nou dan kun je beter nu naar het ziekenhuis gaan en al je organen doneren, anders wordt God heul boos op je!quote:
1. dit is ONZquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:31 schreef kalemero het volgende:
Wat moet een zeehond met mijn organen>?
Anyway..stel; [Beatrix werd net ook al genoemd..]
Beatrix heeft een hart nodig omdat die van haar niet werkt naar behoren.
Beatrix heeft dat pasgeleden waargenomen van haar arts.
Beatrix zal niet langer dan 3 maanden te leven hebben als er niet snel een ander hart ter beschikking komt.
Ondertussen wacht meneer Janssen [wie kent hem niet?Jan met de pet] al anderhalf jaar op een donorhart.
Hij heeft nog 2 maanden de tijd, anders zal hij het niet overleven.
Er is 1 hart ter beschikking op dit moment..
Wie zal het hart krijgen denken jullie>?
ik weet nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. dit is ONZ
2. omdat het de fucking koningin is, niet elke rijke dude krijgt voorrang ofzo![]()
Ik laat het liever nog even in het midden of ik het wil of niet; niet wél donor, niet níetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef vipergts het volgende:
Ze moeten het geoon omdraaien, je krijgt op je 18 de een brief dat je automatisch donor bent. als je het dan op een subtiele manier omslachtig maakt om er van af te komen dan is het tekort zo opgelost.
quote:Toewijzing van de organen
De toewijzing van organen en weefsels gebeurt anoniem. Alleen medische gegevens zoals bloedgroep, weefseltypering, lengte, gewicht, medische urgentie en wachttijd spelen daarbij een rol. Op deze manier wordt recht gedaan aan het algemene non-discriminatie artikel in de Grondwet. In dit artikel is geregeld dat alle daartoe in aanmerking komende ingezetenen van Nederland gelijke toegang hebben tot alle geneeskundige voorzieningen.
en een heel zielig kindje die heel arm is enzo ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
nee, never dat een tyfus alcolist een lever van me krijgt omdat die heel zn leven loopt te zuipen
Ja, jouw argumentatie was wel heeeeel sterk ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:16 schreef jorienvdherik het volgende:
ik vind het sterk hoor
bron: http://www.donorvoorlichting.nlquote:Komen alcoholverslaafden in aanmerking voor een levertransplantatie?
Alcoholverslaafden worden niet getransplanteerd. Zij worden pas op de wachtlijst voor een levertransplantatie geplaatst, nadat ze minimaal 6 maanden "droog" zijn. En dus niet meer verslaafd zijn. Om een levertransplantatie goed te kunnen doorstaan moet de leverpatiënt in een goede conditie verkeren.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
nee, never dat een tyfus alcolist een lever van me krijgt omdat die heel zn leven loopt te zuipen
Ja, mensen gaan hier ook meteen uit van het uiterste.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:41 schreef denkjedat het volgende:
net alsof zo'n zwerver die teveel gedronken heeft daar nog zin in heb ofzow
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja, mensen gaan hier ook meteen uit van het uiterste.
Jaah, en dan heeft Mohammed B. een nieuwe hartklep nodig en dan krijgt hij mijne....
Was een erg goed topicquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Btje mijn donortopics na-apen
Dit topic staat al ver boven het gemiddelde topic van Paultje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:49 schreef denkjedat het volgende:
ik hoopte een goed topic te hebben:@
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit topic staat al ver boven het gemiddelde topic van Paultje.![]()
moehahahahaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dit topic staat al ver boven het gemiddelde topic van Paultje.![]()
Ej, maar flikker eensch op en verneuk dit topic niet.quote:
Dus dan laat je ze allebei maar sterven? Lekker logisch!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef kalemero het volgende:
Ik sta mijn organen niet af om de volgende reden;
Iemand ie veel geld bezit of macht heeft zal eerder in aanmerking komen dan iemand die vrijwel niets heeft, en het misschien nog wel ´harder en sneller´ nodig heeft.
ze moeten die keuze kunnen geven, maar dat doen ze nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:19 schreef denkjedat het volgende:
[..]
en een heel zielig kindje die heel arm is enzo ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |