abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47582277
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Napalm het volgende:

.......

U zit nu al aan de vri-mi-bo?

jammer, je begon zo goed
........
eeeeuh
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

van heel veel Chinese bedrijven is de boekhouding niet echt transparant te noemen, en de Chinese overheid dwingt ook koop en verkoop van bedrijven af om nogal twijfelachtige redenen, dus weet waar je je geld insteekt...

daarom zal Wall Street nog wel een poosje de invloedrijkste blijven in de wereld, schandalen a la Enron en Ahold daargelaten
maar goed, ik ken een aantal mensen die te maken hebben met China en omstreken. Wat daar gebeurt kent zijn gelijke niet. Het opleven van de Zuid Amerikaanse economieėn is rechtstreeks toe te schrijven aan China. Daar komt een stoomtrein op gang die zijn weerga niet kent.

En die ondoorzichtigheid van de boekehoudingen in China, dat is in zoveel landen het geval, ook binnen Europa, en dat levert uiteindelijk alleen de bedrijven zelf hogere rekeningen op ivm met risico-premies die bedrijven moeten betalen voor vreemd kapitaal.
pi_47582403
quote:
Nederland wordt ‘jeugdig’ land

ANP

LUXEMBURG - Nederland heeft rond 2050 een van de jeugdigste bevolkingen van de Europese Unie. Op elke honderd inwoners zijn er dan 27 jonger dan 25 jaar.

Alleen Luxemburg zal Nederland overtreffen met een jongere meer per honderd inwoners, meldde het Europees statistisch bureau Eurostat vrijdag.

Het bureau bespeurt wel dat het aandeel van de jeugd in de bevolking in alle EU-landen daalt. In Nederland gaat dat met bijna 3 jongeren op honderd inwoners. Voor de EU als geheel zakt het gemiddelde zelfs van 29 naar 23 procent in 2050.

Eurostat meldde tevens dat de Nederlandse jongeren nu de meest fervente internetters zijn van alle EU-jongeren. Hier zit 96 procent van de jeugd eenmaal per week op het net, tegen 73 gemiddeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47582550
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, een opdracht is onverwacht stopgezet; ik val nu weer terug aan mijn uitzendbedrijf, die zal mij elders detacheren. Maar ik ben niet de enige vrijgevallene..
............
oh, ok, gelukkig maar, je zult vast wel een ander stekkie vinden.
pi_47582827
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

oh, ok, gelukkig maar, je zult vast wel een ander stekkie vinden.
Dat is het leuke, GL, ik hoef niks te vinden - dat moet m'n baas voor me doen. Ik moet proberen de verveling uit te zitten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47583719
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is het leuke, GL, ik hoef niks te vinden - dat moet m'n baas voor me doen. Ik moet proberen de verveling uit te zitten.
Heb je zelf niet de mogelijkheid een beetje te sturen? Dat lijkt mij toch wel prettig.

wel grappig trouwens, een vriend van mij werkt in de off-shore, en was een paar dagen aan wal wegens het verplaatsen van een eiland. Wij de stad in, biertjes drinken, naar de Indonees, en ondertussen werd meneer gewoon doorbetaald. Niet slecht
pi_47584060
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Heb je zelf niet de mogelijkheid een beetje te sturen? Dat lijkt mij toch wel prettig.
Ghe, nou, nu even niet, met zoveel mensen die plotseling zonder werk zitten.
quote:
wel grappig trouwens, een vriend van mij werkt in de off-shore, en was een paar dagen aan wal wegens het verplaatsen van een eiland. Wij de stad in, biertjes drinken, naar de Indonees, en ondertussen werd meneer gewoon doorbetaald. Niet slecht
Oh, dat heb ik al eens een paar maanden gedaan; deels in Portugal wat rondgehangen toen .
Ditmaal word ik gewoon niksend op kantoor verwacht, helaas.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:43:28 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47584233
pi_47584728
Awel, genoeg gedingest voor vandaag.
Ik ga maar eens weekend houden. Dan werk ik meer en bereik ik meer.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:11:12 #59
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 16:24:27 #60
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47586153
Bijna weekend.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:46:00 #66
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590469
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Is er nou echt niemand om mij te vermaken?

Ik verveel me de pestpleuris .
Ging lekker naar huis.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47590557
Weekend...
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:50:11 #68
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590572
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Tenzij je vermaakt schept in een zwijgende zoutzak: vermaak je dan! En de rest!

Ik heb m'n archief opgeruimd, maandag even USB-stickie mee. Inlezen in nutteloos project hoeft ook niet meer, mijn inlener zegt contract op, da's helder.
Zei ik dat vanmorgen niet al?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:51:14 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590602
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef kLowJow het volgende:
Terug van de dierenarts, sterilisatie, ooglidcorrectie, chip.

[afbeelding]
Illegale vechthond?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:54:02 #70
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590688
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Genocide. Iedereen moet kapot. Who you gonna call? Racistbusters! Tralalala.
pi_47590879
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zei ik dat vanmorgen niet al?
Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:02:13 #72
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47590921
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.
Met webcam?
pi_47591008
Oh, dat weet misschien hier wel iemand. Als je een leasbak krijgt, wordt dan ook de brandstof betaald?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:05:28 #74
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47591028
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Oh, dat weet misschien hier wel iemand. Als je een leasbak krijgt, wordt dan ook de brandstof betaald?
Normaal gesproken wel.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:06:05 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591045
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Hangt ervan af, maar meestal zit het in het leasebedrag en anders moet je het nog los erbij rekenen. Hangt ook af van de vergoeding die je krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')