Dan krijg je maar 1,02 euro per uurquote:Op maandag 16 april 2007 18:05 schreef Houtspeer het volgende:
Misschien niet voor jou, maar voor mij is dat 2 dagen werken achter de kassa
ja, dat gaat goed he!quote:Op maandag 16 april 2007 23:11 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Check dat internetbonussparen jou geen windeieren leggen dan![]()
Zelfs de grap 'of is die grap al gemaakt?' is al gemaakt:quote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef Whizzkith het volgende:
Of is die grap al gemaakt?
Of wacht, ik volg het niet meerquote:
Ik krijg 3.48 per uurquote:
Best wel, ik zou het niet doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:27 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik krijg 3.48 per uuren ik werk 7.5 uur per dag
![]()
Ben ik een bink?
Hoe wil je dan aan kleed, uitgaan, en overige dingen-geld komen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:47 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Best wel, ik zou het niet doen in ieder geval.
3.48 per uur is anders best ruk hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe wil je dan aan kleed, uitgaan, en overige dingen-geld komen?
Ik ben 18 en zoveel verdien je dan niet als bijbaantje. Ga jij maar bij je moeder geld smeken..
Edit: Misschien heeft Danny een miljoen.
Haha, werken is niet verkeerd, maar het uurloon zou ik niet acceptabel achten. Iedereen gaat akkoord met het minimumloon was ze bieden. Ik ben er altijd tegenin gegaan, gemeld dat ik het te weinig vond. En sowieso zie je mij niet werken als vakkenvuller of iets wat er op lijkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe wil je dan aan kleed, uitgaan, en overige dingen-geld komen?
Ik ben 18 en zoveel verdien je dan niet als bijbaantje. Ga jij maar bij je moeder geld smeken..
Edit: Misschien heeft Danny een miljoen.
7 euro?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef joev159 het volgende:
ik heb een 7 telt dat?
Wat moet ik dan doen? Tijdens een sollicitatiegesprek zeggen dat ik niet minder dan 5 euro per uur werk? Die lonen staan allemaal vast hoor, tenminste wel waar ik werk. En het is geen vakkenvullen, achter de kassaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Haha, werken is niet verkeerd, maar het uurloon zou ik niet acceptabel achten. Iedereen gaat akkoord met het minimumloon was ze bieden. Ik ben er altijd tegenin gegaan, gemeld dat ik het te weinig vond. En sowieso zie je mij niet werken als vakkenvuller of iets wat er op lijkt.
Doe mij maar de reclame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |