Ik kliktequote:
quote:
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef V-Power het volgende:
Heej vrouwen van dit forum. Ik ben sinds een tijdje weer vrijgezel. Ik ben een leuke en gezellige jongen van 24. Ik heb sinds 1 maart een nieuwe baan in Nijmegen en dat bevalt prima. Ik vind het echter wel een beetje saai in mijn eentje dus ik dacht als ik hier nou een oproep plaats komen er wel reacties. Ik zou leuke meiden in de leeftijd van 22 tot 26 jaar. Het liefst woonachtig in Nijmegen of directe omgeving. Als jullie reageren dan maak ik wel een selectie van mijn voorkeuren. Dus doe je best om jezelf zo goed mogelijk te profileren, vertel over school/werk, hobby's, vrienden, uitgaan, reizen, lezen, tv en dergelijke.
Mannen, reageren heeft geen zin. Ik ben hetero!!!
Mannen, flauwe opmerkingen hebben ook geen zin.....![]()
Verkapt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Hijacking het volgende:
verkapt ik kan geen meisje krijgen dus ik probeer het via een forum aangezien ik wanhopig ben
Ik zeg ook altijd dat ik een vriendje heb tegen lelijke mannenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef V-Power het volgende:
Het is idd zo dat 65 % van de studenten Nijmegen een vrouw is, maarja 64% daarvan heeft al een vriend.
Iemand die hier op in gaat ( wat ik nite zal begrijpen)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef V-Power het volgende:
Haha, daarom ook deze oproep XcUZ_Me
En Toeps nu kan ik wel rekenenen. Ben dan ook ingenieur. Sorry voor de fout....
En ja selectie klinkt idd Brad Pitt achtig, dus heb er een etentje van gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |