abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47051221
Deel 1
Deel 2

Ok.. We gooien er nog maar een topic tegenaan
pi_47051276
Bepalen we gelukkig allemaal zelf. Nuff' said.
pi_47051328
Ik ga niet eens meer reageren.
Om te zeggen wat ik van die aap van een posdnous vind krijg ik 100% een ban van 1 week dus hell no that i'm touching that one.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:04:18 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47051329
Ik heb ontdekt dat dit onderwerp kennelijk het grootste taboe is in de huidige maatschappij.

Je kunt makkelijker over standpunten omtrent dierensex of het tatoeren van je balzak dicussieren dan over donorschap.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:04:56 #5
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_47051354
...
waarom heb jij jou keuse gemaakt, hoe en waarom die keuze dan fillipe?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:04:57 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47051356
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Camplo het volgende:
Om te zeggen wat ik van die aap van een posdnous vind krijg ik 100% een ban van 1 week dus hell no that i'm touching that one.
.
pi_47051380
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb ontdekt dat dit onderwerp kennelijk het grootste taboe is in de huidige maatschappij.

Je kunt makkelijker over standpunten omtrent dierensex of het tatoeren van je balzak dicussieren dan over donorschap.
Hahahah dat bedoel ik

Hij gaat gewoon door met drogredenaties, valse conclusies, schijnconclusies, en schijnverbanden leggen.

Methodenleer A/B/C/D/E eens volgen aan willekeurige Universiteit en dan weer hier melden.

X--> Z---> Y verbanden enzo eens gaan leren.

Wij spreken!
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:07:35 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47051481
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef Camplo het volgende:

Methodenleer A/B/C/D/E eens volgen aan willekeurige Universiteit en dan weer hier melden.

X--> Z---> Y verbanden enzo eens gaan leren.

Wij spreken!
.

Zoals het verband:

oorzaak--> orgaan functioneert niet
gevolg---> te vroeg doodgaan
oplossing---> ander orgaan
probleem---> mensen zeggen: 'fuck you sterf maar' .

Hm.
pi_47051521
Moet je maar op je donorcodicil zetten dat je aan iedereen wilt doneren behalve camplo

Maar ik denk niet dat het een taboe is, het is eerder dat mensen de mening van een ander niet respecteren. Of dat er mensen zijn die niet kunnen discuseren.

Mijn bedoeling is tenmisnte bij dit topic niet om mensen zo ver te krijgen om absoluut geen donorcodicil te nemen. Ik hoop wel dat mensen de reden begrijpen waarom ik er geen heb, en in ieder geval dat te accepteren en niet als egoistisch af te slaan.

Natuurlijk vind ik het niet erg om iemand zo ver te krijgen om geen codicil te nemen, omdat dat naar mijn mening uiteindelijk beter is voor de wereld.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:08:48 #10
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_47051534
Van mij mogen ze me organen hebben heur, alleen wel als ik dood ben
pi_47051585
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:53 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jawel, ik probeer ze alleen te vertellen dat die angst nergens op gebaseerd is en die angst het niet waard kan zijn mensen hun gezondheid te misgunnen.
Angst voor spinnen en muizen is ook nergens op gebaseerd, toch zijn sommige mensen er bang voor. Een angst die iemand heeft, daar kun je gewoon niet te makkelijk over denken. Zij vinden het blijkbaar wel waard, of in ieder geval is hun angst zo erg dat ze wel iemand anders zijn gezondheid misgunnen.
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Camplo het volgende:
Het is ook niet nodig om elkaar de huid vol te schelden, we kunnen best een normale volwassen discussie voeren. Ieder mag zijn mening gewoon geven ook al ben ik het niet eens met Posdnous. Ik snap zijn standpunt ook wel en ben zelf zeker voor donor zijn, alleen vind ik niet dat anderen daar verantwoording af hoeft te leggen of wat dan ook, als iemand het niet wil.
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef Posdnous het volgende:

Bij Dierensex zijn er net goed mensen die het er wel en niet mee eens zijn, maar goed, de één vind dat normaal en de ander niet. Ook een eindeloze discussie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_47051620
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:04 schreef kless het volgende:
...
waarom heb jij jou keuse gemaakt, hoe en waarom die keuze dan fillipe?
Nu moet ik natuurlijk met zeer gefundeerde standpunten aankomen zetten e.d. Maar dat doe ik niet. Ik hou er gewoon niet van dat mensen later in me gaan snijden, ook al ben ik dood. Klaar, punt. Mijn gevoel, vandaar.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:12:38 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47051669
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Angst voor spinnen en muizen is ook nergens op gebaseerd, toch zijn sommige mensen er bang voor. Een angst die iemand heeft, daar kun je gewoon niet te makkelijk over denken. Zij vinden het blijkbaar wel waard, of in ieder geval is hun angst zo erg dat ze wel iemand anders zijn gezondheid misgunnen.
[..]
Als het geval zou zijn dat men door angst voor muizen anderen hun gezondheid in de weg staat, moet je eens zien hoe snel die mensen dan behandeld gaan worden voor irrationele angsten.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
pi_47051750
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als het geval zou zijn dat men door angst voor muizen anderen hun gezondheid in de weg staat, moet je eens zien hoe snel die mensen dan behandeld gaan worden voor irrationele angsten.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Daar heb je wel een punt denk ik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_47051935
Ik wil gewoon geen donor zijn. Just my 2 cents. Ik wil gewoon compleet in de kist/oven.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_47051963
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik wil gewoon geen donor zijn. Just my 2 cents. Ik wil gewoon compleet in de kist/oven.
ja maar waarom wil je dat?
pi_47052043
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tyf toch op man
pi_47052065
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:19 schreef covie het volgende:

[..]

ja maar waarom wil je dat?
Mijn lichaam zonder ogen, maag of weet ik veel wat, ben ík niet. Daarnaast wil ik gewoon nog goed zichtbaar kunnen zijn in de kist voor mn nabestaanden, zodat ze toch nog een laatste blik kunnen werpen.
pi_47052074
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:22 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Tyf toch op man
Hoezo? Tis mijn mening, en ook mijn lichaam? Daar heb jij niks over te zeggen.
pi_47052124
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hoezo? Tis mijn mening, en ook mijn lichaam?
Ja, maar wel een erg domme, nergens op slaande mening. Zo achterlijk zelfs dat ik mij genoodzaakt voel om te zeggen dat je op moet tyfen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:25:29 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47052167
.
pi_47052170
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:24 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Ja, maar wel een erg domme, nergens op slaande mening. Zo achterlijk zelfs dat ik mij genoodzaakt voel om te zeggen dat je op moet tyfen.
Ga jij eens uitleggen waarom mijn mening nergens op slaat. Ik denk dat JIJ maar eens uit moet leggen waarom het nergens op slaat.
pi_47052195
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:22 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mijn lichaam zonder ogen, maag of weet ik veel wat, ben ík niet. Daarnaast wil ik gewoon nog goed zichtbaar kunnen zijn in de kist voor mn nabestaanden, zodat ze toch nog een laatste blik kunnen werpen.
Je ogen zitten dicht en de rest maken ze wel weer heel mooi dicht hoor. Ze zorgen echt wel dat je nabestaanden waardig afscheid van je kunnen nemen.
pi_47052292
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ga jij eens uitleggen waarom mijn mening nergens op slaat. Ik denk dat JIJ maar eens uit moet leggen waarom het nergens op slaat.
Je kunt mensen helpen door donor te zijn. Blijkbaar ben je egoistisch genoeg om liever "compleet" weg te rotten/te verbranden dan zonder een paar organen waar je andere levens mee kunt redden.
pi_47052314
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:24 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Je doet je ondertitel in ieder geval eer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')