Dat vind ik nog wat lulliger eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff hoeft van mij niet meer te adviseren, maar het is lullig om iemand met zó'n carrière zo aan de kant te schuiven. Dus misschien gewoon maar lekker (onbetaald) laten adviseren, zonder hier maar iets mee te doen? Lijkt me de beste en netste oplossing.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef Bananenman het volgende:
REMEMBER CARLO.
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wat lulliger eigenlijk.![]()
AJAX durft geen adviezen van hem te negere..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.
Ach, dat is wel erg schijnheilig allemaal. Dan kan je hem nog beter bedanken voor zijn diensten inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.
Kunnen we die Piet de Visser niet als adviseur aantrekken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, dat is wel erg schijnheilig allemaal. Dan kan je hem nog beter bedanken voor zijn diensten inderdaad.
Maar wat mij betreft komt hij gewoon een keer in de zes maanden o.i.d. langs om met Van Geel, Ten Cate en Keizer te praten en zijn mening te geven.
Dan moeten zij maar zien wat zij ermee doen.
Als we dan ook een shitload aan Zuid-Amerikanen aan gaan trekken hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kunnen we die Piet de Visser niet als adviseur aantrekken?
Is ook weer zo, misschien weer zoals halverwege jaren negentig? Louis van gaal als trainer/coach, Gerard van der Lem als zijn assistent en Co Adriaanse als hoofd opleidingen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als we dan ook een shitload aan Zuid-Amerikanen aan gaan trekken hoeft het van mij niet.![]()
je vergeet Juan Franquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Ordinair het volgende:
Beter dan een shitload Spanjaarden die hun draai niet kunnen vinden..
Heb het alleen over Roger.. Gabri
Voor vanaf 2008 (dan wordt Ten Cate hopelijk bondscoach), zou ik er gelijk voor tekenen. Maar het lijkt me wat idealistisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook weer zo, misschien weer zoals halverwege jaren negentig? Louis van gaal als trainer/coach, Gerard van der Lem als zijn assistent en Co Adriaanse als hoofd opleidingen?
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor vanaf 2008 (dan wordt Ten Cate hopelijk bondscoach), zou ik er gelijk voor tekenen, maar het lijkt me wat idealistisch.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef jna het volgende:
Wel jammer dat Chivu niet naar Nederland is gekomen. Wou hem wel weer eens zien spelen.
quote:
Over dromen gesproken:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.
Ik kwam er pas na 10 minuten kijken achter dat ie op de lat zatquote:
Waarom zit hij eigenlijk op de lat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 10 minuten kijken achter dat ie op de lat zat![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over dromen gesproken:
Van Basten -> Als opvolger van Ancelotti naar AC Milan
Ten Cate -> Begint na de landstitel van 2008 aan een andere uitdaging. Samen met Rijkaard (nu met Ten Cate aan het roer) wordt Ten Cate bondscoach.
Van Gaal -> Gaat terug naar 'zijn club'. Om met de nieuwe sterren Anita, Donald, Poepon, Van der Wiel en Sarpong de top weer te bestormen.
Tja, was wel gezellig die dag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:14 schreef Luco het volgende:
Amstel Cup
Troostprijsje... Wij willen de schaal en de Beker met de Grote Oren!!!
Alsjeblieft niet zeg.. k hoef van Basten niet als coach van ajax te zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.
Was te hard voor hun..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Luco het volgende:
Dit was het serieuze Ajax topic, ander het onzin/rellen topic! Valt me nog mee dat we geen Rotterdammers daar gezien hebben
En Sneijder en Stekelenburg waarschijnlijk ook in de basis. Van mij hadden ze inderdaad allemaal op de bank mogen blijven zitten, vanuit Ajax oogpunt bekeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Was te hard voor hun..
Maar OT!
Babel nu in de basis morgen met Huntelaar? Hopen dat ze heel terug komen..
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
Het word weer tijd voor een seriues topic
zo had ik er nog nooit over nagedacht. Dit zou wel het droom scenario zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over dromen gesproken:
Van Basten -> Als opvolger van Ancelotti naar AC Milan
Ten Cate -> Begint na de landstitel van 2008 aan een andere uitdaging. Samen met Rijkaard (nu met Ten Cate aan het roer) wordt Ten Cate bondscoach.
Van Gaal -> Gaat terug naar 'zijn club'. Om met de nieuwe sterren Anita, Donald, Poepon, Van der Wiel en Sarpong de top weer te bestormen.
Klopt, ook al is het wel een soort van komkommertijd door zo'n interlandweekend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef toma het volgende:
Van Basten -> Na het missen vh EK 2008 ontslagen als bondscoach en gaat weer golfen.
dat is toch de directeur bij Ajaxquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef Ordinair het volgende:
We waren over Cruyff aan het discussiëren..
quote:
Het was meer een verkapte tvpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, ook al is het wel een soort van komkommertijd door zo'n interlandweekend.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
verder valt er weinig te bespreken..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Rot eens op met dat gore Oranje-gemiep. Ik zit niet voor niks in het Ajax topic
Welk Oranje-gemiep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Rot eens op met dat gore Oranje-gemiep. Ik zit niet voor niks in het Ajax topic
Dat laatste valt nog wel mee hoor, vind Jol best een goede trainer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef toma het volgende:
[..]
zo had ik er nog nooit over nagedacht. Dit zou wel het droom scenario zijn
doem scenario:
Ten Cate -> Na tweede seizoen op rij niet kampioen te kunnen worden en het mislopen van voorronde CL word hij ontslagen. NAC gunt hem een nieuwe kans zodat hij zich van de goede kant kan laten zien.
Van Basten -> Na het missen vh EK 2008 ontslagen als bondscoach en gaat weer golfen.
Koeman -> Mag na 2 keer op rij kampioen te zijn geworden met PSV zich bewijzen als bondscoach.
van Gaal -> Nieuwe trainer PSV.
Martin Jol -> Word na rampjaar uitgekotst bij de Spurs en kan bij Ajax een tweede kans verdienen.
Tja, ik weet niet.. Misschien kunnen we na Ten Cate (als deze nog minstens 2 jaar blijft), Rijkaard krijgen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:01 schreef twi het volgende:
Van Gaal zal echt niet naar PSV gaan. Het zou een godsgeschenk zijn als hij naar Ajax zou komen. Er is geen enkele andere optie wanneer Henk ten Cate vertrekt (op welke manier dan ook). Komt Van Gaal niet, laat dan maar een of andere buitenlandse coach komen. Mourinho staat op de tocht bij Chelsea, schijnt
Ajax wordt steeds meer een kinderkoor manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Silenus het volgende:
Quote in de Ajax-live: Ik denk rood, ik denk geel, ik denk zwart, ik ben Ajacied![]()
Over de Belgen bij Ajax.
Inderdaad, mooi shirt, waar ook mooie wedstrijden in gespeeld zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:00 schreef twi het volgende:
Ik hoop snel, dan worden die oude afgeprijsd en haal ik er daar eentje van
Cool, strax misschien ook maar even bestellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Op Fanshop.nl is het uitshirt nu al 29,95... maar ff een bestelling plaatsen dan.
Dat is ook het enige wat ik van hem kan herinnerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef Black-Death het volgende:
Die foto van Juanfrankan me dat nog goed herinneren
Sinds ik hem binnen heb gekregen vorige week heeft Ajax alleen nog maar gewonnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Cool, strax misschien ook maar even bestellen.
R.I.Pquote:
Een Rosenberg-avatar.... Jasza?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef Klaverjas het volgende:
Die wedstrijd tegen psv, ik heb me de hele dag lopen rukken
AFCA CBS, hoolie.... Jasza?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef Klaverjas het volgende:
Die wedstrijd tegen psv, ik heb me de hele dag lopen rukken
PSV heeft de beste papieren, maar ik geloof er nog wel in.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef Klaverjas het volgende:
Denken jullie nog dat we kampioen worden eigenlijk?
Nee, ben niet geweest. Ga dit jaar ook niet meer naar uitwedstrijden. Heb een paar probleempjesquote:
Stadionverbodquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ben niet geweest. Ga dit jaar ook niet meer naar uitwedstrijden. Heb een paar probleempjes![]()
Ja voor de uitwedstrijden. De thuiswedstrijden mag ik nog welquote:
Als het zover is geven we het niet meer weg maar dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Klaverjas het volgende:
Ik zat er trouwens over te denken he, het zou typisch Ajax zijn als we voor de laatste wedstrijd 1 punt voorstaan op die boeren en dan niet winnen in Tilburg
denk je dat echtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Klaverjas het volgende:
Ik zat er trouwens over te denken he, het zou typisch Ajax zijn als we voor de laatste wedstrijd 1 punt voorstaan op die boeren en dan niet winnen in Tilburg
Dat is echt nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Klaverjas het volgende:
Nieuwe uitshirt zou ongeveer zo moeten gaan uitzien:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Is er al wat meer bekend over de nieuwe shirts van komend seizoen?
Is idd komkommertijd.
Leuk een kikker op het shirtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nieuwe uitshirt zou ongeveer zo moeten gaan uitzien:
[afbeelding]
quote:‘Masterclass’ Edgar Davids maakt Ajax beter
Datum: 23-mrt 01:33
Door Mark van den Heuvel
Edgar Davids heeft zondag in Eindhoven bewezen dat hij Ajax beter maakt. Net als in het uitduel met FC Twente ging de inmiddels 33-jarige middenvelder onverschrokken voorop in de strijd en toonde aan, dat hij het elftal van Ten Cate beter in balans heeft gebracht.
Ook op het trainingsveld doet Davids er alles aan om Ajax beter te maken, zo bleek de voorbije weken. Het loont tegenwoordig de moeite om na de dagelijkse training van Ajax even de ‘Masterclass’ van Davids af te wachten. Eigenlijk meteen vanaf dag één, dat hij voet zette op Amsterdamse bodem, bemoeit Davids zich met de personal coaching van enkele ploeggenoten. Eerst was daar de ijverige student Ryan Babel, later volgden leergierigen als doelman Kenneth Vermeer en het grote talent Vurnon Anita. En allemaal hangen ze aan de lippen van Davids.
Zoals bekend heeft Babel problemen met ‘de eerste balaanname’. Anders gezegd: de bal wil nog wel eens van zijn voet stuiteren. Dus wat doet Davids, keer op keer, dag na dag, week in, week uit? Juist, de bal keihard inspelen op Babel met als doel om zijn ‘vastheid’ te vergroten.
Gevraagd naar de ‘Masterclasses’ die hij verzorgd, geeft Davids een bescheiden antwoord. “Na afloop van een training, werk ik graag nog even door. Wie daaraan mee wil doen, mag meedoen, begrijp je? Ik blijf ook wel eens op het trainingsveld staan met Klaas-Jan Huntelaar of Frank de Boer. Het is niet zo, dat ik me specifiek met Ryan bezig hou. Gelukkig heeft Ajax meer spelers, die beter willen worden.”
Babel, die z’n contract bij Ajax net heeft verlengd tot 2011 omdat hij een betere, completere voetballer wil worden, blonk zondag, net als Davids, uit tegen PSV. Dus vroegen we Babel in hoeverre zijn goede spel van de laatste weken te maken heeft met de Masterclass van Davids.
Heb je er baat bij?
Ryan Babel: “Ja, ik merk duidelijk dat ik vaster word.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |