Ach daar hoef je je niet voor de excuseren, hoe vaak gedragen wij mannen ons niet als jochies?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best een wijf somsexcusez-moi
Do we ever grow up?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach daar hoef je je niet voor de excuseren, hoe vaak gedragen wij mannen ons niet als jochies?
jij altijd watvoor een wil je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef dndiek het volgende:
Kan ik ook een knuffel krijgen ?
Ik vind die Olifantjes welquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij altijd watvoor een wil je?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
kut, accu leeg, adaptor onvindbaar
Heb jij een kut die op een accu werktquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
kut, accu leeg, adaptor onvindbaar
Hier een uur eerder, dus blijf ik ook niet lang meerquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
morgen gaat de wekker om 06:15, dus ik ga maar eens slapen
En ik maar denken dat mijn wekker vroeg afgaatquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Ole het volgende:
Zal ik maar niet zeggen hoe laat de mijne gaat
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Hier een uur eerder, dus blijf ik ook niet lang meer
Los van het feit dat het al bijna 23.30 is.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gekke bossie.
Hier een knuffel :
[afbeelding]
Respect hoor, bossiequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier een uur eerder, dus blijf ik ook niet lang meer
Los van het feit dat het al bijna 23.30 is.
Ik wilde jullie eigenlijk niet jaloers maken.. pas om 9 uur of zo.. als ik zin heb ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn wekker vroeg afgaat![]()
Vertel dus maar
Dank jequote:
Ach, dat heb ik bijna 2 weken tot na 11.00 uur in bed gelegen. Dus mij maak je niet jaloersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wilde jullie eigenlijk niet jaloers maken.. pas om 9 uur of zo.. als ik zin heb ..
Een goede nachtrust is vaak al flink wat werk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet er morgen maar vol tegenaan met de studie maar een beetje uitslapen mag wel van mezelf
I know.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zware kost zo laat op de avond Lego.
Sjims!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Jan Wolkers heeft net voor de zoveelste keer mijn hart gestolen.
Ik weet niet of ik 'm afkijk nog, maar goed.quote:
het zuiden heeft dat netjes na Carnaval gehad, daar kwam de golf ook vandaan. Als je nu nog komt met griep hoor je er echt niet meer bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
Brakke RayMania zegt hoi. Lekker, griep in opkomst ofzo.
ik heb hier de hele bank vol knuffels staanquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best een wijf somsexcusez-moi
heb de aflevering van DGK al gezien, tis weerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar Talpa in afwachting van DGK.Krijg je een belspelletje. Waaqrom praten die hoertjes alsof je als demente je laatste adem uit aan het zuchten bent ?
veel sjouw plezierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen hard werken bij het oververhuizen voor mijn broers nieuwe huis
Niet te veel sjouwen he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Ik snap deze zin niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
moet je niet zoveel za drinkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef rubbereend het volgende:
ik blijf hangen bij het cricket op de BBC
luie jongerequote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:11 schreef pascalheister het volgende:
mogge
tijd om zo in de auto te stappen
tss was gister op de fiets hoorquote:
2x 500 watt speakers ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tss was gister op de fiets hoor![]()
ga vanmiddag direct vanuit het werk even naar de stad om wat spullen voor in de auto te halen![]()
En een lelijke spoiler.quote:
quote:
Alles goed, maar wel helemaal op. Nog ff doorbikkelen dit weekend! Foto's na het weekend ofzo, hehe.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]alles goed??
Waar blijven de foto's
lukt het allemaal een beetje?
ah, ook weer wakkerquote:
ai dat is vervelend.. wederom rustig aan blijven doen dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen.
M'n knie heeft de iets meer inspanning (fietsen?) van gisteren niet getrokken denk ik, pijn dat ie doet. Ik pak de medicijnen er weer bij.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef rubbereend het volgende:oi
maar Pascal hoe doe je dat nu? Vraag je meisjes of ze mee gaan auto kieken?
Een vreselijke boom-box van de kijkshop, een Radio CD MP3 speler die de auto in waarde verdubbelt, blauw neonlicht voor onder de auto bij de conrad, een achterlijk sierstuk van de Halfords en e.o.a. lelijke spoiler?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:05 schreef pascalheister het volgende:
ga vanmiddag direct vanuit het werk even naar de stad om wat spullen voor in de auto te halen![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Ergens dit weekend moet ik de boel wel aardig voor elkaar hebben, met dank aan mijn paps en helpers!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een vreselijke boom-box van de kijkshop, een Radio CD MP3 speler die de auto in waarde verdubbelt, blauw neonlicht voor onder de auto bij de conrad, een achterlijk sierstuk van de Halfords en e.o.a. lelijke spoiler?
ik heb het ook niet zo op spoilersquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo op spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
er staat toch voor in de auto, lezen is moeilijk. Denk aan verbanddoos, antivries voor de ruiten, anticondens, zaklamp, startkabel, raamwisser etc.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo op spoilers
Je verwacht nog wat?quote:
quote:
Maar hij is zo langzaamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, laat Suijk eens rustig lezen.
Leuk dat je daar al mee bezig bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar hij is zo langzaam![]()
Ik heb trouwens een leuke layout gemaakt van ons aanstaande huis.. en ingerichtzal ze dit weekend ff plaatsen (kan nu niet bij mijn FTP)
...en het is al zo een saaie dagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, laat Suijk eens rustig lezen.
Mag je zulke dingen zeggen als mod?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
Zou ik ook vinden met zo'n verrotte mond.
Ja! Ik zei toch geen bekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag je zulke dingen zeggen als mod?
Je mot je muil houwe!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
quote:
Hoelaat eten we borissiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef borisz het volgende:
MIddag
Weekend![]()
heb boodschappen voor het eten gedaan voor vanavond, Tagliatelle met parmaham, rode ui en cherrytomaatjes![]()
Heb verse tagliatelle genomen van de appie![]()
heb ook hertog jan primator gekocht, kende hem nog niet.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
als het mee zit.. is het huisje ongeveer klaar in December/Januari en dan moeten we alles nog doen en 25-4-2008 gaan we erinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:29 schreef clauwheee het volgende:
Hoe lang moeten jullie wachten Sientje? Wachten duurt lang, vooral met zoiets!
Ik ben dol op taggliatellequote:
Lekker. 6 uur dus?quote:
Ik kan op de fiets. En jij?quote:
Ik bepaald nietquote:
quote:16:20 nieuwe boteringestraat
groningen wilhelminakade/oranjesingel
groningen 16:27 lopen 7 min
--------------------------------------------------------------------------------
16:27 wilhelminakade/oranjesingel
groningen busstation/CS
groningen 16:38 stadsbus 15
arriva
richting centraal station
--------------------------------------------------------------------------------
16:42 treinstation Groningen
groningen
spoor 2b treinstation Amersfoort
amersfoort
spoor 6 18:23 intercity
ns
richting Rotterdam Centraal
18:28 treinstation Amersfoort
amersfoort
spoor 5a treinstation Centraal
amsterdam
spoor 14a 19:01 intercity
ns
richting Amsterdam Centraal
19:13 treinstation Centraal
amsterdam
spoor 7 treinstation Sloterdijk
amsterdam
spoor 3 19:18 intercity
ns
richting Den Helder
19:24 station sloterdijk
amsterdam parkweg
velsen zuid 19:44 regioliner 82
connexxion
richting ijmuiden
19:53 parkweg
velsen zuid kerkstraat
ijmuiden 20:00 bus 74
connexxion
richting ijmuiden
ach joh, komt vast goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
haistrakjes werk, ben best zenuwachtig voor eventueel piercing gezeik
Gewoon trots op zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
haistrakjes werk, ben best zenuwachtig voor eventueel piercing gezeik
plein 45 zal een betere halte zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik bepaald niet![]()
heb voor het gemak de kerk gebruikt als straat die weet je vast wel te vinden![]()
[..]
een bord wil ik best bewaren alleen zal het eten op zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben dus wat later Borisz..., als je een bord voor me bewaard
pleister erover!quote:
Ik heb je geholpen door niet te komen helpenquote:
hier nog éénquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb je geholpen door niet te komen helpen
Nee. Is ie aan te raden of moet je dat nog ondervinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef borisz het volgende:
trouwens Gollem heb je Hertog Jan primator wel eens gedronken?
dat ga ik vanavond ondervinden, heb een flesje meegenomenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee. Is ie aan te raden of moet je dat nog ondervinden?
die heb ik al 3 jaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:25 schreef methodmich het volgende:
Aha... Toch wel bij een erkend zetter, anders gaat het zweren!!
Navel?
Idd, je baas gewoon keihard in z'n gezicht uitlachenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het komt wel goed, alle bezwaarmakers die je tegenkomt zijn niet serieus te nemen.
Dan woon je echt op loopafstand van mijquote:
Mijn normale halte is Zeewegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan woon je echt op loopafstand van mij
Waar is dat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn normale halte is Zeeweg, maar goed daar stopt de 82 niet
![]()
Die zakt ook snel af, die speelde een paar jaar geleden nog in de Eredivisie hier.quote:
Stap omhoog natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
De stap van Omniworld naar Katwijk lijkt me niet zo groot eigenlijk...
