abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14283369
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik kijk veel te weinig tv heb ik het gevoel.

Die andere 2, waar zijn die? Al een nieuwe partij aan het opzetten?

Marten Fortuyn staat iig achter hun. Misschien zitten ze achter de Fortuynistische Volks Partij, maar daar heb ik niks over gehoord in de uitzending
pi_14283374
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:48 schreef zakjapannertje het volgende:
en zij wilden op de omroepen bezuinigen
De beste manier om op de media te bezuinigen is de LPF opheffen
pi_14283394
Sturen we nog een rouwkransje naar Leefbaar Nederland?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 18:59:57 #54
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14283408
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:58 schreef SCH het volgende:

[..]

De beste manier om op de media te bezuinigen is de LPF opheffen

Nee, de LPF wordt nu doodgezwegen in de media. iig dat heb ik me laten vertellen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 19:01:49 #55
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14283453
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:59 schreef SCH het volgende:
Sturen we nog een rouwkransje naar Leefbaar Nederland?
Is het nu definitief?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 19:05:15 #56
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14283579
Internet is erg buggy op dit moment bij mij, dus ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Hier nog wat nieuws:
quote:
Hoeden passen tijdens inburgering

DRACHTEN - De inburgeringscursus die allochtonen volgen bij het Friesland College gaat niet alleen maar over de Nederlandse taal en de inrichting van onze samenleving. Cultuur in de breedste zin is er ook een onderdeel van, inclusief kledinggewoonten.

In het Karmelklooster in Drachten bezochten ze gisteren de hoedententoonstelling 'Koninklijk, kerkelijk en koket' en mochten een aantal exemplaren meteen uitproberen. En passsant hebben ze veel geleerd over maten, hoogte en breedte, zegt docent Corrie van Zinderen.

Bron: LC

pi_14283780
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:05 schreef Sidekick het volgende:
Internet is erg buggy op dit moment bij mij, dus ik denk dat ik maar ff wat anders ga doen. Hier nog wat nieuws:
[..]

LOL

écht Friesland.

pi_14283802
quote:
Balkenende sluit heronderhandelen centraal akkoord niet uit Geplaatst: 31-10-2003 | 15:30 Laatst gewijzigd: 31-10-2003 | 15:30DEN HAAG (ANP) Premier Balkenende wil nog niet zeggen of hij opnieuw met de sociale partners gaat onderhandelen als de leden van de FNV het centrale akkoord tussen werkgevers, vakbeweging en kabinet afwijzen.
.
Hij neemt daarmee een minder ferm standpunt in dan VVDminister Zalm van Financiën. Die zei eerder dat het bij het akkoord een kwestie van alles of niets is" en dat van heronderhandelen geen sprake kan zijn.
.
We moeten eerst maar eens zien wat maandag de uitkomst van het referendum is en wat de federatieraad van de FNV daarover op 17 november besluit," aldus Balkenende vrijdag na afloop van de wekelijkse vergadering van de ministerraad.
.
Balkenende voegde eraan toe, dat het niet zijn bedoeling is om het hele akkoord opnieuw ter discussie te stellen. Het spreekt vanzelf dat we niet over alles opnieuw onderhandelen."
.
In het centrale akkoord neemt de vakbeweging genoegen met het niet stijgen van de CA0lonen in de komende twee jaar in ruil voor verzachting van ingrepen in de sociale zekerheid. Balkenende wees er vrijdag op dat die verzachtingen, zoals uitstel van maatregelen om het gebruik van VUT en WAO te ontmoedigen, al aan de Tweede Kamer zijn toegezegd.

Balkenende deelt niet de kritiek van president Wellink van De Nederlandsche Bank dat door het akkoord noodzakelijke maatregelen op de lange baan worden geschoven en dat loonmatiging in slechte economische tijden er toch wel komt. De ministerpresident denkt dat loonmatiging beter tot stand komt als werkgevers en werknemers daar de behoefte toe voelen en er rust blijft heersen aan het arbeidsfront." Er is weliswaar sprake van temporisering" van de maatregelen, maar de lijn van het kabinet is duidelijk, aldus Balkenende.
.
Hij vindt dat iedereen die het akkoord heeft ondertekend ervoor moet gaan". FNVvoorzitter De Waal heeft het echter neutraal voorgelegd aan de leden. Balkenende zei hierover zich niet te willen mengen in de discussie binnen de FNV".

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=75420&PHPSESSID=21e71b230d241733cecab9cf86d655ce

houdt Balkenende zijn rug niet recht itt Zalm, of speelt hij het slimmer iit Zalm?

pi_14283835
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:12 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=75420&PHPSESSID=21e71b230d241733cecab9cf86d655ce

houdt Balkenende zijn rug niet recht itt Zalm, of speelt hij het slimmer iit Zalm?

En de kaartjes mogen nu nog ingestuurd worden of niet? Of is het insturen al afgelopen?
pi_14283890
http://www.fortisbank.nl/fbnl/do/textPage.do

Weet iemand wat voor bankrekening je nodig hebt voor een politieke partij?

code:
Rekening Entreekosten
(éénmalig) Abonnementskosten
(per maand) 
Á la Carte-rekening ¤ 15,- Gratis 
Krediethypotheek ¤ 15,- Gratis 
Florissantrekening Gratis Gratis 
Studentenrekening Gratis Gratis 
Studentenkrediet Gratis Gratis 
Alle andere rekeningen ¤ 15,- ¤ 1,- 

[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 31-10-2003 19:18]

pi_14283913
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:14 schreef pberends het volgende:

[..]

En de kaartjes mogen nu nog ingestuurd worden of niet? Of is het insturen al afgelopen?

ik denk dat ze nog mogen insturen wat hun keuze is, tellen kan toch in een dag gebeuren als men een adequate organisatie daarvoor kan opzetten?
pi_14284241
Volgensmij mogen ze ze niet meer insturen. Ik vind eigenlijk wel dat het kabinet al genoeg aan de vakbonden heeft toegezegd. Meer is idd niet nodig. Loonmatiging is wel heel belangrijk.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_14284716
Hebben we die 200 posts nou al?
pi_14285197
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:15 schreef pberends het volgende:
http://www.fortisbank.nl/fbnl/do/textPage.do

Weet iemand wat voor bankrekening je nodig hebt voor een politieke partij?

code:
Rekening Entreekosten
(éénmalig) Abonnementskosten
(per maand) 
Á la Carte-rekening ¤ 15,- Gratis 
Krediethypotheek ¤ 15,- Gratis 
Florissantrekening Gratis Gratis 
Studentenrekening Gratis Gratis 
Studentenkrediet Gratis Gratis 
Alle andere rekeningen ¤ 15,- ¤ 1,- 

Niemand?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:09:38 #66
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14285325
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:04 schreef pberends het volgende:

Niemand?

Ik zou het niet weten. Ik heb onlangs namens een stichting een rekening moeten openen en het blijkt dat daar speciale rekeningen voor zijn, er moeten bijvoorbeeld 2 mensen tekenen voor het openen van een dergelijke rekening en beiden hebben dan volledig inzicht in een dergelijke rekening, maar hoe het specifiek zit met een politieke partij moet je misschien eens in W&G vragen...
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_14285374
quote:
Elektriciteitspanne deed Canadese economie teruglopen
MONTREAL 31/10 (BELGA/AG) = De elektriciteitspanne die in augustus gedurende meerdere dagen een groot deel van het oosten van de VS zonder stroom zette, heeft de economische groei in Canada doen wankelen. Het bruto nationaal product (bnp) van Canada liep in augustus terug met 0,7 procent, een daling van een omvang die niet meer gezien was sinds 11 september 2001.De panne, die 50 miljoen mensen zonder stroom zette, trof in Canada enkel Ontario. Maar die provincie, met metropool Toronto en federale hoofdstad Ottawa, staat in voor 42 procent van de economie van het land. (LAN/LUM).
http://www.hetvolk.be/(h1qgnu45te2lld55maq3evvs)/belga.aspx

dat is heel wat, Canada is wat dat betreft erg kwetsbaar economisch geconcentreerd relatief dus eigenlijk

pi_14285408
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:09 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Ik heb onlangs namens een stichting een rekening moeten openen en het blijkt dat daar speciale rekeningen voor zijn, er moeten bijvoorbeeld 2 mensen tekenen voor het openen van een dergelijke rekening en beiden hebben dan volledig inzicht in een dergelijke rekening, maar hoe het specifiek zit met een politieke partij moet je misschien eens in W&G vragen...

Vaagheid weer. Maar bedankt voor de info
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:14:38 #69
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14285443
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hebben we die 200 posts nou al?
Nee. nog 120.

Dus ik denk niet dat we dat voor 22.00 gaan redden.

Vooral nu het internet nog steeds hapert...

vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:18:14 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14285516
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:12 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Good cop, bad cop...
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 20:18:46 #71
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14285530
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:14 schreef Sidekick het volgende:

Nee. nog 120.

Dus ik denk niet dat we dat voor 22.00 gaan redden.

Vooral nu het internet nog steeds hapert...

Als je het écht voor 22.00 wil redden moet je even een links/rechts-bash topic of allochtonen-problematiek topic openenen...

of je gaat samen met pberends (en Koos Voos) plaatjes van politici versoepen

-edit- of je gooit er eens flink wat statistiekjes tegenaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Herostratos op 31-10-2003 20:20]

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_14285534
quote:
31/10 Gewezen bestuurder Enron veroordeeld tot betalen 8 miljoen dollar
Een gewezen bestuurder van het energieconcern Enron, David Delainey, die terecht stond voor zijn deelname aan de fraude die het bedrijf het faillissement injoeg, is door het Amrikaanse gerecht veroordeeld tot het betalen van 8 miljoen dollar.
Volgens het vonnis zijn al 4,26 miljoen dollar in beslag genomen en moet de gewezen topman nu nog een boete van 3,74 miljoen dollar ophoesten. Dat meldt de Amerikaanse Beurscommissie. David Delainey, die schuldig pleitte, kreeg ook het verbod opgelegd om nog te werken in een overheidsbedrijf.

Delainey is schuldig bevonden aan interne manipulaties en deelname aan fraude in de boekhouding om de bedrijfsresultaten van Enron er beter te laten uitzien. Dat misleidde investeerders en resulteerde in de publicatie van valse bedrijfsresultaten.
De fraude was aan de gang van begin 2000 en leidde in 2001 tot het faillissement van het bedrijf. Meer dan 10.000 werknemers verloren hun werk en 20.000 investeerders bleven geruïneeerd achter na dit grootste bankroet ooit.

http://www.hbvl.be/nieuws/Economie/default.asp?art={89FB51E9-DFF6-472F-BE91-1C6E52685BE1}
hopelijk heeft die zijn lesje geleerd, nu de rest nog
pi_14285645
quote:
31/10 Tractebel en Generale fuseren
De algemene vergaderingen van Tractebel, de energiepoot van Suez, en de Generale Maatschappij van België hebben vrijdag ingestemd met de fusie van de Generale en Tractebel. Dat heeft de woordvoerder van de Generale vrijdag bevestigd. Na 181 jaar dienst verdwijnt daarmee de Generale Maatschappij van België. In januari maakte moederholding Suez haar intentie bekend om haar activiteiten te vereenvoudigen en te reorganiseren. Eén van de maatregelen die aangekondigd werden, was de fusie tussen Tractebel en de Generale Maatschappij.

De geschiedenis van de Generale gaat terug tot 1822. Willem I van Oranje stichtte toen de 'Algemeene Nederlandsche Maatschappij ter Begunstiging van de Volksvlijt' om de industrie in onze contreien financieel te ondersteunen. In 1830 volgde de onafhankelijkheid van België en dus ook die van de Generale.
Tussen 1830 en 1914 nam de Generale Maatschappij actief deel aan de uitbouw van de wegen- en spoorinfrastructuur en investeerde ze fors in de industrie, onder meer in steenkool, staal, raffinaderijen en elektriciteit. Er volgden ook investeringen in het buitenland, en dan vooral in Belgisch Kongo.

Na de grote crisis van 1929 werden ten gevolge van een koninklijk besluit in 1934 de bankactiviteiten en risicokapitaalactiviteiten gescheiden. Daaruit werden de Generale Bank en de Generale Maatschappij van België geboren.
In 1988 lanceerde de Italiaanse industrieel Carlo De Benedetti een overnamebod op de Generale. Na enkele woelige maanden kwam de Generale uiteindelijk in handen van het Franse Suez. Met de jaren werden uiteindelijk heel wat participaties afgestoten en volgt nu de definitieve ontmanteling.

http://www.hbvl.be/nieuws/Economie/default.asp?art={D2D0AE52-D11E-4F18-A715-B34498E849C7}
[sentimentelemode]
weer een (klein) stukje Neerlands trots weg
[/sentimentelemode]
pi_14287024
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:35 schreef pberends het volgende:
BORIS @ NED1
lol, is boris je nieuwe relnicht na Maxime V.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')