Och, oke, ik zit nooit in deze hoek van het forum, dus ik vertrek ook weerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Frontpage is geen Forum
bekijk de foto in de startpostquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef murp het volgende:
hij is toch boven zijn computer gevonden?
dat is niet voor de PCquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
De man, ene Kevin Neil Whitrick, werd woensdagavond dood aangetroffen voor zijn computer
i hope he is insuredquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef Mute_Me het volgende:
moet je die tekst lezen in de chatbox, gaat nergens over![]()
"his face is purple"![]()
Het draait echt allemaal om geld jahquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef StefanP het volgende:Wat een loser. Beter kwijt dan rijk. Da-haag Kevin!
Stukken beter dan die clowns die zich op een dakrand begeven en daar drie uur lang staan en de alarmdiensten bezighouden. Die moet je juist aanmoedigen om te springen, in plaats van op ze in te praten om het niet te doen... geldverspillende aandachtszoekers.
Euhm, aandacht-hoeren op randen van daken hebben we anders weinig last van hier in Nederland hoor, dat lijkt me toch meer een amerikaans verschijnsel, en op zich is dat niet zo gek, de meeste gebouwen hier zijn niet hoog genoeg ..quote:Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
Weet je wat zo'n aandachtshoer kost als hij volgende week op een dakrand staat? Ga maar eens tellen, om nog niet te spreken van de het bezighouden van lieden die wel iets beter te doen hebben dan een zwakbegaafde clown met z'n ik-ga-springen-hoor gedreig bezig te houden... maak er maar meteen een einde aan, dan kunnen we hierna weer echte mensen helpen.
Waar heb je het over, je hoeft echt niet van heel hoog springen om dood te gaan hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:07 schreef moussie het volgende:
[..]
Euhm, aandacht-hoeren op randen van daken hebben we anders weinig last van hier in Nederland hoor, dat lijkt me toch meer een amerikaans verschijnsel, en op zich is dat niet zo gek, de meeste gebouwen hier zijn niet hoog genoeg ..
In Amerika wel..quote:Op zondag 25 maart 2007 00:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Het draait echt allemaal om geld jah![]()
Verzuurd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef StefanP het volgende:Wat een loser. Beter kwijt dan rijk. Da-haag Kevin!
Stukken beter dan die clowns die zich op een dakrand begeven en daar drie uur lang staan en de alarmdiensten bezighouden. Die moet je juist aanmoedigen om te springen, in plaats van op ze in te praten om het niet te doen... geldverspillende aandachtszoekers.
Zacht uitgedrukt.quote:
Zo'n "aandachtshoer" is meestal het kind/echtgenoot/vader van sommige personen. Leuk dat je personen die ziek in hun hoofd zijn zo benoemd. Doe je dat ook met mensen die kanker hebben?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
Weet je wat zo'n aandachtshoer kost als hij volgende week op een dakrand staat? Ga maar eens tellen, om nog niet te spreken van de het bezighouden van lieden die wel iets beter te doen hebben dan een zwakbegaafde clown met z'n ik-ga-springen-hoor gedreig bezig te houden... maak er maar meteen een einde aan, dan kunnen we hierna weer echte mensen helpen.
quote:Last Seen on Website: 2007-03-20 20:39:52
klopt, maar hoe lager een gebouw is des te groter is de kans dat je niet genoeg vaart hebt om .. euhm .. helemaal te verpletteren zeg maar, en als je dood wil wil je dood en niet eindigen in een rolstoelquote:Op zondag 25 maart 2007 03:59 schreef TC03 het volgende:
Waar heb je het over, je hoeft echt niet van heel hoog springen om dood te gaan hoor.
Ja met die pillen enzo. Yvonne heeft het erover in die docu.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
was er op fok ook niet eens zoiets
Die was inderdaad veel toffer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:25 schreef MrSleep het volgende:
Ripper is a Gangster!!!
waar zie jij nou weer msn berichten?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:30 schreef Dodecahedron het volgende:
Triest geval overigens. Wat een zieke MSN berichten staan er bij trouwens. "LOL"
Op het plaatje. Vond deze wel leuk trouwens:quote:
tis maar wat je leuk vindt natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 20:00 schreef Shakes het volgende:
[..]
Op het plaatje. Vond deze wel leuk trouwens:
"Hope he's insured".
Je doet er toch niets aan als iemand besluit zich op te hangen voor de webcam waar je naar kijkt. Waarom mag je dan geen leuke fout grappen maken? Heeft tenminste iemand er plezier van.
Nu nog even op de 1 of andere kromme manier de moslims erin betrekken en je hangende plaat act is weer compleet.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu nog even op de 1 of andere kromme manier de moslims erin betrekken en je hangende plaat act is weer compleet.
Je deed het!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding] Deze zelfmoord toont maar weer eens de zwakte van het multiculturele Europa. Europeanen komen niet meer op voor zichzelf, zoals in de Gouden Eeuw, toen Europese staten nog opkwamen voor hun eigen cultuur. Zodra het hun te moeilijk wordt, hangen ze zich op en zodra het Europa te moeilijk wordt, zodra de barbaren al over de grenzen zijn getrokken en Europa een culturele genocide staat te wachten, hangt het zich spreekwoordelijk ook op: dhimmitude en onderwerping aan de multicultuur.
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dat is precies wat er gaande is.
[..]
Oorlog voeren kunnen ze niet, want wetenschappelijke of economische vooruitgang hebben ze nooit gekend, en een industrie ontbreekt ook al. Dus doen ze het zo maar. En de naieve westerling, die stond erbij en keek ernaar.
Geloof maar niet dat alles blijf zoals het is hoor. Zodra ze de kans schoon zien is het over en uit voor die domme ongelovige honden. De enige oplossing is om ze allemaal terug te sturen naar het land van herkomst. Ga daar maar doen en laten wat je wil, maar niet in dit land. En niet zeiken over discriminatie, want jullie behandelen westerlingen precies hetzelfde.
Maar ach, Europa is al verloren. Het is te hopen dat de VS en Australie er lering uit trekken.
Ik kan me best voorstellen dat er woede in je ontstaat wanneer je lichamelijk niet helemaal hersteld na een zwaar ongeluk, vooral als je geen schuld hebt aan dat ongeluk. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je als reactie op die woede op zo'n publieke manier zelfmoord pleegt.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:08 schreef zquing het volgende:
hoe diep kan je zakken, dat je dood wilt okee. Maar moet je dat echt perse delen met iedereen?
quote:Saai. Geen special effects.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:00 schreef Shakes het volgende:
[..]
Op het plaatje. Vond deze wel leuk trouwens:
"Hope he's insured".
Je doet er toch niets aan als iemand besluit zich op te hangen voor de webcam waar je naar kijkt. Waarom mag je dan geen leuke fout grappen maken? Heeft tenminste iemand er plezier van.
Ik denk dat we beter eerst alle cynische zakkewassers de aarde af kunnen gooien, opdat er überhaipt mensen geholpen worden. Randdebiel.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
Was je aan 't zoeken op zelfmoord?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter eerst alle cynische zakkewassers de aarde af kunnen gooien, opdat er überhaipt mensen geholpen worden. Randdebiel.
Iemand die zelfmoord wil plegen is ziek, geen "aandachtshoer". Je zegt toch ook niet dat iemand met kanker een "aandachtshoer" is?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
ligt eraan of ze daarvoor al een aandachtshoer was..quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord wil plegen is ziek, geen "aandachtshoer". Je zegt toch ook niet dat iemand met kanker een "aandachtshoer" is?
quote:Op zondag 15 april 2007 01:08 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ligt eraan of ze daarvoor al een aandachtshoer was..
Wat lul je dom, zakkewasser?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:10 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Was je aan 't zoeken op zelfmoord?
Hoezo? Dat is toch niet bekend? Maar toch wordt daar dan vanuit gegaan. Heel apart.quote:Op zondag 15 april 2007 01:08 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ligt eraan of ze daarvoor al een aandachtshoer was..
Ga ergens anders cynisch doenquote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef Commensaal het volgende:
Je bent vergeten je pilletje te nemen.
het gaat over een fictief persoon... lees eens voor je stom postquote:Op zondag 15 april 2007 12:36 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch niet bekend? Maar toch wordt daar dan vanuit gegaan. Heel apart.
Ketel, een andere pot, zwart, volgens mij heeft StefanP het over een aandachtshoer, en volgens mij verwijst die betiteling naar dezelfde 'fictieve' persoon.quote:Op zondag 15 april 2007 18:56 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
het gaat over een fictief persoon... lees eens voor je stom post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |