abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:27:14 #226
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_47707478
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ik denk dat Fortuyn een 100x zo belangrijkere bijdrage had kunnen leveren aan de huidige politiek hier. Dat Theo is vermoord boeit mij geen ene reet, op politiek vlak dan. Hij beledigde onnodig een bepaalde bevolkingsgroep zonder strategisch doel voor ogen. Dat rechtvaardigt zijn dood bij lange na niet, maar ik wil gewoon aangeven dat Fortuyn's een veel grotere impact heeft gehad. Want Pim had nu één veel meer kunnen realiseren in de poltiek, en Van Gogh totaal NIET, al had hij wel gelijk dat alle Moslims een stelletje geitenneukers zijn met hun Islam (ofzoiets).

En Wilders is geen "gewone" politici, hij is net als iemand zoals Pim Fortuyn, iemand met charisma, iemand die het "probleem" aan de orde durft te brengen (waar Rutte voor in zn broek schijt, (politiekcorrect mietje)) en iemand die zegt wat hij vindt. Het zou erg zonde zijn als Wilders wordt vermoord. Er staat dan een nieuwe rechts politici zoals Wilders voor de deur en denk dan maar niet dat iedereen weer "terug gaat" naar de VVD.....De gevolgen zouden alleen maar drastischer zijn, ten nadelen van de Islamitische bevolking hier.
Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.

Doet mij denken aan zo'n jochie die je van veraf uit staat te schelden en als je dichter in zijn buurt komt, neemt hij de benen en al rennend roept hij nog na dat je een mietje bent....
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_47707523
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Goofup het volgende:

[..]

Ik vind Wilders absoluut niet iemand met charisma. Hij zegt inderdaad wat hij vind, maar kruipt vervolgens in zijn schulp als iemand daar serieus over wil debatteren.

Doet mij denken aan zo'n jochie die je van veraf uit staat te schelden en als je dichter in zijn buurt komt, neemt hij de benen en al rennend roept hij nog na dat je een mietje bent....
Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:03:32 #228
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_47708763
Ik vind een politieke vergelijking tussen Pim Fortuyn en Theo van Gogh (en Wilders) ook totale onzin. Theo van Gogh zat niet in de politiek, dus natuurlijk had deze een kleinere invloed in de politiek!

Pim had natuurlijk ontzettende grote invloed op de politiek, maar naar mijn mening juíst door zijn dood.
Ik denk dat hij flink door de mand zou zijn gevallen als hij echt aan de macht kwam.
Veel mensen stemden op hem, omdat ze zich konden identificeren in de dingen die hij zei en waarmee hij volop in het nieuws was. Als hij dan daadwerkelijk aan het bewind kwam, zou de samenleving dan drastisch veranderd zijn? Ik denk het niet.. Ook hij moet beslissingen afwegen en kan niet iedereen gelukkig maken. Dan worden die kiezers waarschijnlijk alsnog teleurgesteld en stemmen de volgende keer waarschijnlijk niet meer op hem, of überhaubt niet meer.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_47712634
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Fortuyn had dat ook wel. Met z'n dramatische gedoe die keer met Rosenmuller.
Fortuyn deed dat keer op keer, overschreeuwen (letterlijk) was ook één van zijn sterke punten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47712781
quote:
Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
SCH die een vreugdesdansje maakt.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:39:57 #231
172358 oddman
Introspecteur
pi_47716519
Meta:
- Wow, dat was een snelle Godwin.
- Generalisaties, ook. Voorstel: probeer dat te vermijden. Ik begrijp dat dat lastig is in het geval van discussies over bevolkingsgroepen en ik zal ook niet de eerste zijn die ontkent dat Wilders aan generalisaties doet.
- Op de man spelen in plaats van op de bal. Is ook niet handig voor goede discussie. Het lijkt mij in ieder geval niet bevorderlijk voor de goede wil van je gesprekspartner om hem/haar 'dom', 'rascistisch', 'jihadist' of 'linkse fatsoensrakker' of iets vergelijkbaars te noemen. Al zíjn ze dat, hoef je het ze neit te vertellen. De persoon zelf doet er niets positiefs mee en eventuele anderen zouden het zelf ook moeten zien.
Dit is het internet. Jouw ego is toch wel groot genoeg.

Inhoudelijk:
Als Wilders vermoord zou worden zou dat een ramp zijn voor de waterstofperoxideïndustrie (leuk woord voo galgje).
Verder zou, tragisch genoeg, het gevolg van deze jammere moord zijn de verdere groei van partijen met extremistische inhoud, zij het xenofoob of islamitisch. Niemand wint, alleen de gematigden verliezen.
Jammer.
Ik zou er zelf overigens geen traan om laten; zoals de TS ook al aangaf heeft hij het wel zowat over zichzelf uitgeroepen. Ik hoop dat hij geen martelaar wordt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47718564
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee dat zijn ook echt goede vergelijkingen hoor idioot.
maar goed, het is wel typisch. Steeds meer moslims laten hier hun ware aard zien. super7fighter viel al door de mand en is zo'n beetje een jihadstrijder, jij laat ook steeds meer zien hoe je werkelijk bent.
idd.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:15:42 #233
130955 Floripas
Blast from the past
pi_47719744
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

idd.
"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.
pi_47720870
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

"Steeds meer moslims." Je hebt de logically challenged Meki, de altijd al geschifte super7fighter, de übernationalist KB en verder een hoop intelligentere moslims hier. In ieder geval een stuk intelligenter dan jij.
Want jij kent mij?
Linkse 'intellectuelen' zijn wel schattig.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:50:41 #235
130955 Floripas
Blast from the past
pi_47720959
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:48 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

Want jij kent mij?
Linkse 'intellectuelen' zijn wel schattig.
Dit is niet de eerste keer dat ik je afzeik, hoor. Dat heb je je al weleens vaker laten welgevallen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:56:00 #236
174766 Marcel_Vosse
91 + 91 = 182 !!
pi_47721122
Mensen hebben het erover dat moskee's moeten worden beveiligd etc. etc. Maar wie zecht dat een moslim wilders vermoord? Was bij Fortuyn ook niet.
Bah,
Met vriendelijke groet, Ik
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 maart 2007 @ 19:06:17 #237
163650 Greys
pi_47721503
quote:
Inhoudelijk:
Als Wilders vermoord zou worden zou dat een ramp zijn voor de waterstofperoxideïndustrie (leuk woord voo galgje).
Verder zou, tragisch genoeg, het gevolg van deze jammere moord zijn de verdere groei van partijen met extremistische inhoud, zij het xenofoob of islamitisch. Niemand wint, alleen de gematigden verliezen.
Jammer.
Ik zou er zelf overigens geen traan om laten; zoals de TS ook al aangaf heeft hij het wel zowat over zichzelf uitgeroepen. Ik hoop dat hij geen martelaar wordt.
Dat vind ik het ergste. Dat mensen dat roepen... 'hij roept het over zichzelf af'. Kan je nagaan wat een belachelijke manier van leven en doen. Als je een bepaalde groep beledigt zoals Van Gogh bv, dan 'roept hij het over zichzelf af'. Of iets van die strekking. Moet je kijken wat de Ajax supporters de Feyenoorders toewensen en omgekeerd. Als er daar eentje van wordt vermoord, roept het land toch ook niet 'ja, eigen schuld hoor, had je maar geen groep moeten beledigen'...

En Wilders die er op zit te wachten tot hij vermoord wordt? Omdat hij dat zelf wil? Ja hoor, dáárom betaalde hij ook zijn beveiliging uit eigen zak voordat daar door de regering voor gezorgd werd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:49:52 #238
19194 Oversight
◢◤
pi_47728399
Mensen die er verstand van hebben vragen of er nog een backup is van dat rapport van 5 jaar geleden met een voorstel voor een waterdichte oplossing....

shit, trap ik er weer in, te snel natuurlijk...... oke, overheid:

1. Adviesgroep samenstellen die in een verkennende voorstudie gaat onderzoeken of er sprake is van een probleem.

2. Het rapport van die adviesgroep laten evalueren door een commissie van wijze mannen.

3. Het eindoordeel van deze commisie negeren, en na lang en duur vergaderen doen wat op dat moment het meest politiek gewin oplevert volgens de spindoctor van dat moment, en een woordvoerder opracht geven een persbericht te doen uitgaan over hoe verstandig deze keuze was.

◢◤
pi_47731670
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef pberends het volgende:

[..]

SCH die een vreugdesdansje maakt.
Ik kan niet dansen
pi_47753212
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, het zijn vooral leuke clowns die goed scoren bij mensen die altijd al een pokkehekel hadden aan politici die ze steevast zakkenvullers noemen en die altijd bang zijn voor het vreemde en dat altijd zullen blijven. Het zijn de boer Koekoeken van nu, dat is Wilders zeker. Met inhoud heeft het geen zak te maken: ik zou graag eens een goed onderzoek zien onder mensen die op hem gestemd hebben. Denk je dat die van zoveel dingen daadwerkelijk last hebben of een echte politieke visie hebben?
Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.

Halsema probeert ook populistisch om over alles een mening te hebben en daar als een imbiciel over te gaan schreeuwen.

Ik ben ook geen Wildersfan, maar dat hij zoveel aanhangers heeft echt wel een oorzaak. Als je daar blind voor bent, moet je misschien eens uit je elitaire toren komen en echt de maatschappij in stappen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:42:14 #241
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_47758991
Persoonlijk denk ik dat Wilders het helemaal niet erg vind om vermoord te worden. Hij maakt met zijn populistische en goedkope opmerkingen enorm de indruk dat hij de boeken in wil als de nieuwe Pim Fortuyn. Maar wat er zou gebeuren als hij werd vermoord? Nou, dan zou zijn partij heel groot worden, en worden (ervan uitgaande dat het een moslimmoordenaar is) moslims nog meer veel de zondebok voor alle problemen dan dat ze nu al zijn. Het zal echt verschrikkelijk zijn als Wilders wordt vermoord, zowel om de daad zelf als de gevolgen.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:46:39 #242
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_47759160
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:07 schreef X. het volgende:

[..]

Dit klinkt als een jaloerse GroenLinkser.

Halsema probeert ook populistisch om over alles een mening te hebben en daar als een imbiciel over te gaan schreeuwen.

Ik ben ook geen Wildersfan, maar dat hij zoveel aanhangers heeft echt wel een oorzaak. Als je daar blind voor bent, moet je misschien eens uit je elitaire toren komen en echt de maatschappij in stappen.
Dat klinkt als een jaloerse eh... Je reactie slaat iig nergens op. Dat Wilders de boer Koekoek van nu is vind ik een goede vergelijking. Dat jij dan aankomt met Femke Halsema die als een imbeciel loopt te schreeuwen, ipv daar op in te gaan, getuigt al van het feit dat je er geen weerwoord op hebt. Sowieso vraag ik mij af of jij haar weleens hebt zien schreeuwen als een imbeciel.

Dat hij zoveel aanhangers heeft heeft inderdaad een oorzaak. Het volk is ontevreden, en denkt niet verder dat dat hun uiterst korte neuzen lang zijn. Want zeg nou zelf, wie denkt nou echt dat het verbod op het bouwen van moskeeën helpt tegen de radicalisering die er momenteel onder moslimjongeren gaande is.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:58:00 #243
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_47759556
Een moord op Wilders is het enige wat nog erger is dan de 9 zetels die hij nu heeft.
lege ton
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:29:14 #244
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_47760702
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:42 schreef Asmodean het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Wilders het helemaal niet erg vind om vermoord te worden. Hij maakt met zijn populistische en goedkope opmerkingen enorm de indruk dat hij de boeken in wil als de nieuwe Pim Fortuyn. Maar wat er zou gebeuren als hij werd vermoord? Nou, dan zou zijn partij heel groot worden, en worden (ervan uitgaande dat het een moslimmoordenaar is) moslims nog meer veel de zondebok voor alle problemen dan dat ze nu al zijn. Het zal echt verschrikkelijk zijn als Wilders wordt vermoord, zowel om de daad zelf als de gevolgen.
Vind je het erg dat ik na je eerste zin gestopt ben met lezen?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_47760838
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dat had je bij de TT al moeten doen
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:49:23 #246
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_47761456
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

nee hoor. Selectief lezen doen mensen wel vaker
pi_47763187
ik hoop dat zoiets niet zal plaatsvinden maar mocht het gebeuren dan hoop ik dat alle imams, criminele en radicale moslims het land uit worden gezet, moskeeen en islamitische scholen gesloten. dan wordt het binnen hele korte tijd een paradijs in nederland.
pi_47763229
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:46 schreef Asmodean het volgende:

Je reactie slaat iig nergens op.
quote:
boer Koekoek
right... en dan heb jij het over mijn posts?
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:41:13 #249
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_47763868
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:28 schreef X. het volgende:

[..]

[..]

right... en dan heb jij het over mijn posts?
Wat wil je in nou zeggen Ik had het inderdaad over die post van jou. Het slaat ook nergens op om te zeggen dat Halsema altijd als een imbeciel loopt te schreeuwen, simpelweg omdat je niks weet te zeggen over de vergelijking van Wilders en boer Koekoek. Sowieso snap ik niet waarom je mijn reactie te niet wil doen door die titel te quoten. Bovendien heb ik gezegd waarom jouw reactie nergens op sloeg. Volgens mij vrij duidelijk zelfs. Wanneer jij mij nu ook even wijst op de onjuistheid van mijn reactie kunnen we verder praten.
pi_47767245
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Wat wil je in nou zeggen Ik had het inderdaad over die post van jou. Het slaat ook nergens op om te zeggen dat Halsema altijd als een imbeciel loopt te schreeuwen, simpelweg omdat je niks weet te zeggen over de vergelijking van Wilders en boer Koekoek. Sowieso snap ik niet waarom je mijn reactie te niet wil doen door die titel te quoten. Bovendien heb ik gezegd waarom jouw reactie nergens op sloeg. Volgens mij vrij duidelijk zelfs. Wanneer jij mij nu ook even wijst op de onjuistheid van mijn reactie kunnen we verder praten.
Door te roepen dat mijn post nergens op slaat, weet je simpel weg niks te zeggen over mijn vergelijking met Halsema.

Ok, dat is bullshit, maar het is dezelfde redenering die jij gebruikt Als ik Halsema een kwèkende malloot vind, dan is dat mijn pakke jan. Dat slaat dus wel ergens op. Ik vind jouw vergelijking tussen Wilders en boer koekoek ook vreemd, maar om nou te roepen dat het nergens op slaat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')