Nou ja als ik brian en jaap zo als huub en eric bezig zou zien, zou ik er eerlijk gezegd geen andere term voor kunnen bedenken in die context, als ik tenminste niet naar een teiltje zou moeten rennenquote:
Misschien kan Ilona even komen om wat kaarten te leggenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Intussen probeert Sylvia Huub weer vanwege haar 'gevoel' te overtuigen dat Lieke wel eens erg nep kan zijn.
Kon een goed gesprek worden, switchen ze verdomme weer naarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Intussen probeert Sylvia Huub weer vanwege haar 'gevoel' te overtuigen dat Lieke wel eens erg nep kan zijn.
Huub sloeg wel even de verkeerde toon aan tegen Sylvia. Jammer dat ze nu ook weer overschakelen. net nu het interessant wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ben je ook, want zo zou je niet reageren als Syl en Huub aan elkaar zaten te 'friemelen' voor ze gingen slapen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zou je dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
Dat heb ik niet gezegd. Het gaat niet alleen om het stukje van herenliefde.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't 'n beetje vreemd dat jij herenliefde als 'anti-huub' en 'anti-she' wil betitelen. Ik vind daar niets anti aan, ik wil de beelden trouwens ook wel even zien.. Is er geen filmpje of iets van gemaakt??![]()
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
Ja ok, dat kan, maar ik zie dat niet in 't berichtje over herenliefdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Het gaat niet alleen om het stukje van herenliefde.
Alles wordt zo uitgesmeerd en betiteld dat Huub, Eric en Sylvia de 'slechte' personen zijn. Ik wil alleen aangeven dat de Tien site de laatste weken behoorlijk anti-Huub en anti-SHE geworden is.
Als de streams andere dingen laten zien zou ik het daar ook niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon zelf kijken en oordelen, gelul op de Tien sitequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als de streams andere dingen laten zien zou ik het daar ook niet mee eens zijn.
Zeg nou zelf ... hoeveel stukjes geven een goede correcte en objectieve weergave van de gebeurtenissen weer de laatste tijd ?
Sylvia ook? Geef daar eens een voorbeeld van dan, want dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Ze hebben wel Huub en Eric vanwege de pesterijen wat afgezeken. Op zich niet zo heel erg onterecht trouwens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Het gaat niet alleen om het stukje van herenliefde.
Alles wordt zo uitgesmeerd en betiteld dat Huub, Eric en Sylvia de 'slechte' personen zijn. Ik wil alleen aangeven dat de Tien site de laatste weken behoorlijk anti-Huub en anti-SHE geworden is.
Doe jezelf een plezier en negeer die site gewoon,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zeg nou zelf ... hoeveel stukjes geven een goede correcte en objectieve weergave van de gebeurtenissen weer de laatste tijd ?
Ze zitten er regelmatig naast ja. Ik vraag me wel eens af of ze dat doen om juist fanatisme los te maken bij de lezers.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het ging laatst een keer over het voeren van de paarden ....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia ook? Geef daar eens een voorbeeld van dan, want dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Ze hebben wel Huub en Eric vanwege de pesterijen wat afgezeken. Op zich niet zo heel erg onterecht trouwens.
Maar ze zitten er niet mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia lullen nog steeds over het T-Shirt van Eric. Dat was ook zó voorspelbaar
Negeer hem ook al hoor. Werk inderdaad prima.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en negeer die site gewoon,
Werkt prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |