abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2003 @ 11:54:53 #176
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_14724876
. Wegens gebrek aan PM's. .
Ey Herostratos, dat van die FAQ dat weet ik, ga ik ook nog eens veranderen, maar die heb ik een beetje in de waan van de dag geschreven.
  dinsdag 18 november 2003 @ 11:57:19 #177
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14724938
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 11:54 schreef Lithion het volgende:
. Wegens gebrek aan PM's. .
Ey Herostratos, dat van die FAQ dat weet ik, ga ik ook nog eens veranderen, maar die heb ik een beetje in de waan van de dag geschreven.
Klasse.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2003 @ 11:59:29 #178
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_14725008
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 11:31 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]

wel geil.. die http://gtk.php.net/ ..

woeiiiii!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_14725972
quote:
LPF is vragenbrij van SP zat

LPF-Kamerlid Joost Eerdmans heeft schoon genoeg van de vragenbrij van SP-politici. Niet alleen in het Europees Parlement, ook in de Kamer voeren SP'ers de ranglijst van schriftelijke-vragenstellers aan. ,,Het is totaal uit de hand gelopen'', klaagt Eerdmans.

Zelf is de Rotterdammer goed voor negen schriftelijke vragen dit jaar. Daarmee kan hij niet in de schaduw staan van SP'er Jan de Wit, die in 2001 en 2002 de ranglijst van vragenstellers aanvoerde met respectievelijk 67 en 65 vragen. Hij bleef daarmee zijn partijgenote Kant nipt voor.

Eerdmans: ,,Het stoort me enorm. Iedereen beroept zich op het recht vragen te stellen. Het is een sport geworden. Dan ben je wat mij betreft kampioen belastingbetaler uitkleden. Vooral kleine linkse partijen hebben er een handje van.''

De LPF stelde al eens voor het aantal schriftelijke vragen per fractie te beperken tot 75 per jaar, maar kreeg de handen er in de Kamer niet voor op elkaar. ,,We klagen over de bureaucratie, maar die veroorzaken we zo zelf. Het gaat er bij mij niet in dat de SP al deze vragen moet stellen. Laatst wilde De Wit van alles weten over een mogelijke interne diefstal uit het legermuseum in Delft. Dat zijn toch geen hoofdlijnen meer? Ambtenaren zijn de hele dag in de weer om zo'n vraag te beantwoorden.''

De kritiek is tegen het zere been van De Wit. ,,Het is geneuzel. Hij kan niet beoordelen of onze vragen terecht zijn. Wij hebben in de fractie afgesproken dat we geen overbodige of gekke vragen stellen en daar houden we ons allemaal aan.'' De Wit kan zich niet herinneren ooit vragen te hebben gesteld over het legermuseum in Delft. Dat deed hij overigens wel, op 9 oktober, met zijn partijgenote Vergeer.

Van een maximum aan het aantal vragen moet hij niets hebben. ,,Als je vraag 75 hebt gesteld, zou je over probleem nummer 76 geen vraag meer mogen stellen? Als oppositiepartij is het onze taak misstanden te signaleren. Wij hebben geen ministers bij wie we een zaak kunnen aankaarten. Dat doen we met vragen.''

Bovendien, rekent hij voor, valt het met de vragenbrij wel mee: 1500 vragen per jaar zijn er 10 per Kamerlid. ,,En de grote fracties stellen altijd de meeste vragen.''

Dat klopt: de PvdA stelde er vorig jaar 381. Maar de veel kleinere SP was met 283 wel nummer drie. Eerdmans heeft een tip voor de SP: ,,Discipline tonen. Niet meteen vragen stellen. Als de SP een misstand aan de kaak wil stellen, kan ze ook een persbericht naar de krant sturen.''

AD
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_14726118
POL-quiz: Wat is dit:

pi_14726186
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

AD

Zij Sp'ers een beetje dement, dit is al de tweede in korte tijd die niet meer precies weet wat voor vragen hij stelt
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:43:30 #182
66982 Herostratos
pi_14726242
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:39 schreef sizzler het volgende:
POL-quiz: Wat is dit:

[afbeelding]

Voor de rokende fokkers
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_14726299
quote:

[..]

AD

Super dat verdient een eigen topic

Vandaag in 2Vandaag:

quote:
PLAN SP TEGEN BUREAUCRATIE IN DE ZORG
Vanmiddag presenteert de SP haar eindverslag over de bureaucratie in de zorg. Daarin doet de partij een tiental voorstellen om het vertrouwen in de zorg te herstellen. Een verslag.

SUCCES VAN DISCOUNTERS IN DUITSLAND
Duitsland is de Heimat van de discounter, zoals de Aldi-supermarkten. Al tien jaar geleden brak bij onze oosterburen een prijzenoorlog tussen supermarkten. De neergang in de economie en de huidige prijzenslag in de Nederlandse supermarkten kan dus ook hier leiden tot een sterke groei van discounters. Maar wat heeft de Duitse prijzenoorlog uiteindelijk opgeleverd? Heeft de klant er uiteindelijk wel voordeel bij?

ANTISEMITISME OP SCHOLEN
Het antisemitisme neemt toe volgens cijfers van CIDI en anti-rascisme bureaus. Niet alleen op straat worden maar ook steeds vaker op school. Docenten die les geven over de Tweede Wereldoorlog merken dat en hebben daar last van. Dit is onderzocht door de stichting Vredeseducatie. Hieruit blijkt dat de meeste jongeren de geschiedenis van de jodenvervolging mengen met hun idee van de politiek van de staat Israël. Ze zouden geen kwaadaardige antisemieten zijn, maar slechts willen provoceren.

Toch weer wat goeds van de SP.
pi_14726374
quote:

[..]

AD

Leefbaar Den Haag bijvoorbeeld is dan eerder een bron van irritatie zou ik zeggen, wat de SP doet kan in mijn optiek wel
pi_14726408
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:43 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Voor de rokende fokkers

Yes! De Smoking station T70!!
quote:
Bedrijven kopen massaal rookcabines

NAARDEN (ANP) - Bedrijven kopen of huren de laatste tijd rookcabines. De Europese marktleider Smoke Free Systems heeft er al vierhonderd in Nederland staan. Vorig jaar waren dat er nog 150. De onderneming verwacht er voor het einde van het jaar nog eens 150 te verkopen.Dat is enorm veel, zei een woordvoerder dinsdag.

Het bedrijfsleven loopt zo vooruit op de invoering van de Tabakswet op 1 januari. Die bepaalt dat de werkplekken dan rookvrij moeten zijn.

Werknemers die graag een rokertje willen opsteken, kunnen in de cabine terecht. Een afzuigsysteem zorgt ervoor dat collega's geen last hebben van rook. De op abri's lijkende cabines kosten gemiddeld 10.000 euro per stuk, aldus de woordvoerder van Smoke Free Systems.

Bedrijven zien nu in dat meeroken grote gevolgen kan hebben, verklaarde de zegsman. Bovendien dwingt de Tabakswet hun om maatregelen te nemen. De laatste tijd zijn vooral ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf overgegaan tot de aanschaf van een rookcabine. Grotere bedrijven waren al zeker een jaar bezig om roken op de werkvloer te beperken, aldus Smoke Free Systems.

Volgens de woordvoerder is een rookcabine een grote investering, maar verdient die zich vanzelf terug.Werknemers hoeven bijvoorbeeld niet meer helemaal naar buiten te lopen om een sigaret op te steken. Daardoor hebben ze meer tijd om te werken.

telegraaf

Trendy

dinsdag 18 november 2003 @ 12:50:40 #186
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:52:29 #187
66982 Herostratos
pi_14726509
Afzuigkapwerkplek voor de Tweede Kamer?
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:55:13 #188
66982 Herostratos
pi_14726587
quote:
Van onze grote kindervriend sizzler: [POLslowchat] Geen gezeik, iedereen rijk -91-

Bron: LPF is vragenbrij van SP zat

Sapperdeflap! sizzler en de p-p-pedo's
pi_14726755
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:55 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Sapperdeflap! sizzler en de p-p-pedo's

Ik haat kinderen.
pi_14726871
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik haat kinderen.

Het was sarcastisch bedoeld.
pi_14726937
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoeld.

Dan is het goed.
pi_14727060
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:07 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dan is het goed.

LOL

Sarcastisch eigenlijk ook niet. Het klonk gewoon lekker sneu.

Hetzelfde als "Het huwelijk is één groot ritueel". Het klinkt gewoon lekker.

pi_14727579
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:11 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL

Het klonk gewoon lekker sneu.

Ach, ik weet wie het zegt.

Je topic loopt lekker trouwens.

dinsdag 18 november 2003 @ 13:56:56 #194
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_14728343
quote:

[..]

AD

Een misstand aan de kaak stellen door een persbericht naar de krant te sturen? Dat is wel heel erg apart. Het lijkt me dat de LPF hier een beetje in de war is met de oude tijden waarin met met elk "proefballonnetje" naar de kranten ging...

Overigens zie ik graag dat er veel vragen worden gesteld... dat houdt iedereen een beetje scherp. Het is ook 1 van de verworvenheden van deze democratie dat werkelijk alles besproken kan worden. Daar maakt de SP derhalve terecht gebruik van.

pi_14729979
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:29 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ach, ik weet wie het zegt.

Je topic loopt lekker trouwens.

Nee, het is eigenlijk jouw topic hoor. Vandaar de ode aan onze grote kindervriend sizzler

[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 18-11-2003 14:49]

dinsdag 18 november 2003 @ 14:48:54 #196
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14729985
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:56 schreef Maerycke het volgende:

Overigens zie ik graag dat er veel vragen worden gesteld... dat houdt iedereen een beetje scherp. Het is ook 1 van de verworvenheden van deze democratie dat werkelijk alles besproken kan worden. Daar maakt de SP derhalve terecht gebruik van.

Idd, ipv via een achterkamertje wat informatie te ronselen, is het stellen van schriftelijke vragen erg goed op dingen "openbaar" te maken

Goeiemiddag trouwens.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 18 november 2003 @ 14:52:33 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14730107
Ben ik nog op tijd om wat over ICT te lullen?
  dinsdag 18 november 2003 @ 15:02:43 #198
66982 Herostratos
pi_14730423
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:52 schreef Sidekick het volgende:
Ben ik nog op tijd om wat over ICT te lullen?

Maerycke stelt het niet op prijs...

dinsdag 18 november 2003 @ 15:05:48 #199
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14730519
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 15:02 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Maerycke stelt het niet op prijs...

Ik heb haar genomineerd voor de veredelde paralympics-trofee, dus ze moet niet zeuren.
  dinsdag 18 november 2003 @ 15:06:22 #200
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14730536
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:56 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Een misstand aan de kaak stellen door een persbericht naar de krant te sturen? Dat is wel heel erg apart. Het lijkt me dat de LPF hier een beetje in de war is met de oude tijden waarin met met elk "proefballonnetje" naar de kranten ging...

scherp gezien.
quote:
Ook voor de SP geldt: Overdaad schaadt.
Ik zal eens minder in SP-gerelateerde draadjes gaan posten
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')