abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12792147
het land in te komen... dus gewoon terugsturen bij de grens, of gevangen zetten . totdat de VS het internationaal strafhof erkent.. ik denk dat dat best een goede maatregel is die werkt.

wat denken jullie?

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_12792222
Momenteel politiek onhaalbaar, gezien JPB en Jaap de Hoop Scheffer dikke maatjes zijn met Bush en Powell.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_12792252

weer zo een vaag topic

alleen illegalen eruit zetten en verder niemand weigeren die hier op bezoek komt.

pi_12792274
Als er nou een amerikaans bruidje voor je komt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12792282
Het spijt me, maar dit is uiteraard discriminatie

Het moge duidelijk zijn dat een Amerikaanse burger niet individueel valt aan te spreken over het collectieve gedrag van zijn/haar regering?

donderdag 28 augustus 2003 @ 21:09:13 #6
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_12792285
Goed idee idd, maar goed helaas niet uitvoerbaar omdat we zulke dikke maatjes met de vs zijn

Als ieder land dat nou eens, dan zou america eens voelen dat niet de hele wereld voor hun is...

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_12792292
Nee, fout. Het is jammer, maar geen Drama, die weigering. Ook hebben individuele inwoners van Amerika vaak niet zo veel te maken met regeringsacties.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_12792330
Je moet die mensen juist naar binnen laten, zien ze ook eens de wereld van een minder bekrompen kant, blowtje erbij, dan komen de VS ook nog wel eens goed .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_12792343
Waarom moeten Amerikaanse burgers de dupe worden van een diplomatiek conflict?

Het is een veel te zware sanctie. Wel *stom* dat de VS het Strafhof niet erkend natuurlijk.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_12792375
ja... dan gaat VS geen NL goederen importeren, en NL gaat failiet
Je IP-Adres is 66.119.34.39. Bij misbruik kunnen wij je provider op de hoogte stellen.
pi_12792462
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:12 schreef SirValentine het volgende:
ja... dan gaat VS geen NL goederen importeren, en NL gaat failiet
zou je denken... ik denk dat de regering van de US weinig te zeggen heeft over de import van ahold
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_12792579
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:16 schreef Skinkie het volgende:

[..]

zou je denken... ik denk dat de regering van de US weinig te zeggen heeft over de import van ahold

denk dat er geen 1 product uit NL in de ketens van Ahold in de VS komt.... Zou dure grap worden als alle producten daar heen verscheept moeten worden, wordt echt allemaal daar gemaakt.
Je IP-Adres is 66.119.34.39. Bij misbruik kunnen wij je provider op de hoogte stellen.
pi_12792599
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je moet die mensen juist naar binnen laten, zien ze ook eens de wereld van een minder bekrompen kant, blowtje erbij, dan komen de VS ook nog wel eens goed .
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 21:24:57 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_12792693
Dus ook geen Boom Chicago meer op het Leidseplein?
The Internets, I needs it..
pi_12792839
Goed idee.

Maar zolang kringspierbrigadier Balkie de bipsridder uithangt in amerikaans grondgebied, en Jaapie de reetspleetatleet hem nederig volgt, zullen wij niet de politieke kloten hebben dit erdoor te drukken.

Dit vergt namelijk ruggegraat, en dat is nou net iets wat deze zweterige zaadschuimsnuivers ontbeert.

Kollosale Anus Klontering.
pi_12793231
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:09 schreef tvlxd het volgende:
Nee, fout. Het is jammer, maar geen Drama, die weigering. Ook hebben individuele inwoners van Amerika vaak niet zo veel te maken met regeringsacties.
Waarom moeten alle niet-Amerikanen wel leiden onder het bewind van een stel angstige kapitalistische neanderthalers ?
Zoals verplicht alle persoonlijke gegevens naar een of andere geheimzinnige overheidsdienst die bepaalt aan de hand van jouw eten of je misschien wel een terrorist bent.
Untill I awake - / - Elu Elensar
pi_12793259
Het internationale strafhof is een ridicuul tafereel. Logisch dat het geboycot wordt.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_12793260
Racist , beetje stom om de amerikanen te beoordelen en veroordelen op het feit dat ze de verkeerde president gekozen hebben, er waren OOK een hele hoop mensen die NIET op hem hebben gestemt hoor
  donderdag 28 augustus 2003 @ 21:46:47 #20
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12793287
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:44 schreef Strijder het volgende:

[..]

Waarom moeten alle niet-Amerikanen wel leiden onder het bewind van een stel angstige kapitalistische neanderthalers ?
Zoals verplicht alle persoonlijke gegevens naar een of andere geheimzinnige overheidsdienst die bepaalt aan de hand van jouw eten of je misschien wel een terrorist bent.

Weet ik veel! . Dat boeit mij niets, het gaat om de Amerikanen en niet om de zielige Europeanen. 't Is geen "maar hunnie...".
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  donderdag 28 augustus 2003 @ 21:46:57 #21
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_12793293
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:09 schreef QOnline het volgende:

Het moge duidelijk zijn dat een Amerikaanse burger niet individueel valt aan te spreken over het collectieve gedrag van zijn/haar regering?

Vooral niet aangezien Bush zowel in absoluut aantal als in districtstelsel verloren heeft. Door een vreemde juridische truc is hij president.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_12794046
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het land in te komen... dus gewoon terugsturen bij de grens, of gevangen zetten . totdat de VS het internationaal strafhof erkent.. ik denk dat dat best een goede maatregel is die werkt.

wat denken jullie?

tegenvraagje moeten we dan ook alle asielzoekers weigeren die van landen komen die het strafhof niet erkend hebben of moeten we alleen de Amerikanen weigeren?
Zelfs als deze hier politiek asiel zouden aanvragen?
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2003 @ 23:10:02 #23
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12795675
quote:

wat denken jullie?

Welke pillen slik jij precies??
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_12795723
quote:

wat denken jullie?

Ik stel voor het met moslims te doen.
Totdat Saudi-Arabie de Shaira afschaft.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12797357
quote:

wat denken jullie?

We moeten dat Amerikaanse tuig maar eens goed wijzen waar het op staat!
Een internationaal strafhof dwarszitten omdat het wel eens slecht uit zou kunnen komen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')