Een steenharde piemel die tegen je gezicht geslagen wordt. Is dat niet geil?quote:
Heb het lef eensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zwaffeln is als ik in je gezicht sla met m'n pik..
Ik zeg alleen dat je zwaffelbaar bent, niet dat ik het doe. Ik ken wel betere scenario's bedenken.quote:
Maar dat klopt ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, ik had ook gewoon shaggable moeten zeggen
You ruined i tnowquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, ik had ook gewoon shaggable moeten zeggen
Enlighten mequote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je zwaffelbaar bent, niet dat ik het doe. Ik ken wel betere scenario's bedenken.
?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:12 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat dit nu zo'n triest ik-geil-op-iemand-via-internet-topic worden![]()
quote:
Ah.quote:
Zal ik em inkoppen, zal ik? Zal ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanner gaan we blpowen? Hih blowen
Ja remlof, vertel eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanner gaan we blpowen? Hih blowen
quote:
Tis gewoon een puist.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Aangepast.quote:
Ik eet nu de kippensoep van de chinees was hem vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Me? Im enjoyinh myself!
![]()
Sorry, ik begrijp geen Br33zah?quote:
wtf..o shitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voorruit om het topic nog leuk te maken dan...
Klikkerdeklik..
Veel plezier.quote:
ik ben ook liefquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah wat lief
* zwaai dwang neurose *![]()
![]()
we wisten dat je het leuk zou vinden dus hebben we hem geopend en je kwam erop af goed gedaanquote:
alleen als ik je mag murpenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een hele lieve grote egotrouwen ?
![]()
Jaja het duurde wel ff hequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we wisten dat je het leuk zou vinden dus hebben we hem geopend en je kwam erop af goed gedaan
je avatar veranderenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
haha maar ik ben nog maar 18 laiverdwat murpen ook inhoud vind het best .
![]()
ditquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
never! , mijn avater is de mijne , je zal toch met iets beters moeten komen![]()
wil jij er ook 1?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef Ja-Ik het volgende:
m'n ogen, wat doe je ?!?!
is dit soms een verborgen religie dan wil ik weten wie de leider is voor ik het ambt bekleedquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
oohhhh![]()
wat is iee moooii
![]()
![]()
![]()
![]()
neem em, neem em![]()
![]()
![]()
zarGonquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is dit soms een verborgen religie dan wil ik weten wie de leider is voor ik het ambt bekleed![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja,
maar durf niet zo goed te vragen![]()
Kijk die roept tenminste geen suicidaal gedrag op.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is dit soms een verborgen religie dan wil ik weten wie de leider is voor ik het ambt bekleed![]()
![]()
![]()
traitorquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
Het is me opgevallen dat ik me laatste tijd uitmuntend gedraag of niet remlof?
Ja, je bent een sgatje salaquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
Het is me opgevallen dat ik me laatste tijd uitmuntend gedraag of niet remlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |