Beter te vroeg dan 5 minuten wachtenquote:
Niet gekeken net ???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik distancieer me trouwens van de TT, ik ervaar Jaap niet als een klaagmuur.
domoor, er is vooraf besproken dat er een vervelende tik zou worden gaan uitgedeeld door Hans Hondekop. Die tik is er gekomen met als resultaat een genkeusde rib. Dit valt simpelweg onder fysiek geweld. Die lelijke stinkrat is de voeder geweest. De kutredactie heeft dat oogluikend toegelagen en heeft niet eens de ballen om hier op enige manier op terug te komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Tja, het was ook Huub die Hans een beetje liep te sarren (wou hem geen water geven) en uitdaagde om een potje te sparren. Dan moet je achteraf niet gaan miepen over het willen aanklagen van die man. Maar Huub snapt dat zelf ook wel anders had hij allang stappen ondernomen.
ik kan me helemaal vinden in de TTquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Het is ook meer een klaagton!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me er wel in vinden hoor. Als iets niet gaat zoals hij wil is iedereen tegen hem ... nee .. dat is geen klagen ... dom van mequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Edit; COS zat precies op 300quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan 5 minuten wachten![]()
Hij was echt erg bezig, tegen Carlos. Hij had pijn overal en was boos gaat geen tv meer maken. Niet dat hij dat nu al doet, maar ok daarover verschillen wij in mening.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar de tekst in de OP wekte wel mijn nieuwsgierigheid op.
Ik heb direct de streams uitgezetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Copycat het volgende:
Het is zeker retesaai in het huis nu Jaap geen televisie meer maakt?
En het erge is ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
domoor, er is vooraf besproken dat er een vervelende tik zou worden gaan uitgedeeld door Hans Hondekop. Die tik is er gekomen met als resultaat een genkeusde rib. Dit valt simpelweg onder fysiek geweld. Die lelijke stinkrat is de voeder geweest. De kutredactie heeft dat oogluikend toegelagen en heeft niet eens de ballen om hier op enige manier op terug te komen.
Hear hear.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het erge is ...
In zijn gesprek met Brian heeft hij aangegeven het zo nog een keer te doen, omdat hij Huub legaal mag slaan/schoppen.
En nee, ookal loopt iemand je te sarren ga je iemand nog niet zo trappen/slaan dat hij geblesseerd kan raken. Je bent en blijft een professional en moet je ook zo blijven gedragen. DGK heeft wederom weer eens te kort geschoten.
Ik vraag me af hoe Bart daar nu tegenover staat.. destijds vonden Brian, Bart en Hans het wel erg leuk als Hans Huub een keer te grazen zou nemen. Zou Bart het nu nog steeds zo leuk vinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
domoor, er is vooraf besproken dat er een vervelende tik zou worden gaan uitgedeeld door Hans Hondekop. Die tik is er gekomen met als resultaat een genkeusde rib. Dit valt simpelweg onder fysiek geweld. Die lelijke stinkrat is de voeder geweest. De kutredactie heeft dat oogluikend toegelagen en heeft niet eens de ballen om hier op enige manier op terug te komen.
Ik weet niet hoor, maar jij loopt hier nou al 20 topics iedere keer weer naar terug te refereren, vind je het geil om het erover te hebben ofzo? Zou je zelf ook wel eens een paar tikken van Ome Nijman willen hebben? Hou je van zinloos geweld? Wil je Huubs ballen een keer likken om zijn pijn te verzachten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En het erge is ...
In zijn gesprek met Brian heeft hij aangegeven het zo nog een keer te doen, omdat hij Huub legaal mag slaan/schoppen.
En nee, ookal loopt iemand je te sarren ga je iemand nog niet zo trappen/slaan dat hij geblesseerd kan raken. Je bent en blijft een professional en moet je ook zo blijven gedragen. DGK heeft wederom weer eens te kort geschoten.
moet Jaap vooral nog even mee doorgaan, vindt Carlos erg prettigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft net al prive les gehad van Carlos, waar hij de helft niet kon doen omdat hij OF in discussie was dat hij beter die oefening zo kon doen dan hoe Carlos het zei. OF hij had last van zijn rug.
Helemaal mee eens.............en hij had het al aangekondigd te doen, ergens in Januari tegen Bart en Brian.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat DGK geen maatregelen heeft genomen.
Hans heeft dus echt doelbewust hem geraakt aangezien het sparren met Brian of Bart er niet van is gekomen. Een professional moet gewoon beter weten en gaat gewoon NIET te ver bij iemand die niet geheel geoefend is in de sport. Ook niet om hem een lesje te leren. Gewoon te ver buiten zijn boekje.
Doe eens normaal, knul!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij loopt hier nou al 20 topics iedere keer weer naar terug te refereren, vind je het geil om het erover te hebben ofzo? Zou je zelf ook wel eens een paar tikken van Ome Nijman willen hebben? Hou je van zinloos geweld? Wil je Huubs ballen een keer likken om zijn pijn te verzachten?
Nee, het was niet off-topic, omdat er tijdens de les van Carlos aan gerefereerd werd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij loopt hier nou al 20 topics iedere keer weer naar terug te refereren, vind je het geil om het erover te hebben ofzo? Zou je zelf ook wel eens een paar tikken van Ome Nijman willen hebben? Hou je van zinloos geweld? Wil je Huubs ballen een keer likken om zijn pijn te verzachten?
Ik vind het verzoek om Huub te pakken net zo triest overigensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.............en hij had het al aangekondigd te doen, ergens in Januari tegen Bart en Brian.
Ga de Mount Everest beklimmen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef danos het volgende:
[..]
Mss besluit Jaap dat hij toch nog tv gaat makenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij gaat er vanmiddag niet al te veel meer gebeuren.
Denk ik ook niet, mijn interesse in DGK is sowieso de laatste dagen zeer sterk afgenomen ivm saaiheidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop 't want dat wil ik natuurlijk niet missenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss besluit Jaap dat hij toch nog tv gaat maken![]()
Ik vind alles van Brian triest dus das makkelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het verzoek om Huub te pakken net zo triest overigens
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik luister nu beter eerst naar jullie.![]()
![]()
Jaap is de beste cast ooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik hoop 't want dat wil ik natuurlijk niet missen![]()
Wat zou DGK zijn zonder Jaap![]()
OT ... vanaf aanstaande maandag elke week op Discovery Channel. Ik heb 'm al volledig gezien. Steengoeie docu !!!quote:
Eerder te slim om alles in de wind te slaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Eerder te slim om alles in de wind te slaan.
En te eerlijk om te bekennen iets niet goed gezien te hebben.
En te goed voor jou iig.
Oftewel:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
En te goed voor jou iig.
om samen met brian te spelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef demins het volgende:
Ha, Huub studeert een song van Bob Marley in (Redemption Song)! Vast om Brian mee te stangen!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
Je bent te dom en te zwak om tegen de stroom in te roeien
en daarom ga je maar lekker met de rest van de massa mee
zodat je tenmindste leuk gevonden wordt
![]()
Gaat dit over Jaap?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
zodat je tenmindste leuk gevonden wordt
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
zodat je tenmindste leuk gevonden wordt en geen eigen mening te hoeven vormen
![]()
geselliquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
![]()
Hier is het meestal wel altijd gezellig: [SC#19] Voor Al Uw Offtopic Geneuzel En Snode Plannenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
En te goed voor jou iig.
met ander woorden; "rot op?'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel altijd gezellig: [SC#19] Voor Al Uw Offtopic Geneuzel En Snode Plannen
Lieve jongen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef danos het volgende:
[..]
Oftewel:
![]()
heerlijke woordspeling.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:43 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Lieve jongen.
Ik ben zwaar gehandicapt en zwem al jaren niet met de dode vissen mee.
Ik hoef niet leuk gevonden te worden............ik ben leuk.
Ik was nou net met mijn mening over Brian te snel, had beter eerst ff de rat uit de boom kunnen kijken.
Jij hebt eigenlijk best wel een beetje een triest leven kijkende naar je postgeschiedenisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar Billie zit nou 3 weken in dat hok, en ik nogsteeds niet wennen aan Billie zittend op de fiets, of welke andere pose dan ook.![]()
Ik zeik mensen niet af, ik wijs ze op hun eigen falen en hoop dat ze er iets van leren, zou alle Huub liefhebbers toch moeten aansprekenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Prosac het volgende:
voel je je nou ook beter over jezelf Danos, door anderen af te zeiken?
Ik ben blondt en weet niet hoe dat moet. Eerlijk hè.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef danos het volgende:
[..]
heerlijke woordspeling.
Ik neem aan dat je sig niet op jezelf slaat? Zoja verander em dan ff in: I go with the flow and smile with my fellow buddies
mmm, kan aan mij liggen, maar het lijkt toch verdacht veel op afzeiken om het afzeikenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef danos het volgende:
[..]
Ik zeik mensen niet af, ik wijs ze op hun eigen falen en hoop dat ze er iets van leren, zou alle Huub liefhebbers toch moeten aanspreken
Start een eigen topic, waar we ons aan je goede bedoelingen kunnen laven! Ik wed dat je heel veel klanten krijgt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef danos het volgende:
[..]
Ik zeik mensen niet af, ik wijs ze op hun eigen falen en hoop dat ze er iets van leren, zou alle Huub liefhebbers toch moeten aanspreken
kom jij hier alleen maar om te rellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef danos het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk best wel een beetje een triest leven kijkende naar je postgeschiedenis![]()
Een vriendelijk doch dringend verzoek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef danos het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk best wel een beetje een triest leven kijkende naar je postgeschiedenis![]()
What's in a name, ook dat zal de Huub liefhebbers toch moeten aansprekenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
mmm, kan aan mij liggen, maar het lijkt toch verdacht veel op afzeiken om het afzeiken
Ik ben geen Huubfan en heb er niet om gevraagd om me iets te leren. Onnodig verspilde energie. Ik faal zoveel en zo vaak als ik dat wil.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef danos het volgende:
[..]
Dat zou ik best willen doen, hou jij dan ook op met het voortdurend herhalen van feiten en meningen zonder ook maar iets nieuws toe te voegen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een vriendelijk doch dringend verzoek.
Zou je willen stoppen met je persoonlijke aanvallen en iets zinnigs melden over de streams.
Daar is COS namelijk voor.
Mijn dank is groot.
whatever.. maar op de manier waarop jij het doet ben je geen haar beter dan de mensen die jij ogenschijnlijk zo verachtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef danos het volgende:
[..]
What's in a name, ook dat zal de Huub liefhebbers toch moeten aanspreken
Dat is het gat waar Jaap 's nachts stiekum zit te (vr)etenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:55 schreef Ilmagnifico het volgende:
Sylvia ontdekt een gat in de vloer.
de laatste 5 dagen gebeurt er echt geen zak meer, vond eerst dat ik me tijd wel "nuttig" besteedde door de streams vaak te volgen,maar tegenwoordig, hou op, schei uit...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef scanman01 het volgende:
het is een soort ligfiets/scootmobielquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Jaap daar altijd op die fiets, en zit hij niet gewoon rechtop. Hij beweegd nu eigenlijk alleen met zijn benen , en de rest van zijn lichaam doet niks.
Niet echt een actieve houding
Of misschien een gat door de para-actie van Brian. Hij gooide wel iets op de grond toen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat is het gat waar Jaap 's nachts stiekum zit te (vr)eten![]()
Jaap moet roeien, met de riemen die hij heeft - en vooral niet meer zeuren/klagenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Jaap daar altijd op die fiets, en zit hij niet gewoon rechtop. Hij beweegd nu eigenlijk alleen met zijn benen , en de rest van zijn lichaam doet niks.
quote:
Jaap maakt tv!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef havefun het volgende:
waaar????????quote:
zijn shirt is wel nat van het zweten, is dat wel voor maandag opgedroogd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
Jaap is klaar.....................of hij houdt het voor gezien, dat kan ook.
Jaap heeft hongerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
Jaap is klaar.....................of hij houdt het voor gezien, dat kan ook.
Vies hè.................bijna nog viezer dan het dolletje van delletje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef 2live het volgende:
[..]
zijn shirt is wel nat van het zweten, is dat wel voor maandag opgedroogd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |