quote:Zij is rel-initiator
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ze heeft een soort rel-alert ofzo. Zij is altijd wel aanwezig bij de rellen hier op Fok! Zet je toch aan het denken...
quote:Hmmmz, waarom niet?
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:21 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Ff lezen wat er gebeurt is, ben ook nog maar een paar uur wakker.
Kga niet uit vandaag.
btw, kan die topictitel niet gewoon helemaal in het Latijn? Die ene letter..
quote:Familie van Mabel?
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:25 schreef NightH4wk het volgende:Wie? Ik zie alleen maar Michiel Smit (hele vage gast btw =)) staan.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:26 schreef Parabola het volgende:[..]
Zij is rel-initiator
quote:Ik sluit niets uit.
Of zou de helft van de users yvonne-kloon zijn? En ben jij dat dan, of ik?
quote:Welke ene letter?
btw, kan die topictitel niet gewoon helemaal in het Latijn? Die ene letter..
quote:Ik hoop het, want dan kan ik op een Peter Siebelt manier Michiel Smit linken aan Osama bin Laden.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:26 schreef Herostratos het volgende:[..]
Familie van Mabel?
![]()
quote:I dunno, ook geen feest ofzo vandaag. Haal het volgende week wel in.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:26 schreef Parabola het volgende:[..]
Hmmmz, waarom niet?
quote:Ik wel, maar niet alles
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:28 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Ik sluit niets uit.
quote:Ik bedoelde Justitia
[..]Welke ene letter?
Ik dacht dat dit de goede spelling was.
quote:Oh gelukkig. Ik dacht ff dat ik een domme fout had gemaakt
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:35 schreef Parabola het volgende:Ik bedoelde Justitia
Maar ik bedoel het ministerie van Justitie. Qua bezuinigingen.
quote:Omdat jij een mening over allochtonen hebt die in het straatje van Raytje_van_eX past.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:41 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom valt niemand mij aan omdat ik in Drenthe woon en dus niet weet hoe het er in de 'grote' steden aan toegaat?
quote:Die hoeven niet, want onze straten zijn allemaal no-go areas geworden, waarin hordes moslim-fundamentalisten iedere gezonde blanke burger naar het leven staan. Dus moet er meer politie op straat met zwaardere knuppels en een zwaarder kaliber dienstpistool en moeten er meer kerkers gebouwd worden. En er moeten meer rechters, liefst een beetje rechtse, want met die extreem linkse kliek die er nu zit, staan al die levensgevaarlijke terroristen zo weer op straat. En over terroristen gesproken, de AIVD moet meer bevoegdheden, want nu kunnen ze nog minder dan Peter Jan Rens R. De Vries.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Oh gelukkig. Ik dacht ff dat ik een domme fout had gemaakt
Maar ik bedoel het ministerie van Justitie. Qua bezuinigingen.
Zoiets
(bijna allemaal BiZa-budget trouwens )
Ik ga btw. tot weder
quote:Eindelijk iemand die de waarheid durft te spreken.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:52 schreef Parabola het volgende:[..]
Die hoeven niet, want onze straten zijn allemaal no-go areas geworden, waarin hordes moslim-fundamentalisten iedere gezonde blanke burger naar het leven staan. Dus moet er meer politie op straat met zwaardere knuppels en een zwaarder kaliber dienstpistool en moeten er meer kerkers gebouwd worden. En er moeten meer rechters, liefst een beetje rechtse, want met die extreem linkse kliek die er nu zit, staan al die levensgevaarlijke terroristen zo weer op straat. En over terroristen gesproken, de AIVD moet meer bevoegdheden, want nu kunnen ze nog minder dan Peter Jan Rens R. De Vries.
quote:
Ik ga btw. tot weder
quote:LOL Michiel Smit met haar
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]Wie is die vent aan de linkerkant? Vanuit het plaatje gezien rechts.
Is dat...
quote:Wat dacht jij dan? Een Fortuyn-look-a-like?
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:56 schreef pberends het volgende:[..]
LOL Michiel Smit met haar
![]()
![]()
quote:Ja, maar ik heb wel meer liberale oplossingen voor die problemen dan röntgenstraal of sommige andere users. En zeker met problemen met allochtonen kan je zien dat die opgelost kunnen worden door meer vrijheid en verantwoordelijkheid. Die problemen laten imo dus gewoon goed zien dat Nederland niet goed draait. Ik heb meer tegen het algemene Nederlandse beleid van teweinig verantwoordelijkheid geven aan de burgers, en ik vind het dus ook niet heel erg dat allochtonen daar gemiddeld meer misbruik van maken, want ze laten gewoon goed zien dat Nederland verkeerd bezig is.
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:48 schreef Sidekick het volgende:[..]
Omdat jij een mening over allochtonen hebt die in het straatje van Raytje_van_eX past.
Ik lul er nu wel een beetje omheen, maar je hebt idd gelijk.
quote:Hij lijkt de SP wel met zo'n demonstratie
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:58 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat dacht jij dan? Een Fortuyn-look-a-like?
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:00 schreef NightH4wk het volgende:Ik lul er nu wel een beetje omheen, maar je hebt idd gelijk.
quote:Dat vind hij zelf ook: NieuwRechts, een 'rechtse SP'
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:01 schreef pberends het volgende:Hij lijkt de SP wel met zo'n demonstratie
Overigens waren er ook tegendemonstranten, dus de SP was ook aanwezig.
24 oktober 2003 - DE ALLERMOOISTE. Amelia Vega, Miss Universe 2003, poseert voor de camera tijdens de MTV Video Awards Latin America in Miami Beach in Florida.
= voor m'n andere zoon natuurlijk
quote:We moeten meer allochtonen importeren.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:04 schreef pberends het volgende:
Wereldfoto van Telegraaf vandaag:[afbeelding]
24 oktober 2003 - DE ALLERMOOISTE. Amelia Vega, Miss Universe 2003, poseert voor de camera tijdens de MTV Video Awards Latin America in Miami Beach in Florida.
![]()
![]()
= voor m'n andere zoon natuurlijk
quote:Alleen vrouwen dan, zou echt veel criminaliteit en overlast besparen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:06 schreef Sidekick het volgende:[..]
We moeten meer allochtonen importeren.
quote:Hoeveel zonen heb jij wel niet?
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:04 schreef pberends het volgende:= voor m'n andere zoon natuurlijk
quote:Als je alleen vrouwen gaat toelaten, dan is de kans groter dat ze importbruidegommetjos gaan halen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:07 schreef pberends het volgende:[..]
Alleen vrouwen dan, zou echt veel criminaliteit en overlast besparen.
quote:2, een van 12 en een van 16.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:09 schreef Herostratos het volgende:[..]
Hoeveel zonen heb jij wel niet?
Ben overigens tegen kinderbijslag na het 2e kind
quote:Gewoon landen uitsluiten. Tis natuurlijk discriminatie, maar wel pragmatisch. Ik bedoel; mensen zonder tv worden bij Kopspijkers ook gediscrimineerd.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
Als je alleen vrouwen gaat toelaten, dan is de kans groter dat ze importbruidegommetjos gaan halen.
quote:Je weet dat je met deze post iedereen zonder internet discrimineerd?
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:11 schreef pberends het volgende:[..]
Gewoon landen uitsluiten. Tis natuurlijk discriminatie, maar wel pragmatisch. Ik bedoel; mensen zonder tv worden bij Kopspijkers ook gediscrimineerd.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je weet dat je met deze post iedereen zonder internet discrimineerd?
Maar het is toch zo. Al die argumenten van discriminatie tegenwoordig dit gaan vaak nergens over. Bedrijven discrimineren dan ook met hun opleidingseisen. Gaat toch nergens over
quote:Discriminatie gaat over relevante kenmerken. Een bedrijf mag een eis stellen aan het opleidingsniveau. Niet aan de afkomst (hoewel het voor sommige banen wel relevant kan zijn).
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:15 schreef pberends het volgende:[..]
Maar het is toch zo. Al die argumenten van discriminatie tegenwoordig dit gaan vaak nergens over. Bedrijven discrimineren dan ook met hun opleidingseisen. Gaat toch nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |