Ik ben ook geen held met SAP, zoals hierboven al gezegd is is het erg gebruikersonvriendelijk. Je raakt erg snel het overzicht kwijt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Cassius het volgende:
[..]
De beste stuurlui hebben de Sepo, blijkt maar weer.
dat dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef Yozzz het volgende:
Ah, ik dacht even dat dit een TalpaTien-bash-topic zou worden en SAP het nieuwe tv-programma van Bridget Maasland en Jack Spijkerman was.
Helaas.
quote:SAP is een zeer uitgebreid databaseprogramma
SAP is toch echt een ERP systeem.quote:Erg gebruikersonvriendelijk MRP-systeem idd
Sanduhr Anshau Program was 't toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef maduropa het volgende:
Systeme, Anwendungen, Produkte in der Datenverarbeitung.
Potééto, potááto.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:48 schreef MrFl0ppY het volgende:
SAP is toch echt een ERP systeem.
SAP is een hoerenkutklotetyfus programma. Ik kan altijd nét niet wat ik wil...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef PDOA het volgende:
Hoerenprogramma!
Maak je een foutje, moet je 20 schermen doorploegen om dat ene kutfoutje te verbeteren!
Voor de leken: SAP is een zeer uitgebreid databaseprogramma en vrij ingewikkeld als je er nog nooit mee hebt gewerkt. Nou werk ik er al een tijdje mee, maar het blijft een hoerenprogramma!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef FoXje het volgende:
SAP
En bij ons moet je dan es aa pee zeggen![]()
![]()
Vooral geen SAP zeggen dan worden ze boos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |