Als de streams andere dingen laten zien zou ik het daar ook niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
Gewoon zelf kijken en oordelen, gelul op de Tien sitequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als de streams andere dingen laten zien zou ik het daar ook niet mee eens zijn.
Zeg nou zelf ... hoeveel stukjes geven een goede correcte en objectieve weergave van de gebeurtenissen weer de laatste tijd ?
Sylvia ook? Geef daar eens een voorbeeld van dan, want dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Ze hebben wel Huub en Eric vanwege de pesterijen wat afgezeken. Op zich niet zo heel erg onterecht trouwens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Het gaat niet alleen om het stukje van herenliefde.
Alles wordt zo uitgesmeerd en betiteld dat Huub, Eric en Sylvia de 'slechte' personen zijn. Ik wil alleen aangeven dat de Tien site de laatste weken behoorlijk anti-Huub en anti-SHE geworden is.
Doe jezelf een plezier en negeer die site gewoon,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zeg nou zelf ... hoeveel stukjes geven een goede correcte en objectieve weergave van de gebeurtenissen weer de laatste tijd ?
Ze zitten er regelmatig naast ja. Ik vraag me wel eens af of ze dat doen om juist fanatisme los te maken bij de lezers.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het ging laatst een keer over het voeren van de paarden ....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia ook? Geef daar eens een voorbeeld van dan, want dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Ze hebben wel Huub en Eric vanwege de pesterijen wat afgezeken. Op zich niet zo heel erg onterecht trouwens.
Maar ze zitten er niet mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia lullen nog steeds over het T-Shirt van Eric. Dat was ook zó voorspelbaar
Negeer hem ook al hoor. Werk inderdaad prima.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en negeer die site gewoon,
Werkt prima![]()
Duhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten er regelmatig naast ja. Ik vraag me wel eens af of ze dat doen om juist fanatisme los te maken bij de lezers.
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon zelf kijken en oordelen, gelul op de Tien site![]()
Fanatisme komt bij mij niet echt los ... wel een flinke bak irritatiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten er regelmatig naast ja. Ik vraag me wel eens af of ze dat doen om juist fanatisme los te maken bij de lezers.
Echt? En krijgt ie dat ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef kybe het volgende:
Brian heeft ook piano les aangevraagd.
En vorig weekend zouden B&A zonder seks naast elkaar geslapen hebben terwijl de streams en verslagen wel andere dingen zagenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het ging laatst een keer over het voeren van de paarden ....
Sylvia zou gewoon nog op bed liggen etc en toen werd er gezegd dat ook bij slecht weer de paarden gevoerd moesten worden. Ze was er toen allang uit geweest etc.
klopt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:02 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het ging laatst een keer over het voeren van de paarden ....
Sylvia zou gewoon nog op bed liggen etc en toen werd er gezegd dat ook bij slecht weer de paarden gevoerd moesten worden. Ze was er toen allang uit geweest etc.
Nee natuurlijk niet want die zijn beiden overtuigd hetero. Het suggestieve zit in het feit dat ze dus beweren dat Huub dus niet zeker is over zijn sexualiteit en dat klopt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
Hij heeft het aangevraagd,maar hij zei net dat hij nog niet op de lijst stond.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Echt? En krijgt ie dat ook?
Weggegooid geld.
Gelukkig dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Hij heeft het aangevraagd,maar hij zei net dat hij nog niet op de lijst stond.
Ja grappigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Grappig, al die meningen over de Tien-site van mensen die er al maanden niet meer kijken!![]()
't Geeft alleen aan dat de streamer de gekleurde uitzendingen en artikelen meer dan beu zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Grappig, al die meningen over de Tien-site van mensen die er al maanden niet meer kijken!![]()
Ho ho! Weken hè!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:06 schreef demins het volgende:
De vraag is of het werkt. Ik lees zelf al veel minder op hun site, dus zo 'duh' vind ik het niet.quote:
Ik zei sinds een week of twee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja grappig![]()
Vooral als sommige leipo's het ook nog gaan quoten op Fok!
Dat Huub loslaten lukt alleen nog niet zo aardigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef Clank het volgende:
Krijg de indruk dat Brian, na zijn woede uitbarsting in de fitness-ruimte, een gesprek heeft gehad om 'Huub' wat meer los te laten en om te proberen wat meer lol te maken. 'k Zie Brian steeds overdreven vrolijk doen en wanhopig proberen grappig te doen.![]()
Over zowel Sylvia als Huub heb ik sterke twijfels trouwens. Maar het boeit verder niet echt toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet want die zijn beiden overtuigd hetero.
Nee, maar de DGK spionnen lezen hier mee. Dus nu zal het wel weer veranderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag is of het werkt. Ik lees zelf al veel minder op hun site, dus zo 'duh' vind ik het niet.
Het effect is alleen dat die site een slechte naam krijgt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het gaat veranderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar de DGK spionnen lezen hier mee. Dus nu zal het wel weer veranderen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft veel moeite met het t-shirtje wat Eric heeft gekregen zeker?
Mijn anti-dgk is ook in alle lagen doorgedrongen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:11 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het gaat veranderen.
Je kunt zien dat de omslag in alle lagen is doorgezet.
Een tijdje geleden vroeg Eric of Sylvia ook bi-zonder was, toen volgden er alleen wat 'blikken' over en weer en er werd niets ontkend. En sinds dat gesprek ga ik er idd vanuit dat Sylvia bi-zonder is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over zowel Sylvia als Huub heb ik sterke twijfels trouwens. Maar het boeit verder niet echt toch?
Ze zou de Nix-Factor idd zonder moeite winnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ze kan ook helemaal niet zingen, dus het maakt echt niet uit hoeveel ze eet![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ze kan ook helemaal niet zingen, dus het maakt echt niet uit hoeveel ze eet![]()
Geld nodig, of ook toondoof.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap dan ook nog steeds niet dat hij nog met een strak gezicht naar Natasia en Brian kan luisteren.
Ik kan het me voorstellen.. Als je al die tijd gedacht hebt dat JIJ de enige Diva in DGK bent, en je komt tot de ontdekking dat er nog een Diva rondloopt....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:10 schreef demins het volgende:
Natas gaat helemaal bezirk over de titel van DIVA!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |