Dit vind ik toch wel gelul, Eric is superdom, en Sylvia nou ook niet echt slim. Huub is intelligent, Jaap qua intelligentie ook. Tjsa brian is vergelijkbaar met Erik en Amanda is gewoon uberdom, Natasia beetje gemiddeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tja het is wel opvallend in de Kooi hoe het voornamelijk kleur bij kleur is....ook qua intelligentie en dergelijke.
Ja zo,n body weet ik veel verder.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
Jaap is focking pissed omdat hij iets niet krijgt. Hij gaat niet met Carlos en de rest in discussie hij moet dat ding hebben.
Ja Huub vertelde hem dat die Hans hem een gescheurde rib had bezorgd,Carlos zei zoiets van eigen schuld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het was toch wel duidelijk dat Carlos BAN was ....
Japio voelt het toch zelf ....... Daarom weet hij het beter. Carlos en alle streamers zien het gewoon verkeerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Billie vindt 2 hersteldagen niet genoeg, Carlos wel.
bij jou draait alles om de intelligentie ..................????? lekker belangrijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef danos het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel gelul, Eric is superdom, en Sylvia nou ook niet echt slim. Huub is intelligent, Jaap qua intelligentie ook. Tjsa brian is vergelijkbaar met Erik en Amanda is gewoon uberdom, Natasia beetje gemiddeld.
Als ik die Carlos was had ik het allang opgegeven met dat vetgezwel van een Jaapquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef petraa het volgende:
Carlos zegt dat hij maandag weer komt. Jaap zegt dat is echt te snel dan is me lichaam nog niet hersteld. Jawel zegt Carlos. Jaap zegt Jij kan dat wel zeggen, maar ik voel het toch.
verschrikkelijk mannetje ..hij maakt zich zeer geliefd.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ning het volgende:
Wat een vreselijke zeikerd die Jaap.
Carlos had achter alle beelden gezien en zei meerdere keren dat hij respect had voor Brian's reactie. Hij zei ook dat als hij in die situatie was geweest dat hij waarschijnlijk wel geslagen had (net als vele andere waarschijnlijk.....).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Carlos tegen Brian: '... respect voor het weglopen'
..tja, da's alweer een dag geleden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Prosac het volgende:
Konijnen..
Ik dacht dat Amanda zo blij was dat Rogier weer contact zocht
Daar was ie al mee begonnen, dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef rooie3 het volgende:
pas als hij dat ding heeft maakt ie weer tv.
Ik heb net de link in het topic gezet. Huub heeft een scheur in zijn rib. 2 3 »quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand of het filmpje met de bespreking tussen Brian, Bart en Hans op YouTube staat ?
Van daaruit kunnen we toch wel iets doen ? Zeker omdat Hans tijdens zijn gesprek met Brian aangaf het nog wel een keer te willen doen, omdat hij Huub legaal mag slaan.
Zit zeker weer tussen een vetrol geproptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
Er staat op het scherm "Jaap zou je je mic goed willen doen? Dank!"
Vraag het aan HiDiHo, die neemt bijna alles op, moet je wel ongeveer de tijd weten van dat gesprek, dan kan hij gericht zoeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Ashrak het volgende:
Weet iemand of het filmpje met de bespreking tussen Brian, Bart en Hans op YouTube staat ?
Van daaruit kunnen we toch wel iets doen ? Zeker omdat Hans tijdens zijn gesprek met Brian aangaf het nog wel een keer te willen doen, omdat hij Huub legaal mag slaan.
Bedanktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik heb net de link in het topic gezet. Huub heeft een scheur in zijn rib. 2 3 »
Alleen tegen Brian is hij nog redelijk normaal, maar hij vergeet dat hij niet aan Natasia moet komen, anders is de dekking van heer Brian zo wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat binnenkort ook flippen, kijk dat hoofd. Vol agressie.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef Ilmagnifico het volgende:
Jaap verklaart dat ie zo dik is omdat ie wel dood wilde.
Dat zou toch echt veel sneller gebeurd zijn als ie was gestopt met eten.
nou eindelijk wat aktie uit het lijf van jaapiejoooquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef petraa het volgende:
Tja, het was ook Huub die Hans een beetje liep te sarren (wou hem geen water geven) en uitdaagde om een potje te sparren. Dan moet je achteraf niet gaan miepen over het willen aanklagen van die man. Maar Huub snapt dat zelf ook wel anders had hij allang stappen ondernomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja Huub vertelde hem dat die Hans hem een gescheurde rib had bezorgd,Carlos zei zoiets van eigen schuld.![]()
dat is de enige kans dat ie weggestemd wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen tegen Brian is hij nog redelijk normaal, maar hij vergeet dat hij niet aan Natasia moet komen, anders is de dekking van heer Brian zo weg
Jij zit dan weer een heel stuk onder Amanda!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef danos het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel gelul, Eric is superdom, en Sylvia nou ook niet echt slim. Huub is intelligent, Jaap qua intelligentie ook. Tjsa brian is vergelijkbaar met Erik en Amanda is gewoon uberdom, Natasia beetje gemiddeld.
Laat het dan maar op Natas zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef petraa het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik reageer op iemand die zegt dat het kleur bij kleur is, ook qua intelligentie zegt diegene, ik reageer erop dat dat complete onzin is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef milk-shake het volgende:
[..]
bij jou draait alles om de intelligentie ..................????? lekker belangrijk![]()
![]()
Huub heeft hem in zijn reet geneukt! (volgens TIEN maar ja dat mag zo niet op hun url)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
lees ik nou op dgk site dat Eric vannacht Huub heeft aangerand? wat is er precies gebeurd?
Ooooohhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zit dan weer een heel stuk onder Amanda!![]()
HAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zit dan weer een heel stuk onder Amanda!![]()
Ik snap echt niet dat DGK geen maatregelen heeft genomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tja, het was ook Huub die Hans een beetje liep te sarren (wou hem geen water geven) en uitdaagde om een potje te sparren. Dan moet je achteraf niet gaan miepen over het willen aanklagen van die man. Maar Huub snapt dat zelf ook wel anders had hij allang stappen ondernomen.
Hans zijn einde is net als vele van zijn soort in een betonen vat op de bodem!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Ashrak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |