quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:Weet je wat zo'n aandachtshoer kost als hij volgende week op een dakrand staat? Ga maar eens tellen, om nog niet te spreken van de het bezighouden van lieden die wel iets beter te doen hebben dan een zwakbegaafde clown met z'n ik-ga-springen-hoor gedreig bezig te houden... maak er maar meteen een einde aan, dan kunnen we hierna weer echte mensen helpen.
Euhm, aandacht-hoeren op randen van daken hebben we anders weinig last van hier in Nederland hoor, dat lijkt me toch meer een amerikaans verschijnsel, en op zich is dat niet zo gek, de meeste gebouwen hier zijn niet hoog genoeg ..
En die enkeling die dat dan wel doet staat niet uren op de dakrand, die springt gewoon, net als diegene die voor de trein springt .. het enige waarvan wij hier in Nederland "last" hebben is de ellende achteraf.
Maar ja, we hebben dan ook geen amerikaanse TV waar je alles live kan volgen terwijl het gebeurt, dus in hoeverre deze aandacht-hoerderij gecreëerd worden door de media-aandacht moet je je ook nog maar afvragen, ik vermoed dat er heel wat minder mensen zo nadrukkelijk op die dakranden zouden staan als ze niet op die camera's zouden rekenen die hun de ster maken van een middag goedkoop volksvermaak