Beter te vroeg dan 5 minuten wachtenquote:
Niet gekeken net ???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik distancieer me trouwens van de TT, ik ervaar Jaap niet als een klaagmuur.
domoor, er is vooraf besproken dat er een vervelende tik zou worden gaan uitgedeeld door Hans Hondekop. Die tik is er gekomen met als resultaat een genkeusde rib. Dit valt simpelweg onder fysiek geweld. Die lelijke stinkrat is de voeder geweest. De kutredactie heeft dat oogluikend toegelagen en heeft niet eens de ballen om hier op enige manier op terug te komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tja, het was ook Huub die Hans een beetje liep te sarren (wou hem geen water geven) en uitdaagde om een potje te sparren. Dan moet je achteraf niet gaan miepen over het willen aanklagen van die man. Maar Huub snapt dat zelf ook wel anders had hij allang stappen ondernomen.
ik kan me helemaal vinden in de TTquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Het is ook meer een klaagton!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me er wel in vinden hoor. Als iets niet gaat zoals hij wil is iedereen tegen hem ... nee .. dat is geen klagen ... dom van mequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Edit; COS zat precies op 300quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan 5 minuten wachten![]()
Hij was echt erg bezig, tegen Carlos. Hij had pijn overal en was boos gaat geen tv meer maken. Niet dat hij dat nu al doet, maar ok daarover verschillen wij in mening.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar de tekst in de OP wekte wel mijn nieuwsgierigheid op.
Ik heb direct de streams uitgezetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Copycat het volgende:
Het is zeker retesaai in het huis nu Jaap geen televisie meer maakt?
En het erge is ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
domoor, er is vooraf besproken dat er een vervelende tik zou worden gaan uitgedeeld door Hans Hondekop. Die tik is er gekomen met als resultaat een genkeusde rib. Dit valt simpelweg onder fysiek geweld. Die lelijke stinkrat is de voeder geweest. De kutredactie heeft dat oogluikend toegelagen en heeft niet eens de ballen om hier op enige manier op terug te komen.
Hear hear.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het erge is ...
In zijn gesprek met Brian heeft hij aangegeven het zo nog een keer te doen, omdat hij Huub legaal mag slaan/schoppen.
En nee, ookal loopt iemand je te sarren ga je iemand nog niet zo trappen/slaan dat hij geblesseerd kan raken. Je bent en blijft een professional en moet je ook zo blijven gedragen. DGK heeft wederom weer eens te kort geschoten.
Ik vraag me af hoe Bart daar nu tegenover staat.. destijds vonden Brian, Bart en Hans het wel erg leuk als Hans Huub een keer te grazen zou nemen. Zou Bart het nu nog steeds zo leuk vinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
domoor, er is vooraf besproken dat er een vervelende tik zou worden gaan uitgedeeld door Hans Hondekop. Die tik is er gekomen met als resultaat een genkeusde rib. Dit valt simpelweg onder fysiek geweld. Die lelijke stinkrat is de voeder geweest. De kutredactie heeft dat oogluikend toegelagen en heeft niet eens de ballen om hier op enige manier op terug te komen.
Ik weet niet hoor, maar jij loopt hier nou al 20 topics iedere keer weer naar terug te refereren, vind je het geil om het erover te hebben ofzo? Zou je zelf ook wel eens een paar tikken van Ome Nijman willen hebben? Hou je van zinloos geweld? Wil je Huubs ballen een keer likken om zijn pijn te verzachten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het erge is ...
In zijn gesprek met Brian heeft hij aangegeven het zo nog een keer te doen, omdat hij Huub legaal mag slaan/schoppen.
En nee, ookal loopt iemand je te sarren ga je iemand nog niet zo trappen/slaan dat hij geblesseerd kan raken. Je bent en blijft een professional en moet je ook zo blijven gedragen. DGK heeft wederom weer eens te kort geschoten.
moet Jaap vooral nog even mee doorgaan, vindt Carlos erg prettigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft net al prive les gehad van Carlos, waar hij de helft niet kon doen omdat hij OF in discussie was dat hij beter die oefening zo kon doen dan hoe Carlos het zei. OF hij had last van zijn rug.
Helemaal mee eens.............en hij had het al aangekondigd te doen, ergens in Januari tegen Bart en Brian.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat DGK geen maatregelen heeft genomen.
Hans heeft dus echt doelbewust hem geraakt aangezien het sparren met Brian of Bart er niet van is gekomen. Een professional moet gewoon beter weten en gaat gewoon NIET te ver bij iemand die niet geheel geoefend is in de sport. Ook niet om hem een lesje te leren. Gewoon te ver buiten zijn boekje.
Doe eens normaal, knul!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij loopt hier nou al 20 topics iedere keer weer naar terug te refereren, vind je het geil om het erover te hebben ofzo? Zou je zelf ook wel eens een paar tikken van Ome Nijman willen hebben? Hou je van zinloos geweld? Wil je Huubs ballen een keer likken om zijn pijn te verzachten?
Nee, het was niet off-topic, omdat er tijdens de les van Carlos aan gerefereerd werd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij loopt hier nou al 20 topics iedere keer weer naar terug te refereren, vind je het geil om het erover te hebben ofzo? Zou je zelf ook wel eens een paar tikken van Ome Nijman willen hebben? Hou je van zinloos geweld? Wil je Huubs ballen een keer likken om zijn pijn te verzachten?
Ik vind het verzoek om Huub te pakken net zo triest overigensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.............en hij had het al aangekondigd te doen, ergens in Januari tegen Bart en Brian.
Ga de Mount Everest beklimmen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Mss besluit Jaap dat hij toch nog tv gaat makenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij gaat er vanmiddag niet al te veel meer gebeuren.
Denk ik ook niet, mijn interesse in DGK is sowieso de laatste dagen zeer sterk afgenomen ivm saaiheidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop 't want dat wil ik natuurlijk niet missenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss besluit Jaap dat hij toch nog tv gaat maken![]()
Ik vind alles van Brian triest dus das makkelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het verzoek om Huub te pakken net zo triest overigens
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik luister nu beter eerst naar jullie.![]()
![]()
Jaap is de beste cast ooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik hoop 't want dat wil ik natuurlijk niet missen![]()
Wat zou DGK zijn zonder Jaap![]()
OT ... vanaf aanstaande maandag elke week op Discovery Channel. Ik heb 'm al volledig gezien. Steengoeie docu !!!quote:
Eerder te slim om alles in de wind te slaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Eerder te slim om alles in de wind te slaan.
En te eerlijk om te bekennen iets niet goed gezien te hebben.
En te goed voor jou iig.
Oftewel:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
En te goed voor jou iig.
om samen met brian te spelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef demins het volgende:
Ha, Huub studeert een song van Bob Marley in (Redemption Song)! Vast om Brian mee te stangen!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
Je bent te dom en te zwak om tegen de stroom in te roeien
en daarom ga je maar lekker met de rest van de massa mee
zodat je tenmindste leuk gevonden wordt
![]()
Gaat dit over Jaap?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
zodat je tenmindste leuk gevonden wordt
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
zodat je tenmindste leuk gevonden wordt en geen eigen mening te hoeven vormen
![]()
geselliquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
![]()
Hier is het meestal wel altijd gezellig: [SC#19] Voor Al Uw Offtopic Geneuzel En Snode Plannenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
En te goed voor jou iig.
met ander woorden; "rot op?'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel altijd gezellig: [SC#19] Voor Al Uw Offtopic Geneuzel En Snode Plannen
Lieve jongen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
![]()
heerlijke woordspeling.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:43 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Lieve jongen.
Ik ben zwaar gehandicapt en zwem al jaren niet met de dode vissen mee.
Ik hoef niet leuk gevonden te worden............ik ben leuk.
Ik was nou net met mijn mening over Brian te snel, had beter eerst ff de rat uit de boom kunnen kijken.
Jij hebt eigenlijk best wel een beetje een triest leven kijkende naar je postgeschiedenisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar Billie zit nou 3 weken in dat hok, en ik nogsteeds niet wennen aan Billie zittend op de fiets, of welke andere pose dan ook.![]()
Ik zeik mensen niet af, ik wijs ze op hun eigen falen en hoop dat ze er iets van leren, zou alle Huub liefhebbers toch moeten aansprekenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Prosac het volgende:
voel je je nou ook beter over jezelf Danos, door anderen af te zeiken?
Ik ben blondt en weet niet hoe dat moet. Eerlijk hè.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef danos het volgende:
[..]
heerlijke woordspeling.
Ik neem aan dat je sig niet op jezelf slaat? Zoja verander em dan ff in: I go with the flow and smile with my fellow buddies
mmm, kan aan mij liggen, maar het lijkt toch verdacht veel op afzeiken om het afzeikenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef danos het volgende:
[..]
Ik zeik mensen niet af, ik wijs ze op hun eigen falen en hoop dat ze er iets van leren, zou alle Huub liefhebbers toch moeten aanspreken
Start een eigen topic, waar we ons aan je goede bedoelingen kunnen laven! Ik wed dat je heel veel klanten krijgt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef danos het volgende:
[..]
Ik zeik mensen niet af, ik wijs ze op hun eigen falen en hoop dat ze er iets van leren, zou alle Huub liefhebbers toch moeten aanspreken
kom jij hier alleen maar om te rellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef danos het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk best wel een beetje een triest leven kijkende naar je postgeschiedenis![]()
Een vriendelijk doch dringend verzoek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef danos het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk best wel een beetje een triest leven kijkende naar je postgeschiedenis![]()
What's in a name, ook dat zal de Huub liefhebbers toch moeten aansprekenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
mmm, kan aan mij liggen, maar het lijkt toch verdacht veel op afzeiken om het afzeiken
Ik ben geen Huubfan en heb er niet om gevraagd om me iets te leren. Onnodig verspilde energie. Ik faal zoveel en zo vaak als ik dat wil.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef danos het volgende:
[..]
Dat zou ik best willen doen, hou jij dan ook op met het voortdurend herhalen van feiten en meningen zonder ook maar iets nieuws toe te voegen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een vriendelijk doch dringend verzoek.
Zou je willen stoppen met je persoonlijke aanvallen en iets zinnigs melden over de streams.
Daar is COS namelijk voor.
Mijn dank is groot.
whatever.. maar op de manier waarop jij het doet ben je geen haar beter dan de mensen die jij ogenschijnlijk zo verachtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef danos het volgende:
[..]
What's in a name, ook dat zal de Huub liefhebbers toch moeten aanspreken
Dat is het gat waar Jaap 's nachts stiekum zit te (vr)etenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:55 schreef Ilmagnifico het volgende:
Sylvia ontdekt een gat in de vloer.
de laatste 5 dagen gebeurt er echt geen zak meer, vond eerst dat ik me tijd wel "nuttig" besteedde door de streams vaak te volgen,maar tegenwoordig, hou op, schei uit...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
het is een soort ligfiets/scootmobielquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Jaap daar altijd op die fiets, en zit hij niet gewoon rechtop. Hij beweegd nu eigenlijk alleen met zijn benen , en de rest van zijn lichaam doet niks.
Niet echt een actieve houding
Of misschien een gat door de para-actie van Brian. Hij gooide wel iets op de grond toen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat is het gat waar Jaap 's nachts stiekum zit te (vr)eten![]()
Jaap moet roeien, met de riemen die hij heeft - en vooral niet meer zeuren/klagenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Jaap daar altijd op die fiets, en zit hij niet gewoon rechtop. Hij beweegd nu eigenlijk alleen met zijn benen , en de rest van zijn lichaam doet niks.
quote:
Jaap maakt tv!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
waaar????????quote:
zijn shirt is wel nat van het zweten, is dat wel voor maandag opgedroogd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
Jaap is klaar.....................of hij houdt het voor gezien, dat kan ook.
Jaap heeft hongerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
Jaap is klaar.....................of hij houdt het voor gezien, dat kan ook.
Vies hè.................bijna nog viezer dan het dolletje van delletje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef 2live het volgende:
[..]
zijn shirt is wel nat van het zweten, is dat wel voor maandag opgedroogd?![]()
Omdat Jaap het toch beter weetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:07 schreef havefun het volgende:
Jaap vreet nog maar eens een bakje kwark op.
Waarom werkt die gast niet met een diatist ofz die hem precies verteld wat hij mag eten op een dag?
iets van 180 schoon aan de haakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef havefun het volgende:
Hoeveel Kilo weegt Japa nu eiegnlijk?
181,? kg, bij Carolsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef havefun het volgende:
Hoeveel Kilo weegt Japa nu eiegnlijk?
wordt vanavond soep van gekookt door Natasiaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo ... dat is ook weer naar binnen gewerkt. Ik ben benieuwd waar dat poloshirt van hem naartoe gaat.
kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Gewoon ff wat ax spuiten, nieuw shirt aan, en het is okay.
Maar goed, blijkbaar is Huub aan de piano interessanter.
dus geen douche??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
hoezo ...zegt wie???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
geen enkele stream is interessant op dit momentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij was hij rond de 187 toen Carlos hem voor de eerste keer weegde...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
Dat gaat okay, hij was bijna 200 toen hij binnenkwam.
van dat vieze kleffe haarquote:
Volgens mij was hij iets van 185 kilo bij binnekomst maar voor de tv werd dat afgerond naar 200 kilo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat gaat okay, hij was bijna 200 toen hij binnenkwam.
Richting de 150 dus.![]()
Huub zeikt weer.![]()
Een wel zéér rooskleurige voorstelling van zaken.quote:
Fan van Brainless en Sylvia. Een hele vreemde combinatie. Dat is hetzelf als bij het avondeten bidden voor God, om vervolgens om middernacht een Satanisch ritueel uit te voeren...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef qawl het volgende:
die Eric is ook zo`n irritant figuur
ik heb niets tegen homo`s, maar dat relnichterige gedrag van hem irriteert me ook mateloos
en dan ook dat constante meeloopgedrag met Huub, hij lijkt wel de papegaai van Huub
Yep en het gras buiten zal ook wel doorgroeien, dat is ongeveer even interessantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef danos het volgende:
Wat is er mis mee dat die jongen gewoon hard heeft gewerkt, en nu ff wat energie weer naar binnen moet gooien. Hij gaat echt wel de goed hoor als die zo doorgaat, die gaat nog wel richting 140 KG let maar op
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en het gras buiten zal ook wel doorgroeien, dat is ongeveer even interessant
Blijkbaar vinden mensen van wel, want men blijft er maar opmerkingen over maken als Jaap of eet of beweegt, of slaapt, of niks zegt, of wordt afgezeken door H&E, of zelf idioot bezig is. En toch willen mensen maar steeds dat ie er uit gaat, begrijp jij er nou wat van?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep en het gras buiten zal ook wel doorgroeien, dat is ongeveer even interessant
verdienen is misschien niet het juiste woord. Denk dat Carlos kost veel beter op z`n plaats, want als PT vind ik heb best wel slecht. Maar hij is de trainer van een aantal bekende nederlanders, en dan gaat men er al snel van uit dat hij een goede trainer is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
Carlos verdient goed:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap bestaat uit:
rughaar 0.6 kg
penis 0.1 kg
testikels 0.9 kg
hersens 1 kg
botten 10 kg
Goldstrike 1 kg
Ben en Jerry's 40 kg
Spareribs 20kg
Frikadellen 10kg
Opgegeten kunststoffen als bureaus, stoelen 15 kg
papier 1 kg
2 opgegeten baby's 10kg
Vloeibaar frituurvet 11kg
Chips 5 kg
cola 5 kg
kwark 1 kg
pizza 10 kg
margarine 20 kg
snoepgoed 30kg
en 1 sneetje gezonde appel 0.001 kg
maar 181.601kg schoon aan de haak
Is nog een vrij nieuw dingetje:quote:
quote:
Datum eerste afgifte Nederland 18-08-2006
Datum eerste toelating 18-08-2006
Datum aanvang tenaamstelling 16-11-2006
Ja ik vind hem erg non chalant overkomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
verdienen is misschien niet het juiste woord. Denk dat Carlos kost veel beter op z`n plaats, want als PT vind ik heb best wel slecht. Maar hij is de trainer van een aantal bekende nederlanders, en dan gaat men er al snel van uit dat hij een goede trainer is...
daar doet Amandel het voorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef milk-shake het volgende:
jaap heeft weer goed uitzicht ...kwijl kwijl![]()
...eerlijk gezegd vind ik dat 'relnichterige' gedrag van Eric juist leuk. Ik vind hem ook niet zo meelopen met Huub en meestal steviger in zijn antwoorden dan Huub. Huub zit vaak door iedereen heen te praten en praat soms teveel naar mijn smaak. Eric heeft daar een soort van tussenweg in - kan in ieder geval luisteren ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef qawl het volgende:
die Eric is ook zo`n irritant figuur
ik heb niets tegen homo`s, maar dat relnichterige gedrag van hem irriteert me ook mateloos
en dan ook dat constante meeloopgedrag met Huub, hij lijkt wel de papegaai van Huub
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef qawl het volgende:
Jaap is ook niet mijn favoriet, hij heeft een beetje vreemde gewoontes. Maar ik vind Huub en Eric veel irritanter
dat irritante kinderachtige mannetje en die meelopende relnicht mogen van mij als eerste uit de villa vertrekken
Dat dacht ik ook ... en dan vind ik het niet zo'n buitengewone prestatie dat hij nu 181 kilo weegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij rond de 187 toen Carlos hem voor de eerste keer weegde...
6 kilo vocht in 3 weken tijd, dat is inderdaad niet veelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat dacht ik ook ... en dan vind ik het niet zo'n buitengewone prestatie dat hij nu 181 kilo weegt.
viel mij ook op, daar gaan Natasja en Brian nog een keer ruzie over krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Clank het volgende:
Natasia noemt Jaap een eigenwijs varken en een strontzak. Brian reageert niet.
ROFL ... zal me een schiettent zijn geworden !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De broer van Braaaaaaaaaajen, Kenneth, je weet wel, trailertrash, heeft het huis van hem opgepimpt.
Ik wil niet eens weten hoe dat er nu uitziet.
ik kijk niet naar groepen, ik kijk naar individuele personenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens je signature ben je fan van Sylvia. Wat denk je dat er met haar gaat gebeuren als Huub en Eric weggaan?
met de spuitbus goudverf op de muren gespoten en even lekker losgegaan bij de xenosquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
De broer van Braaaaaaaaaajen, Kenneth, je weet wel, trailertrash, heeft het huis van hem opgepimpt.
gezelligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:29 schreef schatje het volgende:
Natasia spreekt Jaap er zo nog wel op aan.
Het is natuurlijk fantastische televisie maar Eric is imo echt veeel zwakker dan Huub, Eric zal nooit discussies kunnen voeren zoals Huub dat doet. Eric gaat op een gegeven moment alleen nog maar over in herhalingen, gister ook op tv met dat flikkerachtige gedoe wat Brian zei in die para sessie. Puur om ook nog wat tegen hem te zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...eerlijk gezegd vind ik dat 'relnichterige' gedrag van Eric juist leuk. Ik vind hem ook niet zo meelopen met Huub en meestal steviger in zijn antwoorden dan Huub. Huub zit vaak door iedereen heen te praten en praat soms teveel naar mijn smaak. Eric heeft daar een soort van tussenweg in - kan in ieder geval luisteren ook.
Ja dat zal wel in de stijl gegaan zijn van Pimp my car.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
laat de kindjes van god maar niet kijken .............quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw neemt de telefoon op, krijgt een instructie , ik kon niet horen wat.
Antwoord van haar...............NEE, ik kan er niet bij , doeiiiiiiiiiiiiiiii. Hoezo beleefd.
ik denk dat dit reuze mee valt..........we zullen zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef danos het volgende:
[..]
Het is natuurlijk fantastische televisie maar Eric is imo echt veeel zwakker dan Huub, Eric zal nooit discussies kunnen voeren zoals Huub dat doet. Eric gaat op een gegeven moment alleen nog maar over in herhalingen, gister ook op tv met dat flikkerachtige gedoe wat Brian zei in die para sessie. Puur om ook nog wat tegen hem te zeggen.
ik verheug me al tijden op het moment dat Eric en Huub ruzie gaan krijgen, want dat moment komt echt wel ooit, man wat zal die dan de grond in worden getrapt door Huub.
Zij IS een kindje van God, samen met Braaaaaaajen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
laat de kindjes van god maar niet kijken .............![]()
.. het kan bijna niet anders of een ruzie gaat een keer gebeuren. Maar of Eric zich zo de grond in laat trappen door Huub waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Eric meer in staat is zijn schouders over iets op te halen en door te gaan met andere zaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef danos het volgende:
[..]
ik verheug me al tijden op het moment dat Eric en Huub ruzie gaan krijgen, want dat moment komt echt wel ooit, man wat zal die dan de grond in worden getrapt door Huub.
Filemon met pruikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef havefun het volgende:
Wel een beetje een lang harige teckel die piano leraar.
ja de grootste kindjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij IS een kindje van God, samen met Braaaaaaajen.![]()
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. het kan bijna niet anders of een ruzie gaat een keer gebeuren. Maar of Eric zich zo de grond in laat trappen door Huub waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Eric meer in staat is zijn schouders over iets op te halen en door te gaan met andere zaken.
Eric is Eric...juist omdat ie homo is ...............is ie zoals hij is (snap je t nog?) en ik vind hem daardoor helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaan
Ik vind Huub zeker geen arrogante klootzak, hij is juist erg sympathiek en speelt het spel niet zo achterbaks als bijvoorbeeld Brian. Huub is wel duidelijk iemand die daar een spel speelt, en Brian is zoals hij is volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
ik denk dat Sylvia en Eric Huub niet eens aardig vinden, ze zijn alleen `vriendjes` met Huub omdat ze bang zijn voor Huub en niet de vijand van Huub willen zijn in de Gouden Kooi
want zeg nou zelf, het is toch niet voorstellen dat er mensen zijn die Huub echt aardig vinden? Ik kan me dat niet voorstellen
Huub is een irritante klootzak, daarop is hij gecast. Dat is ook de reden dat zoveel mensen op hem stemmen, omdat ze van sensatie/ruzie houden en daarom graag een irritante klootzak in de Gouden Kooi willen zien
Hmz..hij is ok. Maar ik luister elke dag naar Radio 4 en kijk Mezzo op tv, dus dan ben je beter gewendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef milk-shake het volgende:
maar kan heeel goed pianospelen.................dat wel![]()
nou schrik niet ....hier is er 1 die Huub geweldig vind............schokkend hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
ik denk dat Sylvia en Eric Huub niet eens aardig vinden, ze zijn alleen `vriendjes` met Huub omdat ze bang zijn voor Huub en niet de vijand van Huub willen zijn in de Gouden Kooi
want zeg nou zelf, het is toch niet voorstellen dat er mensen zijn die Huub echt aardig vinden? Ik kan me dat niet voorstellen
Huub is een irritante klootzak, daarop is hij gecast. Dat is ook de reden dat zoveel mensen op hem stemmen, omdat ze van sensatie/ruzie in de Gouden Kooi houden en daarom graag een irritante klootzak in de Gouden Kooi willen zien. Want dat zorgt voor ruzie
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef qawl het volgende:
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:43 schreef pullup het volgende:
Zo te zien staat Natasia op ontploffen en is er weinig voor nodig om voor de uitbarsting te zorgen.
... Huub bouwt een discussie op. Hij zet een paar valletjes uit en probeert ze dan al lullende daarin te laten lopen. Hij wil dan alleen nog een ja of nee als antwoord en gaat dan razendsnel weer op een ander valletje door. Ik heb al een paar keer gemerkt dat Eric daar veel beter mee om kan gaan dan de anderen. Huub kan niet goed tegen een rustige opponent .. en probeert altijd op te fokken tot ze op eenzelfde hyperniveau zijn. Daar waar de grens tussen schreeuwen en een mep uitdelen nog heel dun is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Dat wel, maar als Huub hem eenmaal in een hoek heeft dan moet ie wel van hele goede huize komen, hij moet idd zijn kracht putten uit het opzetten van een ignore stand voor huub van een paar uurtjes zodat huub meer in zichzelf gaat koken dan dat hij Eric pijn doet. Jammer toch dat Eric homo is, had toch een mooi relletje kunenn worden als Eric in een dronken bui achter Lieke aan zou gaan
me tooquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijn![]()
hij is ook niet van deze planeet....................kan gewoon nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
Brian deugd echt niet he, Maakt hij geluidjes tegen zijn eten.![]()
En hier nummer 2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou schrik niet ....hier is er 1 die Huub geweldig vind............schokkend he![]()
![]()
Die emmer van haar loopt wel steeds langzamer vol. Ze moeten is wat meer water aanvoeren of die hele emmer wat kleiner maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
hoop dat Brian dan net die laatste druppel zal zijn![]()
Mensen met hoogmoedswaanzin hebben wel vaker waanideeën.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
Brian denkt dat hij heel ver had kunnen komen met voetbal..
..dát is het natuurlijk. Net als met tennis is hij daar veel te laat aan begonnen !!...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef milk-shake het volgende:
had brian maar eerder met zingen begonnen ...dan was ie net zo goed als nu met voetbal![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Beequeen en Milk-shake, klik eens hier: DGK-HOOLIGANS
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap bestaat uit:
rughaar 0.6 kg
penis 0.1 kg
testikels 0.9 kg
hersens 1 kg
botten 10 kg
Goldstrike 1 kg
Ben en Jerry's 40 kg
Spareribs 20kg
Frikadellen 10kg
Opgegeten kunststoffen als bureaus, stoelen 15 kg
papier 1 kg
2 opgegeten baby's 10kg
Vloeibaar frituurvet 11kg
Chips 5 kg
cola 5 kg
kwark 1 kg
pizza 10 kg
margarine 20 kg
snoepgoed 30kg
en 1 sneetje gezonde appel 0.001 kg
maar 181.601kg schoon aan de haak
Deborah Pannekoek denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
Over welk "vriendinnetje" heeft de zwarte heks het? Iemand van de redaktie?
hij kan ook heel goed zingen, dichten, en gitaar spelen.. dus ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij werken er achter best lekkere wijven. Brian En Huub zijn niet voor niet zo vaak achter he.quote:
Ome Nijman???? Als je familie bent van zo'n griezel dan bij deze mijn condoleances. Ik kan me trouwens wel degelijk voorstellen dat debbie pannenkoek in de greep van de Wallen maffia is en daarom zo op de hand van ratjeB en NatasJa. Overigens de grootste hekel heb ik echt aan j.aap en ratjeB. Ik blijf erbij dat die laatste een loverboy van het zuiverste water. En ik heb genoeg meiden gezien (via vrijwilligerswerk) die onder de invloed vielen van loverboys.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Dit is geen grapje, ben ik bang?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef StefanPeeters het volgende:
Amanda schrijft tijdens de pianoles het alfabet op een briefje
zodat ze niet iedere keer hoeft na te denken wat er na de 'F' komt
Kun je nagaan, en nu is ze nuchter.quote:
Helaas niet....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Dit is geen grapje, ben ik bang?
Ik heb HELE domme meissies meegemaakt..........maar Amanda spant toch echt de extensions kroon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef havefun het volgende:
JA ik vind het een hele prestatie dat ze mischien wel de domste mens ooit in de geschidenis van de mensheid hebben gecast.
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en nu is ze nuchter.
Ja thumbs up voor de redactiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik heb HELE domme meissies meegemaakt..........maar Amanda spant toch echt de extensions kroon.
Jullie worden gezien, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........![]()
![]()
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef havefun het volgende:
JA ik vind het een hele prestatie dat ze mischien wel de domste mens ooit in de geschidenis van de mensheid hebben gecast.
En ze komt notabene zelf uit een ei.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.
"Een eierdooier, is dat iemand die eitjes vermoordt?"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef schatje het volgende:
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.
Mja snuggere, misschien bedoelde ze de "muziek noten" F, G, H. Maargoed, volgens het niveau hier, zullen vrij weinig van jullie dat door hebben.quote:
ach ...............ik moet er alleen maar om lachen .........................lekker belangrijk..quote:
Congratssssssssquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........![]()
![]()
misschien wel een meter of 10, als ie hard schoptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
Nee, ze wist dat de 'E' (muzieknoot) op het onderste streepje staat. Als er dus een nootje 1-streepje hoger staatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef Jaac het volgende:
[..]
Mja snuggere, misschien bedoelde ze de "muziek noten" F, G, H. Maargoed, volgens het niveau hier, zullen vrij weinig van jullie dat door hebben.
even iets rechtzetten: brian kan alleen goed tegen vrouwen praten , en niet met vrouwen praten, hij steekt namelijk alleen monologen af. overigens het woordje goed kun je beter vervangen door het woordje onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef qawl het volgende:
och ja, Brian kan goed vrouwen versieren, hij kan goed met vrouwen praten. Maar hij komt van de Antillen en praat daardoor met een buitenlands accent, en daarom wordt hij meteen door jou als loverboy gezien. Wat een triest figuur ben je ook
blablabla
LOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef havefun het volgende:
Amanda komt er na 2 maanden achtr dat er audio dagboeken opgenomen worden.
Brian heeft een schitterende toekomst achter de boeg!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
nog meer LOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Brian heeft een schitterende toekomst achter de boeg!![]()
Zo zie je maar weer dat vrij weinig mensen muziek noten kunnen lezen. Ik ben er van overtuigd dat iedereen in nederland, die de basischool af heeft gemaakt het alfabet kan opzeggen. Volgens mij kom je anders groep 4/5 nog niet eens door.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
...
Oh..en de muzieknoot 'H' hoeft Amanda voorlopig nog niet te leren
ze zal wel hebben geschreven: C D E F G A Bquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nee, ze wist dat de 'E' (muzieknoot) op het onderste streepje staat. Als er dus een nootje 1-streepje hoger staat
is dat dus de 'G', dat probeerde de leraar haar uit te leggen. Maar omdat ze het alfabet niet (direct oproepbaar)
in haar hoofd had staan schreef ze dat eerst op een briefje op... A B C D E F G
Oh..en de muzieknoot 'H' hoeft Amanda voorlopig nog niet te leren
Echt heel erg saai.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Ashrak het volgende:
Oh man... wat is het toch vreselijk saai geworden met alle nieuwe strengere regels.
Een beetje actie, een verhitte discussie of een doortrapte stemming zou de gemoederen weer lekker kunnen doen opschudden.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Ashrak het volgende:
Oh man... wat is het toch vreselijk saai geworden met alle nieuwe strengere regels.
Een beetje actie, een verhitte discussie of een doortrapte stemming zou de gemoederen weer lekker kunnen doen opschudden.
Heerlijk "private" is t daar, met zo'n raam achter je scherm. Vraag me eigenlijk af, of er overal VNC op die pc's installed is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap is weer druk in de private achter de PC bezig
Ja, das waar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zie ook niet zo snel een verandering op komst helaas maargoed, daardoor heb ik wel veel meer tijd over om andere dingen te doen (TV kijken 's avonds, huishouden etc.)
De redactie kan wel live meekijken met de PC en is er ook mee verbonden zodat ze (als de bewoners op een "verkeerde site" komen wat over DGK gaat) ze het snel kunnen wegklikkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Jaac het volgende:
[..]
Heerlijk "private" is t daar, met zo'n raam achter je scherm. Vraag me eigenlijk af, of er overal VNC op die pc's installed is.![]()
nee knullie (als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef demins het volgende:
Zit Natasia nou ook al in de jacuzzi te masturberen? Het moet niet gekker worden!
Heh, met dat vnc server (process in taakbeheer) had ik wel raad geweten. Kan me niet voorstellen dat ze daarover vantevoren ook regels hebben opgesteld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie kan wel live meekijken met de PC en is er ook mee verbonden zodat ze (als de bewoners op een "verkeerde site" komen wat over DGK gaat) ze het snel kunnen wegklikken
kan allemaal wel zo zijn maar jij spoort nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
Kijk die Holle Bolle Gijs weer eens zitten achter de PC. Als ie maar kan zitten, liggen of vreten, dan is het goed. Ik heb mijn best gedaan om nog iets positiefs bij die gast te vinden, maar is niet gelukt. Het is voor mij een grote dikke brok ergernis.
Hij lijkt de NS wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
Kijk die Holle Bolle Gijs weer eens zitten achter de PC. Als ie maar kan zitten, liggen of vreten, dan is het goed. Ik heb mijn best gedaan om nog iets positiefs bij die gast te vinden, maar is niet gelukt. Het is voor mij een grote dikke brok ergernis.
Probeer jij eens 200kilo mee te zeulen iedere minuut van de dag. Ik ga zijn formaat niet goed praten, maar jij lult ook maar wat uit je nek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
goh dat zei je 8 minuten geleden ook al, boeiendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef NS het volgende:
Kijk die Holle Bolle Gijs weer eens zitten achter de PC. Als ie maar kan zitten, liggen of vreten, dan is het goed. Ik heb mijn best gedaan om nog iets positiefs bij die gast te vinden, maar is niet gelukt. Het is voor mij een grote dikke brok ergernis. ellende.
Ws. wel hoor, ik neem zomaar aan dat daar gelijk een officiële waarschuwing op staat, mochten ze dat process uitschakelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef Jaac het volgende:
[..]
Heh, met dat vnc server (process in taakbeheer) had ik wel raad geweten. Kan me niet voorstellen dat ze daarover vantevoren ook regels hebben opgesteld.
akelig hoor die spionnen steedsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef danos het volgende:
[..]
goh dat zei je 8 minuten geleden ook al, boeiend
officiële waarschuwing? hangt er natuurlijk vanaf wie die overtreding dan begaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ws. wel hoor, ik neem zomaar aan dat daar gelijk een officiële waarschuwing op staat, mochten ze dat process uitschakelen
Jaap fan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef Marelle het volgende:
[..]
kan allemaal wel zo zijn maar jij spoort niet![]()
![]()
![]()
wil je nooit weer zulke enge dingen zeggenquote:
Grapjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Marelle het volgende:
[..]
wil je nooit weer zulke enge dingen zeggen![]()
![]()
Nee dus... ze schreef echt 'het alfabet' op omdat ze dat niet 1-2-3-paraat in haar hoofd hadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef jacqjacq het volgende:
ze zal wel hebben geschreven: C D E F G A B
Ze KAN het wel, alleen het komt van DUSDANIG VER WEG dat ze er praktisch gezien niets mee kan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Jaac het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat iedereen in nederland, die de basischool af heeft gemaakt het alfabet kan opzeggen.
het lijkt wel of ze aangespoeld is.........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef blomst het volgende:
Natasia ligt ontspannend? in bad
[afbeelding]
Tevreden...................is ook weinig, maar Carlos was tevreden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef Sporti het volgende:
Jaap is weer vlijtigWeet iemand hoe Carlos reageerde op Jaap na het wegen, want -5 kilo lijkt me erg weinig
![]()
Ik vind het ook wel prettiger lezen als het ergens over gaat, hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jongens ..het moet wel ergens over gaan hoor ...anders worden peter 6000 en apk heeel boos![]()
![]()
jaja dat werd tijd ze worden verplicht zelf te koken, er mag nog maar 2 keer per week iets worden besteld.quote:
en erna verscheurd de rat deze brief?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
De bewoners mogen nog maar hooguit 2x per week iets bestellen, de overige dagen moeten ze gewoon zelf koken
SORRYquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
jongens ..het moet wel ergens over gaan hoor ...anders worden peter 6000 en apk heeel boos![]()
![]()
Wie zijn datquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |