SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door denkjedat op 23-03-2007 17:52:26 (het is een vraag) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:42 schreef denkjedat het volgende:
nou het is wel zo dat jij ben toch al dood en als een ander daar van langer kan leven ?Ja. Die persoontjes die nee zeggen zijn echt zo intens stom. Zo van 'Nou, dan ben ik echt niet meer om aan te zien hoor!!!!1111'. Lazer op, je bent dood hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why does it hurt when I pee?
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik doneer alleen mijn lever en longen, die zou ik dan best kunnen missen.
ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb toevallig die brief voor me liggen, nog dicht enzo![]()
Straks moet ik echt beslissen wat of ik het word of niet
hoe gaat ''dat'' dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef floris.sp het volgende:
Nee nadat ik heb gelezen hoe dat gaat heb ik besloten om niks te doneren
Zo nuchter ben ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:01 schreef Berenanus het volgende:
ik geef alles, ben dan toch dood
(nuchter he)
Daarom vind ik de regel: geven = nemen- anders niet, een goede regel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:37 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jeminee, wat een toevalligheid.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook de vraag of het eerlijk is om organen te krijgen als jíj ze eens nodig hebt
Zou je dan niet krijgen dat de mensen die zichzelf gezond vinden (en stiekem ook zijn) dan geen donor worden zodat er alleen kwalitatief iets mindere organen overblijven??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Daarom vind ik de regel: geven = nemen- anders niet, een goede regel.
maarja als je het er nu over heb weten ze het zeker want na 24 u kan het toch niet meer of wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zou je dan niet krijgen dat de mensen die zichzelf gezond vinden (en stiekem ook zijn) dan geen donor worden zodat er alleen kwalitatief iets mindere organen overblijven??
Jammer vind ik ook dat men zo'n afgunst laat blijken over iets wat je hebt beslist voor na je dood, als je dus geen donor wil worden. Ik ben daar gewoon nog helemaal niet mee bezig, dingen beslissen voor ná m'n doodIk weet dus ook niet of ik donor wil worden; zou ik het worden, dan was het vooral door druk van buiten (niet van ouders, maar meer "algemene mensen"
); zou ik het niet worden, dan was het omdat je niet weet wat er met je lichaam gebeurd en omdat ik daar liever niet over nadenk
--> GC?
gebeurt dat dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef kalemero het volgende:
Ik sta mijn organen niet af om de volgende reden;
Iemand ie veel geld bezit of macht heeft zal eerder in aanmerking komen dan iemand die vrijwel niets heeft, en het misschien nog wel ´harder en sneller´ nodig heeft.
Als ik ook kon bepalen aan welke mensen ik mijn organen zou willen doneren zou het een ander verhaal zijn.
Maar de kans dat je zelfs na je dood nog opgelicht wordt is natuurlijk groot.Geld is schijnbaar belangrijker dan iemands gezondheid.
Deze mening is ietwat vreemd maar kan het ook niet helpen..
Zelf zou ik ook geen organen willen van een gestorven persoon, want dat zou hypocriet zijn.
WEL geef ik af en toe bloed en-of plasma,zodat ik niet helemaal nutteloos ben![]()
1. ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef kalemero het volgende:
Ik sta mijn organen niet af om de volgende reden;
Iemand ie veel geld bezit of macht heeft zal eerder in aanmerking komen dan iemand die vrijwel niets heeft, en het misschien nog wel ´harder en sneller´ nodig heeft.
Als ik ook kon bepalen aan welke mensen ik mijn organen zou willen doneren zou het een ander verhaal zijn.
Maar de kans dat je zelfs na je dood nog opgelicht wordt is natuurlijk groot.Geld is schijnbaar belangrijker dan iemands gezondheid.
Deze mening is ietwat vreemd maar kan het ook niet helpen..
Zelf zou ik ook geen organen willen van een gestorven persoon, want dat zou hypocriet zijn.
WEL geef ik af en toe bloed en-of plasma,zodat ik niet helemaal nutteloos ben![]()
Nee omdat ik het niet eerlijk vind dat zij mogelijk een voorkeursbehandeling krijgen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. ik geloof er niks van
2. je staat je organen niet af zodat rijke mensen doodgaan?![]()
in India en Pakistan enzo weet ik dat het gebeurt, maar in NL meen ik van niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ben bang van wel..zeker weten doe ik het niet, maar ga daar eigenlijk wel van uit.
Sterk bewijs, hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ben bang van wel..zeker weten doe ik het niet, maar ga daar eigenlijk wel van uit.
rijke mensen hebben al genoeg plezier gehad in het leven arme mensen nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. ik geloof er niks van
2. je staat je organen niet af zodat rijke mensen doodgaan?![]()
en daardoor krijgt niemand jouw organen, waardoor er allerlei terminaal zieke kindjes doodgaan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef kalemero het volgende:
[..]
Nee omdat ik het niet eerlijk vind dat zij mogelijk een voorkeursbehandeling krijgen!
geld staat niet gelijk aan plezier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:10 schreef denkjedat het volgende:
[..]
rijke mensen hebben al genoeg plezier gehad in het leven arme mensen niet
naja plezier ik bedoel een goed leven naja in ieder geval iets in die wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
geld staat niet gelijk aan plezier.
Het zijn niet alleen zieke kindjes die doodgaan..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en daardoor krijgt niemand jouw organen, waardoor er allerlei terminaal zieke kindjes doodgaan!
jij egocentrisch persoon!![]()
![]()
Een mening ontstaat vaak pas na kennis van zaken, die jij, zoals je zelf zegt, niet hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:13 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen..een mening hebben is voor mij genoeg.![]()
zieke kindjes én zieke andere mensen én opa's en oma'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:15 schreef kalemero het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen zieke kindjes die doodgaan..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zieke kindjes én zieke andere mensen én opa's en oma's
en lieve kleine zeehondjes!
Wil je dat die allemaal doodgaan?!?! NOU??!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |