Ik denk dat we beter eerst alle cynische zakkewassers de aarde af kunnen gooien, opdat er überhaipt mensen geholpen worden. Randdebiel.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
Weet je wat zo'n aandachtshoer kost als hij volgende week op een dakrand staat? Ga maar eens tellen, om nog niet te spreken van de het bezighouden van lieden die wel iets beter te doen hebben dan een zwakbegaafde clown met z'n ik-ga-springen-hoor gedreig bezig te houden... maak er maar meteen een einde aan, dan kunnen we hierna weer echte mensen helpen.
Was je aan 't zoeken op zelfmoord?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter eerst alle cynische zakkewassers de aarde af kunnen gooien, opdat er überhaipt mensen geholpen worden. Randdebiel.
Iemand die zelfmoord wil plegen is ziek, geen "aandachtshoer". Je zegt toch ook niet dat iemand met kanker een "aandachtshoer" is?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
Weet je wat zo'n aandachtshoer kost als hij volgende week op een dakrand staat? Ga maar eens tellen, om nog niet te spreken van de het bezighouden van lieden die wel iets beter te doen hebben dan een zwakbegaafde clown met z'n ik-ga-springen-hoor gedreig bezig te houden... maak er maar meteen een einde aan, dan kunnen we hierna weer echte mensen helpen.
ligt eraan of ze daarvoor al een aandachtshoer was..quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord wil plegen is ziek, geen "aandachtshoer". Je zegt toch ook niet dat iemand met kanker een "aandachtshoer" is?
quote:Op zondag 15 april 2007 01:08 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ligt eraan of ze daarvoor al een aandachtshoer was..
Wat lul je dom, zakkewasser?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:10 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Was je aan 't zoeken op zelfmoord?
Hoezo? Dat is toch niet bekend? Maar toch wordt daar dan vanuit gegaan. Heel apart.quote:Op zondag 15 april 2007 01:08 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ligt eraan of ze daarvoor al een aandachtshoer was..
Ga ergens anders cynisch doenquote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef Commensaal het volgende:
Je bent vergeten je pilletje te nemen.
het gaat over een fictief persoon... lees eens voor je stom postquote:Op zondag 15 april 2007 12:36 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch niet bekend? Maar toch wordt daar dan vanuit gegaan. Heel apart.
Ketel, een andere pot, zwart, volgens mij heeft StefanP het over een aandachtshoer, en volgens mij verwijst die betiteling naar dezelfde 'fictieve' persoon.quote:Op zondag 15 april 2007 18:56 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
het gaat over een fictief persoon... lees eens voor je stom post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |