Lijk je op je avatar? Vast niet, want dan zou je me wel eens opgevallen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Idd tegenover de tandarts en naast die rontonde
Nee ik ben mannelijk dus ik moet je terleurstellen. Maar de dinkel tunnel is die blauwe tunnel ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Lijk je op je avatar? Vast niet, want dan zou je me wel eens opgevallen zijn.
profiel bekeken heeft... weinig kans
Zelf woon ik vlak bij de Dinkel-tunnel.
Voor zo lang het duurt... Het ding is twee weken dicht geweest voor reparaties en schilderwerk, maar de eerste graffiti zit er al weer op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Nee ik ben mannelijk dus ik moet je terleurstellen. Maar de dinkel tunnel is die blauwe tunnel ofzo?
Hebben ze die verlichting nou eindelijk eens gefixt in die tunnel? Die was na de aanleg van die tunnel al na 2 weken ofzo stuk gereden door een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:53 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Voor zo lang het duurt... Het ding is twee weken dicht geweest voor reparaties en schilderwerk, maar de eerste graffiti zit er al weer op.
(En de eerste vrachtwagen is blijkbaar al tegen de hoogtewaarschuwing aangereden...)
Hou het maar op 'ofzo'. 't is in elk geval wel dat buurtje...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Hebben ze die verlichting nou eindelijk eens gefixt in die tunnel? Die was na de aanleg van die tunnel al na 2 weken ofzo stuk gereden door een vrachtwagen.
Maar jij woont dus op de jaques bloemhof of de cees buddinghof ofzo
Wow, wat zeg je dat spannendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Hou het maar op 'ofzo'. 't is in elk geval wel dat buurtje...
gaat, sfeer is leuk liedjes nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef denkjedat het volgende:
[..]
echt west-fries opmaaien
kenne julli etrouwes oos joos? skitterende band:P![]()
*meldt* maar op het randje hoor... 2 keer vallen en ik lig in de Draafsingel.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:38 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Wie heeft er nog meer op venenlaankwartier gestemd![]()
oosterblokkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:55 schreef ataky het volgende:
[..]
gaat, sfeer is leuk liedjes niet
ga veel liever naar jovink of normaal, jovink trouwens 1 juni in oosterblokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |