cum dumpster #7quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef demins het volgende:
De boerenkinderen in de klas...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07125/ScreenShot033.jpg]afbeelding][/url]
Carlos ...zei helemaal niks ...verstandig...niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
jeetje dat heb ik net weer gemist, ik zat bij dat stomme zangles gebeuren. Hoe reageerde carlos.
....en vanavond weer naar de dokter. Die jongen is zoooo'n hypochonder !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
Nog 5 minuten dan geeft Jaap het op. Ik wil er om wedden.
Je hebt gewonnen .quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
Nog 5 minuten dan geeft Jaap het op. Ik wil er om wedden.
bluf..........................(zucht ...zou zo mooi kunnen zijn)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef Ashrak het volgende:
Ja, Brian ... start de auto en race de poort uit.
Ja he ... de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze altijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
bluf..........................(zucht ...zou zo mooi kunnen zijn)![]()
Niet mee spotten! Jaap weegt dat shirt dagelijks om te zien hoeveel hij al is afgevallen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
dat roze poloshirt van Jaap hoeft de kast niet meer in .. die kan hij zo rechtop wegzetten ergens in een hoek. Wat zal dat ding stinken inmiddels ....brrrr
Ja, de laatste dagen is ook de huishouding zeer duidelijk in de opvattingen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Lieve het volgende:
Jeetje, ik log in en dan val ik meteen imdden in een psychotische trip van brainless met palma in een sportauto?
Samen Huub uitlachende? Hoezo pestgedrag en raar?
Die mensen moeten zich na laten kijken. Steeds als ik heel eventjes kijk zie ik brain of Jaap of Nasty of Palma doordraaien.
Ach, Huub lacht in zijn vuuistje, hij heeft nl wel in een Lambo gereden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Lieve het volgende:
Jeetje, ik log in en dan val ik meteen imdden in een psychotische trip van brainless met palma in een sportauto?
Samen Huub uitlachende? Hoezo pestgedrag en raar?
Die mensen moeten zich na laten kijken. Steeds als ik heel eventjes kijk zie ik brain of Jaap of Nasty of Palma doordraaien.
gádver .. breng 'm maar niet op een idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef demins het volgende:
[..]
Niet mee spotten! Jaap weegt dat shirt dagelijks om te zien hoeveel hij al is afgevallen!
Wat dacht je van stemmingmakerijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
lees ik nou op dgk site dat Eric vannacht Huub heeft aangerand? wat is er precies gebeurd?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef milk-shake het volgende:
dat moeten ze speciaal maken ........volgens amandel.......nee hoor zegt palma ..hebben ze gewoon bij de sexshop op de zeedijk![]()
![]()
![]()
slaat nergens op .......de fokkers die echt gekeken hebben beweren dat er niks aan de hand was........................vuile leugensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
lees ik nou op dgk site dat Eric vannacht Huub heeft aangerand? wat is er precies gebeurd?
Ach die verhaaltjes zijn net zo geloofwaardig als de televisie uitzendingenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
is dat niet de pianoleraar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef De_Moester het volgende:
wie is die gozer bij SHE?
kennen jullie deze al?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef demins het volgende:
De boerenkinderen in de klas...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07125/ScreenShot033.jpg]afbeelding][/url]
En weer een op hun hand.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Carlos tegen Brian: '... respect voor het weglopen'
Top is deze he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
En toen Nena wegliep vond Carlos het terecht dat Brian een glas wijn over haar gooide. Het is maar net hoe het hom uitkomt. Die Carlos doet alsof ie ook een kindje van god is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En weer een op hun hand.
wacht nog steeds op de dag dat er anti ban binnenkomt.
Het was toch wel duidelijk dat Carlos BAN was ....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En weer een op hun hand.
wacht nog steeds op de dag dat er anti ban binnenkomt.
Erik heeft huub over zijn billetjes geaaid en een paar tellen met zijn pielemuis gespeeld....maar dat doen vrienden wel vaker....toch,toch,toch? En Huub zei niet eens "pak me an, pak me dan, pak me dan"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach die verhaaltjes zijn net zo geloofwaardig als de televisie uitzendingen
en van talpa, laat ze dit prgramma maar snel opdoeken - alweer een mislukkingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef tipsch het volgende:
ik word schijtziek van die kutrat
Tja het is wel opvallend in de Kooi hoe het voornamelijk kleur bij kleur is....ook qua intelligentie en dergelijke.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
En toen Nena wegliep vond Carlos het terecht dat Brian een glas wijn over haar gooide. Het is maar net hoe het hom uitkomt. Die Carlos doet alsof ie ook een kindje van god is.
Dat ding heb je toch om mee te spelen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef product het volgende:
[..]
Erik heeft huub over zijn billetjes geaaid en een paar tellen met zijn pielemuis gespeeld....maar dat doen vrienden wel vaker....toch,toch,toch? En Huub zei niet eens "pak me an, pak me dan, pak me dan"
Yep..................en dieptriest.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tja het is wel opvallend in de Kooi hoe het voornamelijk kleur bij kleur is....ook qua intelligentie en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |