Is friet hetzelfde als patat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:44 schreef tlepel het volgende:
is nul ook een nummer
Moet ik het weer uitleggen aan je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:53 schreef mrbomb het volgende:
Ga je rukken als iemand zegt dat ie dat heeft?
kort biequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef 9christensen het volgende:
1157***65
Nee, want dat noemen ze een Postbankrekeningquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef Rasing het volgende:
Mijn bankrekening bestaat uit 7 nrs, telt dat ook?
Ik ben eigenaar van een nog groter niet nader te noemen bedrijf en ik heb ongeveer 7.000.000,00 op de rekening. Ik ga dat bedrijf van BadKeuken Tegel overnemen en hem ontslaan. Zonder gouden handdruk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben succesvol marketingmanager bij een niet nader te noemen bedrijf. Mijn saldo bedraagt zo rond de ¤ 3.500.000![]()
Maar het helpt welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:49 schreef pomtiedom het volgende:
Mwa, rijke familie he. Maar neem van mij aan dat rijk zijn niet gelukkig maakt.
woj dat we rap laotn of zak oe op n balg houwnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef Dos37 het volgende:
goa ie hen
Drugs betaald goed hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef Livedeejay het volgende:
[..]
Ik ben eigenaar van een nog groter niet nader te noemen bedrijf en ik heb ongeveer 7.000.000,00 op de rekening. Ik ga dat bedrijf van BadKeuken Tegel overnemen en hem ontslaan. Zonder gouden handdruk.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef T_E_O het volgende:
Als ik meer dan 'n miljoen had zou ik het niet op de bank laten staan![]()
in ieder geval niet op 1 bank.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef T_E_O het volgende:
Als ik meer dan 'n miljoen had zou ik het niet op de bank laten staan![]()
Je weet togquote:
Ikkehquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:39 schreef -Angelus- het volgende:
Zo wie heeft hier 7 nummers op zijn bankrekening staan?
zal niet lang meer duren denk ikquote:
giro 555 heeft er maar 3?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef V-Power het volgende:
Haha, jullie zijn allemaal niet bijster slim bezig. Ik heb zeker 7 cijfers op mijn bankrekening staan. Is namelijk mijn rekeningnummer. Dus nou weet je het weer, als je lid bent van de P*stbank dan heb je altijd 7 cijfers. Bankrekeningen hebben zelfs nog meer cijfers. Girorekeningen hebben er 7.
Die grap was nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef V-Power het volgende:
Haha, jullie zijn allemaal niet bijster slim bezig. Ik heb zeker 7 cijfers op mijn bankrekening staan. Is namelijk mijn rekeningnummer. Dus nou weet je het weer, als je lid bent van de P*stbank dan heb je altijd 7 cijfers. Bankrekeningen hebben zelfs nog meer cijfers. Girorekeningen hebben er 7.
Doe je goed, volgens je profiel ben je nml uitkeringsgerechtigde.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben succesvol marketingmanager bij een niet nader te noemen bedrijf. Mijn saldo bedraagt zo rond de ¤ 3.500.000![]()
Linden dollars?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef longinus het volgende:
Telt een bank in het buitenland ook mee, daar haal ik makkelijk 8 nummers
Leugens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:02 schreef gertjanvink het volgende:
[..]
Doe je goed, volgens je profiel ben je nml uitkeringsgerechtigde.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
mijn bankrekening heeft 9 cijfers en als ik naar de iban kijk zelfs meer.
7 cijfers is zooo postbank
Pleurt op met al die speelse teringsmileys van je.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] nee, joh7 cijfers is niet alleen zoooo postbank maar ook: MSN/Windows,Talpa,Kelly,Ski-hut,TMF,SuGaBabes,Acer,Aldi,feyenoord,Ali.B,VARA,PvdA [afbeelding]
Het verhaal van iemand die het heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef Hijacking het volgende:
ik ben begonnen met een krantenwijk toen ik 12 was na een jaar of 2 begon ik bij de tubantia te werken duurde daarna 2,5 jaar voordat ik leiding gevend werd over een groepje van 20 man.
Vervolgens werd ik overgekocht door shell waar ik ging over de milieu transfers en kijk mij nu ben 18 jaar en sta volgend jaar in de quote top 16000000
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
rijke mensen hebben wel wat beters te doen dan rondhangen op een forum vol met paupers.
Lichtelijk. Ik zie nu in hoe weinig geld ik op dit moment heb. Mijn cashflow is wel netjes, maar als ik een keer geld nodig zou hebben.quote:
Ouwe GoT'terquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:57 schreef LuNaTiC het volgende:
Aangezien de belastingdienst misschien meekijkt, kan ik hier geen mededelingen over doen.
toch zou het lekker zijn als mijn saldo hetzelfde zou zijn als het rekeningnummerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
mijn bankrekening heeft 9 cijfers en als ik naar de iban kijk zelfs meer.
7 cijfers is zooo postbank
"Waar kan ik tekenen?"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch zou het lekker zijn als mijn saldo hetzelfde zou zijn als het rekeningnummer
Zeker zo'n Ikea-ding van drie cijfersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:25 schreef picobyte het volgende:
Ik heb geen rekening ik heb wel een bank :]
tuurlijk! 7 cijfers is zever cijfersquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:14 schreef yosander het volgende:
Telt het ook als er een - voor staat?
welke munteenheidquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
9 nummers hier.
En dat laat je op je betaalrekening staanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef Livedeejay het volgende:
[..]
Ik ben eigenaar van een nog groter niet nader te noemen bedrijf en ik heb ongeveer 7.000.000,00 op de rekening. Ik ga dat bedrijf van BadKeuken Tegel overnemen en hem ontslaan. Zonder gouden handdruk.![]()
dan kom ik tot 8quote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
7 cijfers haal ik ook wel, in rupia's ofzo
Als we zo beginnen kan ik ook wel zeggen dat ik binnen nu en 50 jaar miljonair benquote:Op maandag 16 april 2007 10:15 schreef rival het volgende:
ik heb een rijke pappa.... doe ook niks ofzo..... zodra de erfenis er is heb ik geloof wel iets van 9 of 10 nullen erachter......
Hey ze hebben je weer vrijgelaten Kasparov?quote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef Casparovvv het volgende:
Mensen met 7 cijfers op de bank zijn dom, je kunt het beter investeren. Op dit moment woon ik in een huis dat de afgelopen 8 jaar in waarde is verdubbeld. Of die waardeverdubbeling genoeg is om niet meer te hoeven werken is nog maar de vraag.
Jammer dat je dat geld vervolgens niet voor leuke dingen kan gebruiken. Je kan het alleen maar investeren in een ander huis.quote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef Casparovvv het volgende:
Mensen met 7 cijfers op de bank zijn dom, je kunt het beter investeren. Op dit moment woon ik in een huis dat de afgelopen 8 jaar in waarde is verdubbeld. Of die waardeverdubbeling genoeg is om niet meer te hoeven werken is nog maar de vraag.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey ze hebben je weer vrijgelaten Kasparov?![]()
Als de waardestijging relatief hoger ligt dan het landelijk gemiddelde kan er toch wel een aantrekkelijk bedrag vrijkomen. We wonen op een interessante locatie voor (zaken)mensen met geld. Vlakbij Rotterdam maar toch in een rustige omgeving. Maargoed, het huis is niet van mij.quote:Op maandag 16 april 2007 16:05 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jammer dat je dat geld vervolgens niet voor leuke dingen kan gebruiken. Je kan het alleen maar investeren in een ander huis.
Stond op het bonnetje dat het een privé rekening was?quote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef buachaille het volgende:
Laatst ging ik geld pinnen en toen hing er een bonnetje uit het apparaat met een negatief saldo van -70.000 euro. Diegene had net 2000 euro opgenomen, dan moet je echt een hoop geld hebben om zoveel rood te kunnen staan!
Dat kan niet eens pauperquote:Op maandag 16 april 2007 16:57 schreef buachaille het volgende:
Laatst ging ik geld pinnen en toen hing er een bonnetje uit het apparaat met een negatief saldo van -70.000 euro. Diegene had net 2000 euro opgenomen, dan moet je echt een hoop geld hebben om zoveel rood te kunnen staan!
Of er nu 100 euro of 1.000.000 euro op staat, het rentepercentage wordt er niet veel hoger op. Interessanter is het gespreid te beleggen, zo heb je over het algemeen een hoger rendement dan het rentepercentage bij de bank, tegen een laag risico.quote:Op maandag 16 april 2007 17:29 schreef Houtspeer het volgende:
Waarom zou je geen 1 miljoen euro op 1 bank willen hebben? dikke rente toch?
Ik heb trouwens 258 euro op de bank![]()
Geld maakt ook gelukkig, je moet geld nu niet helemaal aan de kant zetten.quote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef ArendBarend het volgende:
Geld maakt niet gelukkig, stelletje paupers!
50 euro is geen geldquote:Op maandag 16 april 2007 17:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Geld maakt ook gelukkig, je moet geld nu niet helemaal aan de kant zetten.
Als ik nu 50 euro krijg word ik blij
Ik stel voor dat we even met de pet rond gaan.quote:
Dan krijg je maar 1,02 euro per uurquote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef Houtspeer het volgende:
Misschien niet voor jou, maar voor mij is dat 2 dagen werken achter de kassa
ja, dat gaat goed he!quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Check dat internetbonussparen jou geen windeieren leggen dan![]()
Zelfs de grap 'of is die grap al gemaakt?' is al gemaakt:quote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef Whizzkith het volgende:
Of is die grap al gemaakt?
Of wacht, ik volg het niet meerquote:
Ik krijg 3.48 per uurquote:
Best wel, ik zou het niet doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:27 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik krijg 3.48 per uuren ik werk 7.5 uur per dag
![]()
Ben ik een bink?
Hoe wil je dan aan kleed, uitgaan, en overige dingen-geld komen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:47 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Best wel, ik zou het niet doen in ieder geval.
3.48 per uur is anders best ruk hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe wil je dan aan kleed, uitgaan, en overige dingen-geld komen?
Ik ben 18 en zoveel verdien je dan niet als bijbaantje. Ga jij maar bij je moeder geld smeken..
Edit: Misschien heeft Danny een miljoen.
Haha, werken is niet verkeerd, maar het uurloon zou ik niet acceptabel achten. Iedereen gaat akkoord met het minimumloon was ze bieden. Ik ben er altijd tegenin gegaan, gemeld dat ik het te weinig vond. En sowieso zie je mij niet werken als vakkenvuller of iets wat er op lijkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe wil je dan aan kleed, uitgaan, en overige dingen-geld komen?
Ik ben 18 en zoveel verdien je dan niet als bijbaantje. Ga jij maar bij je moeder geld smeken..
Edit: Misschien heeft Danny een miljoen.
7 euro?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef joev159 het volgende:
ik heb een 7 telt dat?
Wat moet ik dan doen? Tijdens een sollicitatiegesprek zeggen dat ik niet minder dan 5 euro per uur werk? Die lonen staan allemaal vast hoor, tenminste wel waar ik werk. En het is geen vakkenvullen, achter de kassaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Haha, werken is niet verkeerd, maar het uurloon zou ik niet acceptabel achten. Iedereen gaat akkoord met het minimumloon was ze bieden. Ik ben er altijd tegenin gegaan, gemeld dat ik het te weinig vond. En sowieso zie je mij niet werken als vakkenvuller of iets wat er op lijkt.
Doe mij maar de reclame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |