Vervolg op: [Slowchat] Politieke Borrelpraat -deel 22-
quote:
Nederlanders voor militaire steun Irak
AMSTERDAM - Drie op de vijf Nederlanders steunen het kabinetsbesluit om militairen naar Irak te zenden. Bijna eenderde wil geen militairen sturen. Mannen staan iets vaker (63 procent) achter de beslissing dan vrouwen (57 procent). Dat blijkt donderdag uit een onderzoek van TNS NIPO.De meeste voorstanders zijn te vinden bij het CDA (66 procent) en de VVD (64 procent). De helft van de PvdA-stemmers kan zich vinden in het sturen van militairen naar Irak. De aanhang van GroenLinks en SP vormt een uitzondering. Van hen is 42 procent voor uitzending.
Van de ondervraagden denkt 45 procent dat het risico van Nederlandse slachtoffers groot is. Een bijna net zo groot percentage (48 procent) acht die kans klein.
fipo!
quote:Damn you!
Op donderdag 7 augustus 2003 20:27 schreef pberends het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 20:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Damn you!
quote:ja had ik al gedaan op pagina 2 ofzo
Op donderdag 7 augustus 2003 20:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Was dit bericht al niet voorbijgekomen in dit topic (deze reeks)?
En ik heb bijna 8000 posts.
quote:Ik wens die jongens daar veel succes!
Op donderdag 7 augustus 2003 20:27 schreef pberends het volgende:[..]
quote:Ik heb bijna 60000 posts.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:31 schreef Sidekick het volgende:
En ik heb bijna 8000 posts.
quote:Maar 5 Nederlanders ondervraagd; dit is weer echt zo'n
Drie op de vijf Nederlanders steunen het kabinetsbesluit om militairen naar Irak te zenden.
quote:Ooit betrapt op een nep-nieuwsbericht van mij dan
Op donderdag 7 augustus 2003 20:31 schreef Sidekick het volgende:
pberends, waarom heb je nooit een bron erbij staan?En ik heb bijna 8000 posts.
Ik heb niet zoveel zin om elke keer rechtermuis knop -> copy te doen kep al genoeg last van RSI
Daarnaast is het meestal van de Telegraaf, die vermelden ook bijna nooit bronnen dus het totaal aan informatie heb je al ipv dan bron geven en extra info via die link kunnen krijgen.
eh snap je
quote:Sinds wanneer ben jij verhuist van Staphorst naar Vaticaanstad?
Op donderdag 7 augustus 2003 20:31 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik heb bijna 60000 posts.
En sinds wanneer ben je ontslagen als wapeninspecteur?
quote:peilingen van Maurice de Hond zijn bijna even betrouwbaard als die van het NIPO hoor. Daarnaast elke peiling geeft natuurlijk niet het werkelijke aantal aan. De ene keer is de Hond beter en de andere keer het NIPO, het is helaas niet te bewijzen. En meestal houdt de Hond een peiling dat meer dan 500man groot is, wat niet al te weinig is hoor
Op donderdag 7 augustus 2003 20:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Maar 5 Nederlanders ondervraagd; dit is weer echt zo'n
Maurice de Hond
peiling.
quote:Ben jij een kloon van CherrymoonTraxx?
Op donderdag 7 augustus 2003 20:31 schreef Dariusz het volgende:
Ik wens die jongens daar veel succes!
quote:Ik blijf spugen
Op donderdag 7 augustus 2003 20:35 schreef pberends het volgende:[..]
peilingen van Maurice de Hond zijn bijna even betrouwbaard als die van het NIPO hoor. Daarnaast elke peiling geeft natuurlijk niet het werkelijke aantal aan. De ene keer is de Hond beter en de andere keer het NIPO, het is helaas niet te bewijzen. En meestal houdt de Hond een peiling dat meer dan 500man groot is, wat niet al te weinig is hoor
quote:Ja dat is populair natuurlijk
Op donderdag 7 augustus 2003 20:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik blijf spugen
op Maurice rode Hond
quote:Sinds het moet van God/Allah enzo.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:34 schreef Sidekick het volgende:
Sinds wanneer ben jij verhuist van Staphorst naar Vaticaanstad?
quote:Ben opgestapt, het viel samen met het vertrek van die Zweedse gek Blix.
En sinds wanneer ben je ontslagen als wapeninspecteur?
quote:Oh ja: dit moet verhuisd zijn.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:34 schreef Sidekick het volgende:
Sinds wanneer ben jij verhuist van Staphorst naar Vaticaanstad?
quote:
Denemarken houdt referendum over EU-grondwetKOPENHAGEN - Denemarken houdt volgend jaar een referendum over een toekomstige grondwet van de Europese Unie. Premier Anders Fogh Rasmussen zei donderdag dat de volksraadpleging ,,binnen twaalf tot achttien maanden'' zal plaatsvinden.
De premier zei niet of er opnieuw een referendum komt over toetreding tot de euro. De Denen verwierpen de eenheidsmunt in september 2000.
ANP
quote:...maar ik zat zo te denken. Als Duitsland nu Hitler teruggeeft aan Oostenrijk, zou Mozart daarvoor een eerlijke ruil zijn?
Oostenrijk en Duitsland ruziën over nationaliteit MozartMAINZ/WENEN - Duitsland en Oostenrijk ruziën over de nationaliteit van de componist Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791). De Duitsers vinden dat Mozart Duitser is, maar de Oostenrijkers pikken dat niet.
De belangrijkste Oostenrijkse krant Kronenzeitung waarschuwde donderdag dat de Duitsers ,,onze'' Mozart willen afpakken. Het dagblad benadrukte: Mozart ist unser Wolfi!
De aanleiding voor het conflict is een enquête van de Duitse televisiezender ZDF. De omroep gaat een tophonderd aller tijden opstellen van de grootste Duitsers in de geschiedenis. Mozart is een van de driehonderd genomineerden.
Grootste persoonlijkheid afpakken
Volgens de Oostenrijkers is dat klinkklare onzin, want Mozart is helemaal geen Duitser. Hij werd immers in het Oostenrijkse Salzburg geboren. De Oostenrijkers vrezen nu dat de Duitsers hun grootste persoonlijkheid willen afpakken.
Volgens de ZDF is Mozart wel degelijk Duitser, omdat Salzburg in zijn tijd bij het Heilige Roomse Rijk der Duitse Natie hoorde. Bovendien zou Mozart zichzelf Teutscher hebben genoemd, wat aangaf dat hij grote affiniteit heeft gehad met het Duitser-zijn. Vanaf donderdag kan er gestemd worden op wie de grootste Duitser aller tijden gaat worden.
http://nu.nl/news.jsp?n=186912&c=20
quote:Nee, Paus Johannes Paulus I. Die was zo goed dat ze hem al na een maand om zeep hielpen...
Op donderdag 7 augustus 2003 20:54 schreef Gil-galad het volgende:
Stelling: de enige goede katholiek heette J.R.R Tolkien.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:00 schreef Kozzmic het volgende:
Nee, Paus Johannes Paulus I. Die was zo goed dat ze hem al na een maand om zeep hielpen...
quote:Conspiracy-theorieën in TRU
Op donderdag 7 augustus 2003 21:00 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nee, Paus Johannes Paulus I. Die was zo goed dat ze hem al na een maand om zeep hielpen...
"Als een dief in de nacht'. Moet je eens lezen.
quote:Van mij mogen die Oostenrijkers Hitler wel hebben hoor
Op donderdag 7 augustus 2003 20:59 schreef Kozzmic het volgende:
...maar ik zat zo te denken. Als Duitsland nu Hitler teruggeeft aan Oostenrijk, zou Mozart daarvoor een eerlijke ruil zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |