Bassie tijdens een POL-borrel
De voorgaande delen:
Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !
[POL] Slowchat café, daar issie weer (deel II)
[POL] Het derde Slowchat Café
[Slowchat] POL Café numeros quatro
[Slowchat] Politieke borrelpraat -deel 5
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 6
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 7
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 8
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 9
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 10
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 11
[Slowchat] - Politieke borrelpraat 12
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 13
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 14
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 15
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 16
[Slowchat] - Politieke Borrelpraat 17
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 18-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 19-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 20-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 21-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 22-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 23-
[Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 24-
[Slowchat] W.v.t.p.t.k. - deel 26
[Slowchat] n.h.t.t.m.g.l.o.p.o.d.n.a.p. - deel 27
[Slowchat] b.h.d.l.p.o.o.e.l.m.w.e.h.v.i.v.d.i. 28
[Slowchat] i.p.s. -29-
[Slowchat] k.i.e.l. -30-
[Slowchat] p.h.o.p. -31-
[Slowchat] De Fok! Nostra -32-
[Slowchat] De Fok! Nostra -33-
[Slowchat] De Fok! Nostra -34-
[Slowchat] De Fok! Nostra -35-
[POLchat] De puinhopen van 150 jaar politiek -36-
[POLchat] Anders en beter (37)
[PolSlowChat] 1 jaar POL, 200.000 posts -38-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -39-
[POL-cafe] Op naar prinsjesdag -40-
[POLslowchat] Nog maar 2 nachtjes slapen -41-
[POL-chat] Dinsdag Decisionday -42-
[POL-chat] Nu Nog Zonder Maartje -43-
[POLslowchat] Links, rechts, in de maat... -44-
[POLslowchat] Voorwaarts, kin omhoog! -45-
[POLslowchat] Wie wordt de nieuwe mod? -46-
[POLslowchat] The Great Dictator -47-
[POLslowchat] Wachten op de PvdA-begroting... -48-
Game on
Ehhhh, wie moeten we niet vergeten?
quote:Zie foto.
Op zaterdag 27 september 2003 18:00 schreef Sidekick het volgende:Goeie titel.
Ehhhh, wie moeten we niet vergeten?
quote:Vergeet vooral zijn lichaamstaal tegenover het verleidelijke meisje niet. Hij staat immers al 46 jaar droog.
Op zaterdag 27 september 2003 18:00 schreef pberends het volgende:[..]
Zie foto.
quote:Wat zal er in dat bakje zitten?
Op zaterdag 27 september 2003 18:01 schreef pberends het volgende:[..]
Vergeet vooral zijn lichaamstaal tegenover het verleidelijke meisje niet. Hij staat immers al 46 jaar droog.
quote:Een gristelijk GHB-tablet dat hij zo gaat aanbieden aan het meisje.
Op zaterdag 27 september 2003 18:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat zal er in dat bakje zitten?
Maxime V. is weer actief zo te zien
quote:OMFG hij heeft dezelfde websmaster als Maxime.
Op zaterdag 27 september 2003 18:13 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, vanavond ned1 20:30 - 21:02 Knevel op zaterdag (EO) maar dan is Kopspijkers al bezigMaxime V. is weer actief zo te zien
Wat een enorme domme site weer.
[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 27-09-2003 18:28]
quote:En die zwaar iritante sliert letters continu op je muis.
Op zaterdag 27 september 2003 18:19 schreef Sidekick het volgende:[..]
OMFG hij heeft dezelfde web[b]s[/s]master als Maxime.
Wat een enorme domme site weer.
![]()
![]()
quote:Nog meer verdomme: F1 qual. ook op dat moment!
Op zaterdag 27 september 2003 18:13 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, vanavond ned1 20:30 - 21:02 Knevel op zaterdag (EO) maar dan is Kopspijkers al bezigMaxime V. is weer actief zo te zien
quote:Ik heb mijn profiel ook veranderd.
Op zaterdag 27 september 2003 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En die zwaar iritante sliert letters continu op je muis.
![]()
![]()
![]()
quote:Zo zie je maar weer: alles kan gebeuren in de NL-politiek. De VVD voor referenda.
VVD-leden scharen zich achter referendum
ERMELO - Ondanks de vurige pleidooien van de ereleden Korthals Altes (oud-voorzitter Eerste Kamer) en Vonhoff (oud-Commissaris van de Koningin in Groningen) hebben de VVD-leden zich zaterdag achter een referendum over de Europese grondwet geschaard.Tijdens een partijbijeenkomst in Ermelo stemden 65 liberalen voor het referendum, 45 waren tegen. Korthals Altes en Vonhoff toonden zich felle tegenstanders. Vonhoff noemde het referendum ,,de doodskist van de democratie'' en hij waarschuwde dat het ,,pure misleiding'' was te denken dat de burger dichter bij de Europese politiek kan komen door een referendum.
Het verzet richtte zich vooral op de VVD-fracties in de Eerste en Tweede Kamer die zich onlangs al voorstander hebben getoond van een referendum over de Europese grondwet die in de maak is. Het initiatief daarvoor komt van PvdA, GroenLinks en D66.
Korthals Altes sprak zijn verbazing uit over de opstelling van de fracties, omdat de partij nooit voor een referendum is geweest. VVD-fractievoorzitter Van Aartsen zei blij te zijn met de ,,zeer gedegen discussie'' over het onderwerp onder de leden. ,,Het is een duidelijke uitspraak.''
Wat die foto van Zalm bij het nieuwsbericht doet, weet ik ook niet.
En Herben antwoord gewoon met "De LPF" alsof het dood normaal is dat niemand hem kent! Ik heb echt zooooo'n medelijde met die man. Ik had dat meisje allang verrot gescholden maar hij zal het wel gewend zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 27-09-2003 18:35]
quote:Zalm heeft Louis XIV-aspiraties. "Le VVD, c'est moi!"
Op zaterdag 27 september 2003 18:32 schreef Sidekick het volgende:
quote:Hehe, mooi profieltje hoor
Op zaterdag 27 september 2003 18:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik heb mijn profiel ook veranderd.
[..]Zo zie je maar weer: alles kan gebeuren in de NL-politiek. De VVD voor referenda.
Nieuwe avatar van Aaahikwordgek!
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 27-09-2003 18:36]
quote:Gezien ja, merk je gelijk weer hoe geindoctrineerd de hofhouding kan zijn. Alhoewel, hofhouding, het kan ook gewoon domheid zijn of overijverigheid.
Op zaterdag 27 september 2003 18:34 schreef sizzler het volgende:
Wie heeft gisteren dat item over de LPF bij nova gezien? Op een gegeven moment filmde ze Mat Herben. Hij ging op 'de thee' bij minister Brinkhorst. Hij meld zich netjes bij de receptie dat 'ie een afspraak heeft met Brinkhorst, vraagt het meisje achter de receptie hoe hij heet!!!!!!Herben blijft beleefd en zegt zijn naam. Dan zou je denken dat er bij zo'n meisje wel een belletje gaat rinkelen. Zeker omdat hij met een cameraploeg loopt. Maar neehoor, met droge ogen vraagt ze er achteraan: "En u bent van.....?" OMG!
En Herben antwoord gewoon met "De LPF" alsof het dood normaal is dat niemand hem kent! Ik heb echt zooooo'n medelijde met die man. Ik had dat meisje allang verrot gescholden maar hij zal het wel gewend zijn....
quote:Dat was meesterlijk.
Wie heeft gisteren dat item over de LPF bij nova gezien? Op een gegeven moment filmde ze Mat Herben. Hij ging op 'de thee' bij minister Brinkhorst. Hij meld zich netjes bij de receptie van het Ministerie van Economische Zaken dat 'ie een afspraak heeft met Brinkhorst, vraagt het meisje achter de receptie hoe hij heet!!!!!!Herben blijft beleefd en zegt zijn naam. Dan zou je denken dat er bij zo'n meisje wel een belletje gaat rinkelen. Zeker omdat hij met een cameraploeg loopt. Maar neehoor, met droge ogen vraagt ze er achteraan: "En u bent van.....?" OMG!
"Van welke instantie bent u?"
quote:hahaha, momentje...
Op zaterdag 27 september 2003 18:35 schreef pberends het volgende:[..]
Hehe, mooi profieltje hoor
[afbeelding]
Nieuwe avatar van Aaahikwordgek!
quote:Meesterlijk dan ga ik 'm ff terugkijken!! dit fragment zit toch in de nova uitzending
Wie heeft gisteren dat item over de LPF bij nova gezien? Op een gegeven moment filmde ze Mat Herben. Hij ging op 'de thee' bij minister Brinkhorst. Hij meld zich netjes bij de receptie van het Ministerie van Economische Zaken dat 'ie een afspraak heeft met Brinkhorst, vraagt het meisje achter de receptie hoe hij heet!!!!!!Herben blijft beleefd en zegt zijn naam. Dan zou je denken dat er bij zo'n meisje wel een belletje gaat rinkelen. Zeker omdat hij met een cameraploeg loopt. Maar neehoor, met droge ogen vraagt ze er achteraan: "En u bent van.....?" OMG!
quote:Jij kan het nieuwsbericht niet zien (en de foto).
Op zaterdag 27 september 2003 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Zalm heeft Louis XIV-aspiraties. "Le VVD, c'est moi!"
Er staat ook nog een stukje over Zalm die de tegenbegroting kraakt, maar Zalm staat op de foto als Biker-held ofzo.
quote:Oh nee? Goh...
Op zaterdag 27 september 2003 18:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jij kan het nieuwsbericht niet zien (en de foto).
quote:Ik had het stukje en foto nog niet bekeken. Ik vond jouw opmerking klinken als: 'Het stukje gaat over het referendum en wat doet daar een foto van Zalm bij?'
Er staat ook nog een stukje over Zalm die de tegenbegroting kraakt, maar Zalm staat op de foto als Biker-held ofzo.
Vandaar mijn reactie..
quote:http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/nova/sb.20030926-a.rm?proto=rtsp&start=0:0:27:54.29&end=0:0:45:5.501
Op zaterdag 27 september 2003 18:38 schreef pberends het volgende:[..]
Meesterlijk dan ga ik 'm ff terugkijken!! dit fragment zit toch in de nova uitzending
![]()
![]()
van gistern
lol, zou best kunnen met z'n populistisch geblaat Goede vraag voor het FOK-interview.
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 18:42 schreef sizzler het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |