Ah, de interesse is gewekt. Ik kan je beter adviseren bij je lokale dierenseksclub te rade te gaan. Standjes, do's & don'ts (pas op de tekkels!), speeltjes....quote:
T-shirt met in grote letters What the f*ck erop, en een adres.quote:
Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef Napalm het volgende:
Gewoon een trui erover en niemand die het weet. Net als met dat slipjesloze..
je ne sais pas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?
Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
je ne sais pas.
Ik heb wel gemerkt dat ze niet supergoed is in haar vak.
Nee, ze heeft nog een ander beroep.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?
Begeerlijk om te hébben, om naar te kijken voldoet dat plaatje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nog een ander beroep.
Verder raad ik je aan je lenzen in te doen.
quote:ChristenUnie nieuwkomer in provinciebestuur Groningen
ANP
GRONINGEN - De provincie Groningen krijgt een college van Gedeputeerde Staten dat wordt gevormd door PvdA, CDA en ChristenUnie. De ChristenUnie is nieuwkomer in het gezelschap. Dat heeft een woordvoerder van de provincie Groningen vrijdag bekendgemaakt.
ach ...leefde domela nieuwenhuijs nog maar..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
De rode provincie wordt een christenbolwerk.
Klopt, ook een belangrijke reden dat ik niet links gestemd heb voor de staten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:14 schreef sigme het volgende:
Te lang rood heeft een lokale PvdA opgeleverd waar CDA_we-run-this-country nog een puntje aan kan zuigen.
quote:''Sinds ze weg is huppelt ons 12-jarige zoontje fluitend door het huis. Ze is computerverslaafd, leefde achter het beeldscherm. Deed slechts af en toen een dutje op de bank. Mijn zoontje en ik moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten, omdat ze niet achter die rotcomputer was weg te slaan. Nu is ze aan het afkicken op een geheim adres, dat niet te achterhalen is voor de mensen met wie ze op internet chatte. Ze is bang dat ze anders wordt gestalkt.''
quote:moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |