Ik ben ook geen held met SAP, zoals hierboven al gezegd is is het erg gebruikersonvriendelijk. Je raakt erg snel het overzicht kwijt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Cassius het volgende:
[..]
De beste stuurlui hebben de Sepo, blijkt maar weer.
dat dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef Yozzz het volgende:
Ah, ik dacht even dat dit een TalpaTien-bash-topic zou worden en SAP het nieuwe tv-programma van Bridget Maasland en Jack Spijkerman was.
Helaas.
quote:SAP is een zeer uitgebreid databaseprogramma
SAP is toch echt een ERP systeem.quote:Erg gebruikersonvriendelijk MRP-systeem idd
Sanduhr Anshau Program was 't toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef maduropa het volgende:
Systeme, Anwendungen, Produkte in der Datenverarbeitung.
Potééto, potááto.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef MrFl0ppY het volgende:
SAP is toch echt een ERP systeem.
SAP is een hoerenkutklotetyfus programma. Ik kan altijd nét niet wat ik wil...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef PDOA het volgende:
Hoerenprogramma!
Maak je een foutje, moet je 20 schermen doorploegen om dat ene kutfoutje te verbeteren!
Voor de leken: SAP is een zeer uitgebreid databaseprogramma en vrij ingewikkeld als je er nog nooit mee hebt gewerkt. Nou werk ik er al een tijdje mee, maar het blijft een hoerenprogramma!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef FoXje het volgende:
SAP
En bij ons moet je dan es aa pee zeggen![]()
![]()
Vooral geen SAP zeggen dan worden ze boos.quote:
Dan hebben ze wel de rotste code van Oracle gejatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Ze stelen van oracle!.
http://tweakers.net/nieuw(...)edrijfsspionage.html
Bij ons ook! Ik stond een keer te praten met een manager van het andere team:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef FoXje het volgende:
SAP
En bij ons moet je dan es aa pee zeggen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef PDOA het volgende:
[..]
Bij ons ook! Ik stond een keer te praten met een manager van het andere team:
ik: ja, en blablabla... ...SAP!
hij: Es Aa Pee
ik: pardon?
hij: het is Es Aa Pee.
ik: Ja, SAP.
hij: nee, je spreekt het uit als Es Aa Pee.
ik: SAP ja.
Echt verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef PDOA het volgende:
[..]
????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef PDOA het volgende:
Hoerenprogramma!
Maak je een foutje, moet je 20 schermen doorploegen om dat ene kutfoutje te verbeteren!
Voor de leken: SAP is een zeer uitgebreid databaseprogramma en vrij ingewikkeld als je er nog nooit mee hebt gewerkt. Nou werk ik er al een tijdje mee, maar het blijft een hoerenprogramma!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die dure SAP consultants het ook fout kunnen implementeren?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef Matty___ het volgende:
SAP kan erg kut zijn als het verkeerd geimplementeerd is. Maar als het goed is gedaan is het een goed product...
Wat een cliche, dat is toch met alle software zo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef Matty___ het volgende:
SAP kan erg kut zijn als het verkeerd geimplementeerd is. Maar als het goed is gedaan is het een goed product...
GOEIEquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef PDOA het volgende:
[..]
jah hoor...Als je al in begin een fout maakt bij de blueprint...Weet niet waar ik dat las maar meer dan 50% van de sap implementaties kunnen als foutief worden aangemerkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die dure SAP consultants het ook fout kunnen implementeren?.
en hoe meer mensen het gebruiken en allemaal van die stompzinninge runnetjes draaien hoe trager het wordt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef Karina het volgende:
Inderdaad een kut programma SAP, traaaag, niet gebruiksvriendelijk en totaal niet flexibel.
Dit is een beetje het 'probleem' van SAP.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef Matty___ het volgende:
Shit And Problemsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Deetch het volgende:
Scheiss Arsch Program
Shit Ass program
Schijt Anus Programma
Me pa krijgt er rond de 100 euro per uur voor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom denk je dat die sap consultants altijd zo prijzig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |