Ze kwamen er bij mij anders ook niet achter toen ik wat accessoires mistte, daar zouden ze mij echt niet voor gebeld hebben wanneer ik er zelf niet achteraan zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
daar komen ze vast wel achter.
... kun je het niet echt noemen, dus het is te makkelijk om te roepen "dat is diefstal" (wat ik fout vind).quote:ste·len (ov.ww.)
1 (iets) heimelijk wegnemen om zich wederrechtelijk toe te eigenen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef mrbomb het volgende:
Wat je zelf al zegt, zo'n groot bedrijf als Dell moet je volledig uitkleden als je de kans krijgt. Als ze later nog gaan klagen hou je je (of je vader) zich gewoon dom.
Maar nu missen zij iets. En ze hebben vast wel een tof systeem dat exact bijhoudt waar elk artikel precies is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:07 schreef twi het volgende:
Ze kwamen er bij mij anders ook niet achter toen ik wat accessoires mistte, daar zouden ze mij echt niet voor gebeld hebben wanneer ik er zelf niet achteraan zou zijn gegaan.
Even een kwestie van kijken wat de pakketomschrijving van UPS is. Op ups.nl je tracking code invoeren en dan kijken hoeveel dozen er vermeld staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar nu missen zij iets. En ze hebben vast wel een tof systeem dat exact bijhoudt waar elk artikel precies is.
We hebben drie dozen ontvangen en er maar 2 afgetekend op de bon. Dus volgens mij kunnen ze niet weten waar de laptop zich bevind. Ze kunnen wel iedereen opbellen waar die gast van ups die dag is geweest. Maar als ze bellen naar ons en we zeggen dat we van niets weten is er toch niets aan de handquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar nu missen zij iets. En ze hebben vast wel een tof systeem dat exact bijhoudt waar elk artikel precies is.
Wat denk je dat ermee gebeurt zodra ze hem terug krijgen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef TwyLight het volgende:
Virus installeren (gewoon internet explorer starten dus) en daarna terug geven
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat elke service tag uniek is. Toen ik mijn service tag ingaf van me laptop zag ik enkel het model. Maar van besturingssysteem, config , taal etc was er geen sprake.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef twi het volgende:
Da's waar. Bedenk me net dat elke DELL zo'n service tag heeft, die natuurlijk in hun database staat. Die kunnen ze ten alle tijden natuurlijk markeren als gestolen.
Dat is een drogreden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Dell is namelijk zo goed voor z'n klanten![]()
Die service tags lijken me toch wel uniek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:16 schreef Peterke het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat elke service tag uniek is. Toen ik mijn service tag ingaf van me laptop zag ik enkel het model. Maar van besturingssysteem, config , taal etc was er geen sprake.
Ja, en die gast van UPS krijgt waarschijnlijk ontieglijk op zijn kloten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Peterke het volgende:
[..]
We hebben drie dozen ontvangen en er maar 2 afgetekend op de bon. Dus volgens mij kunnen ze niet weten waar de laptop zich bevind. Ze kunnen wel iedereen opbellen waar die gast van ups die dag is geweest. Maar als ze bellen naar ons en we zeggen dat we van niets weten is er toch niets aan de hand
Gedraag je daar dan ook naar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef Peterke het volgende:
Nu ben ik iemand die heel eerlijk is
1. waarom zou jeje zelf in de problemen helpen door de laptop te houden, persoonlijk zou ik geen gezeik hebben en me al helemaal niet druk willen maken om een laptop.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Peterke het volgende:
[..]
We hebben drie dozen ontvangen en er maar 2 afgetekend op de bon. Dus volgens mij kunnen ze niet weten waar de laptop zich bevind. Ze kunnen wel iedereen opbellen waar die gast van ups die dag is geweest. Maar als ze bellen naar ons en we zeggen dat we van niets weten is er toch niets aan de hand
Als dat zo was zou je niet twijfelen en al helemaal geen topic aanmaken op fok.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef Peterke het volgende:
Nu ben ik iemand die heel eerlijk is
iemand zijn/haar baanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:51 schreef Dhr het volgende:
Als je eerlijk bent bel je gewoon Dell even op en meld je het hen.
Scheelt waarschijnlijk iemand zijn/haar baan....
Kan best hoor. Als jij op je werk een product kwijtraakt wat meer waard is dan je maandsalaris dan denk ik ook dat je vrij snel de deur gewezen wordt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |