abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47573839
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47573862
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Vertel daar eens meer over.
Ah, de interesse is gewekt. Ik kan je beter adviseren bij je lokale dierenseksclub te rade te gaan. Standjes, do's & don'ts (pas op de tekkels!), speeltjes....
pi_47573891
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:27 schreef Napalm het volgende:

[..]

wasda?
T-shirt met in grote letters What the f*ck erop, en een adres.
Niet echt geschikt voor kantoor .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:45:50 #4
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47574028
Gewoon een trui erover en niemand die het weet. Net als met dat slipjesloze..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:47:07 #5
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47574066
Hah, hardware @ lidl. He tis dat ik net een nieuwe videokaart heb gekocht en daarmee het upgradepad ben in geslagen.

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070329.index
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47574082
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef Napalm het volgende:
Gewoon een trui erover en niemand die het weet. Net als met dat slipjesloze..
Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:50:18 #7
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47574151
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?
je ne sais pas.

Ik heb wel gemerkt dat ze niet supergoed is in haar vak.

Maar ja,

pi_47574782
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef Napalm het volgende:

[..]

je ne sais pas.

Ik heb wel gemerkt dat ze niet supergoed is in haar vak.
Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:19:38 #9
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47575089
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?
Nee, ze heeft nog een ander beroep.

Verder raad ik je aan je lenzen in te doen.
pi_47575487
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nee, ze heeft nog een ander beroep.

Verder raad ik je aan je lenzen in te doen.
Begeerlijk om te hébben, om naar te kijken voldoet dat plaatje.
Ik heb plastische chirurgie ondergaan .
pi_47575740
Back on February 27th, China sneezed (Shanghai Composite Index down 8.8% on the day) and the reverberations were felt in financial markets around the globe (i.e. S&P 500 down 3.5%). With much of the financial world focused on China, today's chart presents the current trend of the Shanghai Composite Index. It is interesting to note that while the Chinese stock market plunged in dramatic fashion back in late February, the 19-month rally that preceded it was even more dramatic (up nearly 200% since mid-2005). Another point of interest is that less than one month after that 8.8% plunge, the Shanghai Composite is once again making new highs.

de bubble zet zich voort
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:37:45 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47575778
hebben? Dat lijkt me lastig.

Maar als uitzicht, zekers.
pi_47575957
Wat is de Wilders toch een Calimero.
pi_47576270
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47576749
quote:
ChristenUnie nieuwkomer in provinciebestuur Groningen

ANP

GRONINGEN - De provincie Groningen krijgt een college van Gedeputeerde Staten dat wordt gevormd door PvdA, CDA en ChristenUnie. De ChristenUnie is nieuwkomer in het gezelschap. Dat heeft een woordvoerder van de provincie Groningen vrijdag bekendgemaakt.
pi_47576801
De rode provincie wordt een christenbolwerk.
pi_47576844
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
De rode provincie wordt een christenbolwerk.
ach ...leefde domela nieuwenhuijs nog maar..
pi_47576956
Te lang rood heeft een lokale PvdA opgeleverd waar CDA_we-run-this-country nog een puntje aan kan zuigen.
pi_47577100
wat nou?
kameraad Domela was toch een christen ? Dominee nog wel..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:22:52 #20
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47577209
pi_47577342
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:14 schreef sigme het volgende:
Te lang rood heeft een lokale PvdA opgeleverd waar CDA_we-run-this-country nog een puntje aan kan zuigen.
Klopt, ook een belangrijke reden dat ik niet links gestemd heb voor de staten.
pi_47577562
quote:
''Sinds ze weg is huppelt ons 12-jarige zoontje fluitend door het huis. Ze is computerverslaafd, leefde achter het beeldscherm. Deed slechts af en toen een dutje op de bank. Mijn zoontje en ik moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten, omdat ze niet achter die rotcomputer was weg te slaan. Nu is ze aan het afkicken op een geheim adres, dat niet te achterhalen is voor de mensen met wie ze op internet chatte. Ze is bang dat ze anders wordt gestalkt.''
pi_47577646
quote:
moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten

Vind ik ook altijd zo geweldig: van die mensen die noodgedwongen op vakantie moeten naar een levensgevaarlijk gebied, omdat er geen negatief reisadvies is afgegeven en annulering dus niet verzekerd is . Dan kom ik echt niet meer bij . Huilend op Schiphol, afscheid nemen van ouders.
pi_47578839
Komt er dit jaar nog een inflatiecorrectie op de demonisering of moeten de vakbonden gaan staken ?
pi_47578929
Ik denk dat de overheid de gouden standaard weer verplicht zal stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')