Ja op de fiets wel, maar de rest niet. Heel soms op de loopband. En daar kwam weer een scheet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap zegt tegen Carlos dat hij elke dag traint, maar ik zie hem eigenlijk alleen op die fiets zitten. Ik wist niet dat hij zo vaak traint eigenlijk ...
Daar is hij toch wel trouw in, op die fiets tenminsten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap zegt tegen Carlos dat hij elke dag traint, maar ik zie hem eigenlijk alleen op die fiets zitten. Ik wist niet dat hij zo vaak traint eigenlijk ...
.. ok .. dan liegt hij dus wéér. Hij zegt net tegen Carlos dat hij twee maal, en soms drie maal, per dag cardiotraining doet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja op de fiets wel, maar de rest niet. Heel soms op de loopband. En daar kwam weer een scheet.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef Prosac het volgende:
Ik vind dat we de geluidsband van deze beelden moeten overdragen aan de US of A, handig voor op Guantanamo Bay. Denk dat de verhoren daar dan een stuk sneller gaan.
And tame the Brain!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef Prosac het volgende:
Respect the teacher!
EHm ben blont, maar fietsen is toch cardio training ???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ok .. dan liegt hij dus wéér. Hij zegt net tegen Carlos dat hij twee maal, en soms drie maal, per dag cardiotraining doet.
die moet straks eerst een joint als ie thuis komt...............quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef snetje het volgende:
thhhhhaaaaaaaaoooooooeeeeeeeeuuuuuuuuiiiiissssss ............en de zangleraar begint steeds harder op de toetsen te meppen
![]()
Elke dag toch wel ... maar ik vond al dat hij weinig anders doet en hoor nu dat hij elke dag ook die andere oefeningen hoort te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef maril het volgende:
[..]
Daar is hij toch wel trouw in, op die fiets tenminsten.
óók .... (iets waar ik de gloeiende pest aan heb na 30 minuten in weer en wind op de fiets naar de sportschool)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
EHm ben blont, maar fietsen is toch cardio training ???
Juf Judith toen ze nog kettingrookster, drugsgebruikster en alcoholiste was.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef Prosac het volgende:
Natasia klinkt als Juf Judith vergeleken met Brian
eigenlijk wou ik hier niet eens op in gaan ............... maar goed .........ja mijn IQ komt boven de 54 ...jouwe ook schat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef danos het volgende:
[..]
idd wat een idiote post van jou, komt je IQ wel boven de 54?![]()
Lief blijven in de COS héquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
eigenlijk wou ik hier niet eens op in gaan ............... maar goed .........ja mijn IQ komt boven de 54 ...jouwe ook schat?![]()
Waarschijnlijk net zo ver erboven als jij eronder zit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef danos het volgende:
[..]
idd wat een idiote post van jou, komt je IQ wel boven de 54?![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Juf Judith toen ze nog kettingrookster, drugsgebruikster en alcoholiste was.
En aangezien hij ook zijn ademhaling maar niet onder controle weet te krijgen ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:26 schreef GoldenGuy het volgende:
Als je bepaalde dingen echt niet kan, of nooit zal leren, dan kan je er maar beter mee ophouden.
Dus Brian niet meer zingen, dichten, sexen (klaarkomen is soms gewoon teveel gevraagd).
Stop eigenlijk ook maar helemaal met praten. Dat blijkt ook te moeilijk.
Wat is die japio eigenwijs zeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef pullup het volgende:
Natasia is lekker aan het hakken op die irritante Jaap
Dat hóófd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Brian's zangleraar is zwaar onder de indruk van zijn zangkunst.
zeg uhhhhh lief doen he.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:27 schreef demins het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo ver erboven als jij eronder zit!![]()
Zei hij dat ???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft liever niet dat Natasia zich met zijn afvallen bemoeit .... het is zijn priveles van Carlos.
weet hij nou nog niet hoe Natasia is .........de DIVA ....aandacht !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap heeft liever niet dat Natasia zich met zijn afvallen bemoeit .... het is zijn priveles van Carlos.
.. leuke cap .... dat gezicht van die leraar !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
Brian's zangleraar is zwaar onder de indruk van zijn zangkunst.
Yep en hij kreeg teruggesnauwd dat ze nog veel meer voor hem kon verziekenquote:
ja mijne ook net aan hoor, zullen we dan maar uitgaan van een vlaag van verstandsverbijstering?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
eigenlijk wou ik hier niet eens op in gaan ............... maar goed .........ja mijn IQ komt boven de 54 ...jouwe ook schat?![]()
jeetje dat heb ik net weer gemist, ik zat bij dat stomme zangles gebeuren. Hoe reageerde carlos.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. en toen zei Natasia dat hij vette pech had.
wat jij wil..................................prima .........ben zooo makkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
ja mijne ook net aan hoor, zullen we dan maar uitgaan van een vlaag van verstandsverbijstering?
Carlos gaf Natasia gelijk voor wat betreft het vochtafdrijven waarop Jaap natuurlijk weer ONZIN riep.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
jeetje dat heb ik net weer gemist, ik zat bij dat stomme zangles gebeuren. Hoe reageerde carlos.
We kunnen basketballen met die mond.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef demins het volgende:
De boerenkinderen in de klas...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07125/ScreenShot033.jpg]afbeelding][/url]
... niet. Ik heb de indruk dat Carlos ze allebei laat lullen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
jeetje dat heb ik net weer gemist, ik zat bij dat stomme zangles gebeuren. Hoe reageerde carlos.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef demins het volgende:
Draaien zich nu eensgezind om in hun grafquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef demins het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |