abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47836469
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Orwell het volgende:
in dit filmpje zie je tientallen kantoor-lieden systematisch het gras voor het pentagon afspeuren en verzamelen van debris ....
(destruction of crime scene evidence)
ZEER VERDACHT!!!
http://www.youtube.com/watch?v=i9sqQ8oTFrU&mode=related&search=
Het filmpje totdaartoe ... maar de comments eronder ...
quote:
mskysluv (6 days ago)
Oh, so my friend who put her sister on Flight 77 that day and the two flight attendants I was acquainted with are all part of the government conspiracy? Also the members of the Arlington and Fairfax County fire departments, and the 911 callers, etc. Wow, it is a big conspiracy!
quote:
CobiaAGSS2 (5 days ago)
Your friend? Put her sister? On a flight that was not schedualed to fly? Would you contact your friend and see if she happens to have a picture of her sister departing at the AAL gate? How about a ticket or a recipt for a purchase like a gift or something. Any shread of physical evidence whatsoever?
Deze heb ik hier nog niet zien langs komen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_47836581
Ow en waarom zouden ze zeen zoektoch naar zulke kleine delen uit gaan voeren als er een raket in het Pentagon is gevlogen?

Zou een raket zoveel troep opleveren dat ze met zoveel man bewijs materiaal weg moeten gaan haen?
pi_47836702
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:19 schreef calvobbes het volgende:
Ow en waarom zouden ze zeen zoektoch naar zulke kleine delen uit gaan voeren als er een raket in het Pentagon is gevlogen?

Zou een raket zoveel troep opleveren dat ze met zoveel man bewijs materiaal weg moeten gaan haen?
Waarschijnlijk wel, ja.
Het gaat volgens mij niet om de hoeveelheid maar om de mogelijkheid te verkleinen dat ze iets over het hoofd zien.
pi_47836766
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:22 schreef gorgg het volgende:

Waarschijnlijk wel, ja.
Het gaat volgens mij niet om de hoeveelheid maar om de mogelijkheid te verkleinen dat ze iets over het hoofd zien.
Dan zou je toch verwachten dat die maatpakken ook naar de WTC gebouwen zijn geweest. Iemand ze daar gezien?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:24:49 #205
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_47836772
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Het filmpje totdaartoe ... maar de comments eronder ...
[..]

[..]

Ik zit even te kijken, maar hier zie ik niets over dat die vlucht niet zou gaan : http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_77

Kan jij iets vinden waar dat wel staat ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:58:17 #206
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_47837836
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef gorgg het volgende:
Wat is nu eigenlijk het punt?
FBI mensen wiens job het is om misdrijven op te lossen aan de hand van het verzamelen van bewijsmateriaal ed., worden naar de plaats van een misdrijf gestuurd, verzamelen daar bewijs en dat moet dan een argument zijn dat er een complot was?
911 is an inside job omdat mensen hun job deden!!!!
om te onderzoeken wat er precies gebeurt is, laat je de crime scene in eerste instantie intakt , lijkt mij
Huig
pi_47837913
Het is trouwens totaal niet logisch dat "ze" kantoormensen gaan gebruiken om bewijzen bij het Pentagon weg te halen.

Als het allemaal een voor opgezet plan was, dan zouden er wel militairen of FBI agenten klaar hebben gestaan om dat te doen.
Daarnaast is het wel heel erg opvallend als er een sliert kantoor mensen over het gras gaat lopen. Niet echt geheimhouding he.
Daarnaast zijn het natuurlijk ook allemaal potentiele getuigen die zouden kunnen verklaren dat de regering bewijzen achterhoud.

Misschien dat iemand uit kan leggen waarom het WEL logisch is om kantoorpersoneel te gebruiken om bewijzen te verzamelen.
pi_47837921
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:58 schreef Orwell het volgende:

om te onderzoeken wat er precies gebeurt is, laat je de crime scene in eerste instantie intakt , lijkt mij
Waarom?
pi_47838107
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef ChOas het volgende:
Ik zit even te kijken, maar hier zie ik niets over dat die vlucht niet zou gaan : http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_77

Kan jij iets vinden waar dat wel staat ?
Anders registreren op YouTube en die kerel es mailen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:11:28 #210
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_47838224
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom?
omdat de fokking bananen krom zijn
Huig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:13:04 #211
693 ChOas
pi_47838271
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Anders registreren op YouTube en die kerel es mailen.
Goed plan, doe dat
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_47838370
Blijkbaar is er ook nog een film The Pentacon : Eyewitnesses
http://video.google.com/videosearch?q=pentacon
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:20:49 #213
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_47838485
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
zo hier verder

Een leuke op Zapruder over 911 en bush
[..]

Als je het zo leest. Dan is het wel precies in voetsporen van onze grote vriend Hitler. Wir haben es nicht gewusst.
het zou grappiger zijn als het doorstreepte vóór i.p.v. achter Bush, etc. zou staan
Screw you guys, I'm going home.
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 18:29:22 #214
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47838711
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hier staat er iets over

MAYBE FLIGHT 77 DIDN' T EXIST ?

en hier
quote:
I am not an expert on Gerard Holmgrens analysis, but i will try to expand on it.
flight 11 and 77 were never scheduled to fly that day. Though they had a history of flying ( those flight numbers and times ), for some reason, they were just not scheduled. Passengers did get on planes, but what planes they got on is a mystery, the airlines and our Gov has given us the tail numbers of the planes, but we dont know if these are really the planes the passengers boarded, cause in the AA database, they were not on the schedule to fly. So its not needed to say that the passengers were never there.
http://news.globalfreepress.com/ewing/airline_dcdulles911.html
http://911research.wtc7.n(...)agon/what-hit-it.htm

That the flights were never scheduled is extremely important in that, the database was not "altered" afterwards in respect, or for any other reason, so that is a real oddity. I am trying to backtrack the tail numbers that we were given and so far ( ive only done flight 93) the plane N591UA went from newark to san fran, and started back to newark on the 10th. It left San Fran and 11:45 pm on the 10th, but arrived on the 11th after 6;00 in Newark, i dont rememb er the times off hand, but it was over 7 hours, and it was calculated for 5 hours, so AA has some explaining to do.

There was also some very long delays on the 10th in a couple of cities, did they know something ahead of time?
Also i am not sure that flight 77, or what "posed" as 77 landed at reagan, it may have landed at a military base, there are several around.
Another curiousity, is that i have no less than 8 passengers that were not supposed to fly on flight 93. the plane was only 1/3 full, so minus that 8, it wold have been about 1/4 full, which is not ususal. the same flight was delayed 45 mins becuase of "high traffic" at the airport!

[ Bericht 68% gewijzigd door NorthernStar op 30-03-2007 18:35:42 ]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:31:39 #215
693 ChOas
pi_47838767
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hier staat er iets over

Dat was een link die ik ook vond, ja...

Alleen de bron waar naartoe wordt doorgelinkt voor het niet ge-scheduled zijn van die vlucht doet het niet echt lekker, dus ik kan vooralsnog niet echt bewijs vinden.

[Stephen Roberts]
  † In Memoriam † vrijdag 30 maart 2007 @ 18:42:02 #216
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47839055
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:31 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dat was een link die ik ook vond, ja...

Alleen de bron waar naartoe wordt doorgelinkt voor het niet ge-scheduled zijn van die vlucht doet het niet echt lekker, dus ik kan vooralsnog niet echt bewijs vinden.
Het is bijna ook allemaal van een paar jaar terug wat je nog wel vindt.
quote:
On September 10th, there was a fire at Newark airport, causing a lot of delays. This may well be the reason flight 93 was scheduled for the next day. Todd Beamer, for instance, wanted to fly on Sept 10th.
physics911 (bij de comments onderaan)
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:56:39 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47839436
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:12 schreef gorgg het volgende:
Wat is nu eigenlijk het punt?
FBI mensen wiens job het is om misdrijven op te lossen aan de hand van het verzamelen van bewijsmateriaal ed., worden naar de plaats van een misdrijf gestuurd, verzamelen daar bewijs en dat moet dan een argument zijn dat er een complot was?
911 is an inside job omdat mensen hun job deden!!!!
dat is het em JUIST, mensen die hun job moesten doen, waren opeeens toevallig op 911 incompetent. En waren de standaard procudures constant in knoei. Tegenwerkingen,. Miscommunicati en andere grappen en grollen. Omdat het allemaal zo aaneenschakkeling van incompetentie maakt het verdacht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47840196
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:11 schreef Orwell het volgende:

[..]

omdat de fokking bananen krom zijn
Ze gaan echt niet eerst alles een dag of drie, vier intact laten voordat ze de boel opruimen. Je kunt prima meteen opruimen en tegelijkertijd naar bewijs zoeken, mits je alles maar goed documenteert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2007 19:20:08 ]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:23:47 #219
52357 Lambiekje
pi_47840358
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom?
Tjoh.
Nu maak ik het ff persoonlijk, om het te verduidelijken. Niks tegen je vriendin of buurman hoor. Gewoon even een voorbeeld waarom je niet met de Crime Scene mag knoeien.

Als jouw vriendin is vermoord door de overbuurman, en die wil jouw de schuld in de schoenen schuiven. Hij betrekt de politie erbij (want die zijn toch corrupt) en zij plaatsen belastend materiaal neer zodat JY de verdachte bent en halen wat weg zodat de overbuurman buitenschot is. Volgens mij zou je woest worden dat je achteraf hebt vernomen dat er geknoeid is op de crime scene wat persoonlijk voor jouw betekend gevangenis voor 20 jaar. Want je kan nooit meer de 100% terugdraaien hoe de CS er bij lag op moment van moord. Want er is geen rapport hoe het er ECHT bij lag, Alleen dus een rapport waar op vermeld staat sporen van jouw en niet die van je buurman... En dat zou jou dat niet uitmaken. Geloof er geen ene snars van. Daarom mag er niet met Crime Scene geknoeid worden.

Ik ben dus ook van mening omdat er geknoeid is met CS van Pentagon. Dus of er nu wel of geen vliegtuig is het maakt niet uit, en WTC. Obstructies van onderzoekers, 0,3% van al het staal is gebruikt voor onderzoek want rest is al in China/India. Stel je voor dat onderzoeker explosiefresten vinden. Leugens over schone lucht. Zie weer een signaal dat de WHO ons ziek wil hebben. Kan er ook nog grof geld verdient worden op medicatie van de hulpverleners. AID$ en kanker is niet genoeg. Je kan me paranoide vinden maar het is weldegelijk iets waar niet te gemakkelijk over gedacht mag en kan worden.

Ook op vlak van CrimeScene-knoeerij vind ik al voldoende om te zeggen. INSIDE JOB!!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:28:27 #220
693 ChOas
pi_47840525
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
No offense, maar als er 5 jaar over het opruimen was gedaan had er nu iemand gemeld dat 'ze' de boel aan het vertragen waren om het bewijsmateriaal naar hun eigen hand te zetten.

5 jaar is uit mijn reet getrokken, kan 1 jaar zijn, kan 3 maanden zijn. Wat zou de 'normale' tijd in hemelsnaam zijn om een onderzoek uit te voeren en er tegelijkertijd voor te zorgen dat NIEMAND het verdacht vindt ?

[Stephen Roberts]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:31:16 #221
52357 Lambiekje
pi_47840628
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hier staat er iets over

en hier
[..]
Die geen F77 link daar wordt naar BTS gelinkt. Maar volgens my heb ik ooit eens ergens gelezen dat er geknoeid is met de BTS data.?

Was er ook niet zo iets als een website van vliegtuigspotters dat alle 4 de vliegtuigen van 911 op meerdere locaties hebben gespot?? Of in ieder geval zo dat de tijdspanne tussen de spots en locatie dat het onmogelijk is dat het om exact hetzelfde vliegtuig gaat.?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:34:05 #222
52357 Lambiekje
pi_47840723
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:28 schreef ChOas het volgende:

[..]

No offense, maar als er 5 jaar over het opruimen was gedaan had er nu iemand gemeld dat 'ze' de boel aan het vertragen waren om het bewijsmateriaal naar hun eigen hand te zetten.

5 jaar is uit mijn reet getrokken, kan 1 jaar zijn, kan 3 maanden zijn. Wat zou de 'normale' tijd in hemelsnaam zijn om een onderzoek uit te voeren en er tegelijkertijd voor te zorgen dat NIEMAND het verdacht vindt ?
Nou niet in minuten na inslag, dunkt me. Voordat er fotos van alles is genomen werden al zaken verplaatst en opgeborgen. Dat is in mijn ogen geknoei.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:36:02 #223
52357 Lambiekje
pi_47840790
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ze gaan echt niet eerst alles een dag of drie, vier intact laten voordat ze de boel opruimen. Je kunt prima meteen opruimen en tegelijkertijd naar bewijs zoeken, mits je alles maar goed documenteert.
ja maar wat als je als opruimer iets te enthousiast bent?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:40:42 #224
693 ChOas
pi_47840935
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou niet in minuten na inslag, dunkt me. Voordat er fotos van alles is genomen werden al zaken verplaatst en opgeborgen. Dat is in mijn ogen geknoei.
Kan ik niet over oordelen, ik weet niet wat er allemaal wél geregistreerd is (foto's/film e.d.).

Geknoei is geknoei natuurlijk. moedwillig geknoei is wat anders...

Ik ben met je eens dat er wat geknoei te vinden is in de acties op 9/11 en de dagen er op, maar of het moedwillig is ben ik niet van overtuigd. Een simpel voorbeeld: Meedere malen per jaar heb ik bij verschillende bedrijven brandoefeningen meegemaakt en nog NOOIT is er ook maar één goed gegaan. Er is altijd wel gekloot en weetikveelwat... Je kan jezelf bewapenen met een boek zo groot al 1000 bijbels voor elke mogelijkheid, maar de praktijk zal je altijd verneuken. En dát is op een bepaalde manier ook geknoei, ja.

Zoals ik ooit ergens las: "In theory reality acts as in theory. In reality it doesn't"

[Stephen Roberts]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:43:36 #225
52357 Lambiekje
pi_47841024
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:40 schreef ChOas het volgende:

[..]

Kan ik niet over oordelen, ik weet niet wat er allemaal wél geregistreerd is (foto's/film e.d.).

Geknoei is geknoei natuurlijk. moedwillig geknoei is wat anders...

Ik ben met je eens dat er wat geknoei te vinden is in de acties op 9/11 en de dagen er op, maar of het moedwillig is ben ik niet van overtuigd. Een simpel voorbeeld: Meedere malen per jaar heb ik bij verschillende bedrijven brandoefeningen meegemaakt en nog NOOIT is er ook maar een goed gegaan. Er is altijd wel gekloot en weetikveelwat... Je kan jezelf bewapenen met een boek zo groot al 1000 bijbels voor elke mogelijkheid, maar de praktijk zal je altijd verneuken. En dát is op een bepaalde manier ook geknoei, ja.

Zoals ik ooit ergens las: "In theorie realty acts as in theory. In reality it doesn't"
Ja maar een brand in Hellevoetsluis is toch net even anders dan een inslag bij het best bewaakte gebouw ter wereld.
1.5 uur lang kon een vliegtuig zonder onderschepping z'n doel berijken. Plus dat mannen met stropdassen gaan opruimen. is voor mij moedwillig.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:47:38 #226
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_47841154
quote:

[..]

juistem...het gaat om de enorme haast waarmee het gebeurde...dat maakt het verdacht
Huig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:51:30 #227
693 ChOas
pi_47841292
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar een brand in Hellevoetsluis is toch net even anders dan een inslag bij het best bewaakte gebouw ter wereld.
De schaal wel, ja, maar plannen zijn plannen. Het moment is het moment.
quote:
1.5 uur lang kon een vliegtuig zonder onderschepping z'n doel berijken.
Volgens andere verhalen werd vlucht 93 binnen een uur en een kwartier onderschept en neergehaald. Dat geloof je wel ? Of gaan we nu het verhaal in dat die wel werd neergehaald om het geloofwaardiger te maken (<= Let, in 1 zin ga ik er dan gelijk al vanuit dat het toestel is neergehaald zonder ook maar enig bewijs bij te betrekken)
quote:
Plus dat mannen met stropdassen gaan opruimen. is voor mij moedwillig.
Zie wat hierboven al gepost is.

[Stephen Roberts]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:53:01 #228
693 ChOas
pi_47841334
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:47 schreef Orwell het volgende:

[..]

juistem...het gaat om de enorme haast waarmee het gebeurde...dat maakt het verdacht
Zoals ik postte... wat is haast en wat is de tijdspanne dat het had kunnen gebeuren zonder verdenking van wiedanook ?

[Stephen Roberts]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:58:37 #229
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_47841539
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:40 schreef ChOas het volgende:

Zoals ik ooit ergens las: "In theory reality acts as in theory. In reality it doesn't"
mooi citaat
kleine aanvulling:

"in theory reality acts as in the NIST-theorie. in reality it doesnt"
Huig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:11:12 #230
52357 Lambiekje
pi_47841967
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:58 schreef Orwell het volgende:

[..]

mooi citaat
kleine aanvulling:

"in theory reality acts as in the NIST-theorie. in reality it doesnt"
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:00:53 #231
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_47847876
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:53 schreef ChOas het volgende:

[..]

Zoals ik postte... wat is haast en wat is de tijdspanne dat het had kunnen gebeuren zonder verdenking van wiedanook ?
inderdaad...en daarom is het bestuderen van een criminal case als "911" geen harde wetenschap, netzomin als een rechter gelijk is aan een wetenschapper...
je kan niet zeggen: binnen 10 minuten is het verdacht en na 11 niet meer...
in de rechtzaal gaat het (vaak) op een gegeven moment om het totaal plaatje.de optelsom van rariteiten en ongeloofwaardigheden... 2 op rij gaat nog wel maar met de officiele (overigens vele malen gewijzigde) lezing betreffende 911 is het echt vlek op vlek op vlek.. daar zit altijd een stukje menselijk interpreteren bij...

de vglijking met een moordzaak vind ik altijd verhelderend, het maakt het behapbaarder..

een verdachte van een moord die tot 5 keer toe z'n verhaal wijzigt...de plek van de moord binnen 10 minuten grondig heeft schoongeboend én door het overlijden van het slachtoffer aanspraak kan maken op 20 miljoen euro..... , heeft een probleem...en imo terrecht

er wordt in deze discussie zovaak geschreeuwd om bewijs, maar voor het starten van een onderzoek is bewijs geen vereiste... dat komt eventueel NA een gedegen onderzoek...
dus om van een criticus direct bewijzen te eisen is idioterie...
éerst is iets verdacht, als het te veel stinkt, komt er een onderzoek, en vorvolgens komen er eventueel bewijzen..
daarnaast...het witte huiss heeft 19 daders aangewezen..
(van te voren NIKS zien aankomen...maar dan ook echt NUL.....Maarrrrr: binnen 48 uur alle 19 harige extremisten, netjes op een rij inclusief foto op CNN...mag ik even laggen...HAhahaha)
de bewijzen voor hun samenzwerings-theorie zijn nooit geleverd

-we worden genept en 70% van amerika ziet het inmiddels
-met het wmd verhaal zijn we genept
-BALKENENDE heeft ons vervolgens qua irak weer genept (zie uitstekende recente REPORTER uitzending)

ik heb hier de wijze woorden: "we zullen het nooit precies weten, of pas over 200 jaar" wel eens gelezen.
en dat is natuurlijk waar...
maar ondertussen met dit stelletje leugenachtige miljardairs OORLOGJE spelen, op basis van tot nu toe ONBEWEZEN "zaken" ?

misschien ff niet....

leest: John Perkins' bestseller "Confessions of an Economic Hit Man"
Huig
pi_47848941
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:56 schreef Lambiekje het volgende:

dat is het em JUIST, mensen die hun job moesten doen, waren opeeens toevallig op 911 incompetent. En waren de standaard procudures constant in knoei. Tegenwerkingen,. Miscommunicati en andere grappen en grollen. Omdat het allemaal zo aaneenschakkeling van incompetentie maakt het verdacht.
Jij denkt dat het allemaal perfect gestroomlijnd had moeten gaan?

Tja, ik denk niet dat de hulpdiensten in Amerika gerekend hadden op een dergelijke ramp van die omvang. Vliegtuigen als wapen op verschillende plaatsen was tot 911 niet echt een realistisch scenario. Bij rampen van die omvang is het gewoonweg niet mogelijk om alles goed af te handelen.
pi_47849027
quote:

Of misschien was dat bedoeld om te proberen mensen te redden.

Welke zaken werden er precies verplaatst dan?
pi_47849078
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:23 schreef Lambiekje het volgende:

Daarom mag er niet met Crime Scene geknoeid worden.
Dus eigenlijk zeg je dat niemand op de crime scene mag komen en dat er nooit wat onderzocht mag worden omdat er dan eens kans is dat er geknoeid wordt met de bewijzen....

Als dat zou gebeuren, dan zouden jij en anderen weer gaan klagen dat er nooit wat onderzocht wordt...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:41:10 #235
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47849200
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef Orwell het volgende:

-we worden genept en 70% van amerika ziet het inmiddels
-met het wmd verhaal zijn we genept
-BALKENENDE heeft ons vervolgens qua irak weer genept (zie uitstekende recente REPORTER uitzending)
eigenlijk is het meer dan 70%, 70% is volgens de CNN-poll.

tsja en naast de leugens over wmd en dat irak achter 911 zou zitten, de invasie zonder VN-toestemming, dat was echt te gek voor woorden.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_47850771
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:16 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar is er ook nog een film The Pentacon : Eyewitnesses
http://video.google.com/videosearch?q=pentacon
Is dat niet de video waarin beweerd wordt dat een vliegtuig over het Pentagon vloog terwijl men daar net tegelijkertijd een bom (of iets dergelijks) liet ontploffen en dat door de rook die die bom veroorzaakte niemand van de ooggetuigen (die allemaal verklaarden een vliegtuig in het Pentagon te hebben zien vliegen) door had dat het vliegtuig eigenlijk erover vloog en niet erin.

Hun bewijzen:
Een paar ooggetuigen die verklaren dat ze een vliegtuig in het Pentagon zagen vliegen (maar hun beschreven vluchtpad wijkt iets af van de officiële versie).
En een taxi die beschadigd wordt door een lantaarnpaal (die omviel omdat een vliegtuig hem raakte) maar waarvan ze claimen dat die vreemde schade lijkt te hebben. Wat uiteraard impliceert dat de enige mogelijkheid is dat de lantaarnpalen dus gefaket omvergeworpen zijn als vals bewijsmateriaal en dat men de taxi vooraf al beschadigd had en dan naar die plaats had gereden terwijl iedereen naar de inslag/bom aan het kijken was. Want vergeet niet:
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.

[ Bericht 0% gewijzigd door gorgg op 31-03-2007 00:55:13 ]
pi_47850856
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou toon dan even aan dat deze mensen hun job niet deden volgens alle standaard procedures. Dat heb je tot op heden totaal niet gedaan namelijk.
Net als je blijkbaar ook niet in staat bent mbv die mooie site één (=1) fout in 911myths aan te tonen.
pi_47850984
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

eigenlijk is het meer dan 70%, 70% is volgens de CNN-poll.
Whehe, hoe hoog denk je dan dat het werkelijke percentage ligt?

Mijn volledig niet onderbouwde natte vingerwerk-mening:
Ik zou gokken dat zo'n 40% van de mensen nog nooit van de complottheorieën rond 9/11 gehoord heeft.
En tussen de 15-20% gelooft dat 9/11 een complot was (LIHOP of MIHOP).
  zaterdag 31 maart 2007 @ 01:23:12 #239
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47851547
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:52 schreef gorgg het volgende:

[..]

Whehe, hoe hoog denk je dan dat het werkelijke percentage ligt?

Mijn volledig niet onderbouwde natte vingerwerk-mening:
Ik zou gokken dat zo'n 40% van de mensen nog nooit van de complottheorieën rond 9/11 gehoord heeft.
En tussen de 15-20% gelooft dat 9/11 een complot was (LIHOP of MIHOP).
vergis je niet gorgg, hier in amsterdam geloven veel mensen die ik ken dat er meer achterzit, ook de doodgewone huisvrouw. een kleine minderheid gelooft stellig het gewone nieuws.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:00:48 #240
52357 Lambiekje
pi_47854523
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Of misschien was dat bedoeld om te proberen mensen te redden.

Welke zaken werden er precies verplaatst dan?
Dat geloof je zelf niet...
pi_47854672
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

Dat geloof je zelf niet...
Oftewel, je hebt voor de zoveelste keer geen enkel bewijs voor je beweringen....

Wat doe je nog in deze discussie Lambiekje?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:31:57 #242
52357 Lambiekje
pi_47854944
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:46 schreef gorgg het volgende:

[..]

Nou toon dan even aan dat deze mensen hun job niet deden volgens alle standaard procedures. Dat heb je tot op heden totaal niet gedaan namelijk.
Net als je blijkbaar ook niet in staat bent mbv die mooie site één (=1) fout in 911myths aan te tonen.
Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen bij NORAD, luchthavens de radars moeten bekijken op eens die dag net doen of ze nog nóóit een radar hebben gezien.

Weekjes of wat van te voren heeft Cheney/Rumsfeld, belangerijke beslissingstaken van NORAD afgepakt, zodat ZIJ de eindverantwoordelijke zijn. Zoals je ook kan lezen waren een stel van de vluchten niet eens ingeroosterd voor 911.
Hooggeplaatsten Pentagon die opeens op 10 sept zeggen, we cancelen onze vlucht morgen.
Wat is dat verhaal dan dat er in de kamer van Cheney/Rumsfeld een gozert die zegt nog 10 mile for impact, 5 mile .. .bla bla bla ... Maar nee niemand wist dat er iets zou gaan gebeuren. Nee vast een gebouw, dat voor miljarden bewaakt wordt met duizende camera's en afweerschut. Maar nee afweer werkte niet en ook niet de omliggende F16 die bij afwijkin direct dienen ingezet te worden, werden TE laat, een verkeerde directie op gestuurd en ze hadden een restrictie van niet harder dan 500. Het enige wat wij als publiek krijgen te zien is in eerste instantie NIETS. Pas nadat een Fransman een confrontereend boek schrijft over de mysterie geen enkel media foto is een vliegtuig te zien. Pardoes lekt er een triest 5-framerig videootje uit waarop alleen maar meer vragen komen. Wat bovendien nog de verkeerde datum heeft ook. (12 sept 01). Maar nee NIEMAND wist dat er iets zou gebeuren die dag.

Duizenden camera's, afweergeschut wat miljarden kost. Hier is mee wel bewezen dat bewaking nergens voor nodig is. Een stel onkundige pornoarbieren kunnen eventjes met een triest mesje een vliegtuig overmeesteren. Vervolgens uren rond kan vliegen van hun lijn af. Want de mensen die radars aflezen als beroep waren opeens onkundig.
En kan zomaar prompt in het Pentagon storten. Zonder maar ook iets dat de afweersysteem in werking stelde. Ik kan het met NIET voorstellen. Als ze niet eens een geweer hadden. Is er dan niemand die die hufters ff een tik op de slaap durven te geven, stel je voor dat je een schram krijgt van een mes. Wat ik denk, er was helemaal geen passiegiers vliegtuig. Dat is mijn ogen het meest verklaarbare.

In mijn ogen is de Wet van Murphy wel erg geforceert door de Amerikaanse overheid.
pi_47855070
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:31 schreef Lambiekje het volgende:

Duizenden camera's, afweergeschut wat miljarden kost. Hier is mee wel bewezen dat bewaking nergens voor nodig is. Een stel onkundige pornoarbieren kunnen eventjes met een triest mesje een vliegtuig overmeesteren. Vervolgens uren rond kan vliegen van hun lijn af. Want de mensen die radars aflezen als beroep waren opeens onkundig.
uren rondvliegen?

Tussen bekend worden dat er een kaping was en het in de gebouwen vliegen zat nog geen uur.
Daarbij hadden de kapers de GPS uitgeschakeld, dus waren die vliegtuigen ook niet makkelijk te vinden.

Je roept weer zomaar wat Lambiekje....
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:08:57 #244
52357 Lambiekje
pi_47855501
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

uren rondvliegen?

Tussen bekend worden dat er een kaping was en het in de gebouwen vliegen zat nog geen uur.
Daarbij hadden de kapers de GPS uitgeschakeld, dus waren die vliegtuigen ook niet makkelijk te vinden.

Je roept weer zomaar wat Lambiekje....
Ze kunnen vliegtuigen altijd spotten, daar is GPS niet voor nodig. Radar moet ze altijd zien. Tenzij het een stealth is of dat er geknoeid wordt. Het was geen stealth dus er is geknoeid. Radar Jammed
pi_47855587
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:08 schreef Lambiekje het volgende:

Ze kunnen vliegtuigen altijd spotten
Ja een vliegtuig spotten kan altijd jah, als het binnen je zichtgebied is. Maar het is niet zo dat ze van alle vliegtuigen altijd precies weten waar die is of dat snel kunnen achterhalen. Anders hadden ze daar geen speciale apparaten voor nodig he

Maar goed, je hebt dus zeker WEER gelogen over hoelang de vliegtuigen rond konden vliegen.

Jij hebt nu ondertussen zoveel foute dingen beweerd dat je toch onderhand wel aan jezelf moet gaan twijfelen.
Zie je nou zelf niet in dat jij slecht ingelicht bent of dat je zelf teveel foute informatie gebruikt?
pi_47855620
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen bij NORAD, luchthavens de radars moeten bekijken op eens die dag net doen of ze nog nóóit een radar hebben gezien.
Fout. Noem één procedure die door de FAA en/of NORAD niet gevolgd werd en die de reactie vertraagde.
quote:
Weekjes of wat van te voren heeft Cheney/Rumsfeld, belangerijke beslissingstaken van NORAD afgepakt, zodat ZIJ de eindverantwoordelijke zijn.
Fout.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2001/05/20010508.html
quote:
Zoals je ook kan lezen waren een stel van de vluchten niet eens ingeroosterd voor 911.
Bullshit.
quote:
Hooggeplaatsten Pentagon die opeens op 10 sept zeggen, we cancelen onze vlucht morgen.
Hoe ben je daar zo zeker van?
http://www.911myths.com/html/pentagon_officials.html
quote:
Wat is dat verhaal dan dat er in de kamer van Cheney/Rumsfeld een gozert die zegt nog 10 mile for impact, 5 mile .. .bla bla bla ... Maar nee niemand wist dat er iets zou gaan gebeuren.
Was voor de geprojecteerde vliegroute van Flight 93 (die al neergestort was).
quote:
Nee vast een gebouw, dat voor miljarden bewaakt wordt met duizende camera's en afweerschut.
Fout: geen miljarden.
Fout: geen afweergeschut.
quote:
Maar nee afweer werkte niet en ook niet de omliggende F16 die bij afwijkin direct dienen ingezet te worden, werden TE laat, een verkeerde directie op gestuurd en ze hadden een restrictie van niet harder dan 500.
Fout.
NORAD wist pas van Flight 77 toen het al in stukjes rond/in het Pentagon lag.
quote:
Het enige wat wij als publiek krijgen te zien is in eerste instantie NIETS.
We kregen een heleboel te zien, alleen zie jij dat niet.
quote:
Pas nadat een Fransman een confrontereend boek schrijft over de mysterie geen enkel media foto is een vliegtuig te zien.
Ja, er staat niets meer overeind van zijn argumenten.
quote:
Vervolgens uren rond kan vliegen van hun lijn af. Want de mensen die radars aflezen als beroep waren opeens onkundig.
Fout.
Welk vliegtuig vloog meer dan een uur gekaapt rond?
quote:
Wat ik denk, er was helemaal geen passiegiers vliegtuig.
Ik denk dat de VS helemaal niet bestaan.

Laat mij raden: ik krijg geen antwoord ofwel een hele reeks irrelevant gewauwel.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 12:25:01 #247
52357 Lambiekje
pi_47857244
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:16 schreef gorgg het volgende:

[..]

Fout. Noem één procedure die door de FAA en/of NORAD niet gevolgd werd en die de reactie vertraagde.
[..]

Fout.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2001/05/20010508.html
[..]

Bullshit.
[..]

Hoe ben je daar zo zeker van?
http://www.911myths.com/html/pentagon_officials.html
[..]

Was voor de geprojecteerde vliegroute van Flight 93 (die al neergestort was).
[..]

Fout: geen miljarden.
Fout: geen afweergeschut.
[..]

Fout.
NORAD wist pas van Flight 77 toen het al in stukjes rond/in het Pentagon lag.
[..]

We kregen een heleboel te zien, alleen zie jij dat niet.
[..]

Ja, er staat niets meer overeind van zijn argumenten.
[..]

Fout.
Welk vliegtuig vloog meer dan een uur gekaapt rond?
[..]

Ik denk dat de VS helemaal niet bestaan.

Laat mij raden: ik krijg geen antwoord ofwel een hele reeks irrelevant gewauwel.
Je komt met gov sites dat is per definitie onjuist en desinformerend.
Ik WEIGER informatie van gov sites voor waar aan te nemen.

Politiek is om de waarheid heen praten. ya know!

En er moet ook eens gestopt worden met debunksites. Ook die kut 911myths berust op onwaarheden omdat het vertrouwd op de eerlijkheid van de overheid. Dat is een compleet foute insteek.
pi_47857549
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je komt met gov sites dat is per definitie onjuist en desinformerend.
Ik WEIGER informatie van gov sites voor waar aan te nemen.
Ongeloofelijk. Snap je je eigen argumenten niet ofzo?
Jij beweert dat Cheney meer macht kreeg over de dagelijkse gang van zaken bij NORAD.
Dat beweer je omdat iemand in de truth movement (in dit geval Mike Ruppert) argumenteert dat op 8 mei 2001 de overheid aan de hand van een Statement by the President de Office of National Preparedness in FEMA (met aan de leiding de vice-president) creëerde. Dit baseert hij op de Statement by the President waar ik naar linkte. Daar staat echter totaal niet in wat hij beweert.

Het bewijs voor je claim is dus exact diezelfde Gov.site waar ik naar linkte die verkeerd geïnterpreteerd wordt.

En dan accepteer je dus niet dat ik naar die site link? Leg mij dat eens uit.
quote:
En er moet ook eens gestopt worden met debunksites. Ook die kut 911myths berust op onwaarheden omdat het vertrouwd op de eerlijkheid van de overheid. Dat is een compleet foute insteek.
Noem één fout in 911myths. Pik dus een argument van die debunk site van je en verdedig dat eens.

Maar daartoe ben je blijkbaar niet in staat, aangezien ik het je al een heel aantal keren heb gevraagd.

[ Bericht 3% gewijzigd door gorgg op 31-03-2007 12:52:05 ]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 17:10:51 #249
52357 Lambiekje
pi_47863853
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:41 schreef gorgg het volgende:

[..]

Ongeloofelijk. Snap je je eigen argumenten niet ofzo?
Jij beweert dat Cheney meer macht kreeg over de dagelijkse gang van zaken bij NORAD.
Dat beweer je omdat iemand in de truth movement (in dit geval Mike Ruppert) argumenteert dat op 8 mei 2001 de overheid aan de hand van een Statement by the President de Office of National Preparedness in FEMA (met aan de leiding de vice-president) creëerde. Dit baseert hij op de Statement by the President waar ik naar linkte. Daar staat echter totaal niet in wat hij beweert.

Het bewijs voor je claim is dus exact diezelfde Gov.site waar ik naar linkte die verkeerd geïnterpreteerd wordt.

En dan accepteer je dus niet dat ik naar die site link? Leg mij dat eens uit.
[..]

Noem één fout in 911myths. Pik dus een argument van die debunk site van je en verdedig dat eens.

Maar daartoe ben je blijkbaar niet in staat, aangezien ik het je al een heel aantal keren heb gevraagd.
Een gigantisch probleem met 911myths. Welke onverlaten zitten erachter. Wie zijn zij of wie is hij. Erg laf om je eigen naam weg te laten.

Die ene site, die ik ff googled had omdat andere hier zo zaten te zeuren dat 911myths al lang ontkracht is, doet het wel gewoon netjes uit eigen naam. Wel zo fair.
pi_47864719
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een gigantisch probleem met 911myths. Welke onverlaten zitten erachter. Wie zijn zij of wie is hij. Erg laf om je eigen naam weg te laten.

Die ene site, die ik ff googled had omdat andere hier zo zaten te zeuren dat 911myths al lang ontkracht is, doet het wel gewoon netjes uit eigen naam. Wel zo fair.
Volgens mij doet zoiets niet terzake.
Maar zoals gewoonlijk zit je weer gewoon verkeerd en als je zijn site had bekeken was je daar ook achtergekomen.
"I'm Mike Williams, a software developer and freelance writer from the UK."
http://www.911myths.com/html/site_faq.html

Nog een ander argument of heb je er gewoon geen enkel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')