Ik vind dat het nogal meevalt bij je hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
nee maar veel mensen vinden het toch ene bezwaar (asociaal, onhygienisch) mja ik heb hiervoor altijd horeca gedaan, dit is dat niet en heb net de kledingvoorschriften erbij gepakt en niks over te vindendus dan kunnen ze me weinig maken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
Mijn normale halte is Zeeweg, maar goed daar stopt de 82 niet
![]()
Wil je je foto's even op je blog laten tenzij wij er om vragen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind dat het nogal meevalt bij je hoor
[afbeelding]
Kan er ook weer tegenaan indien nodig..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:09 schreef golfer het volgende:
Zo, alle weekendboodschappen zijn weer in huis gehaald.
Voorlopig verhongeren we dus niet.
of helemaal nooit meerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan er ook weer tegenaan indien nodig..
Alleen nog maar 2 1 peuken
dus toch nog even naar de hoek, of aan de shag![]()
tja, is beter ..quote:
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan andere Fokkers overlast bezorgen![]()
Maar das hier niet t geval hoor
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef RayMania het volgende:
Wat is er morgen?
straks de vaatwasser uitruimenquote:
Hier liggen genoeg peuken, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:02 schreef Ole het volgende:
Kan er ook weer tegenaan indien nodig..
Alleen nog maar 2 1 peuken
dus toch nog even naar de hoek, of aan de shag![]()
De verhuiswagen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef golfer het volgende:
Wat was jouw alibi, tong?
In Zaltbommel is de kans groot.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef VoreG het volgende:
Het was een Marokkaan!
Dus jij hebt een ramkraak gedaan en geen gewapende overval?quote:
doe eens een scan makenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:24 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst van mijn leven de NCRV-Gids gekocht.
Interview met onze eigen Jaap/SCH.
oh leuk. scan even in tongquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:24 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst van mijn leven de NCRV-Gids gekocht.
Interview met onze eigen Jaap/SCH.
en? Hoe zit hetquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:28 schreef Ole het volgende:
staat er wel foto bij? Zonder vergiet?
en daar ben ik dan definitiefquote:
weer lekker kort!quote:
en al had je er een gehad, scannen was toch niet geluktquote:
Zelfs toen ik nog een scanner had heeft Justme m'n fotoboek gemaaktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en al had je er een gehad, scannen was toch niet gelukt
Waar kan je uit kiezen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:35 schreef borisz het volgende:
morgen maar eens kijken welke duels ik ga kijken
quote:
Ik weet niet eens of ik het kan zien, heb een feestjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef Ole het volgende:
ze zijn allemaal zenuwachtig voor morgen denk ik![]()
niet veel denk ikquote:
quote:
Nee, dat zijn alle PSV'ers.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je nu een beetje de verzuurde ex-crew uithangen?
Ik zal em even inscannen voor jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs toen ik nog een scanner had heeft Justme m'n fotoboek gemaakt
Ik ben helemaal geen verzuurde ex-crewquote:
Tuuuuurlijk. Peer hem maar weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef rubbereend het volgende:ik ga een avondje pokeren dus ik ben er vandoor
Heb het inmiddels gescand alleen het hosten gaat kut.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik zal em even inscannen voor je![]()
Size tags gebruikenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Mag iemand anders ze wel verkleinen...
[afbeelding]
Okeequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Is dat eigenlijk de NCRV gids die nu in de winkel ligt, of is het al van afgelopen week.
Mocht het eerste het geval zijn, koop ik hem morgen misschien.Tenzij iemand zo vriendelijk wil zijn ook het interview hier te posten.
ehh de Nederlands kampioen van vorig jaar Gijs Hermans( uit de band Afterlife, tevens ook bekend van Idols) en Chris van der Valk weet niet gelijk uit welke band hij komt maar ook een Nederlands bandjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Bekende grunters, of...?
toch niet die twee die met Idols hebben meegedaan ?
Ik had nog niet op de linkjes geklikt.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef RayMania het volgende:
Zal ik ze effe op de FOK!server zetten dan maar Smeagol?
zanger van Afterlife en nog een andere knulquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Bekende grunters, of...?
toch niet die twee die met Idols hebben meegedaan ?
Okeequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zanger van Afterlife en nog een andere knul
Ik ga De Lama's kijken, daarna volgt de GGD op Tien. Fifa komt snel weer een keer, goed idee.quote:
Ohja! Lama's, ff aanslingerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga De Lama's kijken, daarna volgt de GGD op Tien. Fifa komt snel weer een keer, goed idee.
Dat lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd dat de Lama's vrijwillige euthanasie gaan uitbeelden.
zal je vrouw leuk vindenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef DIGGER het volgende:
(Kan wel ff duren voor de boel laadt, zijn op nogal hoge stand geschoten kiekjes)
Ik ben meer voor verplichte euthanasie voor de Lama's.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd dat de Lama's vrijwillige euthanasie gaan uitbeelden.
Doodsverwensing MODJESquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben meer voor verplichte euthanasie voor de Lama's.
Poef... gone!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik bedoelde ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
Het was deze keer wel heel erg letterlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig geen besef van de winst van de Ieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |