Whehe, toch gefeliciteerd meidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die ban slowed me down, maar wacht maar
Newbiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:11 schreef GekkeHenkie het volgende:
[..]
Jah, ik zit nog niet eens op 150 posts![]()
Duurde nog langquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:12 schreef Grachus het volgende:
Wat zou je zeggen van de opmerking "get a life?"
Ik weet het, ik het beter GroeneHenke kunnen heten ofzo *en de meeste posts staan ook nog in een Sensation Black topic over Rob G*quote:
Sensationquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:13 schreef GekkeHenkie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik het beter GroeneHenke kunnen heten ofzo *en de meeste posts staan ook nog in een Sensation Black topic over Rob G*
Beter idee: Laten we dat niet doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:14 schreef GekkeHenkie het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar maar een vers topic voor openen.. goed topic dit trouwens![]()
Danke!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:15 schreef switchboy het volgende:
Gefeliciteerd!
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef Misanthroopia het volgende:
Wat een kutleven moet jij hebben zeg
Te laat. Geen levenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef Misanthroopia het volgende:
en vast ok geen seksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef Misanthroopia het volgende:
deze quote ik voor je em weghaaltquote:
en geen komkommerquote:
da's een vurrukkuluk pijpbekkiequote:
Noh, die kat hoort echt bij jouquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
deze quote ik voor je em weghaalt
geweldig portret
MIAUWquote:
Nee hoor, mag nogquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef 7nightwing7 het volgende:
wacht ! wacht !, ik kmoet ook nog:
Ge-fe-li-ci-teert !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of ben ik te laat ?![]()
who ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef cerror het volgende:
Je post te veel Kayleigh.
Wat zou ze dan anders moeten doen volgens jou?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef cerror het volgende:
Beschuit met jam eten en zuid ghanese marmotten bestuderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou ze dan anders moeten doen volgens jou?
Hmm alleen maar lezen misschien ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou ze dan anders moeten doen volgens jou?
Ga jij toch kloons spottenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef cerror het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Beschuit met jam eten en zuid ghanese marmotten bestuderen.
Ik zou d'r ook wel doen waarschijnlijk. Ligt aan de lichtval en hoeveelheid champagne bier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ze is ook best om een beschuitje mee te willen eten
Is dat jouw hobby? Zuid Ghanese marmotten bestuderen? Als in gezamelijke activiteiten ontplooien?
Nog 5 en dan heb ik 300 jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
GEFELICITEERT![]()
lalala Gefeliciteerdlalalalaa ben nog maar 3 dagen en probeer vanavond mijn 500e post te halen
![]()
Maarvan harte gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook wel doen waarschijnlijk. Ligt aan de lichtval en hoeveelheid champagne bier.
Ik vind het hartstikke goed van je hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nog 5 en dan heb ik 300 jaaaaaaaaa![]()
of is dat nu niet echt een prestatie![]()
Hij is onaardig omdat ie nog steeds denkt dat ik kloon ben. Daarna zegt ie dat het hem niet interesseert en vervolgens begint ie er zelf altijd weer overquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
laat maar hangen dan.
Als je zo blind bent dat je er een speciale lichtval voor nodig hebt ben je ook niet het type waar ze op valt wss.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
laat maar hangen dan.
Als je zo blind bent dat je er een speciale lichtval voor nodig hebt ben je ook niet het type waar ze op valt wss.
een kloon van?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is onaardig omdat ie nog steeds denkt dat ik kloon ben. Daarna zegt ie dat het hem niet interesseert en vervolgens begint ie er zelf altijd weer over![]()
Wel 24 kilomieters hier vandaan. Zulks.quote:
Ja, ik zit speciaal een jaar te klonen om jouquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel 24 kilomieters hier vandaan. Zulks.
DRAAAAMAAAAAAA!!! DE DRAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik zit speciaal een jaar te klonen om jou
Dude
15043 posts heb je nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar goed, back ontopic
Ik zit op 28757 nu.quote:
wow... contract van de duivel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef Gamer_V het volgende:
Je moet voor eeuwig doorgaan met FOK!ken, als je maar een weekje stopt is je gemiddelde al verkloot.
Veel succes.
Dat is de planningquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef Gamer_V het volgende:
Je moet voor eeuwig doorgaan met FOK!ken, als je maar een weekje stopt is je gemiddelde al verkloot.
Veel succes.
Bier en tieten voor jouquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit op 500nog wat heb mij ndoel gehaald in 4 dagen ben er blij mee
Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Bier heb ik wel, verzorg jij de tieten?
Zo erg bagger ik nu ook weer nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:53 schreef eQuaL het volgende:
Gefeliciteerd,
90% van je posts was bagger?
verkapte kijk-mij-zielig-met-3k-posts-post![]()
Weet ik was maar grapjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo erg bagger ik nu ook weer niet![]()
Dat kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan wel Bier, tieten en piemel
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit op 500nog wat heb mij ndoel gehaald in 4 dagen ben er blij mee
quote:
Dus je geeft die knul bier tieten en een piemel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan wel Bier, tieten en piemel
Nee, ook wat voor mijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus je geeft die knul bier tieten en een piemel?
Denk je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nu krijg je allemaal blije fokkertjes die roepen ja ik pas erin!![]()
je.......rookt.....?....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap dat gezeik over roken nietIk heb juist een mooi zacht huidje
Wat ik me nou afvraag.. komt er ook snel een mijlpaal qua bans bij jou? of was die laatste zeldzaam? of zie ik nou oude koeien over het hoofd?quote:
Die ban was zo niet op zijn plekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag.. komt er ook snel een mijlpaal qua bans bij jou? of was die laatste zeldzaam? of zie ik nou oude koeien over het hoofd?
OT: Gefeliciteerd!!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap dat gezeik over roken nietIk heb juist een mooi zacht huidje
Jij hoorde bij dat 3 broers verkrachten meisje voor een jaar aye?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Hier laatst ook niet..![]()
maar dit blijft desondanks een vreugdevol moment..![]()
Zie de onschuld hierquote:
Ja hèquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:26 schreef eQuaL het volgende:
Mooi topicnummer trouwens
Peuken en vodkaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar zullen we het nu eens over hebben![]()
Of jawel ik heb een keer een mix gehad waar volgens hun wodka in zatquote:
Ik pwn je zo manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt bijna net zo'n hoog gemiddelde als mij![]()
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Of jawel ik heb een keer een mix gehad waar volgens hun wodka in zat![]()
Maar dat is al zolang geleden![]()
Doe mij eens een slokje![]()
Omg!! Let's start the internet //@®$!!1quote:
Doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Peuken![]()
Vodka kan ik nog mee beginnen morgen![]()
Pepervodka?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Heb je wel eens pepervodka gehad? Daar ga echt heel vaag van worden![]()
Dat heb ik helemaal niet gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt een reis geboekt naar...
[afbeelding]
Tuurlijk wel, is toch een haske leuke vakantie, kun je veel leren over je eigen leven enzoquote:
Ik gebruik geen attributenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is toch een haske leuke vakantie, kun je veel leren over je eigen leven enzo![]()
Och gut, weer zo'n iemand die in Staphorst geboren isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik gebruik geen attributenSterker nog, seks is
No wayquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Och gut, weer zo'n iemand die in Staphorst geboren is![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef -skippybal- het volgende:
Werk je al dan?
quote:
Niet eensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!!
Voel je je niet een beetje.. uhhh... kansloos?
Duitsers zijn ook nooit kansloosquote:
Ach, misschien moet je d'r pimp worden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!!
Voel je je niet een beetje.. uhhh... kansloos?
Hoezo misschien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, misschien moet je d'r pimp worden..
Ga jij toch gaar kokenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, misschien moet je d'r pimp worden..
Gaar is niet lekker, je moet wel een beetje knapperig blijven natuurlijk...quote:
Leuke TS.quote:
Zwaffelbaar maar ook eerst een avond uit ofzo waard niet zomaar zwaffelen.quote:
Zwaffeln is als ik in je gezicht sla met m'n pik.quote:
Een steenharde piemel die tegen je gezicht geslagen wordt. Is dat niet geil?quote:
Heb het lef eensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zwaffeln is als ik in je gezicht sla met m'n pik..
Ik zeg alleen dat je zwaffelbaar bent, niet dat ik het doe. Ik ken wel betere scenario's bedenken.quote:
Maar dat klopt ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, ik had ook gewoon shaggable moeten zeggen
You ruined i tnowquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, ik had ook gewoon shaggable moeten zeggen
Enlighten mequote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je zwaffelbaar bent, niet dat ik het doe. Ik ken wel betere scenario's bedenken.
?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:12 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat dit nu zo'n triest ik-geil-op-iemand-via-internet-topic worden![]()
quote:
Ah.quote:
Zal ik em inkoppen, zal ik? Zal ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanner gaan we blpowen? Hih blowen
Ja remlof, vertel eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanner gaan we blpowen? Hih blowen
quote:
Tis gewoon een puist.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Aangepast.quote:
Ik eet nu de kippensoep van de chinees was hem vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Me? Im enjoyinh myself!
![]()
Sorry, ik begrijp geen Br33zah?quote:
wtf..o shitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voorruit om het topic nog leuk te maken dan...
Klikkerdeklik..
Veel plezier.quote:
ik ben ook liefquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah wat lief
* zwaai dwang neurose *![]()
![]()
we wisten dat je het leuk zou vinden dus hebben we hem geopend en je kwam erop af goed gedaanquote:
alleen als ik je mag murpenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een hele lieve grote egotrouwen ?
![]()
Jaja het duurde wel ff hequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we wisten dat je het leuk zou vinden dus hebben we hem geopend en je kwam erop af goed gedaan
je avatar veranderenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
haha maar ik ben nog maar 18 laiverdwat murpen ook inhoud vind het best .
![]()
ditquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
never! , mijn avater is de mijne , je zal toch met iets beters moeten komen![]()
wil jij er ook 1?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef Ja-Ik het volgende:
m'n ogen, wat doe je ?!?!
is dit soms een verborgen religie dan wil ik weten wie de leider is voor ik het ambt bekleedquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
oohhhh![]()
wat is iee moooii
![]()
![]()
![]()
![]()
neem em, neem em![]()
![]()
![]()
zarGonquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is dit soms een verborgen religie dan wil ik weten wie de leider is voor ik het ambt bekleed![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja,
maar durf niet zo goed te vragen![]()
Kijk die roept tenminste geen suicidaal gedrag op.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is dit soms een verborgen religie dan wil ik weten wie de leider is voor ik het ambt bekleed![]()
![]()
![]()
traitorquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
Het is me opgevallen dat ik me laatste tijd uitmuntend gedraag of niet remlof?
Ja, je bent een sgatje salaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
Het is me opgevallen dat ik me laatste tijd uitmuntend gedraag of niet remlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |