is goed
Op dinsdag 30 december 2003 10:46 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik wou ff zeggen dat ik dit gelezen heb, en dat ik er waarschijnlijk dit jaar nog op terug kom.
Ik bemerk steeds vaker dat hij midden in topics een pakkende oneliner of een verwijt neersmijt, om er vervolgens totaal niet meer op in te gaan of te reageren als daar om gevraagd word.
Dat noem ik geen discussie voeren maar hout op het vuur gooien.
quote:Gaat het om het integratietopic of heb je meer concrete gevallen? Ik zou even wachten om hem in ieder geval de tijd te geven om te reageren en spreek hem er dan zelf even op aan via mail of ICQ (beide staan in zijn profiel). Wij kunnen er verder weinig aan doen als iemand geen antwoord geeft op je vragen
Op dinsdag 30 december 2003 18:18 schreef Goodluck het volgende:
Ik wil graag even mijn beklag doen over de user Gelly.Ik bemerk steeds vaker dat hij midden in topics een pakkende oneliner of een verwijt neersmijt, om er vervolgens totaal niet meer op in te gaan of te reageren als daar om gevraagd word.
quote:Heb je zo een voorbeeldje ?
Op dinsdag 30 december 2003 18:18 schreef Goodluck het volgende:
Ik wil graag even mijn beklag doen over de user Gelly.Ik bemerk steeds vaker dat hij midden in topics een pakkende oneliner of een verwijt neersmijt, om er vervolgens totaal niet meer op in te gaan of te reageren als daar om gevraagd word.
quote:Recent:
Op dinsdag 30 december 2003 18:32 schreef gelly het volgende:[..]
Heb je zo een voorbeeldje ?
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:57 schreef gelly het volgende:
Uhm, waarom zou iemand zich geen turk mogen voelen ?
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:58 schreef Goodluck het volgende:[..]
Uhm, waar staat dat dat niet mag ?
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:59 schreef gelly het volgende:[..]
Dat idee krijg ik als ik je posts lees. Misschien dat je het anders bedoelt.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:00 schreef Goodluck het volgende:[..]
Leg me dan eens uit waarom je dat idee krijgt.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:59 schreef gelly het volgende:[..]
Dat idee krijg ik als ik je posts lees. Misschien dat je het anders bedoelt.
quote:
Leg me dan eens uit waarom je dat idee krijgt.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:09 schreef Goodluck het volgende:[..]
Zeg Gelly,
Ga je nou nog in op mijn vraag of loop je weereens weg voor je eerder gedane insinuaties ?
quote:Dat is naar mijn idee steeds vaker het geval.
Op dinsdag 30 december 2003 18:30 schreef sizzler het volgende:
(tenzij zo'n iemand er structureel topics mee vernaggelt).
quote:Je insinueert iets, ik vraag je om een uitleg van die insinuatie en vervolgens reageer je niet meer.
Op dinsdag 30 december 2003 18:40 schreef gelly het volgende:
Ik kreeg dat idee uit je posts, kennelijk is het niet zo. Klaar toch ? Ik vraag me af waarop je antwoord wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |