Dat vind ik nog wat lulliger eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff hoeft van mij niet meer te adviseren, maar het is lullig om iemand met zó'n carrière zo aan de kant te schuiven. Dus misschien gewoon maar lekker (onbetaald) laten adviseren, zonder hier maar iets mee te doen? Lijkt me de beste en netste oplossing.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef Bananenman het volgende:
REMEMBER CARLO.
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wat lulliger eigenlijk.![]()
AJAX durft geen adviezen van hem te negere..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.
Ach, dat is wel erg schijnheilig allemaal. Dan kan je hem nog beter bedanken voor zijn diensten inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.
Kunnen we die Piet de Visser niet als adviseur aantrekken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, dat is wel erg schijnheilig allemaal. Dan kan je hem nog beter bedanken voor zijn diensten inderdaad.
Maar wat mij betreft komt hij gewoon een keer in de zes maanden o.i.d. langs om met Van Geel, Ten Cate en Keizer te praten en zijn mening te geven.
Dan moeten zij maar zien wat zij ermee doen.
Als we dan ook een shitload aan Zuid-Amerikanen aan gaan trekken hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kunnen we die Piet de Visser niet als adviseur aantrekken?
Is ook weer zo, misschien weer zoals halverwege jaren negentig? Louis van gaal als trainer/coach, Gerard van der Lem als zijn assistent en Co Adriaanse als hoofd opleidingen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als we dan ook een shitload aan Zuid-Amerikanen aan gaan trekken hoeft het van mij niet.![]()
je vergeet Juan Franquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Ordinair het volgende:
Beter dan een shitload Spanjaarden die hun draai niet kunnen vinden..
Heb het alleen over Roger.. Gabri
Voor vanaf 2008 (dan wordt Ten Cate hopelijk bondscoach), zou ik er gelijk voor tekenen. Maar het lijkt me wat idealistisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook weer zo, misschien weer zoals halverwege jaren negentig? Louis van gaal als trainer/coach, Gerard van der Lem als zijn assistent en Co Adriaanse als hoofd opleidingen?
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor vanaf 2008 (dan wordt Ten Cate hopelijk bondscoach), zou ik er gelijk voor tekenen, maar het lijkt me wat idealistisch.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef jna het volgende:
Wel jammer dat Chivu niet naar Nederland is gekomen. Wou hem wel weer eens zien spelen.
quote:
Over dromen gesproken:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.
Ik kwam er pas na 10 minuten kijken achter dat ie op de lat zatquote:
Waarom zit hij eigenlijk op de lat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 10 minuten kijken achter dat ie op de lat zat![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over dromen gesproken:
Van Basten -> Als opvolger van Ancelotti naar AC Milan
Ten Cate -> Begint na de landstitel van 2008 aan een andere uitdaging. Samen met Rijkaard (nu met Ten Cate aan het roer) wordt Ten Cate bondscoach.
Van Gaal -> Gaat terug naar 'zijn club'. Om met de nieuwe sterren Anita, Donald, Poepon, Van der Wiel en Sarpong de top weer te bestormen.
Tja, was wel gezellig die dag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:14 schreef Luco het volgende:
Amstel Cup
Troostprijsje... Wij willen de schaal en de Beker met de Grote Oren!!!
Alsjeblieft niet zeg.. k hoef van Basten niet als coach van ajax te zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.
Was te hard voor hun..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Luco het volgende:
Dit was het serieuze Ajax topic, ander het onzin/rellen topic! Valt me nog mee dat we geen Rotterdammers daar gezien hebben
En Sneijder en Stekelenburg waarschijnlijk ook in de basis. Van mij hadden ze inderdaad allemaal op de bank mogen blijven zitten, vanuit Ajax oogpunt bekeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Was te hard voor hun..
Maar OT!
Babel nu in de basis morgen met Huntelaar? Hopen dat ze heel terug komen..
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
Het word weer tijd voor een seriues topic
zo had ik er nog nooit over nagedacht. Dit zou wel het droom scenario zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over dromen gesproken:
Van Basten -> Als opvolger van Ancelotti naar AC Milan
Ten Cate -> Begint na de landstitel van 2008 aan een andere uitdaging. Samen met Rijkaard (nu met Ten Cate aan het roer) wordt Ten Cate bondscoach.
Van Gaal -> Gaat terug naar 'zijn club'. Om met de nieuwe sterren Anita, Donald, Poepon, Van der Wiel en Sarpong de top weer te bestormen.
Klopt, ook al is het wel een soort van komkommertijd door zo'n interlandweekend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef toma het volgende:
Van Basten -> Na het missen vh EK 2008 ontslagen als bondscoach en gaat weer golfen.
dat is toch de directeur bij Ajaxquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef Ordinair het volgende:
We waren over Cruyff aan het discussiëren..
quote:
Het was meer een verkapte tvpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, ook al is het wel een soort van komkommertijd door zo'n interlandweekend.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
verder valt er weinig te bespreken..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Rot eens op met dat gore Oranje-gemiep. Ik zit niet voor niks in het Ajax topic
Welk Oranje-gemiep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Rot eens op met dat gore Oranje-gemiep. Ik zit niet voor niks in het Ajax topic
Dat laatste valt nog wel mee hoor, vind Jol best een goede trainer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef toma het volgende:
[..]
zo had ik er nog nooit over nagedacht. Dit zou wel het droom scenario zijn
doem scenario:
Ten Cate -> Na tweede seizoen op rij niet kampioen te kunnen worden en het mislopen van voorronde CL word hij ontslagen. NAC gunt hem een nieuwe kans zodat hij zich van de goede kant kan laten zien.
Van Basten -> Na het missen vh EK 2008 ontslagen als bondscoach en gaat weer golfen.
Koeman -> Mag na 2 keer op rij kampioen te zijn geworden met PSV zich bewijzen als bondscoach.
van Gaal -> Nieuwe trainer PSV.
Martin Jol -> Word na rampjaar uitgekotst bij de Spurs en kan bij Ajax een tweede kans verdienen.
Tja, ik weet niet.. Misschien kunnen we na Ten Cate (als deze nog minstens 2 jaar blijft), Rijkaard krijgen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef twi het volgende:
Van Gaal zal echt niet naar PSV gaan. Het zou een godsgeschenk zijn als hij naar Ajax zou komen. Er is geen enkele andere optie wanneer Henk ten Cate vertrekt (op welke manier dan ook). Komt Van Gaal niet, laat dan maar een of andere buitenlandse coach komen. Mourinho staat op de tocht bij Chelsea, schijnt
Ajax wordt steeds meer een kinderkoor manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Silenus het volgende:
Quote in de Ajax-live: Ik denk rood, ik denk geel, ik denk zwart, ik ben Ajacied![]()
Over de Belgen bij Ajax.
Inderdaad, mooi shirt, waar ook mooie wedstrijden in gespeeld zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:00 schreef twi het volgende:
Ik hoop snel, dan worden die oude afgeprijsd en haal ik er daar eentje van
Cool, strax misschien ook maar even bestellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Op Fanshop.nl is het uitshirt nu al 29,95... maar ff een bestelling plaatsen dan.
Dat is ook het enige wat ik van hem kan herinnerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Black-Death het volgende:
Die foto van Juanfrankan me dat nog goed herinneren
Sinds ik hem binnen heb gekregen vorige week heeft Ajax alleen nog maar gewonnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cool, strax misschien ook maar even bestellen.
R.I.Pquote:
Een Rosenberg-avatar.... Jasza?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef Klaverjas het volgende:
Die wedstrijd tegen psv, ik heb me de hele dag lopen rukken
AFCA CBS, hoolie.... Jasza?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef Klaverjas het volgende:
Die wedstrijd tegen psv, ik heb me de hele dag lopen rukken
PSV heeft de beste papieren, maar ik geloof er nog wel in.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef Klaverjas het volgende:
Denken jullie nog dat we kampioen worden eigenlijk?
Nee, ben niet geweest. Ga dit jaar ook niet meer naar uitwedstrijden. Heb een paar probleempjesquote:
Stadionverbodquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ben niet geweest. Ga dit jaar ook niet meer naar uitwedstrijden. Heb een paar probleempjes![]()
Ja voor de uitwedstrijden. De thuiswedstrijden mag ik nog welquote:
Als het zover is geven we het niet meer weg maar dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Klaverjas het volgende:
Ik zat er trouwens over te denken he, het zou typisch Ajax zijn als we voor de laatste wedstrijd 1 punt voorstaan op die boeren en dan niet winnen in Tilburg
denk je dat echtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Klaverjas het volgende:
Ik zat er trouwens over te denken he, het zou typisch Ajax zijn als we voor de laatste wedstrijd 1 punt voorstaan op die boeren en dan niet winnen in Tilburg
Dat is echt nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Klaverjas het volgende:
Nieuwe uitshirt zou ongeveer zo moeten gaan uitzien:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Is er al wat meer bekend over de nieuwe shirts van komend seizoen?
Is idd komkommertijd.
Leuk een kikker op het shirtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nieuwe uitshirt zou ongeveer zo moeten gaan uitzien:
[afbeelding]
quote:‘Masterclass’ Edgar Davids maakt Ajax beter
Datum: 23-mrt 01:33
Door Mark van den Heuvel
Edgar Davids heeft zondag in Eindhoven bewezen dat hij Ajax beter maakt. Net als in het uitduel met FC Twente ging de inmiddels 33-jarige middenvelder onverschrokken voorop in de strijd en toonde aan, dat hij het elftal van Ten Cate beter in balans heeft gebracht.
Ook op het trainingsveld doet Davids er alles aan om Ajax beter te maken, zo bleek de voorbije weken. Het loont tegenwoordig de moeite om na de dagelijkse training van Ajax even de ‘Masterclass’ van Davids af te wachten. Eigenlijk meteen vanaf dag één, dat hij voet zette op Amsterdamse bodem, bemoeit Davids zich met de personal coaching van enkele ploeggenoten. Eerst was daar de ijverige student Ryan Babel, later volgden leergierigen als doelman Kenneth Vermeer en het grote talent Vurnon Anita. En allemaal hangen ze aan de lippen van Davids.
Zoals bekend heeft Babel problemen met ‘de eerste balaanname’. Anders gezegd: de bal wil nog wel eens van zijn voet stuiteren. Dus wat doet Davids, keer op keer, dag na dag, week in, week uit? Juist, de bal keihard inspelen op Babel met als doel om zijn ‘vastheid’ te vergroten.
Gevraagd naar de ‘Masterclasses’ die hij verzorgd, geeft Davids een bescheiden antwoord. “Na afloop van een training, werk ik graag nog even door. Wie daaraan mee wil doen, mag meedoen, begrijp je? Ik blijf ook wel eens op het trainingsveld staan met Klaas-Jan Huntelaar of Frank de Boer. Het is niet zo, dat ik me specifiek met Ryan bezig hou. Gelukkig heeft Ajax meer spelers, die beter willen worden.”
Babel, die z’n contract bij Ajax net heeft verlengd tot 2011 omdat hij een betere, completere voetballer wil worden, blonk zondag, net als Davids, uit tegen PSV. Dus vroegen we Babel in hoeverre zijn goede spel van de laatste weken te maken heeft met de Masterclass van Davids.
Heb je er baat bij?
Ryan Babel: “Ja, ik merk duidelijk dat ik vaster word.”
Alsjeblieft haal die kop weg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond dit eigenlijk wel een mooi tenue, dat was het tweede uittenue twee seizoenen geleden. Het Amsterdam 'cuptenue' ofzo.
[afbeelding]
Lijkt veel op de huidige ja.![]()
Idd.quote:
Jij ook weer hierquote:
Jammer dat Bayern exact hetzelfde shirt had. Maakte het gelijk een spoel-'m-maar-door-de-plee shirt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond dit eigenlijk wel een mooi tenue, dat was het tweede uittenue twee seizoenen geleden. Het Amsterdam 'cuptenue' ofzo.
[afbeelding]
Lijkt veel op de huidige ja.![]()
Mido en Koemanquote:Tegenover Egyptische media heeft Ahmed Hossam, beter bekend als Mido, aangegeven dat hij aan het eind van het seizoen over zijn toekomst zal beslissen. De aanvaller van Tottenham Hotspur liet weten dat hij verschillende aanbiedingen had ontvangen en dat ook PSV-coach Ronald Koeman contact had opgenomen.
toch maar weer eens een keer studio voetbal kijken danquote:23/3/2007 - Ten Cate zondag te gast bij Studio Voetbal
(Gepost door RvN)
Ajax coach Henk ten Cate is zondag te gast in het voetbaldiscussieprogramma Studio Voetbal. Hij gaat daar de discussie aan met Jack van Gelder, Hugo Borst en
Youri Mulder. Gesproken wordt onder meer over het EK-kwalificatieduel Nederland-Roemenië van zaterdag en het seizoen van Ajax. Studio Voetbal begint zondag om 22.16 uur.
nouja, als bijv. Grygera dat zou zeggen geloof ik m wel. Maar aan Mido heb ik mn twijfelsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:46 schreef twi het volgende:
Hij had enorm veel geleerd bij Ajax en had daardoor spijt dat hij op zo'n manier weg had gegaan. Dat 'ie nog terug wilde komen etc. etc.
Maar met zulke jongens kan je best twijfelen aan die woorden.
Mido zegt wel meerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:43 schreef toma het volgende:
ik dacht dat Mido een keer had gezegd dat Ajax een wereldclub was en dat ie t jammer vond dat hij niet zo lang voor ons had gevoetbald etc. etc.
Tegenwoordig bestaan er weinig spelers meer als Davids. Terugkeren naar je club waar je 'bekend' bent geworden zit er bijna niet meer in. Ex-PSVers willen nog wel eens terugkeren (Cocu, Heinze, Bommel heeft al beetje toegezegd), maar Ajacieden zijn schaars. Zo vond ik de overstap van Reiziger en Kluivert naar PSV erg jammer, ondanks hun brakke vorm. Ook Charisteas die naar Feyenoord verkast, erg jammer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:12 schreef twi het volgende:
Als Mido naar PSV gaat word ik daar niet blij van hoor. Ook al ging het niet lekker tussen Mido, Zlatan en Koeman.
Die mocht toch wieberen bij ons?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:52 schreef Pritt het volgende:
Boerrigter maakte trouwens een fantastisch doelpunt gister.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
Ik vind Davids nou niet echt het toonbeeld van clubliefde anders. Toen 'ie niet anders kon kwam 'ie terug, terwijl dat natuurlijk al afgelopen zomer of liever nog de zomer ervoor had gekund.
Wel mee eens, nog even cashen in Engeland natuurlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
Ik vind Davids nou niet echt het toonbeeld van clubliefde anders. Toen 'ie niet anders kon kwam 'ie terug, terwijl dat natuurlijk al afgelopen zomer of liever nog de zomer ervoor had gekund.
Davids had geen zin om onder die pisvlek van een Blind te spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Davids had geen zin om onder die pisvlek van een Blind te spelen
Dan had ie wel deze zomer kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heitinga kan binnekort bij dat rijtje worden toegevoegd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde nu vind ik Maldini, Di Canio en zelfs Tottina. Bergkamp ook wel. Eerste namen die bij me opkomen.
Euh, nee. Hoe betrouwbaar vind jij deze krant overigens DIGGER?quote:
Z'n naam kwam in m'n hoofd op, maar ik wacht nog een paar jaartjes om het officieel te maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Heitinga kan binnekort bij dat rijtje worden toegevoegd.![]()
Di Canio? Bij welke van de 250 clubs dan waar hij gespeeld heeft?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde nu vind ik Maldini, Di Canio en zelfs Tottina. Bergkamp ook wel. Eerste namen die bij me opkomen.
Vrij betrouwbaar. Maar goed, dit is zoals de zaken er nu voorstaan, het duurt nog even tot een nieuwe transferperiode want een maand geleden leek Klose de nieuwe spits te moeten gaan worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Euh, nee. Hoe betrouwbaar vind jij deze krant overigens DIGGER?
Het is een echte LAZIO-fan in hart en nieren. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Di Canio? Bij welke van de 250 clubs dan waar hij gespeeld heeft?
Door Di Canio kun je een dikke streep zetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:32 schreef Nega het volgende:
Volgens mij heeft heel Europa ook wel interesse in nog een stuk of 2/3 Ajacieden inderdaad...
Die man die mede aan de basis stond van de grote Ajax-successen in de jaren '90?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
maar zo'n Maldini speelt dan ook al bij een TOP-club, dan is het makkelijker om er te blijven.. .dan hoef je voor 't geld sowieso niet weg. AC milan behoort al tot de TOP, dan hoef je minder snel weg dan wanneer je bijv. bij Ajax speelt. Dan wil je ook gewoon hoger spelen, ookal heb je clubliefde..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Eric Hellemons!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde vind ik...
Jamie Carragherquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde ...
Buffon. Is bij Juventus gebleven terwijl deze naar de Serie B ging. Kon ook makkelijk naar een andere club toe (Al zal dat wel gebeuren binnenkort...)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Toonbeelden van clubliefde nu vind ik
Heb je gezien hoeveel steun Blind vorig jaar kreeg van het publiek?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die man die mede aan de basis stond van de grote Ajax-successen in de jaren '90?
Altijd zo jammer om die mensen gelijk zo af te schilderen. Zelfde voor Koeman, als trainer is het een drama, maar als speler was ie in zn tijd een van de allergrootsten. Zulke mensen verdienen wel enig respect.
En hoeveel protest er tegen Jaakke was?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel steun Blind vorig jaar kreeg van het publiek?
Echt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
Het valt of staat gewoon allemaal met de prestaties op het veld
Bijna elke grote club heeft er wel 1. Neville bij United, Terry bij Chelsea, Puyol bij Barca. In Nederland is dat toch een stuk moeilijker.quote:
quote:Ronald Koeman benadert Mido
24/3/2007 15:39
Mido wil komende zomer Tottenham Hotspur verlaten. De spits wordt zelden opgesteld door Martin Jol. PSV zou voor hem in de race zijn.
Dit seizoen had Martin Jol maar zes keer een basisplaats voor Ahmed Hussein Abdelamid Hossam, oftewel Mido. De trainer van de Spurs loopt weg met Dimitar Berbatov, die van de Scheveninger nog niet voor vijftig miljoen euro mag vertrekken.
'Ik heb veel pech gehad met blessures', zegt ex-Ajacied Mido. 'Elke keer als ik speel en dat ook goed doe, raak ik weer geblesseerd. Op die manier stokt mijn ontwikkeling bij de Spurs. Daar komt bij dat de vorm van Berbatov erg indrukwekkend is. Dat is ook een reden dat ik zo weinig speel.'
De Egyptenaar voegde daar aan toe dat hij aan het eind van dit seizoen een gesprek zal hebben met Jol. 'Ik ben geen speler die z'n geld pakt en gewoon op de bank blijft zitten. Ik heb aanbiedingen van Manchester City en Celta de Vigo. Verder heeft Ronald Koeman mij gebeld en ook zijn interesse getoond.'
brond: vi.nl
voor 40 ook wel hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Voor 50 miljoen mag Juve Huntelaar gelijk hebben.
jawel maar juventus heeft 100 miljoen te besteden dus kan ajax de prijs mooi opdrijven.quote:
Zo slecht is Mido volgens mij nog niet eens. Voor dit seizoen speelde hij regelmatig mee en pikte hij zijn goals mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef Luco het volgende:
Mido naar PSV...
Gaat Koeman nou alle mislukkingenvan Ajax 3-5 jaar terug naar PSV halen?
Ze zouden op de Ajax site een plaatje van Koeman moeten zetten: Ik train rood, Ik train wit, Ik ben Ajacied...
Koeman-effect begon toen al op te borrelen inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:40 schreef Klaverjas het volgende:
Mido was geen mislukking hoor, scoorde veel en was erg belangrijk in het kampioensjaar. Dat Koeman problemen hem kreeg was gewoon zonde
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat lag gewoon aan Mido zelf hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:40 schreef Klaverjas het volgende:
Mido was geen mislukking hoor, scoorde veel en was erg belangrijk in het kampioensjaar. Dat Koeman problemen hem kreeg was gewoon zonde
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:14 schreef Klaverjas het volgende:
Salcido ookal naar de klote bij psv, mooi natuurlijk.
quote:24/3/2007 - Salcido komt zondag naar Nederland
(Gepost door RvN)
BRON: Excelsior
Salcido zal zondag naar Nederland terugreizen. De Mexicaan liet weten dat de diagnose van de blessure aan zijn heup waarmee hij kampt, een tegenvaller was, maar dat hij nu een dag later er weer positief tegenaan kijkt. Zondag komt hij naar Nederland en dan zal hij zich met de bevindingen van de Mexicaanse bondsarts terugmelden bij PSV. Hij zal dan verder onderzocht worden. Hij zegt al een maand te kampen met de blessure, maar dat een en ander door communicatieproblemen met de medische staf van PSV niet is aangepakt.
De boertjes kunnen niet omgaan met de flair van Mido.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:39 schreef twi het volgende:
Ach ja, noem jij Mido maar een mislukking. Als hij er volgend seizoen 25 in legt voor PSV dan piep je denk ik wel anders. Ik denk dat Mido precies het type spits is wat PSV zoekt.
Laat Koeman maar lekker winkelen voor de Lampjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
Koeman-effect begon toen al op te borrelen inderdaad.
Inderdaad, klote-interlandsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:49 schreef Camplo het volgende:
Moeten we hiervoor godverdomme Ajax missen?
KUT NL
Jammer dat de Jongquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad, klote-interlands![]()
Wel leuk om Chivute zien.
Mwa, de club schoof natuurlijk alles op Mido af. Maar vraag me toch af of het allemaal aan hem lag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat lag gewoon aan Mido zelf hoor.
Nog steeds de beste speler die ik heb mogen zien spelen.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:42 schreef Sethje het volgende:
Litmanen in de basis
quote:25/3/2007 - Ajax definitief naar China, overlegt met Oranje over internationals
Ajax reist na de competitie definitief naar China voor een aantal vriendschappelijke wedstrijden. „In principe is alles rond. We wachten alleen nog op de speeldata”, aldus Fontein in De Telegraaf.
Indien Ajax kampioen wordt, kan het die trip vervroegen en komt het niet in de problemen met de trip van het Nederlands elftal. Als Ajax de playoffs moet afwerken, wordt dat wel een probleem. Fontein wil daarom met het Nederlands elftal gaan praten of hij sommige internationals niet hoeft af te staan, danwel dat sommige internationals slechts een interland spelen in Azië en vervolgens zich aansluiten bij Ajax in China. Vanwege de plannen die Ajax in China heeft is het belangrijk dat de club zich met zoveel mogelijk gezichtsbepalende spelers presenteert in China.
Hij heeft niet alleen bij Ajax problemen gehad.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:53 schreef Klaverjas het volgende:
[..]
Mwa, de club schoof natuurlijk alles op Mido af. Maar vraag me toch af of het allemaal aan hem lag.
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nog steeds de beste speler die ik heb mogen zien spelen.
Vandaar dat we nu 4-4-2 spelenquote:De Mul: geen relatie met dochter Ten Cate
--------------------------------------------------------------------------------
24 maart 2007
Ajax-aanvaller Tom De Mul reageert in Ajax Life verontwaardigd op het bericht dat weekblad Privé bracht. Daarin werd vermeld dat de Belg een relatie zou hebben met de dochter van Ajax-trainer Henk ten Cate. "Absolute onzin", zegt De Mul over dat gerucht. "Ik wil het hier voor eens en voor altijd duidelijk maken. Ik heb géén relatie met de dochter van Henk ten Cate."
Achteraf vindt de rechtsbuiten zelfs dat hij stappen had moeten ondernemen tegen Privé. "Ik had om een rectificatie moeten vragen, want ik heb al drie maanden een vriendin. Voor haar is het helemaal niet leuk, want iedereen confronteert haar ermee." Tegenover Ajax Life gaf ook het blad een reactie. "Waar rook is, is vuur. Vergeet dat niet, voordat we weer worden afgezeken."
wat een debiel ben je dan als je niet eens ontkent dat je informatie ontbetrouwbaar is.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:22 schreef Erwtensoep het volgende:
"Waar rook is, is vuur. Vergeet dat niet, voordat we weer worden afgezeken."
Weten we dus precies welke websites we sowieso niet meer hoeven te vertrouwenquote:24/3/2007 - Grap Feyenoord fans spreidt zich rond over internet
(Gepost door K)
Een grap van een aantal Feyenoorders heeft de afgelopen 24 uur veel Feyenoord fans en internetsites bezig gehouden. Na een opmerking van een fan dat het jammer was dat er al lang geen echte geruchten meer zijn van spelers waarmee Feyenoord in verband wordt gebracht, verzonnen zij het bericht dat Feyenoord in onderhandeling zou zijn met Giannichedda van Juventus. Nadat zij ook een verzonnen bericht plaatsten dat vandaag in de Gazzetta dello Sport zou hebben gestaan, vatte het gerucht vlam en ging het los van het forum zijn eigen leven leiden. Een internetsite bracht het als nieuws uit de Gazzetta en vervolgens namen ruim 15 Feyenoord en algemene voetbalsites het over, zonder ook maar te checken of het daadwerkelijk in Gazzetta heeft gestaan. Daar stond het dus niet, zoals ook wij begrepen bij het nachecken van de talloze tips die we ontvingen.
Vanavond kwam de aap uit de mouw en vertelden ze over hun grap die als een lopend vuurtje over het internet ging.
Zie verklaring van de fans op het Feyenoord Forum
Gebeurd bij sites als Voetbalzone ook regelmatig hoor..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef Black-Death het volgende:
Geen Ajax-nieuws, maar wel enorm hliarisch.
[..]
Weten we dus precies welke websites we sowieso niet meer hoeven te vertrouwen![]()
Die gast die z'n naam al had veranderd in die Gianniquote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weten we dus precies welke websites we sowieso niet meer hoeven te vertrouwen![]()
quote:'Ajax scouts aanwezig bij Kroatie-Macedonie'
Volgens opgave van de organisatoren van de interland waren scouts van Ajax aanwezig bij Kroatië-Macedonië. Er zouden een reeks van scouts aanwezig zijn geweest van clubs uit diverse landen. Naar welke speler de interesse zou zijn uitgegaan, is nog onduidelijk. Kroatië zou het duel uiteindelijk met 2-1 winnen.
quote:25/3/2007 - Sneijder in Britse tabloids
Nu Wesley Sneijder zelf ook aangeeft klaar te zijn voor een stap naar het buitenland wordt zijn naam met meerdere clubs in verband gebracht. Zo vulde zijn naam zondagmorgen de Britse tabloids. Volgens Sunday Express zou hij bij Manchester United in de picture zijn gekomen nadat de club voor langere tijd Huntelaar volgde. Sneijder zou daarbij meer op zijn gevallen. News of the World met op zijn beurt dat Aston Villa zijn zinnen zou hebben gezet op de middenvelder van Ajax.
Inderdaad geweldig was datquote:Op zondag 25 maart 2007 15:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die gast die z'n naam al had veranderd in die Gianni
als je Danny Landzaat heet misschienquote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef Svensational het volgende:
Aston Villa! Alsof ie daar ook echt heen wil
!
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De spanning loopt steeds verder op! Krijgen we onze sterspeler of niet?!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En in de tussentijd hebben wij al Gabri, Davids, Stam en Huntelaar gehaaldquote:Op zondag 25 maart 2007 16:28 schreef toma het volgende:
[..]
De spanning loopt steeds verder op! Krijgen we onze sterspeler of niet?!![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:01 schreef Black-Death het volgende:
Geweldig was datquote:
Die heb ik even gemist dan?quote:
quote:
Opvolger voor Sneijder, een centrale verdediger die ook linksback kan spelen. Zegt U het maar, wie komen daarvoor in aanmerking?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:04 schreef methodmich het volgende:
Voor wie zouden ze op de tribune hebben gezeten bij Kroatië?
Die zit net bij Portsmouth, onhaalbaar dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef Messenga het volgende:
Kranjcar.
Dat bedacht ik me ook net. Voor de rest lijkt me niet echt veel soeps er tussen zitten. Corluka dan misschien?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die zit net bij Portsmouth, onhaalbaar dus.
Was ook mijn eerste ingeving ja.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef Messenga het volgende:
Kranjcar.
Vedran Corluka is wel een centrale verdediger (lange vent), maar die is rechtsbenig.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Opvolger voor Sneijder, een centrale verdediger die ook linksback kan spelen. Zegt U het maar, wie komen daarvoor in aanmerking?
Modric schijnt wel een leuk spelertje te zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vedran Corluka is wel een centrale verdediger (lange vent), maar die is rechtsbenig.
Opvolger voor Sneijder zou Luka Modric kunnen zijn, al denk ik dat niet.
Robbiequote:
Voorspelbaar en zielig antwoord.quote:
Ik dacht ik reageer op jou niveau.quote:
quote:
Precies, dat ie uberhaupt genoemd wordt als spits van Ajax is een lachertje. Die gozer is leuk voor de top van Belgie of de subtop elders maar niet voor de club die ajax wil zijn. En daarnaast ook nog vreemde streken als :quote:Op zondag 25 maart 2007 18:16 schreef twi het volgende:
Ik kan ook niet echt warm worden van een 29-jarige aanvaller die er nooit meer dan 15 in heeft getrapt eigenlijk.
quote:Balaban: "Ik miste strafschoppen expres"
19 maart 2007
Bosko Balaban was zonder twijfel de man van de wedstrijd, afgelopen weekend bij Club Brugge-Brussels. De Kroatische spits scoorde twee keer, maar miste ook twee strafschoppen. Bewust, zo liet hij maandag met een kwinkslag weten.
In België moet de topscorer van de competitie een shirt aantrekken, met een gouden bal op de achterkant. Balaban heeft een hekel aan dit shirt en doet er alles aan om niet bovenaan de topscorerslijst te komen, zo zegt hij in Het Laatste Nieuws.
"Weet je waarom ik die penalty's gemist heb? Omdat ik anders de topschutterslijst aangevoerd had. Om weer dat gekke shirt met die gouden bal te dragen, bedank ik vriendelijk. Ik loop liever niet als een aap op het veld. Wie die gouden bal uitgevonden heeft, hoort thuis in een circus", zo oordeelt de Kroatische spits.
Maduro speelt altijd redelijk tot goed bij Jong Oranje.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:45 schreef Ordinair het volgende:
Oja, wat vond men van Maduro vrijdag? Ik heb de uitgebreide samenvatting op 10 gezien en vond hem toch best lekker ballen.. Terwijl ik helemaal geen Maduro fan ben..
quote:Atletico M.-AJAX 2-3
quote:25/3/2007 - Kesler: KNVB zal spelers opeisen voor trip na competitie
(Gepost door RvN)
BRON: Nu.nl
Henk Kesler reageerde op Nu.nl op de uitlatingen van Ajax algemeen directeur Fontein dat hij een oplossing wil vinden om de gezichtsbepalende spelers van Ajax toch mee te kunnen laten doen op de trip in China. Probleem is dat op hetzelfde moment, na de competitie, de KNVB ook afreist naar Azie.
Kesler liet echter weinig ruimte voor een compromis:
"We gaan met de sterkst mogelijke ploeg naar Azië. Volgens de reglementen van de FIFA kunnen we fitte spelers ook gewoon opeisen. We kunnen ze zelfs verbieden om in die periode voor hun club te spelen. Het is niet anders."
"Ajax zal na het seizoen ook buitenlandse internationals moeten afstaan. In juni worden namelijk allerlei internationale duels gespeeld. Het is ook al een jaar bekend dat het Nederlands elftal in die periode een dergelijke trip kan maken. Clubs hadden daar rekening mee moeten houden. Daarom zijn er vorig jaar data voor internationale duels uitgeschreven."
Het interesseert me werkelijk waar helemaal niks eigenlijk. Ik kan me niet druk maken over wie er wel of niet meegaat naar een zakkenvul-trip in China. Geef de overige spelers dan eerder wat extra rust.quote:
Alweer 10 jaar geleden, jeuzus.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:48 schreef Black-Death het volgende:
Ben momenteel bezig met bankzaken en zie nu toevallig een bankafschrift van mijn spaarrekening gedateerd: 27-03-1997. Mijn vader zette daar spaargeld op en ook altijd wat bijschriften. Dit keer
[..]
Daar kan koningdavid een puntje aan zuigenquote:
de jodenkliek heeft ook een keerzijdequote:
das dan wel weer tofquote:Eind augustus gaat de 'mini-mutsen competitie' van start en spelen zes betaald voetbalclubs; ADO Den Haag, AZ, FC Twente, SC Heerenveen, FC Utrecht en Willem II in deze Eredivisie voor vrouwen. Topclubs Ajax, PSV en Feyenoord doen echter (nog) niet mee (zie bericht). In het gratis dagblad De Pers laten een aantal Ajax-spelers zich verdeeld uit over de vrouwencompetitie
Edgar Davids zou zich volgens De Pers nogal hard over het vrouwenvoetbal hebben uitgelaten. "Dat zijn allemaal lesbo's", zou de routinier hebben gezegd. Deze uitspraak wilde Davids echter niet herhalen tegenover de camera's van het dagblad.
Net zei hij Gabri in Studio Voetbal.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:48 schreef MaxC het volgende:
Ten Cate: "Roger is verreweg de beste speler van de selectie"![]()
![]()
Ik vind het een prima vent die ten Cate maar dat hij die Roger toch zo blijft ophemelen...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:48 schreef MaxC het volgende:
Ten Cate: "Roger is verreweg de beste speler van de selectie"![]()
![]()
Klopt eerst was ik altijd 100% pro knvbquote:Op zondag 25 maart 2007 21:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
de jodenkliek heeft ook een keerzijde![]()
Hij vond Gabri de beste speler die voetbalde.quote:
Perez is weg in de zomer, dat is wel duidelijk geworden vanavondquote:Op zondag 25 maart 2007 22:58 schreef jna het volgende:
Als ze nou maar niet Perez verkopen en dan daarna Sneijder ook nog
Nou en, Roger heeft nog nooit op z'n eigen positie gestaan en zoals ten Cate ook al zei bijna alleen maar pech gehad met blessuresquote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef Pritt het volgende:
Ik zie Roger nog wel een jaartje bijtekenen.
Roger kan heel goed de lucht in springenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij vond Gabri de beste speler die voetbalde.
Daarvoor zei hij qua kwaliteiten dat Roger de beste was
Nou als Ten Cate hem als speler de beste vindt...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:45 schreef Nega het volgende:
Je kan natuurlijk ook overdrijven over Roger... tegenslagen oke.. maar dieptepunten in het spel zijn er evenveel bij hem.
Vader geworden?quote:
Ik ben bang van wel..quote:Op zondag 25 maart 2007 22:58 schreef jna het volgende:
Als ze nou maar niet Perez verkopen en dan daarna Sneijder ook nog
Ligt het aan mij of ziet die baard er heel raar uit?quote:
Ja natuurlijk..quote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef Apfel. het volgende:
perez houdt het wel voor gezien denk ik....
p$v zal wel weer intresse hebben in een ajacied![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |