Ach daar hoef je je niet voor de excuseren, hoe vaak gedragen wij mannen ons niet als jochies?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best een wijf somsexcusez-moi
Do we ever grow up?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach daar hoef je je niet voor de excuseren, hoe vaak gedragen wij mannen ons niet als jochies?
jij altijd watvoor een wil je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef dndiek het volgende:
Kan ik ook een knuffel krijgen ?
Ik vind die Olifantjes welquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij altijd watvoor een wil je?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
kut, accu leeg, adaptor onvindbaar
Heb jij een kut die op een accu werktquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
kut, accu leeg, adaptor onvindbaar
Hier een uur eerder, dus blijf ik ook niet lang meerquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
morgen gaat de wekker om 06:15, dus ik ga maar eens slapen
En ik maar denken dat mijn wekker vroeg afgaatquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Ole het volgende:
Zal ik maar niet zeggen hoe laat de mijne gaat
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Hier een uur eerder, dus blijf ik ook niet lang meer
Los van het feit dat het al bijna 23.30 is.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gekke bossie.
Hier een knuffel :
[afbeelding]
Respect hoor, bossiequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier een uur eerder, dus blijf ik ook niet lang meer
Los van het feit dat het al bijna 23.30 is.
Ik wilde jullie eigenlijk niet jaloers maken.. pas om 9 uur of zo.. als ik zin heb ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn wekker vroeg afgaat![]()
Vertel dus maar
Dank jequote:
Ach, dat heb ik bijna 2 weken tot na 11.00 uur in bed gelegen. Dus mij maak je niet jaloersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wilde jullie eigenlijk niet jaloers maken.. pas om 9 uur of zo.. als ik zin heb ..
Een goede nachtrust is vaak al flink wat werk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet er morgen maar vol tegenaan met de studie maar een beetje uitslapen mag wel van mezelf
I know.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zware kost zo laat op de avond Lego.
Sjims!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Jan Wolkers heeft net voor de zoveelste keer mijn hart gestolen.
Ik weet niet of ik 'm afkijk nog, maar goed.quote:
het zuiden heeft dat netjes na Carnaval gehad, daar kwam de golf ook vandaan. Als je nu nog komt met griep hoor je er echt niet meer bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef RayMania het volgende:
Brakke RayMania zegt hoi. Lekker, griep in opkomst ofzo.
ik heb hier de hele bank vol knuffels staanquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben best een wijf somsexcusez-moi
heb de aflevering van DGK al gezien, tis weerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar Talpa in afwachting van DGK.Krijg je een belspelletje. Waaqrom praten die hoertjes alsof je als demente je laatste adem uit aan het zuchten bent ?
veel sjouw plezierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Morgen hard werken bij het oververhuizen voor mijn broers nieuwe huis
Niet te veel sjouwen he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Ik snap deze zin niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook slapen.
moet je niet zoveel za drinkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef rubbereend het volgende:
ik blijf hangen bij het cricket op de BBC
luie jongerequote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:11 schreef pascalheister het volgende:
mogge
tijd om zo in de auto te stappen
tss was gister op de fiets hoorquote:
2x 500 watt speakers ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tss was gister op de fiets hoor![]()
ga vanmiddag direct vanuit het werk even naar de stad om wat spullen voor in de auto te halen![]()
En een lelijke spoiler.quote:
quote:
Alles goed, maar wel helemaal op. Nog ff doorbikkelen dit weekend! Foto's na het weekend ofzo, hehe.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]alles goed??
Waar blijven de foto's
lukt het allemaal een beetje?
ah, ook weer wakkerquote:
ai dat is vervelend.. wederom rustig aan blijven doen dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen.
M'n knie heeft de iets meer inspanning (fietsen?) van gisteren niet getrokken denk ik, pijn dat ie doet. Ik pak de medicijnen er weer bij.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef rubbereend het volgende:oi
maar Pascal hoe doe je dat nu? Vraag je meisjes of ze mee gaan auto kieken?
Een vreselijke boom-box van de kijkshop, een Radio CD MP3 speler die de auto in waarde verdubbelt, blauw neonlicht voor onder de auto bij de conrad, een achterlijk sierstuk van de Halfords en e.o.a. lelijke spoiler?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:05 schreef pascalheister het volgende:
ga vanmiddag direct vanuit het werk even naar de stad om wat spullen voor in de auto te halen![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:31 schreef clauwheee het volgende:
Ergens dit weekend moet ik de boel wel aardig voor elkaar hebben, met dank aan mijn paps en helpers!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een vreselijke boom-box van de kijkshop, een Radio CD MP3 speler die de auto in waarde verdubbelt, blauw neonlicht voor onder de auto bij de conrad, een achterlijk sierstuk van de Halfords en e.o.a. lelijke spoiler?
ik heb het ook niet zo op spoilersquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo op spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
er staat toch voor in de auto, lezen is moeilijk. Denk aan verbanddoos, antivries voor de ruiten, anticondens, zaklamp, startkabel, raamwisser etc.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo op spoilers
Je verwacht nog wat?quote:
quote:
Maar hij is zo langzaamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, laat Suijk eens rustig lezen.
Leuk dat je daar al mee bezig bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar hij is zo langzaam![]()
Ik heb trouwens een leuke layout gemaakt van ons aanstaande huis.. en ingerichtzal ze dit weekend ff plaatsen (kan nu niet bij mijn FTP)
...en het is al zo een saaie dagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, laat Suijk eens rustig lezen.
Mag je zulke dingen zeggen als mod?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
Zou ik ook vinden met zo'n verrotte mond.
Ja! Ik zei toch geen bekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag je zulke dingen zeggen als mod?
Je mot je muil houwe!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
quote:
Hoelaat eten we borissiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef borisz het volgende:
MIddag
Weekend![]()
heb boodschappen voor het eten gedaan voor vanavond, Tagliatelle met parmaham, rode ui en cherrytomaatjes![]()
Heb verse tagliatelle genomen van de appie![]()
heb ook hertog jan primator gekocht, kende hem nog niet.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
als het mee zit.. is het huisje ongeveer klaar in December/Januari en dan moeten we alles nog doen en 25-4-2008 gaan we erinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:29 schreef clauwheee het volgende:
Hoe lang moeten jullie wachten Sientje? Wachten duurt lang, vooral met zoiets!
Ik ben dol op taggliatellequote:
Lekker. 6 uur dus?quote:
Ik kan op de fiets. En jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |