wat denken jullie?
weer zo een vaag topic
alleen illegalen eruit zetten en verder niemand weigeren die hier op bezoek komt.
Het moge duidelijk zijn dat een Amerikaanse burger niet individueel valt aan te spreken over het collectieve gedrag van zijn/haar regering?
Als ieder land dat nou eens, dan zou america eens voelen dat niet de hele wereld voor hun is...
Het is een veel te zware sanctie. Wel *stom* dat de VS het Strafhof niet erkend natuurlijk.
quote:zou je denken... ik denk dat de regering van de US weinig te zeggen heeft over de import van ahold
Op donderdag 28 augustus 2003 21:12 schreef SirValentine het volgende:
ja... dan gaat VS geen NL goederen importeren, en NL gaat failiet
quote:denk dat er geen 1 product uit NL in de ketens van Ahold in de VS komt.... Zou dure grap worden als alle producten daar heen verscheept moeten worden, wordt echt allemaal daar gemaakt.
Op donderdag 28 augustus 2003 21:16 schreef Skinkie het volgende:[..]
zou je denken... ik denk dat de regering van de US weinig te zeggen heeft over de import van ahold
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je moet die mensen juist naar binnen laten, zien ze ook eens de wereld van een minder bekrompen kant, blowtje erbij, dan komen de VS ook nog wel eens goed.
Maar zolang kringspierbrigadier Balkie de bipsridder uithangt in amerikaans grondgebied, en Jaapie de reetspleetatleet hem nederig volgt, zullen wij niet de politieke kloten hebben dit erdoor te drukken.
Dit vergt namelijk ruggegraat, en dat is nou net iets wat deze zweterige zaadschuimsnuivers ontbeert.
quote:Waarom moeten alle niet-Amerikanen wel leiden onder het bewind van een stel angstige kapitalistische neanderthalers ?
Op donderdag 28 augustus 2003 21:09 schreef tvlxd het volgende:
Nee, fout. Het is jammer, maar geen Drama, die weigering. Ook hebben individuele inwoners van Amerika vaak niet zo veel te maken met regeringsacties.
quote:Weet ik veel!
Op donderdag 28 augustus 2003 21:44 schreef Strijder het volgende:[..]
Waarom moeten alle niet-Amerikanen wel leiden onder het bewind van een stel angstige kapitalistische neanderthalers ?
Zoals verplicht alle persoonlijke gegevens naar een of andere geheimzinnige overheidsdienst die bepaalt aan de hand van jouw eten of je misschien wel een terrorist bent.
quote:Vooral niet aangezien Bush zowel in absoluut aantal als in districtstelsel verloren heeft. Door een vreemde juridische truc is hij president.
Op donderdag 28 augustus 2003 21:09 schreef QOnline het volgende:Het moge duidelijk zijn dat een Amerikaanse burger niet individueel valt aan te spreken over het collectieve gedrag van zijn/haar regering?
quote:tegenvraagje moeten we dan ook alle asielzoekers weigeren die van landen komen die het strafhof niet erkend hebben of moeten we alleen de Amerikanen weigeren?
Op donderdag 28 augustus 2003 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het land in te komen... dus gewoon terugsturen bij de grens, of gevangen zetten . totdat de VS het internationaal strafhof erkent.. ik denk dat dat best een goede maatregel is die werkt.wat denken jullie?
quote:Welke pillen slik jij precies??
het land in te komen... dus gewoon terugsturen bij de grens, of gevangen zetten . totdat de VS het internationaal strafhof erkent.. ik denk dat dat best een goede maatregel is die werkt.wat denken jullie?
quote:Ik stel voor het met moslims te doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |