Kun je nagaan, en nu is ze nuchter.quote:
Helaas niet....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
Dit is geen grapje, ben ik bang?
Ik heb HELE domme meissies meegemaakt..........maar Amanda spant toch echt de extensions kroon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef havefun het volgende:
JA ik vind het een hele prestatie dat ze mischien wel de domste mens ooit in de geschidenis van de mensheid hebben gecast.
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en nu is ze nuchter.
Ja thumbs up voor de redactiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik heb HELE domme meissies meegemaakt..........maar Amanda spant toch echt de extensions kroon.
Jullie worden gezien, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........![]()
![]()
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef havefun het volgende:
JA ik vind het een hele prestatie dat ze mischien wel de domste mens ooit in de geschidenis van de mensheid hebben gecast.
En ze komt notabene zelf uit een ei.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.
"Een eierdooier, is dat iemand die eitjes vermoordt?"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef schatje het volgende:
Ze wist ook niet wat een eierdooier is. Dat vertelde Sylvia vanochtend.
Mja snuggere, misschien bedoelde ze de "muziek noten" F, G, H. Maargoed, volgens het niveau hier, zullen vrij weinig van jullie dat door hebben.quote:
ach ...............ik moet er alleen maar om lachen .........................lekker belangrijk..quote:
Congratssssssssquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wij zijn erg popie bij peter 6000 en apk ...leuk he...........![]()
![]()
misschien wel een meter of 10, als ie hard schoptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef Prosac het volgende:
Brian denkt dat hij heel ver had kunnen komen met voetbal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |