quote:Het is toch zo, leuk dat er nu meer mensen hogere opleidingen doen, maar dat komt omdat het makkelijker is geworden. Door de breezercultuur zie ik de Nederlandse kenniseconomie in de toekomst flink in het slop raken.
Op woensdag 5 november 2003 20:03 schreef Ype het volgende:
Al was het alleen al op taalkundig gebied
Ik kan me niet voorstellen dat we over 5 à 10 jaar een intelligentiestroom richting universiteiten krijgen
quote:Of gabbers, punkers etc. etc.
Op woensdag 5 november 2003 20:03 schreef Posdnous het volgende:
Net alsof die nozems zulke lekkertjes waren.
quote:Breezer is wat breder dan die selecte groepjes.
Op woensdag 5 november 2003 20:07 schreef Grayburn het volgende:[..]
Of gabbers, punkers etc. etc.
quote:Vraag ik me af. Toen ik nog op de middelbare school zat gingen er al aardig wat mensen naar mavo, gewoon om die tweede fase te ontwijken. Het onderwijs op de middelbare school is achteraf gezien schrikbarend eenvoudig en toch maakt maar een miniem deel van de jeugd VWO af.
Op woensdag 5 november 2003 20:04 schreef pberends het volgende:[..]
Het is toch zo, leuk dat er nu meer mensen hogere opleidingen doen, maar dat komt omdat het makkelijker is geworden. Door de breezercultuur zie ik de Nederlandse kenniseconomie in de toekomst flink in het slop raken.
quote:imago-probleem? Kan me het niet voorstellen.
Op woensdag 5 november 2003 20:08 schreef Ype het volgende:[..]
Vraag ik me af. Toen ik nog op de middelbare school zat gingen er al aardig wat mensen naar mavo, gewoon om die tweede fase te ontwijken. Het onderwijs op de middelbare school is achteraf gezien schrikbarend eenvoudig en toch maakt maar een miniem deel van de jeugd VWO af.
quote:Valt best mee denk ik, toendertijd was internet nog niet zo populair. Nu word je mede door Fok! voordurend overdreven met dit fenomeen geconfronteerd en als je het s' zaterdags een disco inloopt oom eens zo'n sletje op te halen valt dat gewoon vies tegen. (
Op woensdag 5 november 2003 20:08 schreef pberends het volgende:[..]
Breezer is wat breder dan die selecte groepjes.
quote:Misschien. Ik weet nog een keer dat mijn moeder thuiskwam van een ouderavond en daar had een ouder verteld dat haar dochter voor nerd wordt uitgemaakt als ze hoge cijfers haalde en dat ze daarom maar wat minder haar best ging doen.
Op woensdag 5 november 2003 20:09 schreef pberends het volgende:[..]
imago-probleem? Kan me het niet voorstellen.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:12 schreef Grayburn het volgende:[..]
(
.)
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik stem berends ' 07
quote:Interessant, die breezers zijn idd niet goed voor het gebit. Misschien moet er een tandartsaccijns op breezers en dergelijke dranken komen...
Op woensdag 5 november 2003 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
ff redelijk off-topic. mijn buurman is tandarts en heeft al heel wat tandglazuur problemen gezien. hij is een enthousiast vakman dus hij verteld me wel een wat over zijn patienten (zonder hun naam te noemen uiteraard) het ergste is op dit moment de sodarijke drank die ze breezer noemen. op nummer twee staat het overgeven van annorexia patienten. dus dan kun je wel nagaan of het drankje uberhaupt wel zo fijn is voor je tanden. en oh ja, als je denkt dat iets minder glazuur op je tanden niet zo erg is, dan spreek ik je over tien jaar graag, als je tenminste verstaanbaar bent zonder gebit.
Het kuddegedrag van "hun" is normaal, gaat vanzelf wel over.
Ik maak me meer zorgen over "hun" taalgebruik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |