Noh, die kat hoort echt bij jouquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
deze quote ik voor je em weghaalt
geweldig portret
MIAUWquote:
Nee hoor, mag nogquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef 7nightwing7 het volgende:
wacht ! wacht !, ik kmoet ook nog:
Ge-fe-li-ci-teert !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of ben ik te laat ?![]()
who ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef cerror het volgende:
Je post te veel Kayleigh.
Wat zou ze dan anders moeten doen volgens jou?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef cerror het volgende:
Beschuit met jam eten en zuid ghanese marmotten bestuderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou ze dan anders moeten doen volgens jou?
Hmm alleen maar lezen misschien ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou ze dan anders moeten doen volgens jou?
Ga jij toch kloons spottenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef cerror het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Beschuit met jam eten en zuid ghanese marmotten bestuderen.
Ik zou d'r ook wel doen waarschijnlijk. Ligt aan de lichtval en hoeveelheid champagne bier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ze is ook best om een beschuitje mee te willen eten
Is dat jouw hobby? Zuid Ghanese marmotten bestuderen? Als in gezamelijke activiteiten ontplooien?
Nog 5 en dan heb ik 300 jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
GEFELICITEERT![]()
lalala Gefeliciteerdlalalalaa ben nog maar 3 dagen en probeer vanavond mijn 500e post te halen
![]()
Maarvan harte gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook wel doen waarschijnlijk. Ligt aan de lichtval en hoeveelheid champagne bier.
Ik vind het hartstikke goed van je hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nog 5 en dan heb ik 300 jaaaaaaaaa![]()
of is dat nu niet echt een prestatie![]()
Hij is onaardig omdat ie nog steeds denkt dat ik kloon ben. Daarna zegt ie dat het hem niet interesseert en vervolgens begint ie er zelf altijd weer overquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
laat maar hangen dan.
Als je zo blind bent dat je er een speciale lichtval voor nodig hebt ben je ook niet het type waar ze op valt wss.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
laat maar hangen dan.
Als je zo blind bent dat je er een speciale lichtval voor nodig hebt ben je ook niet het type waar ze op valt wss.
een kloon van?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is onaardig omdat ie nog steeds denkt dat ik kloon ben. Daarna zegt ie dat het hem niet interesseert en vervolgens begint ie er zelf altijd weer over![]()
Wel 24 kilomieters hier vandaan. Zulks.quote:
Ja, ik zit speciaal een jaar te klonen om jouquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel 24 kilomieters hier vandaan. Zulks.
DRAAAAMAAAAAAA!!! DE DRAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik zit speciaal een jaar te klonen om jou
Dude
15043 posts heb je nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar goed, back ontopic
Ik zit op 28757 nu.quote:
wow... contract van de duivel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef Gamer_V het volgende:
Je moet voor eeuwig doorgaan met FOK!ken, als je maar een weekje stopt is je gemiddelde al verkloot.
Veel succes.
Dat is de planningquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef Gamer_V het volgende:
Je moet voor eeuwig doorgaan met FOK!ken, als je maar een weekje stopt is je gemiddelde al verkloot.
Veel succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |