quote:
Op donderdag 31 juli 2003 11:24 schreef Maerycke het volgende:[..]
Doe mij maar weer een uitsmijter dan met een lekker glas verse jus d'orange..
quote:Kies er maar ééntje uit du_ke
Op donderdag 31 juli 2003 11:33 schreef du_ke het volgende:
Doe mij maar een lekker biertje Parabola.
Anders nog iemand?
quote:Noem mij uw bier en ik zal u zeggen wie u bent
Op donderdag 31 juli 2003 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
hmmm, 2e van links, die is lekker!
Je houdt van slanke tailles?
quote:Aber das ist hier 'ne Deutsche Kneippe
Op donderdag 31 juli 2003 11:58 schreef du_ke het volgende:
He da's allemaal Duits bier, ik neem wel een lekkere Belg.
quote:Grmbl
Op donderdag 31 juli 2003 11:59 schreef Parabola het volgende:[..]
Aber das ist hier 'ne Deutsche Kneippe
![]()
quote:Asjeblieft. Bijna, nog een maandje. Kan zowat niet meer wachten.
Op donderdag 31 juli 2003 12:03 schreef Maerycke het volgende:
Heerlijk Parabola.. bedanktWanneer werd je nou eigenlijk papa?
quote:Heel goed opgemerkt en het liefst een brunette!
Op donderdag 31 juli 2003 11:47 schreef Parabola het volgende:[..]
Noem mij uw bier en ik zal u zeggen wie u bent
Je houdt van slanke tailles?
quote:Oeh spannend hoor
Op donderdag 31 juli 2003 12:06 schreef Parabola het volgende:[..]
Asjeblieft. Bijna, nog een maandje. Kan zowat niet meer wachten.
Alles nog goed met mevrouw Parabola?
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:08 schreef Maerycke het volgende:[..]
Oeh spannend hoor
Alles nog goed met mevrouw ParaMamabola?
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:09 schreef Parabola het volgende:[..]
Ok dan.. wel even komen melden hoor als het geboren is!
Is er nog heet politiek nieuws overigens dat uitgebreid besproken dient te worden?
quote:Ja, dat Noord Korea een nachtmerrie aan het worden is. Ik verbaas mij er over dat er al maanden nauwelijks aandacht aan wordt besteed. Misschien pas als de eerste bom ontploft is??
Op donderdag 31 juli 2003 12:16 schreef Maerycke het volgende:[..]
![]()
Ok dan.. wel even komen melden hoor als het geboren is!
![]()
Is er nog heet politiek nieuws overigens dat uitgebreid besproken dient te worden?
quote:Doe eens uitwijden dan met wat achtergrondinfo waarom het nu ineens zo erg is? Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit onderwerp niet heel erg volg..
Op donderdag 31 juli 2003 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja, dat Noord Korea een nachtmerrie aan het worden is. Ik verbaas mij er over dat er al maanden nauwelijks aandacht aan wordt besteed. Misschien pas als de eerste bom ontploft is??
quote:http://edition.cnn.com/2003/WORLD/asiapcf/east/07/31/nkorea.bolton/index.html
Op donderdag 31 juli 2003 12:32 schreef Maerycke het volgende:[..]
Doe eens uitwijden dan met wat achtergrondinfo waarom het nu ineens zo erg is? Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit onderwerp niet heel erg volg..
Schijnbaar is N Korea al erg ver gevorderd in de ontwikkeling van kernwapens (verder dan Irak ooit was in ambitie...). Bovendien dreigt het land (in de vorm van de leider en regering) continu met nucleaire rampen. Het vreemde is ook dat het land alleen met de VS een dialoog wil en niet met de VN. Begin september gaat N Korea kernproeven doen, hoever zijn we dan nog verwijderd van een echte ramp? Het complexe in dit verhaal is dat de VS niet zomaar kan ingrijpen zonder bijvoorbeeld China voor het hoofd te stoten (die hebben nl. ook kernwapens). Erg griezelig allemaal.
quote:ik ben allang blij dat China vs. VS en UK een verzoenende houding tegenover elkaar hebben. Maar ik denk dat binnen een jaar Noord-Korea gaat aanvallen of wordt aangevallen.
Op donderdag 31 juli 2003 12:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
http://edition.cnn.com/2003/WORLD/asiapcf/east/07/31/nkorea.bolton/index.html
Schijnbaar is N Korea al erg ver gevorderd in de ontwikkeling van kernwapens (verder dan Irak ooit was in ambitie...). Bovendien dreigt het land (in de vorm van de leider en regering) continu met nucleaire rampen. Het vreemde is ook dat het land alleen met de VS een dialoog wil en niet met de VN. Begin september gaat N Korea kernproeven doen, hoever zijn we dan nog verwijderd van een echte ramp? Het complexe in dit verhaal is dat de VS niet zomaar kan ingrijpen zonder bijvoorbeeld China voor het hoofd te stoten (die hebben nl. ook kernwapens). Erg griezelig allemaal.
quote:Dat is nog afwachten inderdaad.. Zuid Korea is te klein (en te onmachtig) om hier zelfstandig wat aan te doen. Alleen wanneer de grootmachten hier zich mee gaan bemoeien, zal dat enige indruk maken op Noord Korea.. maar dan heb je ook gelijk de poppen aan het dansen inderdaad.
Op donderdag 31 juli 2003 12:42 schreef pberends het volgende:[..]
ik ben allang blij dat China vs. VS en UK een verzoenende houding tegenover elkaar hebben. Maar ik denk dat binnen een jaar Noord-Korea gaat aanvallen of wordt aangevallen.
Persoonlijk vermoed ik (nu ik mezelf weer op een aantal plekken heb bijgelezen) dat Noord Korea de eerste zet zal gaan doen. Ingegeven door een gebrek aan bereidwilligheid om zich soepel op stellen tov de VS (terecht trouwens) en de VN (wat minder terecht).
quote:Aan de ene kant zou je dat denken maar aan de andere kant is het regelrechte zelfmoord als ze het doen. En ik weet niet hoe stom Kim daar is maar ik denk ook dat hij graag nog een tijdje aan de macht blijft.
Op donderdag 31 juli 2003 12:46 schreef Maerycke het volgende:
Persoonlijk vermoed ik (nu ik mezelf weer op een aantal plekken heb bijgelezen) dat Noord Korea de eerste zet zal gaan doen.
quote:Het zou absoluut geen kwaad kunnen als de VS zich weer eens van de betere kant liet zien: Wapens terugdringen en beginnen bij zichzelf. Anders komt er zeker een wapenwedloop van allerlei calimero-landjes.
Op donderdag 31 juli 2003 12:46 schreef Maerycke het volgende:[..]
Dat is nog afwachten inderdaad.. Zuid Korea is te klein (en te onmachtig) om hier zelfstandig wat aan te doen. Alleen wanneer de grootmachten hier zich mee gaan bemoeien, zal dat enige indruk maken op Noord Korea.. maar dan heb je ook gelijk de poppen aan het dansen inderdaad.
Persoonlijk vermoed ik (nu ik mezelf weer op een aantal plekken heb bijgelezen) dat Noord Korea de eerste zet zal gaan doen. Ingegeven door een gebrek aan bereidwilligheid om zich soepel op stellen tov de VS (terecht trouwens) en de VN (wat minder terecht).
quote:Het hele systeem en handelen leidt uiteindelijk tot politieke zelfmoord, echter dat veranderen zij ook niet. Nee, ik denk dat het Noord-Koreaanse regime licht de werkelijkheid uit 't oog verloren is.
Op donderdag 31 juli 2003 12:51 schreef du_ke het volgende:[..]
Aan de ene kant zou je dat denken maar aan de andere kant is het regelrechte zelfmoord als ze het doen. En ik weet niet hoe stom Kim daar is maar ik denk ook dat hij graag nog een tijdje aan de macht blijft.
quote:Volgens mij is dat het "worst-nightmare-scenario ever" als een leider zelfmoordambities heeft en ook nog eens geschift is.
Op donderdag 31 juli 2003 12:51 schreef du_ke het volgende:[..]
Aan de ene kant zou je dat denken maar aan de andere kant is het regelrechte zelfmoord als ze het doen. En ik weet niet hoe stom Kim daar is maar ik denk ook dat hij graag nog een tijdje aan de macht blijft.
quote:Iets met "ons pimmetje" en het vlaams blok?
Op donderdag 31 juli 2003 12:54 schreef pberends het volgende:
kep zin in iets politiek oncorrects te zeggen. iemand ideeën?
quote:Nee, zoiets als Balkenende heeft Matje anaal genomen ofzo
Op donderdag 31 juli 2003 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Iets met "ons pimmetje" en het vlaams blok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |