abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15082303
quote:
Duitse kranten: Oh nein, Oranje!

AMSTERDAM - 'Uitgerekend Nederland!' De Duitse kranten lieten vanmorgen in vette koppen merken dat onze oosterburen de EK-kraker in juni tegen het Nederlands elftal niet vol vertrouwen tegemoet zien.

"O nee, Oranje", kermde ook de Duitse trainer Rudi Völler na de loting tegen Holland. "En toen kwam de man met de hamer nog een keer langs, ook Tsjechië is van de partij, geen te onderschatten tegenstander. " 'Da bleibt uns die Spucke weg', kopte de Bild-zeitung, 'hier zijn we even sprakeloos', zo schrijft de krant. In een apart stuk roemt Bild de Nederlandse spitsen, met 'Torminator' Van Nistelrooy voorop.

'Uitgerekend Holland, en dat bij de start op 15 juni,' murmelde Völler. Het is inmiddels zo goed als zeker dat de op 18 februari geplande oefenwedstrijd tussen Duitsland en Nederland in Rotterdam wordt afgezegd, niemand wil de ander meer in zijn kaarten laten kijken, de hoogspanning is compleet.

Ook grote Duitse kranten als de Süddeutsche Zeitung en Die Welt zien het somber in, de loting voor de Duitsers is wel heel zwaar in de eerste ronde. Met de Letten houdt niemand rekening, die worden eronder gewalst, dat schijnt inmiddels een absolute zekerheid te zijn. Keeper Oliver Kahn vindt het allemaal wel best: "Onder grote druk zijn wij op ons best, hopelijk gaat dat nu ook weer zo." Voetbalkeizer Franz Beckenbauer is ook van mening dat de Duits-Nederlandse groep (met de Tsjechen en de Letten) de zwaarste is. "In de overige groepen zijn er steeds twee favorieten, bij ons drie. Dat wordt een dans op hete kolen.

Zie verder De Telegraaf

Bron: De Telegraaf

LOL
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:21:10 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15082374
en dan denken we nu zeker dat we al gewonnen hebben, en gaan dan weer eens af als een gieter.
Zoals gewoonlijk.
P
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:21:45 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15082388
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
en dan denken we nu zeker dat we al gewonnen hebben, en gaan dan weer eens af als een gieter.
Zoals gewoonlijk.
P
droomscenario
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15082389
who cares, ik heb niet eens zin om hoop te krijgen.
Iedere keer word ik toch weer teleur gesteld.

Heb me er al bij neer gelegd dat het nederlands 11tal helemaal niet zo goed is, als we denken dat ze zijn.
Geloof me we verliezen beide wetstrijden en tegen letland winnen we mager met een nulletje of 1

dinsdag 2 december 2003 @ 10:22:50 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15082407
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

droomscenario

Hekel aan voetbal?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_15082412
Die overbetaalde papventjes gaan het toch weer verliezen op het einde met penalties, dus waar maakt Duitsland zich zorgen om...
pi_15082425
WEEEEE, GAAAAAAAAAAN OPPPP MOFFENJACHTTTTTTT

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator dinsdag 2 december 2003 @ 10:25:55 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15082464
*oef* ... gelukkig maar dan ik was al bang dat wij de enigen waren die heel dat EK somber tegemoet zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_15082483
Beginnen ze nu al met anderen tot favoriet bombarderen
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:28:02 #11
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_15082505
[EK 2004] Loting (deeltje 2)

Daar staat ie al.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.