abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14412852
Is de Breezerjeugd een gevaar voor de samenleving? Moet TMF/MTV en SMS'en onder de 16 verboden worden? Zou de politiek stappen moeten ondernemen tegen de verloedering van de Nederlandse jeugd?
pi_14412872
je bent gewoon jalours dat jij niet zo'n sms dienst hebt en tonnen verdient!
  woensdag 5 november 2003 @ 20:03:47 #3
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_14412890
Al was het alleen al op taalkundig gebied
Ik kan me niet voorstellen dat we over 5 à 10 jaar een intelligentiestroom richting universiteiten krijgen
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 5 november 2003 @ 20:03:50 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14412891
Net alsof die nozems zulke lekkertjes waren.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_14412923
Het is maar tijdelijk.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_14412933
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:03 schreef Ype het volgende:
Al was het alleen al op taalkundig gebied
Ik kan me niet voorstellen dat we over 5 à 10 jaar een intelligentiestroom richting universiteiten krijgen
Het is toch zo, leuk dat er nu meer mensen hogere opleidingen doen, maar dat komt omdat het makkelijker is geworden. Door de breezercultuur zie ik de Nederlandse kenniseconomie in de toekomst flink in het slop raken.
pi_14413021
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:03 schreef Posdnous het volgende:
Net alsof die nozems zulke lekkertjes waren.
Of gabbers, punkers etc. etc.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_14413060
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:07 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Of gabbers, punkers etc. etc.

Breezer is wat breder dan die selecte groepjes.
  woensdag 5 november 2003 @ 20:08:50 #9
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_14413062
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is toch zo, leuk dat er nu meer mensen hogere opleidingen doen, maar dat komt omdat het makkelijker is geworden. Door de breezercultuur zie ik de Nederlandse kenniseconomie in de toekomst flink in het slop raken.

Vraag ik me af. Toen ik nog op de middelbare school zat gingen er al aardig wat mensen naar mavo, gewoon om die tweede fase te ontwijken. Het onderwijs op de middelbare school is achteraf gezien schrikbarend eenvoudig en toch maakt maar een miniem deel van de jeugd VWO af.
pi_14413093
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:08 schreef Ype het volgende:

[..]

Vraag ik me af. Toen ik nog op de middelbare school zat gingen er al aardig wat mensen naar mavo, gewoon om die tweede fase te ontwijken. Het onderwijs op de middelbare school is achteraf gezien schrikbarend eenvoudig en toch maakt maar een miniem deel van de jeugd VWO af.

imago-probleem? Kan me het niet voorstellen.
pi_14413148
breezer jeugd is er altijd al geweest. . .alleen tegenwoordig heet het breezer ...
Religion : Mankind's Worst Invention!
pi_14413169
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Breezer is wat breder dan die selecte groepjes.

Valt best mee denk ik, toendertijd was internet nog niet zo populair. Nu word je mede door Fok! voordurend overdreven met dit fenomeen geconfronteerd en als je het s' zaterdags een disco inloopt oom eens zo'n sletje op te halen valt dat gewoon vies tegen. (.)
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  woensdag 5 november 2003 @ 20:13:46 #13
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_14413207
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:09 schreef pberends het volgende:

[..]

imago-probleem? Kan me het niet voorstellen.

Misschien. Ik weet nog een keer dat mijn moeder thuiskwam van een ouderavond en daar had een ouder verteld dat haar dochter voor nerd wordt uitgemaakt als ze hoge cijfers haalde en dat ze daarom maar wat minder haar best ging doen.
Nou, ik kan me absoluut niet herinneren dat wij mensen voor nerd uitmaakten als ze hoge cijfers haalden, eerder was iedereen gewoon jaloers. En ik kan weten hoe ontzettend lekker het voelt als je eens een 10 haalt (gezien het bijna nooit is voorgekomen ).
Dus ik denk eerder dat het iets met gemakzucht te maken heeft. Kiddo's van tegenwoordig krijgen volgens mij alles wat ze willen zowat.
  woensdag 5 november 2003 @ 20:14:19 #14
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_14413227
Ik lijk wel een ouwe zeur
  woensdag 5 november 2003 @ 20:14:58 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_14413247
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:12 schreef Grayburn het volgende:

[..]

(.)

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 5 november 2003 @ 20:29:24 #16
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_14413752
Laat ze lekker. Vroeg of laat trekt het wel weg.
Maarjah, het schijnt stoer te zijn om Breezer stom te vinden...
  woensdag 5 november 2003 @ 20:43:20 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14414241
ik stem berends ' 07
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 5 november 2003 @ 20:50:02 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14414478
ff redelijk off-topic. mijn buurman is tandarts en heeft al heel wat tandglazuur problemen gezien. hij is een enthousiast vakman dus hij verteld me wel een wat over zijn patienten (zonder hun naam te noemen uiteraard) het ergste is op dit moment de sodarijke drank die ze breezer noemen. op nummer twee staat het overgeven van annorexia patienten. dus dan kun je wel nagaan of het drankje uberhaupt wel zo fijn is voor je tanden. en oh ja, als je denkt dat iets minder glazuur op je tanden niet zo erg is, dan spreek ik je over tien jaar graag, als je tenminste verstaanbaar bent zonder gebit.
pi_14414555
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik stem berends ' 07
pi_14414556
We weten ook alelmaal hoeveel er geblowd en gezopen werd in de flowerpower tijd. Is ook allemaal goed gekomen, dus met ene beetje vertrouwen komen deze mensen ook op een goed spoor uiteindelijk (misschien)
pi_14414574
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
ff redelijk off-topic. mijn buurman is tandarts en heeft al heel wat tandglazuur problemen gezien. hij is een enthousiast vakman dus hij verteld me wel een wat over zijn patienten (zonder hun naam te noemen uiteraard) het ergste is op dit moment de sodarijke drank die ze breezer noemen. op nummer twee staat het overgeven van annorexia patienten. dus dan kun je wel nagaan of het drankje uberhaupt wel zo fijn is voor je tanden. en oh ja, als je denkt dat iets minder glazuur op je tanden niet zo erg is, dan spreek ik je over tien jaar graag, als je tenminste verstaanbaar bent zonder gebit.
Interessant, die breezers zijn idd niet goed voor het gebit. Misschien moet er een tandartsaccijns op breezers en dergelijke dranken komen...
  woensdag 5 november 2003 @ 22:22:25 #22
31186 0_o
See my shadow changing
pi_14417224
Ach, het komt wel goed. Denk ook trouwens dat het een onterechte generalisatie is. Heus niet alle 16-jarigen drinken breezers en gaan mee met de bijbehorende cultuur en mentaliteit.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  woensdag 5 november 2003 @ 23:26:07 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14419195
berends accijnzen hebben in het verleden hun werking niet bewezen. daar pak je eigenlijk alleen maar de oudere gebruikers mee. en de jongere groep voelt zich door het verbod alleen maar meer aangetrokken, ik denk dat accijnzen beter gebruikt moeten om jongeren te ontmoedigen bepaalde stoffen tot zich te nemen want het wreekt zich later. alleen maar uit bescherming en niet uit wijzend-vingertjes gedrag. misschien zouden we eens na kunnen denken over berends ' 07...
  woensdag 5 november 2003 @ 23:34:22 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14419499
vind jij echt dat het met de mensen uit de flowerpower periode goed is gekomen? behalve the bodyshop, virgin en een paar anderen? politiek gezien is er nu veel onmacht door hetgeen zich uit de flowerpowertijd ontbloemde. dus ik vraag me af of het wel echt zo positief is geweest behalve dan die ene persoon die zei: all you need is love, love is all you need.
pi_14420377
Als je puur kijkt naar het taalgebruik wil ik "hun" sollicitatiebrieven met plezier lezen

Het kuddegedrag van "hun" is normaal, gaat vanzelf wel over.
Ik maak me meer zorgen over "hun" taalgebruik

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')