Zou er nou eindelijk wat gebeuren dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:48 schreef Prosac het volgende:
Eric gaat zeker op de woorden van Brian terugkomen
Totaal nutteloos dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Geen ontslagronde zul je bedoelen
Blijft 50-50
Dat was al bekeken ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Geen ontslagronde zul je bedoelen
Blijft 50-50
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou er nou eindelijk wat gebeuren dan?![]()
Hij heeft Jaap toch? Z'n maatje tot aan het gaatje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef carpediem23 het volgende:
Brian is jaloers op Erics omdat Eric vriendjes heeft en Braaddaa niet
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef donpsp het volgende:
Een unicum, er waren 301 reacties in de vorige COS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een trekje van Eric dat me al veel vaker is opgevallen. Huub vraagt hem ook wel eens wat op een normale manier en dan kan Eric behoorlijk bitchy reageren. Maar als Huub, zoals vanmiddag, 's tegen hem ingaat dan is Eric niet zo'n lekkertje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Day het volgende:
Typisch, dat Eric wel bitchy opmerkingen mag maken, maar omgekeerd trekt hij het absoluut niet.
godzijdank..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou er nou eindelijk wat gebeuren dan?![]()
The LOVE BOAT strikes back again!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef tutjehola het volgende:
Dit is zooooooooooo gemaakt, niet te geloven, dit eindigt met een groepsknuffel
Nou niet van Brian hoor, zo die ogen brrrquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:50 schreef tutjehola het volgende:
Dit is zooooooooooo gemaakt, niet te geloven, dit eindigt met een groepsknuffel
gemeend.... godzijdank, misschien straks een ruzietje tussen amanda en brianquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Amanda stemt TEGEN een ontslagronde voor Huub.
Lekker veilig of gemeend?
dat wordt 1 nachtje niet neuken, morgen mag het weerquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian moet het Amanda nog maar een keer uitleggen wat de bedoeling was van deze stemronde ... ze snapte het niet zo goed ......
kijk, gebeurde er toch nog iets onverwachts in deze stemronde, ben benieuwd hoe brian er op gaat reagerenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef schatje het volgende:
Dat is dan wel weer leuk van Amanda.
Hij gaat straks even weg...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef 2live het volgende:
morgen maken natasia en ik onze half jarige entree![]()
Gaat ie weer van die zaadgedichten maken en op z'n gitaar plengelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
Geweldig die aktie van Amanda, dat wordt weer heel wat bewerkstelligen met Brainles.
dat weet je toch wel langer dan vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef Polonium-120 het volgende:
iedereen zit lekker 'gezellig' aan tafel. dit is echt een farce. laat het real life maar weg in rls.
brian moet dood !quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
kijk, gebeurde er toch nog iets onverwachts in deze stemronde, ben benieuwd hoe brian er op gaat reageren
eensquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef Gigageil het volgende:
Kan die vieze gore nep- heks gewoon niet meer horen lachen met haar smerige irritante stemgeluid.....![]()
Jaloerse FEEKS......rot op naar je achterlijke kindjes die je met U aanspreken.....de enige waarschijnlijk op deze wereld....![]()
Spuug in eten? Dan SPUUG ik haar in haar bek als ik haar tegenkom in de ALDI......![]()
Da nou juist een rede vor die K'nijntjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dat wordt 1 nachtje niet neuken, morgen mag het weer![]()
Voor een paar minuten, maar vanavond slapen ze weer bij elkaar... Dus zelfs de ruzie tussen die 2 kan de kijker niet meer boeien...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat straks vast ruzie maken met Amanda
Moet je vooral doen, bij voorkeur als WIlgo erbij is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef Gigageil het volgende:
Kan die vieze gore nep- heks gewoon niet meer horen lachen met haar smerige irritante stemgeluid.....![]()
Jaloerse FEEKS......rot op naar je achterlijke kindjes die je met U aanspreken.....de enige waarschijnlijk op deze wereld....![]()
Spuug in eten? Dan SPUUG ik haar in haar bek als ik haar tegenkom in de ALDI......![]()
Ut heeft maar 1 verdiepingquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Misschien springt Brian nu wel uit het raam van ellende.
Een klein beetje maar hoor......quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
Amanda is een beetje in mijn achting gestegen![]()
Was een oplevingquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda scoort punten!
Heeft ze een herseninjectie gehad of zo?![]()
Sja, weet hij veel. Hij zal 't wel weer niet snappenquote:
Moest Amanda niet infiltreren in bij SHE van Brian?? Haar stem maakt in principe toch niet uit en een goede manier om goodwil te kweken. Toch ff de reactie van Brian in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda scoort punten!
Slaat helemaal nergens op die onslagrondes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef Kinga het volgende:
wat een flauwekul dit
Amanda heeft het spel nu gewoon door.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
als aDEL maar niet in achting stijgt bij SHEquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
Je vergeet Huub?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef kissy het volgende:
Gaat lekker zo, een meerderheid van stemmen, dat betekent dus dat Sylvia en Eric er de volgende ontslagrondes uit gaan, want Jaap stemt natuurlijk voor.![]()
Hij begint het gesprek gelukkig normaal en netjes...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een probleem en het gaat over roken.
Ik denk dat Amanda Huub nog wel even in de villa wil houden, tenzij Brian haar gaat berwerkstelligen.quote:
Amanda stemde net bij Sylvia ook tegen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:06 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda Huub nog wel even in de villa wil houden, tenzij Brian haar gaat berwerkstelligen.
Tuurlijk niet, hij zei alleen dat als ze die miljoenen willen winnen toch echt afstand moeten doen van hun mede miljonairs...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Day het volgende:
ZIjn de spelregels veranderd? Mijn streams stonden stil, heb Stijn niet gehoord.
En terrecht verdomme!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub blijft roken in het huis en weigert om rekening te houden met Brian.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda stemde net bij Sylvia ook tegen?
Te makkelijk maar ik moest er wel om lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Huub......zijn er nou 1of 2 ontslagaanvragen voor Billie nodig?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef Day het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, bij voorkeur als WIlgo erbij is.![]()
En denk nu maar om je hart, want voorlopig komt ze er niet uit![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda stemde net bij Sylvia ook tegen?
Jazeker...quote:
Nee, ze had door dat het geen zak uitmaakt of ze voor of tegen stemt. En dan kan ze SHE beter te vriend houden door tegen een ontslagronde te stemmen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda scoort punten!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef ShivaArnhem het volgende:
Go Huub, aanpakken die dwaas!
maar wel eentje zonder enig overwicht op de andere mensen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef rebellious_angel het volgende:
Brian is een dictatortje, een eng naar dictatortje.
Zo slim is ze niet, was gewoon gemeend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze had door dat het geen zak uitmaakt of ze voor of tegen stemt. En dan kan ze SHE beter te vriend houden door tegen een ontslagronde te stemmen.
Jij loog daarnet ook al tegen me!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Tis aan de andere kant ook onzin om in je eigen huis niet te mogen roken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben zelf een roker maar ik vind wel dat Brian een punt heeft..voor nietrokers is het smerig om in de rook en de stank te zitten...tja..![]()
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Prosac het volgende:
achterlijk dat Brian tegen Amanda zegt: "Ga jij even zeggen dat je alleen in de Gameroom wilt roken"
of verstond ik dat verkeerd?
tsjaaaaaaaaaaaaa, ik kan niet anders dan concluderen dat je helemaal gelijk hebt. De productie beschermd ratjeB en NatasJa, hen wordt de hand boven het hoofd gehouden en j.aap in hun gevolg. Ik word er echt gewoon boos van, en boos worden over een tv programma, da's toch wel erg triest!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
Dient u eraan te denken dat u afscheid moet nemen van uw medemiljonairs!Hoe en wanneer is geheel aan u?
Welnee joh!
Huuh mag niet drinken ook al was hij niet meer dronken, Huub mag niet pesten want mevrouw pannekoek pest hem ongenadig en ongezouten 100X erger terug!
Geheel aan u?
Welnee, Brainless geniet bescherming tot boven de wetten in dit land verheven en Natasia mioet winnen.
Dus voor hun gelden de geheel aan u regels?
Sorry, wat verwarring, ze stemde tegen de ontslagronde van Syl idd.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, wat verwarring, ze stemde tegen de ontslagronde van Syl idd.
Helaas heb je dat goed, geloof ik...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
volgende week ligt Huub er dus uit want Jaap mag meestemmen en dan zal de regel ondertussen wel veranderd zijn in meerderheid van stemmen, of zie ik dat verkeerd?![]()
is het ook, maar daarom niet een minder handig moment om de rat even aan te pakkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
Ik ben zelf een roker, maar ik vond het gedrag van de rokers nu gewoon ronduit asociaal.
dan moet She echt Amanda gaan bewerkstelligen, en rap!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helaas heb je dat goed, geloof ik...![]()
nee helaas nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
volgende week ligt Huub er dus uit want Jaap mag meestemmen en dan zal de regel ondertussen wel veranderd zijn in meerderheid van stemmen, of zie ik dat verkeerd?![]()
Lijkt me heel sterkquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
Ik ben zelf een roker, maar ik vond het gedrag van de rokers nu gewoon ronduit asociaal.
Ze zitten niet in dat huis om sociaal te zijn. Ik rook zelf niet, maar als ik een roker zou zijn zou ik express in het bijzijn van de niet-rokers gaan roken. Hoe meer irritaties je opwekt hoe beter. Hoe wou je anders mensen uit dat huis krijgen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
De regel is al veranderd!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
Wie weet heeft Amanda dan wel weer een vlaag van verstandsverbijstering, dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeker de keren dat Huub in de slaapkamer beneden gaat roken is vies. Dat is alleen om te provoceren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
dan is dgk over......ze zullen toch nog wel een truk hebben......quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
dat gaan ze zomaar niet veranderen, want dat weet de redactie ook dat huub, eric en syl weg moeten. En dat zijn de populairste bewoners, dus ik dacht het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
Niet voor het ontslag, dat moet nog gewoon unaniem.quote:
Dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
De mijne ook netquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
Shit...mijn peuken zijn op............
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub gaat nergens heen, er moet unnaniem iemand uitgestemd worden, dus dat gaat niet lukken.SHE is te close om elkaar te laten vallen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Normaal heb je helemaal gelijk, maar ze zitten in een programma. Dat Huub reageert met 'als je er niet tegen kunt ga je toch naar huis' is in dit geval heel logisch.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
nee joh, het enige wat anders is is dat jaap mag meestemmen of er een ontslagronde is voor iemand, verder nietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Ning het volgende:
Is de regel nu wel veranderd of niet?
Ik heb nu al een paar keer gezegd dat het niet meer unaniem beslist moest worden, maar dat het nu om een meerderheid van stemmen gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
dat gaan ze zomaar niet veranderen, want dat weet de redactie ook dat huub, eric en syl weg moeten. En dat zijn de populairste bewoners, dus ik dacht het niet.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd
Eerst een meerderheid voor stemmen om een stemronde aan te vragen, die zal dan wel voor Huub zijn.
En dan unaniem stemmen, dat gaat hem niet worden![]()
nee, jijquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer gezegd dat het niet meer unaniem beslist moest worden, maar dat het nu om een meerderheid van stemmen gaat.
Zitten jullie nu te slapen?
En NU heb jij 100% gelijk en ik niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat nergens heen, er moet unnaniem iemand uitgestemd worden, dus dat gaat niet lukken.SHE is te close om elkaar te laten vallen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer gezegd dat het niet meer unaniem beslist moest worden, maar dat het nu om een meerderheid van stemmen gaat.
Zitten jullie nu te slapen?
Hij genoot er van om te zeggen : "Ik stond met Lieke beneden..."quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef Desii het volgende:
Snieky Basterd Brian... even Lieke erbij halen..... ik stond met Lieke beneden, toen jij (=Huub) al rokend aankwam
Huub zei toch echt dat ze dan 4 stemmen tegen moesten hebben.quote:
Of ze hem alsjeblieft niet willen filmen als hij met zichzelf gaat zitten spelen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat heeft jaap net doorgebeld?
Een woonhuis volgens mij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef Day het volgende:
Als Brian echt moeilijk wil doen, kan hij het nog winnen ook. Het DGK-huis is officieel een werkplek en daar mag officieel gewoon niet gerookt worden.
Wat wel mogelijk is:quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef easy-going het volgende:
Eerst een meerderheid voor stemmen om een stemronde aan te vragen, die zal dan wel voor Huub zijn.
En dan unaniem stemmen, dat gaat hem niet worden![]()
Ok, gelukkig was helemaal in shock toen ik het Huub hoorde zeggen, sorry,sorry, ben er weer helemaal bij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Nog maar een keer dan:
Het ontslag moet nog gewoon unaniem.
Alleen het stemmen over voor wie er een ontslagstemming wordt gehouden is afhankelijk van een meerderheid
Huub moet niet zeiken. Jaap is niet verplicht om hem dat te vertellen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat zichzelf wedeerom belachelijk te maken. Geheimzinning doen over een vraag, Huub is er niet van onder de indruk.
Snap ik, tipje , in je sig even in kleuren veranderen in inkleurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef maril het volgende:
Afijn ik heb al wwer genoeg gezien en gehoord voor vandaag.
Die zijn uitgerookt voordat Natasia terug is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Strak plan Natasia, als ze gaan roken gaat ze dr jas aantrekken en alle deuren openzetten @@
Preciesquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Nog maar een keer dan:
Het ontslag moet nog gewoon unaniem.
Alleen het stemmen over voor wie er een ontslagstemming wordt gehouden is afhankelijk van een meerderheid
Lekker milieubewustquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Strak plan Natasia, als ze gaan roken gaat ze dr jas aantrekken en alle deuren openzetten @@
heel goed, haalbaar lijkt mequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef Day het volgende:
Als Brian echt moeilijk wil doen, kan hij het nog winnen ook. Het DGK-huis is officieel een werkplek en daar mag officieel gewoon niet gerookt worden.
Ik zou, om het hem makkelijk te maken, alleen nog maar bij hem in de buurt roken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Lieve het volgende:
We kunnen Jaap ook aan het eind van de dag alle peuken laten tellen!![]()
![]()
Maak van dat SEMI- maar PSEUDO-quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Prosac het volgende:
Brian: //semi-intelligent// "Laat hun zelf de fouten maken"
Nope, voor Japioquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft toch geen ontslagronde voor Natasia aangevraagd?
mis ik dan ietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Cigaretten zijn prive bezit, ze mogen ze niet meer wegmaken.
Ik vind de slaapkamer genoeg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Clank het volgende:
Als ze de game-room nu eens als rookvrije ruimte in het huis maken
Ik heb het even gemist, waarom wil Japio ze dan tellen ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou, om het hem makkelijk te maken, alleen nog maar bij hem in de buurt roken...
Ook 's nachts...
Omdat hij een rare lul is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, waarom wil Japio ze dan tellen ?
Nee, ik ook niet.. maar dat komt door de hersenspinsels die Brian had over infiltratie bij SHE.quote:
de rest wel?quote:
Onhaalbaar. Ze slapen en eten daar, dus het valt onder een woonhuis. Het kantoor zou wel kunnen. Maar er is niemand die het kan controleren, omdat de inspecteurs toch niet voorbij de bewaking komenquote:
GS is een andere site, dank U.quote:
Oh dan snap ik waarom zijn gezicht altijd zo staat. Hij is naar de plastisch chirurg geweest voor een poker facequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef Yollie het volgende:
Brian spreidt zijn kansen, dat leerde hij van Holland Casino
In een ander geval wel ja, maar in het geval dat Brian er zoveel last van heeft dan had ik precies hetzelfde gezegd als Huub.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef tis_wat het volgende:
[..]
de rest wel?
wat een gezeur over dat roken ineens
kan geen normale afspraak gemaakt worden
onvolwassen , spel of geen spel , respect dien je te hebben imo
... omdat dat hij statistieken gaat maken wanneer ze waar roken ....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, waarom wil Japio ze dan tellen ?
Struisrat ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef Prosac het volgende:
hahahaha..
Jaap vind het hele Amanda gebeuren niet prettig
Brian: "daar wil ik het nu niet over hebben"
Op zijn schaakvriendjes misschien wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... omdat dat hij statistieken gaat maken wanneer ze waar roken ....
en dat maakte héél veel linduk ... not
nee, geloof ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Desii het volgende:
Amanda is afgesproken werk hoor, Brian zegt :"ik ga het er nu niet erover hebben, maar dat dat komt wel goed"
Heftigquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... omdat dat hij statistieken gaat maken wanneer ze waar roken ....
en dat maakte héél veel linduk ... not
Echt niet ikke ikkequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik wil, ik wil!
Ik haat Brainless het allermeest!!!!!
Alleen nog maar kinderboerderijtje spelen: Konijnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef Soury het volgende:
Amanda wil niet meer neuken met Brain . Tis zooo simpel![]()
Ik wil never en nooit een meet en greet met die sukkel ? Iemand ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef Lieve het volgende:
rrrrrrrr hij is weer aan het bewerrrrrrkstelligen. En Amanda is.... helemaal niet aan de kant van SHE.
Berekening om brian te pleasen.
Brian heeft hetb weer over zichzelf in de derde persoon![]()
![]()
DOOOOHOOOMMMM RRRRRRRRRRR
ik geloof het idd welquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef Day het volgende:
Amanda had niet dat ze voor meerdere mensen voor mocht stemmen
We hebben haar weer te hoog ingeschat!
Echt niet dus.. hij praat het goed voor Jaap (die er hoogst verbaast over is!) en Natasia.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian is weer blij ... blij dat Amanda tegen de stemronde van Huub en Sylvia heeft gestemd.
Echt niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil never en nooit een meet en greet met die sukkel ? Iemand ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |