Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik denk dat Fortuyn een 100x zo belangrijkere bijdrage had kunnen leveren aan de huidige politiek hier. Dat Theo is vermoord boeit mij geen ene reet, op politiek vlak dan. Hij beledigde onnodig een bepaalde bevolkingsgroep zonder strategisch doel voor ogen. Dat rechtvaardigt zijn dood bij lange na niet, maar ik wil gewoon aangeven dat Fortuyn's een veel grotere impact heeft gehad. Want Pim had nu één veel meer kunnen realiseren in de poltiek, en Van Gogh totaal NIET, al had hij wel gelijk dat alle Moslims een stelletje geitenneukers zijn met hun Islam (ofzoiets).
En Wilders is geen "gewone" politici, hij is net als iemand zoals Pim Fortuyn, iemand met charisma, iemand die het "probleem" aan de orde durft te brengen (waar Rutte voor in zn broek schijt, (politiekcorrect mietje)) en iemand die zegt wat hij vindt. Het zou erg zonde zijn als Wilders wordt vermoord. Er staat dan een nieuwe rechts politici zoals Wilders voor de deur en denk dan maar niet dat iedereen weer "terug gaat" naar de VVD.....De gevolgen zouden alleen maar drastischer zijn, ten nadelen van de Islamitische bevolking hier.
Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.
Doet mij denken aan zo'n jochie die je van veraf uit staat te schelden en als je dichter in zijn buurt komt, neemt hij de benen en al rennend roept hij nog na dat je een mietje bent....
Fortuyn deed dat keer op keer, overschreeuwen (letterlijk) was ook één van zijn sterke punten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.
SCH die een vreugdesdansje maakt.quote:Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee dat zijn ook echt goede vergelijkingen hoor idioot.
maar goed, het is wel typisch. Steeds meer moslims laten hier hun ware aard zien. super7fighter viel al door de mand en is zo'n beetje een jihadstrijder, jij laat ook steeds meer zien hoe je werkelijk bent.
"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.quote:
Want jij kent mij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.
Dit is niet de eerste keer dat ik je afzeik, hoor. Dat heb je je al weleens vaker laten welgevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Want jij kent mij?
Linkse 'intellectuelen' zijn wel schattig.
Dat vind ik het ergste. Dat mensen dat roepen... 'hij roept het over zichzelf af'. Kan je nagaan wat een belachelijke manier van leven en doen. Als je een bepaalde groep beledigt zoals Van Gogh bv, dan 'roept hij het over zichzelf af'. Of iets van die strekking. Moet je kijken wat de Ajax supporters de Feyenoorders toewensen en omgekeerd. Als er daar eentje van wordt vermoord, roept het land toch ook niet 'ja, eigen schuld hoor, had je maar geen groep moeten beledigen'...quote:Inhoudelijk:
Als Wilders vermoord zou worden zou dat een ramp zijn voor de waterstofperoxideïndustrie (leuk woord voo galgje).
Verder zou, tragisch genoeg, het gevolg van deze jammere moord zijn de verdere groei van partijen met extremistische inhoud, zij het xenofoob of islamitisch. Niemand wint, alleen de gematigden verliezen.
Jammer.
Ik zou er zelf overigens geen traan om laten; zoals de TS ook al aangaf heeft hij het wel zowat over zichzelf uitgeroepen. Ik hoop dat hij geen martelaar wordt.
Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn vooral leuke clowns die goed scoren bij mensen die altijd al een pokkehekel hadden aan politici die ze steevast zakkenvullers noemen en die altijd bang zijn voor het vreemde en dat altijd zullen blijven. Het zijn de boer Koekoeken van nu, dat is Wilders zeker. Met inhoud heeft het geen zak te maken: ik zou graag eens een goed onderzoek zien onder mensen die op hem gestemd hebben. Denk je dat die van zoveel dingen daadwerkelijk last hebben of een echte politieke visie hebben?
Dat klinkt als een jaloerse eh... Je reactie slaat iig nergens op. Dat Wilders de boer Koekoek van nu is vind ik een goede vergelijking. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema die als een imbeciel loopt te schreeuwen, ipv daar op in te gaan, getuigt al van het feit dat je er geen weerwoord op hebt. Sowieso vraag ik mij af of jij haar weleens hebt zien schreeuwen als een imbeciel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef X. het volgende:
[..]
Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.
Halsema probeert ook populistisch om over alles een mening te hebben en daar als een imbiciel over te gaan schreeuwen.
Ik ben ook geen Wildersfan, maar dat hij zoveel aanhangers heeft echt wel een oorzaak. Als je daar blind voor bent, moet je misschien eens uit je elitaire toren komen en echt de maatschappij in stappen.
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:42 schreef Asmodean het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Wilders het helemaal niet erg vind om vermoord te worden. Hij maakt met zijn populistische en goedkope opmerkingen enorm de indruk dat hij de boeken in wil als de nieuwe Pim Fortuyn. Maar wat er zou gebeuren als hij werd vermoord? Nou, dan zou zijn partij heel groot worden, en worden (ervan uitgaande dat het een moslimmoordenaar is) moslims nog meer veel de zondebok voor alle problemen dan dat ze nu al zijn. Het zal echt verschrikkelijk zijn als Wilders wordt vermoord, zowel om de daad zelf als de gevolgen.
Dat had je bij de TT al moeten doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?
nee hoor. Selectief lezen doen mensen wel vakerquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?
Wat wil je in nou zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef X. het volgende:
[..]
[..]
right... en dan heb jij het over mijn posts?
Door te roepen dat mijn post nergens op slaat, weet je simpel weg niks te zeggen over mijn vergelijking met Halsema.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Wat wil je in nou zeggenIk had het inderdaad over die post van jou. Het slaat ook nergens op om te zeggen dat Halsema altijd als een imbeciel loopt te schreeuwen, simpelweg omdat je niks weet te zeggen over de vergelijking van Wilders en boer Koekoek. Sowieso snap ik niet waarom je mijn reactie te niet wil doen door die titel te quoten. Bovendien heb ik gezegd waarom jouw reactie nergens op sloeg. Volgens mij vrij duidelijk zelfs. Wanneer jij mij nu ook even wijst op de onjuistheid van mijn reactie kunnen we verder praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |