Over hoe ik mijn haar geknipt wil hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef Jekoos het volgende:
Waar praat jij altijd over bij de kapper?
en over studiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Over hoe ik mijn haar geknipt wil hebben.
Ja?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Over hoe ik mijn haar geknipt wil hebben.
Hoezo? Ga je in duitsland naar de kapper? Hobbyduitserquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef zquing het volgende:
mijn kapper spreekt geen nederlands, xD
't is een chineesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:30 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je in duitsland naar de kapper? Hobbyduitser![]()
Best freakyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Beroepsgokker het volgende:
heb een tijdje een kapper gehad en die onthield gewoon alles nog van mijn privé dingen. Ik kwam daar 1x per 2 maanden (lang haar) en ik herkende haar gezicht niet eens meer, maar zij wist zelfs nog dat ik die avond ging stappen..
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik kijk meestal een beetje rond bij de kapper.. ik ben daar nooit zo spraakzaam.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef AbeSapien het volgende:
Ik krijg altijd koffie, en dan begint ze te ratelen. Ja, nee, misschien, meer zeg ik niet
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Jekoos het volgende:
[..]
kan hij er wel bij dan? of ben je niet zo groot?
![]()
Ja ik kom er nooit tussen, en onze kapster is een beetje doofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ben je echt een latente debiel als je nog niets eens een spontaan praatje kan houden.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
"En wat doe je dan voor opleiding"
"Ik zit in Tilburg op school, gymnasium"
"Wat is dat?"
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn kapster is niet bijster intelligent, dus hou ik mijn mond maar en geef zo simpel mogelijk antwoord op haar vragen die meestal over het feit gaan of ik niet op school/werk hoor te zitten.
mensen die irl alleen ja en nee durven te zeggen, maar op het forum de grootste bek hebbenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef Flashwin het volgende:
[..]
mensen die irl alleen ja en nee durven te zeggen, maar op het forum de grootste bek hebben!
Tof nummer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef AbeSapien het volgende:
En nu luister ik Snow met Informer.
Niet verstandig ook, als ze regelmatig met zoiets in je nek zitten..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef Tism het volgende:
Mijn kapster is geil!! Wil een keer met haar gaan stappen.![]()
Maar ik vind dat niet 't goede moment ervoor om haar dat te vragen, als ik in die stoel zit!![]()
Weet wel dat ze vrijgezel is, waar ze woont, hoe oud ze is, en waar ze meestal gaat stappen! Maar om haar nou te gaan stalken heb ik ook geen zin in, eigenlijk!![]()
Nee, zeg ik niet! Ze is lekker voor mij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:05 schreef V-Power het volgende:
Hahaha, leuke gespreksonderwerpen idd. Ik praat ook niet over daten, maar meestal gewoon over hoe ze m'n haar moeten doen. En als je dat gezegd hebt dan is het idd veel koetjes en kalfjes praat.
Ik ben trouwens wel beniewd waar die kapper van Tism zit!!!!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:15 schreef Aoristus het volgende:
De mijne volgt de gouden kooi op de voet![]()
Je weet gelijk wie de bitch is en wie er wel eens hoeren heeft besteld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |