Die heb ik even gemist dan?quote:
quote:
Opvolger voor Sneijder, een centrale verdediger die ook linksback kan spelen. Zegt U het maar, wie komen daarvoor in aanmerking?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:04 schreef methodmich het volgende:
Voor wie zouden ze op de tribune hebben gezeten bij Kroatië?
Die zit net bij Portsmouth, onhaalbaar dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef Messenga het volgende:
Kranjcar.
Dat bedacht ik me ook net. Voor de rest lijkt me niet echt veel soeps er tussen zitten. Corluka dan misschien?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die zit net bij Portsmouth, onhaalbaar dus.
Was ook mijn eerste ingeving ja.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef Messenga het volgende:
Kranjcar.
Vedran Corluka is wel een centrale verdediger (lange vent), maar die is rechtsbenig.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Opvolger voor Sneijder, een centrale verdediger die ook linksback kan spelen. Zegt U het maar, wie komen daarvoor in aanmerking?
Modric schijnt wel een leuk spelertje te zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vedran Corluka is wel een centrale verdediger (lange vent), maar die is rechtsbenig.
Opvolger voor Sneijder zou Luka Modric kunnen zijn, al denk ik dat niet.
Robbiequote:
Voorspelbaar en zielig antwoord.quote:
Ik dacht ik reageer op jou niveau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |